Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Myszka - zdjęcie

Myszka

Rejestracja: 12.02.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.08.2011 16:32
-----

#129512 Call of Duty: MW Mod - Beta

Napisane przez QTM. Peyote w 28.04.2010 23:08

Dołączona grafika
Mamy 10 klas(9 zwykłych i 1 premium) do wyboru, każda z nich ma inne bronie oraz umiejętności.
Dołączona grafika
say /reset - resetuje statystyki gracza
say /klasa - otwiera menu wyboru klasy
say /klasy - otwiera menu z opisami klas
say /wyrzuc - wyrzuca przedmiot
say /przedmiot - pokazuje informacje o przedmiocie
Dołączona grafika
cod_killxp - ustala ilość doświadczenia za zabójstwo
cod_bombxp - ustala ilość doświadczenia za podlozenie/rozbrojenie bomby
Dołączona grafika
Hamsandwich
Fakemeta
Engine
Fun
Nvault
Cstrike
Dołączona grafika
Klasa premium dostępna jest po dodaniu flagi "T"

Aby włączyć obsługę botów należy znaleźć linię:
//#define BOTY

i zmienić na:
#define BOTY

Zabezpieczenie konieczne, ponieważ tą metodą na localhost uznaje gracza za bota, a amxx'owe is_user_bot(id) nie wykrywa wszystkich botów.

Dołączona grafika
Standardowa

FAQ CodMod

CoD mod pytanie - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
[Problem] CoD MoD, gdy sięskradamy słychać kroki - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
CoD - Tracimy przedmiot gdy nas zabiją - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Cal of duty odblokowanie klasy Rambo dla All - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
CoD MoD - Kilka pytan - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Sklep W CoD od Peyote - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

UPDATE 0.7.4 02 maj 2010 - 22:46

  • Naprawione ustawianie kątów rakiet.
  • Od teraz w menu obok klasy widzimy swój poziom.
  • Poprawione Multi-Skoki.
  • Poprawione opisy klas.
  • Obrońca otrzymał odporność na miny.

UPDATE 0.7.9 04 maj 2010 - 18:43

  • Cztery nowe przedmioty.
  • Dodana obsługa botów.
  • Dodana blokada doświadczenia za bombe, kiedy na serwerze jest 1 osoba.
  • Kosmetyczne poprawki

UPDATE 0.7.93 05 maj 2010 - 20:15

  • Drobne poprawki ułatwiające edytowanie moda.

To nie jest przerobione diablo.
Załączony plik  QTM_CodMod.rar   349,36 KB  13866 Ilość pobrań

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 126


#88098 System Rezerwacji Nicków

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 18.10.2009 11:35

[S]ystem [R]ezerwacji [N]icków
Autor: Pavulon
Wersja: 1.1 beta


Opis
Rezerwacje nicków znajdują się w bazie MYSQL dzięki czemu kilka serwerów może mieć te same rezerwacje bez dodatkowego ustawiania.

Admin przez www ma możliwość akceptowania rezerwacji (tj. nick po amx_resnick nie jest od razu zarezerwowany żeby uniknąć nieporozumień), usuwania próśb o rezerwacje, usuwania rezerwacji lub dodawania nowych oraz edytowania aktualnych.

Rezerwacja ta nie koliduje z adminami i rezerwacjami slotów gdyż bazuje na innych danych i haśle zapisanym w

setinfo _res twoje_haslo

a nie standardowo _pw.

Jest to dopiero wczesna wersja BETA, ale już powinna spełniać wszystkie wymogi. Z czasem czekają ją poprawki oraz dodatkowe funkcjonalności.


Instalacja
Zawartość folderu hlds kopiujemy/przenosimy do katalogu cstrike w naszym serwerze CS.
Zawartość folderu www kopiujemy/przenosimy do katalogu głównego(dowolnego) na naszym serwerze WWW.

Zawartość pliku srn.sql można wkleić do phpMyAdmin'a, lecz nie jest to obowiązkowe gdyż tak plugin jak i skrypt .php powinny stworzyć odpowiednie tabele.

Wymagane

serwer WWW (nie jest wymagany do końca bo i bez niego główne funkcje będą zachowane)
serwer MYSQL
odblokowany moduł mysql


Dalsza instalacja i Konfiguracja
HLDS - Cvary:

srn_sql_host "localhost" //adres Bazy Danych
srn_sql_user "user" //uzytkownik BD
srn_sql_pass "password" //haslo uzytkownika BD
srn_sql_db "database" //nazwa BD
srn_res_time "2592000" //czas rezerwacji 2592000s = 30*24*60*60 = 30 dni
srn_spam_delay "60" //czas po jakim jest info o rezerwacji 60 s
srn_maxres "1" //maksymalna liczba zarezerwowanych nickow na osobe


Jeżeli chcemy wyłączyć rezerwacje z poziomu CS'a ustawiamy srn_maxres "0"

WWW:
Po wrzuceniu wszystkich plików na serwer i przejściu do katalogu SRN (przykladowy_host.pl/SRN ) powinniśmy zostać automatycznie przekierowani na stronę SRN/setup.php która przeprowadzi nas przez konfigurację serwera mysql, tworzenie tabel i dodanie admina.

Jeżeli instalacje przejdzie pomyślnie to powinien zostać stworzony plik config.php o treści podobnej do tego:

<?php
$db_host = "ip.serwera";
$db_name = "nazwa_bazydanych";
$db_username = "uzytkownik_bazydanych";
$db_passwd = "haslo_bazydanych";
$maxres = "1";
$regactive = "1";
$captcha = "1";
$publickey = "klucz_publiczny_recaptcha";
$privatekey = "klucz_prywatny_recaptcha";
$mail = "2";
$smtphost = "adres.serwera.smtp";
$smtpport = "portserwerasmtp";
$smtpuser = "[email protected]";
$smtppass = "haslo_smtp";
?>


Jeżeli po instalacji chcemy zmienić maksymalną ilość rezerwacji na osobę to zmieniamy wartość
$maxres =  "1";
natomiast jeżeli chcemy wyłączyć rezerwacje z poziomu WWW (admini nadal będą mogli je dodawać) to ustawiamy:
$maxres =  "0";
Jeżeli chcemy wyłączyć możliwość rejestracji nowych kont to ustawiamy:
$regactive =  "0";

Admini:
Innych adminów jak i użytkowników można dodawać z panelu lub po zarejestrowaniu się użytkownika możemy zmienić jego poziom.
Dostępne poziomy to:

HEAD ADMIN => może dodawać/edytować/usuwać użytkowników i przeglądać historie
ADMIN => może dodawać/edytować/usuwać rezerwacje użytkowników
USER => może dodawać/usuwać prośby i usuwać rezerwacje


Autoryzacja:
Istnieje możliwość zmiany powiązania rezerwacji z danym graczem.
Żeby zmienić zapis należy w kodzie zmienić linijkę:
//0 - automatycznie, 1 - steamid, 2 - ip
    #define auth 0

0: standardowo zapisuje na SteamID, ale jeżeli SteamID to STEAM_ID_LAN, STEAM_ID_PENDING itd to zapisuje na IP
1: zawsze zapisuje na SteamID
2: zawsze zapisuje na IP

Po tej zmianie kod należy ponownie skompilować.

WAŻNE !!
Jeżeli posiadamy serwer NS+S (Dproto) to koniecznie musimy edytować plik dproto.cfg i do pola ValidInfoFields_Engine dodać \_res czyli przykładowo musimy otrzymać:

ValidInfoFields_Engine = \name\bottomcolor\topcolor\model\cl_lc\cl_lw\cl_updaterate\cl_dlmax\rate\_pw\*hltv\password\_res

(Tylko w starszych wersjach dproto o ile w dproto.cfg znajduje się wpis ValidInfoFields_Engine)

Komendy:
Aby wejść w menu wystarczy wpisać na chacie "rezerwacja"
srn_chat_info.png
say rezerwacja
srn_menu_glowne.png

Gdzie mamy możliwość I.1. Dodania, I.2. Edytowania, I.3. Usuwania, I.4. Listingowania rezerwacji, I.5. wyświetlenia informacji o SRN, I.6. adminowania
Edytować możemy I.2.a login i/lub I.2.b hasło
W menu adminowania możemy II.1. Przeładować, II.2. Usuwać rezerwacje, II.3. Zarządzać prośbami
Prośby możemy II.3.a Akceptować i II.3.b Odrzucać

Wszystko z menu.
srn_menu_administracji.png

Podczas dodawania mamy wyświetlony nick i hasło, więc w razie potrzeby możemy poprawić dane.
srn_menu_dodawania.png
Podczas edytowania wyświetlony zostaje nick oraz gwiazdki zamiast hasła. W przypadku gdy zmieniliśmy hasło to do czasu akceptacji będzie ono wyświetlane.
srn_menu_edycji.png

Po dodaniu rezerwacji lub zmianie hasła do konsoli wysyłana jest automatycznie komenda setinfo z odpowiednimi danymi, lecz jeżeli gracz posiada config tylko do odczytu to musi również zapisać ją do pliku ręcznie.

