Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Jaszczomb - zdjęcie

Jaszczomb

Rejestracja: 07.01.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 18.02.2010 19:16
-----

Moje posty

W temacie: Magiczne pociski- Diablo mod

09.01.2010 19:23

Zrobiłem wszystko tak jak napisałeś G[o]Q i niestety nie przyniosło to efektu. Tymczasowo ustawie mniejszy czas ładowania pocisku i dam maksymalną ilość 1, do puki nie znajdzie się jakieś rozwiązanie.
Może ma ktoś gotowca? bo sądzę, że to jednak jeszcze ponad moje siły.

W temacie: Magiczne pociski- Diablo mod

09.01.2010 18:00

Czyli coś takiego: ?
public zmiana_ammo(id)
{
	new ammo1 = 30

	new ammo2 = read_data(3)
	
	if (ammo1 == ammo2)
	{
		return false
	
	}
	if (ammo1 != ammo2)
	{
		return true

	}
	return PLUGIN_HANDLED
}
Jak już mówiłem słabo znam się na razie na funkcjach i eventach, gdyż dopiero zaczynam z pawn'em i pisaniem pluginów. Proszę o wyrozumiałość :)


Zmieniłem ten kod na następujący:
public zmiana_ammo(id)
{
	new bron = cs_get_weapon_id(id)
	
	new ammo1 = tfc_getweaponammo(bron) 
	
	new ammo2 = cs_get_weapon_ammo(id)
	
	if (ammo1 == ammo2)
	{
		return false
	
	}
	if (ammo1 != ammo2)
	{
		return true

	}
	return PLUGIN_HANDLED
}
Sprawdzę czy działa i dam znać. Proszę jednak również o alternatywne pomysły

W temacie: Magiczne pociski- Diablo mod

09.01.2010 17:27

Dzięki za pomoc, pokminię nad tym, a w między czasie może ktoś inny się odezwie ze swoim rozwiązaniem. Mam nadzieję, że któreś rozwiązanie w końcu zadziała :)

W temacie: Magiczne pociski- Diablo mod

09.01.2010 17:18

Czyli będę musiał zrobić to na evencie tak? Właściwie to pluginami zajmuję się od dzisiaj także mogę zadawać głupie pytania bo nie znam zbyt wielu funkcji amxx na razie. Mógłbyś mi napisać proponowane przez Ciebie rozwiązanie ?

W temacie: Magiczne pociski- Diablo mod

09.01.2010 17:07

Możliwe, że to wina braku tego modułu na serwerze web compilera, aczkolwiek nie znalazłem zamiennej funkcji dla tej z esf'a. Zna ktoś może funkcję sprawdzającą, czy gracz w danym momencie strzela, która byłaby zamienną dla esf_is_shooting(player,module) ?
Btw. używam tego modułu tylko ze względu na tę jedną funkcję.