Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Oczekiwanie na wczytanie umiejętności


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jaszczomb

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • Lokalizacja:Legnica
Offline

Napisano 07.01.2010 20:09

Witam
Prowadzę serwer Diablo Mod już dość długo, aczkolwiek wciąż nie wiem jednej rzeczy. Jak mogę zmniejszyć czas oczekiwania na załadowanie się umiejętności danej klasy. Chodzi mi o to, aby przykładowo czas ładowania niewidzialności zabójcy zmniejszył się z 10 do 4 sec. Tak samo z każdą inną klasą. Wiem, że kiedyś widziałem jak to się ustawia, ale teraz nie mogę tego odnaleźć. Jeżeli taki temat na forum już był to przepraszam.
Żeby nie było, że nie trzymam się reguł:
-Amx mod x w wersji 1.8.1
-Diablo mod 5.9l
Raczej nie potrzebne są inne informacje, jeżeli będą potrzebne to dodam.
Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0

#2 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 07.01.2010 22:27

public client_PreThink ( id ) 
{
...
if (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id]==0)) && is_user_alive(id) && !bow[id] && (on_knife[id] || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id])) && player_class[id]!=NONE && player_class[id]!=Nekromanta && invisible_cast[id]==0)
{
...

W tej funkcji i po tym ifie szukaj :)
  • +
  • -
  • 1

#3 Jaszczomb

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • Lokalizacja:Legnica
Offline

Napisano 08.01.2010 19:14

Dzięki, poszukam.
Skoro jesteśmy już przy kodzie, mogę prosić o jakiś tutorial, albo nakierowanie mnie chociaż jaki język jest stosowany w pluginach AMXX? Myślę, że skorzystam z tego jeszcze nie raz więc przydało by się samemu to rozumieć a nie wciąż pytać.
BTW. Reput leci :)
  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.01.2010 19:17

hmm poczytaj sobie o c++ jest bardzo podobny do pawn'a lub poczytaj sobie tutki z działu scripting
  • +
  • -
  • 1

#5 Jaszczomb

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • Lokalizacja:Legnica
Offline

Napisano 08.01.2010 19:36

Kiedyś pisałem w C++, ale to było sto lat temu :) Dzięki.
Btw. znalazłem przydatny kawałek kodu, gdyby ktoś w moje ślady modyfikował czas wczytywania się czaru to polecam wyszukać ogólny współczynnik czasu
new Float: time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/25.0)
zamiast edytować modyfikatory czasu dla klas. Dziękuję za pomoc, można zamknąć

Użytkownik Jaszczomb edytował ten post 08.01.2010 19:36

  • +
  • -
  • 0

#6 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7176
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 08.01.2010 19:40

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Problem rozwiązany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych