Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Jaszczomb - zdjęcie

Jaszczomb

Rejestracja: 07.01.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 18.02.2010 19:16
-----

Moje tematy

Magiczne pociski- Diablo mod

09.01.2010 16:14

Witam
Ostatnim czasem zabrałem się za edytowanie pluginu diablo mod, aby czas wczytywania umiejętności był krótszy. Plugin udało się skompilować i wszystko elegancko działa. Po pewnym czasie gry różnymi klasami zauważyłem jednak, że mimo iż czas wczytywania magicznego pocisku się zmniejszył, a ja z powodzeniem ustawiłem maksymalną liczbę pocisków na 5, po wystrzeleniu jednego pocisku po załadowaniu dowolnej ich ilości, liczba pocisków się zeruje. Za pewne w internecie jest rozwiązanie tego problemu, ale doszedłem do wniosku, że jeżeli naprawię to sam, to przynajmniej czegoś się nauczę.
Otworzyłem zatem kod pluginu i znalazłem poniższy fragment:
if(golden_bulet[id]>0) 
	{
		golden_bulet[id]--
		h_bulet=1
	}
Pomyślałem, że to wina właśnie tej instrukcji warunkowej, więc zacząłem ją analizować. Doszedłem do wniosku, że instrukcja zmniejsza liczbę kul nie bacząc czy gracz strzela czy też nie, więc przerobiłem kod aby wyglądał tak:
	if(golden_bulet[id]>0 && esf_is_shooting(id,1)) 
	{
		golden_bulet[id]--
		h_bulet=1
	}
Oczywiście na początek dodałem oczywiście #include <esf>. Nie wiem czy ustawiłem dobry parametr mode na 1, ale to teraz mniej ważne, Otóż podczas próby kompilacji online mam taki problem:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

/home/groups/amxmodx/tmp3/phphXLGfI.sma(8202) : error 017: undefined symbol "esf_is_shooting"

1 Error.
Could not locate output file /home/groups/amxmodx/public_html/websc3/phphXLGfI.amx (compile failed).
Na moim komputerze również nie mogę skompilować.
W załączniku daję cały zmodyfikowany plik sma mojego diablo moda.
Proszę o pomoc i pozdrawiam.

Oczekiwanie na wczytanie umiejętności

07.01.2010 20:09

Witam
Prowadzę serwer Diablo Mod już dość długo, aczkolwiek wciąż nie wiem jednej rzeczy. Jak mogę zmniejszyć czas oczekiwania na załadowanie się umiejętności danej klasy. Chodzi mi o to, aby przykładowo czas ładowania niewidzialności zabójcy zmniejszył się z 10 do 4 sec. Tak samo z każdą inną klasą. Wiem, że kiedyś widziałem jak to się ustawia, ale teraz nie mogę tego odnaleźć. Jeżeli taki temat na forum już był to przepraszam.
Żeby nie było, że nie trzymam się reguł:
-Amx mod x w wersji 1.8.1
-Diablo mod 5.9l
Raczej nie potrzebne są inne informacje, jeżeli będą potrzebne to dodam.
Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.