Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Jaszczomb - zdjęcie

Jaszczomb

Rejestracja: 07.01.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 18.02.2010 19:16
-----

#104550 Magiczne pociski- Diablo mod

Napisane przez G[o]Q w 09.01.2010 17:25

mozesz zrobic 2 zmienne globalne i do jednej zapisujesz ammo w magazynku potem tworzysz funkcje ktora sprawdza ammo i zapisuje je do drugiej zmiennej potem porownuje te zmienne jesli sa rowne zwraca 0 jesli rozne zwraca 1 i potem tylko dodajesz warunek przed zmniejszeniem ilosci pociskow czy wartosc funkcji =1 jesli tak to zmniejszasz oczywiscie funkcje dajesz w tasku ktory co 0.5 s bedzie wywyolywal funkcje sprawdzajaca.

Ale nie musisz tak robic bo pewnie miczu/pav/seba/i paru innych i tak znajda inne rozwiazanie :D
  • +
  • -
  • 1


#104293 Oczekiwanie na wczytanie umiejętności

Napisane przez DarkGL w 08.01.2010 19:17

hmm poczytaj sobie o c++ jest bardzo podobny do pawn'a lub poczytaj sobie tutki z działu scripting
  • +
  • -
  • 1


#104195 Oczekiwanie na wczytanie umiejętności

Napisane przez Ortega w 07.01.2010 22:27

public client_PreThink ( id ) 
{
...
if (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id]==0)) && is_user_alive(id) && !bow[id] && (on_knife[id] || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id])) && player_class[id]!=NONE && player_class[id]!=Nekromanta && invisible_cast[id]==0)
{
...

W tej funkcji i po tym ifie szukaj :)
  • +
  • -
  • 1