Nie ma możliwości przypomnienia hasła. Wszystkie są kodowane algorytmem md5.

Póki co dostępny jest tylko język polski gdyż ta aktualizacja sprawiła że słownik rozrósł się i tłumaczenie zeszło na dalszy plan.
Wszystko co jest wyświetlane od menu przez chat do konsoli jest edytowalne w słowniku, więc każdy wybierze coś dla siebie.

srn_menu_admin_rezerwacje.png

srn_menu_zarzadzania.png


Obsługa WWW:
Obsługa powinna być intuicyjna. Zaczynamy od wejścia do katalogu głównego SRN(http:// przykladowy_host.pl/SRN ) lub pliku SRN/srn.php(http:// przykladowy_host.pl/SRN/srn.php).
Tam logujemy się używając loginu i hasła podanego przy instalacji lub rejestracji.

Po poprawnym zalogowaniu się mamy dostęp do wszystkich właściwych dla naszego poziomu funkcji.
srn_www_uzytkownicy.png

Przy każdej opcji wyświetlana jest ilość rekordów (np. rezerwacji oczekujących czy użytkowników).

Jeżeli nick rezerwuje zwykły użytkownik to musi być on zaakceptowany przez admina, natomiast jeżeli admin rezerwuje to jest on automatycznie akceptowany.
srn_www_rezerwacja.png

W wersji 1.1 pojawiło się wsparcie reCAPTCHA i maili.
reCAPTCHA jest wykorzystyna do operacji na użytkownikach a konkretniej do rejestracji i odzyskiwania hasła, zapewnia ochronę przed robotami.
srn_www_rezerwacja_11.png
1. Korzystamy z wewnętrznego serwera dostępnego w naszym hostingu.
2. Korzystamy z zewnętrznego serwera SMTP (np. gmail)
Jeżeli zostanie włączona jedna z opcji maila to podczas zakładania konta na adres email zostanie wysłane losowe hasło,
srn_www_mail_rejestracja.png
oraz istnieje możliwość odzyskania zapomnianego hasła(zmiany na nowe).
srn_www_mail_odzyskiwanie.png

p.s.
Kolejnych aktualizacji nie przewiduje.

Załączone miniatury

  • srn_menu_informacyjne.png

Załączone pliki

  • Załączony plik  SRN_0.4.2.rar   130,79 KB  1918 Ilość pobrań
  • Załączony plik  SRN.rar   740,66 KB  2501 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 43


#112980 Jak przyciąć muzykę pod RoundSound

Napisane przez fffff w 18.02.2010 17:15

No więc, potrzebny nam program do przycinania muzyki. Ja używam programu GoldWave.

1. Możemy go pobrać np. STĄD.

2. Instalujemy program.

3. Po instalacji powinno pokazać nam się takie coś:

Dołączona grafika

4. Wyłączamy okno pomocy.

Dołączona grafika

5. Wybieramy utwór.

Dołączona grafika

Program ma dużo właściwości, którymi można się pobawić, ja jednak zajmę się przycinaniem muzyki.
6. Po prawej stronie mamy okienko Control. Pozwala nam ono zatrzymywać, cofać, odtwarzać utwór...
No więc wybieramy dla siebie odpowiedni czas utworu i przycinamy go, klikając na dowolne miejsce w utworze. Niechciane przez nas miejsce zostanie przyciemnione.
Oto efekt:

Dołączona grafika

7. Kilkamy na "Save selection as..."

Dołączona grafika

8. Wybieramy lokalizację i możemy cieszyć się naszą muzyką. Oczywiście potrzebny jest jeszcze do tego plugin...
Świetne również do przycinania muzyki na dzwonek w telefonie.

Dlaczego nie Mp3 Knife?
Prawda, zajmuje mało miejsca, ale jest (przynajmniej u mnie) bardzo awaryjny: co któryś utwór program "zawiesza się". Po prostu wygląda to tak:
- Wybieram utwór,
- W momencie otwarcia wyskakuje Windowsowy błąd i natychmiast program się wyłącza. Nic nie dają kolejne próby.

Poradnik jest w 100% napisany przeze mnie, to samo tyczy się screenów.
Wszelkie kopiowanie tekstu ZABRONIONE.
  • +
  • -
  • 2


#112919 problem z mikro !

Napisane przez JSokol w 18.02.2010 12:33

Zakładam, że masz zainstalowane odpowiednie sterowniki do karty dźwiękowej.

Klikasz:

START --> Uruchom --> wpisujesz "mmsys.cpl" i dajesz OK

W otwartym oknie w zakładce Głośność masz Głośność urządzenia i z niego wybierasz Zaawansowane.
Następnie na górze klikasz Opcje, z nich zaś wybierasz Właściwości.
W rozwijanej liście Urządzenie miksujące: wybierasz mikrofon, czyli input i dajesz OK.

Regulacja nagrywania i Głośność mikrofonu nie mogą być tam zaznaczone ptaszkiem i suwak musi znajdować się na górze skali.
Po ODZNACZENIU tych dwóch "Wycisz" i przesunięciu ich suwaczków w górę powinno być wszystko ok.

Pozdrawiam,
JSokol
  • +
  • -
  • 1


#112051 Robienie Itemek

Napisane przez false w 14.02.2010 16:42

case 70:
{
player_item_name[id] = "xxxx"
player_item_id[id] = 70
player_b_jumpx[id] = 1
player_b_inv[id] = 8
player_strength[id]+=50
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot : %s :: Dostajesz +50 do siły. Mozesz zrobic podwojny skok w powietrzu. Jestes niewidzialny.",player_item_name[id])

Tu masz np. taki ja zrobiłem :) Jestes niewidzialny i masz +50 siły i robisz podwojny skok :)
  • +
  • -
  • 1


#96497 Przejrzystość kodu źródłowego

Napisane przez Gość w 30.11.2009 02:24

Przejrzystość kodu źródłowego
Krótki jednak dość ważny artykuł dla początkujących programistów dotyczący przejrzystości kodu źródłowego. Na początku odeśle Was do małej lektury ;) Gdy zapoznasz się z definicją słowa 'kod źródłowy' czytaj dalej ;)

I. Wydajność
Gdy przeczytanie kodu źródłowego sprawia mniej problemów tym łatwiej przeanalizować działanie, co się dzieje i wtedy możemy spokojnie modyfikować program. Gdy mamy do czynienia z językami wysokiego poziomu warto pisać w najnowszej wersji języka ( czyt. specyfikacja ).

II. Usuwanie błędów
Gdy wiemy która linia programu sprawia kłopot warto używać edytora, który numeruje wiersze. Wiedza o problemie zawsze jest ważna, ba jest bezcenna. W rozwiązaniu problemów pomaga jednolite formatowanie kodu oraz stosowanie komentarzy.

III. Modyfikacje, rozszerzenia
Stosowanie komentarzy jest bardzo ważne! Gdy chcemy wrócić do programu po kilku miesiącach nie zawsze jesteśmy spamiętać logikę działania. Gdy inny programista chce rozszerzyć nasz kod, komentarze tylko mu pomagają.

IV. Od deficjencji do przykładów
Komentarze, jak używać?
Za pomocą // możemy skomentować tylko jeden wiersz! Przykładowo

//Przykład użycia if, else if ; Za pomocą opratrora == sprawdzamy czy zmienna a równa się 5
if (a == 5) {
//Powtarzamy warunek ( czy zmienna a jest różna od 6 ), wtedy gdy liczba nie jest równa 5!
} else if (a != 6) {
}

Za pomocą /* komentarz */ może komentować kod w 'x' wierszach! Przykładowo

/* Przykład użycia if, else if ; Za pomocą opratrora == sprawdzamy czy zmienna a równa się 5
Powtarzamy warunek ( czy zmienna a jest różna od 6 ), wtedy gdy liczba nie jest równa 5! */
if (a == 5) {
} else if (a != 6) {
}

Poradnik w budowie ;)
Jest to krótki wstęp do pisania programów we wszystkich językach.

Pamiętaj, nie staraj się na początku optymalizować kod najkrócej jak się da - wszystko przyjdzie z czasem. Jeżeli nie programowałeś nigdy warto zapoznać się z takimi definicjami jak operator, instrukcja warunkowa, pętla, tablica, zmienna/stała czy funkcja.

Ten mały poradnik napisałem z myślą o użytkownikach, którzy nie mając zielonego pojęcia o programowaniu chcą pisać, a myślą, że nauczą się po przeczytaniu kilku pseudo poradników. AMXX oparty jest o pawn'a i opanowanie jego nie jest tak banalne. Głównym powodem jest brak polskiej, porządnej dokumentacji języka czy dobre lektury. Gdy Twoja znajomość języka angielskiego jest kiepska, poucz się ;)


#111341 SZUKAM

Napisane przez honey w 12.02.2010 09:23

1 i 4: Use Button Once - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
2. Deathrun Manager v3.0.2 [17/01/2010] - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
3. http://amxx.pl/zasad...wera-t1203.html