dla przykładu: po klikeniu w obrazek -> wykonywany jest ajax -> aktualizacja jakiegoś wiersza w mysql przez php
no i w pluginie bierzesz wiersz z mysql
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez yamato w 04.10.2021 14:29
Napisane przez KoRrNiK w 29.03.2021 13:35
W załączonych plikach dodaje kompilator 1.8.3 oraz 1.9 na którym najczęściej kompilowałem i wszystko działało.
W include już są wszystkie potrzebne biblioteki jedynie co musisz zrobić to przenieść do folderu wszystkie pliki .sma oraz .inl ( Najlepiej pobrać najnowszy release z githuba ) i odpalić compile.exe
Napisane przez KoRrNiK w 02.04.2021 11:24
Jakiś czas temu coś tam jeszcze pozmieniałem i dzisiaj postanowiłem to dokończyć, została wydana wersja 1.3.4:
- Najnowszy release: Tutaj
Napisane przez KoRrNiK w 12.04.2021 14:11
Napisane przez KoRrNiK w 12.04.2021 11:33
Trzymaj powinno działać.
Aby dodać nowy kraj dodajesz nową linijkę
new const writeCapital[ALL_CAPITAL][2][] = { { "Polska", "Warszawa" } ,{ "Francja", "Paryz" } ,{ "Niemcy", "Berlin" } };
Oraz wpisujesz liczbę ile jest krajów
#define ALL_CAPITAL 3
Tutaj kod oraz nie zapomnij abyś sobie coś dodał za nagrodę pod linijką 72 masz funkcję.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #pragma semicolon 1 new const PLUGIN[] = "xyz"; new const VERSION[] = "1.0"; new const AUTHOR[] = "KoRrNiK - amxx.pl/user/69614-korrnik/"; enum _:capital { RANDOM_ID, bool:RANDOM_ON } new serverCapital[capital]; #define ALL_CAPITAL 3 new const writeCapital[ALL_CAPITAL][2][] = { { "Polska", "Warszawa" } ,{ "Francja", "Paryz" } ,{ "Niemcy", "Berlin" } }; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_clcmd("say", "cmdSay"); } public cmdSay(id){ if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_HANDLED; new szMessage[124]; read_args(szMessage, sizeof( szMessage ) - 1); remove_quotes(szMessage); if(szMessage[0] == '/'){ if(equal(szMessage, "/stolica")){ functionRandomCapital(id); return PLUGIN_HANDLED; } return PLUGIN_CONTINUE; } if(serverCapital[RANDOM_ON]){ if(equali(szMessage, writeCapital[serverCapital[RANDOM_ID]][1])){ new nameUser[33]; get_user_name(id, nameUser, sizeof(nameUser) - 1); client_print_color(0, id, "^4[%s]^1 Pierwszy przepisal:^3 %s^1 stolice kraju:^3 %s", writeCapital[serverCapital[RANDOM_ID]][1], nameUser, writeCapital[serverCapital[RANDOM_ID]][0]); awardCapital(id); serverCapital[RANDOM_ON] = false; return PLUGIN_CONTINUE; } return PLUGIN_CONTINUE; } return PLUGIN_HANDLED; } public functionRandomCapital(id){ if(!has_flag(id, "a")) return; if(serverCapital[RANDOM_ON]){ client_print_color(id, id, "^4[*]^1 Aktualnie jest wylosowana stolica:^3 %s^1 do przepisania!", writeCapital[serverCapital[RANDOM_ID]][0]); client_print_color(id, id, "^4[*]^1 Przepisz ja na chacie aby ponownie odpalic losowanie!"); return; } serverCapital[RANDOM_ON] = true; serverCapital[RANDOM_ID] = random(ALL_CAPITAL); client_print_color(0, 0, "^4[*]^1 Wylosowany kraj:^3 %s^4 |^1 Jaka to stolica??", writeCapital[serverCapital[RANDOM_ID]][0]); client_print_color(0, 0, "^4[*]^1 Napisz na chacie jako^4 pierwszy^1 aby otrzymac nagrode!"); } public awardCapital(id){ /* - TUTAJ DODAJESZ CO MA DOSTAC ZA PRZEPISANIE JAKO PIERWSZY. */ }
Napisane przez KoRrNiK w 18.01.2021 19:29
Cześć, a też udostępnię swoją paczkę basebuilder ponieważ nie chce mi się już trochę jej rozwijać a komuś może się przydać
Jak Zuzia udostępniła to ja też hehe. Paczka posiada np Grzybki stworzone przez Zuzię tak jak kilka rzeczy Pozdrawiam Cieplutko
Pisząc tą paczkę bardzo dużo przy niej się nauczyłem(chyba) i może być w mniej trochę bałaganu i dziwnych rozwiązań ale działa
Silnik BaseBuilder posiada w sobie:
Prawdopodobnie o czymś zapomniałem ale większość opisałem
Opis klas Budowniczych: - Budowniczy: Posiada szanse na dodatkowe Bryłki podczas strzelania - Lekarz: Posiada więcej HP + większy DMG! Możliwość uleczenia sojuszników - Elektryk: Posiada szanse, ze strzelisz piorunem oraz Posiada Stojak Elektryczny - Naukowiec: Posiada butelkę z trucinza! Oraz szanse na odnowienie - Myśliwy: Posiada pułapkę z kolcami na zombie! Oraz szanse na spowolnienie - Strzelec: Posiada szanse na dodatkowa amunicje! Posiada stacyjkę z amunicja! - Buldożer: Posiada szanse na odepchniecie Zombie! Posiada pierścień odpychający! - Mag Ognia: Posiada kule ognia i może nią strzelić! Posiada szansę na podpalenie Zombie! - Lodowy Mag: Posiada kule lodowa i może nią strzelić! Posiada szansę na zamrożenie Zombie! - Aimer: Posiada 100% na HSA po odpaleniu mocy oraz kilka % na trafienie w głowę strzelając gdzieś indziej! - BomberMan: Posiada Bombe która wybucha! Oraz na pojawienie się pułapki po zabiciu Zombie - Truposz: Może właczyć DMG x2! Wbudowany rykoszet + krytyk - Poszukiwacz: Posiada większa szanse na dropnięcie skrzyni! Oraz rakietę którą można sterować - Górnik: Ma szanse na wypadniecie bryłek podczas strzelania! Oraz szybkostrzelność * Klasy Levelujesz wraz z poziomem są mocniejsze. Opis klas Zombie: - Klasyczny: Klasyczne Zombie | Balans - Szybkie: Bardzo szybkie - Grube: Posiada dużo HP, otrzymuje mniej obrażeń - Tank: Posiada Bardzo dużo HP ale jest powolne - Dracula: Gdy ma zginąć zaczyna się leczyć szansa 25%! - Bałwan: Odporny na granaty zamrażające + wszystkie rodzaje zamrożeń! - Płomyk: Odporny na granaty podpalające + wszystkie rodzaje podpaleń! - Pielęgniarka: Po śmierci ulecza dookoła siebie zombie 250HP z szansa 15% - Truciciel: Zatruwa CT na 5sek 2dmg/s - Nie zabija zostaje min-hp | Leczy go Fiolka - Śmierć: Posiada 5% na zabicie Budowniczego 1/1 - Terminator: Posiada szybsze ręce zadaje po 10dmg - Demon: Dostaje 15% mniej obrażenia *Każda klasa jest od jakiegoś poziomu oraz przegranych godzin na serwerze **Klasy Zombie ulepsza się poprzez Kości Opis Klanu: - Awansowanie klanu: Potrzebne bryłki, luzaczki, oraz zabójstwa klanowe ( Po ulepszeniu trzeba odczekać X minut aby ulepszyć ponownie ) - Ulepszenia klanu: Exp, Bryłki, HP, Krytyki, Obrażenia, Obrażenia klasy, CoolDown aby to ulepszyć potrzeba punktów klanu które dostaje się za awansowanie klanu ) - Możliwość dania klanowej informacji: pod /klan w pierwszej linijce jest ogłoszenie napisane przez lidera klanu - Każdy klan może umieścić własne zdjęcie klanowe za pomocą zdjęcia umieszczonego na ( imgur podając nazwę danego zdjęcia wszystko jest opisane na zdjęciu umieszczonym w plikach ) - Opcja resetu klanu: jeśli źle rozdałeś punkty możesz je zresetować za daną liczę bryłek - Możliwość sprawdzenia ile ktoś wpłacił bryłek * Ulepszasz poprzez Bryłki Opis ulepszeń w kopalni: - Kilof: Umożliwia wykopanie większej ilości Minerałów ( Bonus ) - Wyczerpanie: Gobliny mogą dłużej kopać w kopalni - Szczęście: Szansa na poczwórne wykopki ( Wykopane bryłki x4 z Minerałów) - Gobliny: Im więcej posiadasz goblinów tym szybciej kopiesz Minerały! - Końcówka Kilofa: Zwiększa Moc kopania - Szukanie: Pozwala Ci znajdywać więcej rodzajów Minerałów - Wózek: Posiadasz większy wózek ( Większy magazyn Minerałów ) * Ulepszasz poprzez Bryłki Działanie kopalni: Codziennie możesz opłacić swoje gobliny aby kopały minerały które możesz sprzedać. Gobiliny nie będa ciągle kopać one też mają swoje życie i muszą czasem odpocząć dlatego jest system wyczerpania codziennie o 24 goblinom resetuje się wyczerpanie i mogą znów wrócić do pracy :D
- KOMENDY DLA FLAGI "a" /clone - menu do zablokowania klocków / ustawienia obracania ( Sposób ustawiania klocków oraz obracania jest opisany w temacie Zuzi ( CoinBB ) /runhappy - możliwość zmiany happyhour albo odpalenie jego /hp nick ilosc - dodaje danemu graczowi hp /tp nick - teleportujesz się do gracza /tome nick - teleportujesz gracza do siebie (zamiast nicku wpiszujesz to: #tt, #ct, #all - teleportujesz do siebie: zombie, budowniczych, albo wszystkich ) /swiatlo - możesz zmienić odcień jasności światła na mapie /sms -> 6. znajduje się menu dodawania wszystkich walut, leveli itp ) - KOMENDY DLA FLAGI "d" /admin - menu Admina /warn - możliwość dodawania ostrzeżeń graczowi /revive nick - ożywia gracza /release - rozpoczyna rundę przed czasem /swap nick - przenosi gracza do przeciwnej drużyny /mute nick ilosc - mutuje gracza na x minut ( po wpisaniu tylko /mute nick gracz zostaje odmutowany bb_barrier - komenda do konsoli ( Otwiera menu do tworzenia barrier )
/konto - główne menu konta /sklep - sklep dla zombie lub dla budowniczych /czas - pokazuje twój aktualny przegrany czas na serwerze /team - menu drużyny /bron - menu broni /happy - możliwość sprawdzenia czy jest aktualnie happyhour /menu - główne menu serwera /drop - pokazuje szanse na drop skrzyni /klasa - odpala menu klas dla budowniczych albo zombie /pomoc - możliwość wezwania admina do siebie /misje - główne menu misji /respawn - no po prostu respawn /vip - opis vipa /vips - aktualni gracze którzy posiadają vipa /rank - twój aktualny rank /top - menu topek /odblokuj - odblokowujesz się gdy jesteś zablokowany /info nick - informacje o danym graczu /maxdmg - pokazuje twój największy dmg /resetdmg - resetuje twój największy dmg /nagroda - komenda do odebrania nagrody /regulamin - menu regulaminów serwera /bind - najpotrzebniejsze bindy /admins - pokazuje adminów którzy są na serwerze /klan - menu klanu /free - odbieranie darmowej jednej nagrody dziennie /hide - możliwość wyłączenia widzenia osób z swojego teamu /exp - pokazuje aktualny twój stan expa /daj - wysyłanie waluty serwerowej ( Menu z graczami ) lub /daj nick ilość /wycisz - umożliwia do wyciszenia dowolnego gracza na serwerze /kostium - komenda do sprawdzenia swoich kostiumów /kolor - tylko dla VIPA ( możliwość malowania klocków ) bind "klawisz" "moc" - odpala twoją moc klasy budowniczego say_team - znajduje się czat klanowy. *Prawie każda komenda ma jakieś skróty pisowni ( np: /menu możesz wpisać /me, /odblokuj -> /o | itd..itd..itd
Skrzynka z amunicją - Posiada ją klasa strzelec ( odnawia amunicję )
Bomba - Posiada ją klasa bomberman ( Odbija się kilka razy i wybucha lub jak w kogoś uderzy )
Pułapka Wybuchowa - Posiada ją klasa bomberman ( Po wejściu na nią wybucha ona )
Fiolka - Posiada ją klasa Naukowiec ( Po zderzeniu rozbija się i zadaje x dmg )
Skrzynka - Po otworzeniu otrzymujesz losową ilość bryłek ( Waluty serwerowej )
Bryłka - Każdy kolor posiada inną wartośc
Stojak Elektryczny - Razi prądem dookoła siebie w zombie
FireBall - Posiada ją Mag Ognia ( Po uderzeniu wybucha oraz podpala
IceBall - Posiada ją Mag Lodu ( Po uderzeniu wybucha oraz zamraża )
To są przykładowe modele które znajdują się w paczce.
Pierwsza linijka w basebuilder.sma odpowiada za ilość slotów na serwerze + 1. Jeśli posiadasz 20 slotów wpisz 21
#define maxPlayers 21
Paczka posiada sklepsms dla ( CSSETTI ) aby zmienić id użytkownika wystarczy zmienić w pliku vars.inl linijkę 6
new const APISMS[] = "16103";
Oraz trzeba jeszcze zmienić linijkę 8 - 11 czyli dane do bazy danych w pliku vars.inl + ip serwera w pliku sqlFile.inl linijka 32
// linia ↓ 8 - 11 new const DB_HOST[] = "127.0.0.1"; new const DB_USER[] = "user"; new const DB_PASS[] = "pass"; new const DB_NAME[] = "db"; // linia ↓ 32 if(equal(szIp, "91.224.117.226:27015")){
Jeśli będziesz chciał ją odpalić na innym ip np na localhoscie wystarczy zmienić linijkę 37 w pliku sqlFIle.inl
sql = SQL_MakeDbTuple("127.0.0.1", "user", "pass", "db");
Tabelka z graczami nigdy się nie chciała tworzyć sama więc będziesz musiał ją ręcznie stworzyć:
CREATE TABLE IF NOT EXISTS `players`( `idplayer` INT NOT NULL AUTO_INCREMENT, `name` varchar(33) NOT NULL, `pass` varchar(12) NOT NULL DEFAULT '_', `kills` INT NOT NULL DEFAULT 0, `deaths` INT NOT NULL DEFAULT 0, `points` INT NOT NULL DEFAULT 0, `timePlay` INT NOT NULL DEFAULT 0, `firstlogin` DATETIME DEFAULT NOW(), `lastlogin` DATETIME DEFAULT NOW(), `maxDamage` INT NOT NULL DEFAULT 0, `clan` INT NOT NULL DEFAULT 0, `flag` INT NOT NULL DEFAULT 0, `clannugget` INT NOT NULL DEFAULT 0, `ipLogin` varchar(32) NOT NULL DEFAULT '_', `sidLogin` varchar(35) NOT NULL DEFAULT '_', `nuggets` INT NOT NULL DEFAULT 45, `bones` INT NOT NULL DEFAULT 10, `level` INT NOT NULL DEFAULT 1, `xp` FLOAT NOT NULL DEFAULT '0.00', `reset` INT NOT NULL DEFAULT 0, PRIMARY KEY (`idplayer`))
Reszta tabel stworzy się sama po zmienieniu mapy.
Aby paczka działała musisz przekompilować i wgrać te pluginy: - basebuilder.amxx - frostNadeTURBO.amxx - napalmNadeTURBO.amxx - granadePushTURBO.amxx - blockBarrierTURBO.amxx
Paczka nie posiada żadnych cvarów wszystko musisz zmienić ręcznie sam w .sma oraz .inl
Zamieszczam wszystko do jednego pliku.
- Silnik BB - Granaty ( Zamrażający, podpalający oraz odpychający ) - Barriere ( Taka sama co u Zuzi lecz posiada kilka zmian oraz szybciej się tworzy w niej barriery ) - Model / sprites / sound - Pliki .txt ( MOTD ) - Pliki .psd aby przerobić sobie grafiki ( format pliku do photoshopa ) - Opis gdzie wrzucić folder z logami
Jeśli czegoś będzie brakowało to piszcie pod postem
Na szybko przeliczyłem ile paczka ma lini kodu i wyszło ~23k dla kogoś może to być dużo a dla innego mało (takie małe info )
Może wreszcie powstaną jakieś inne ciekawe serwery bb po udostępnieniu paczek Zuzi i tej
Napisane przez KoRrNiK w 09.02.2021 07:28
Napisane przez darkman w 30.01.2009 15:57
new zmienna;
new zmienna; zmienna = 1;
new zmienna = 2;
new zmienna;
new Float:zmienna
new zmienna[ilosc_znakow_tablicy];
new bool:zmienna;
stock zmienna;
zmienna += wartość
zmienna = zmienna + wartość
#define NAZWA_MAKRODEFINICJI KOD_KTORY_MA_ONA_ZASTEPOWAC
#define func1 server_exec()
Napisane przez Anonymuss w 18.02.2018 19:19
Ta zabawa jest już w paczce udostępnionej przeze mnie ale bez .sma i opisu więc wrzucam oddzielnie
Cała mapa jest przyciemniona jak na Ninja Day. CT ma zielony celownik laserowy i dostaje oddzielny model. TT jest niewidzialne i ma model predatora oraz model "szczęk" + 500HP. Jeśli CT naceluje na TT jego celownik zmienia się z koloru zielonego na czerwony i TT ma czerwoną poświatę dopóki nie zejdzie z zasięgu celownika. Kto zabije strażnika dostaję w następny dzień FreeDay'a.
jail_assasin.amxx wrzucamy do folderu plugins
jail_assasin.sma wrzucamy do folderu scripting
Do plugins-jb.ini dopisujemy obok zabaw jail_assasin.amxx
Napisane przez Zuzza w 04.03.2021 13:58
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #include <fun> #include <hamsandwich> #include <ColorChat> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "kacorvixon" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /respawn", "resp"); } public resp(id) { if(get_user_frags(id) > 6) { new test = random_num(1,5) if(test == 4) { spawn(id) } else ColorChat(id, GREEN, "udalo ci sie wylosowac respa gz"); } else ColorChat(id, RED, "nie stac cie"); }powinno dzialac, kompiluje sie
To że się kompiluje to jedno ale czy działa tak jak powinno to drugie. Wiadomość powinna być w warunku. Aktualnie gdy ktoś się odrodzi nie dostanie wiadomośćc, a jak się nie odrodzi bo nie trafi tych 20% to dostanie informacje że udało mu się wylosować respa. Poza tym nigdzie nie usuwasz 6 fragów za taki respawn co chyba powinno się dziać
#include <fakemeta> #include <fun> #include <hamsandwich>
Po co fakemeta? Po co hamsandwich ?
Pierwszy raz na oczy widze instrukcje spawn
Napisane przez DarkGL w 16.08.2011 10:26
Napisane przez HaDeS From HELL w 07.08.2011 11:19
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() { RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); }
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET) //Bron cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.2, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Napisane przez kokoszek2 w 21.09.2012 16:34
codperk_adrenalina.amxx codperk_akumulator24v.amxx codperk_amulet.amxx codperk_apteczka.amxx codperk_autodestrukcja.amxx codperk_awpsnajper.amxx codperk_betonowecialo.amxx codperk_bezlikammo.amxx codperk_bfg10000.amxx codperk_butykomandosa.amxx codperk_butysnajpera.amxx codperk_butyszturmowego.amxx codperk_ciemneokulary.amxx codperk_deaglegenerala.amxx codperk_defibrylator.amxx codperk_diabel.amxx codperk_dynamit.amxx codperk_dzialkostraznicze.amxx codperk_eagleeye.amxx codperk_eliminatorrozrzutu/amxx codperk_exekucja.amxx codperk_fartstrzelca.amxx codperk_flara.amxx codperk_granatodlamkowy.amxx codperk_Invulnerabily.amxx codperk_kamizelkaadmina.amxx codperk_kamizelkanasa.amxx codperk_kamuflaz.amxx codperk_Karasapera.amxx codperk_krytycznenaboje.amxx codperk_ksiegaexpa.amxx codperk_lipton.amxx codperk_m18claymore.amxx codperk_Majteczki.amxx codperk_maksymalneskupienie.amxx codperk_meekstone.amxx codperk_mistrzscouta.amxx codperk_mocfofera.maxx codperk_modolodrzutowy.maxx codperk_morfina.amxx codperk_nabije_inteligencji.amxx codperk_nabojekapitana.amxx codperk_nabojeninjy.amxx codperk_nabojepulkownika.amxx codperk_nanokamizelka.amxx codperk_nanosuit.amxx codperk_notatkikapitana.amxx codperk_notatkininjy.amxx codperk_notatkisapera.amxx codperk_nozkomandosa.amxx codperk_oczy.amxx codperk_ogranicznikrozrzutu.amxx codperk_OwocHp.amxx codperk_paczka.amxx codperk_palacerekawiczki.amxx codperk_pancerznamexowy.amxx codperk_pelerynakucacza.amxx codperk_przeklete_naboje.amxx codperk_PierwszaPomoc.amxx codperk_platynowenaboje.amxx codperk_plonacenaboje.amxx codperk_podrecznikszpiega.amxx codperk_podwojnakamizelka.amxx codperk_porazajacenaboje.amxx codperk_prawarekarambo.amxx codperk_przyczajony.amxx codperk_przysposobienieobronne.amxx codperk_quaddamage.amxx codperk_recemacbyvera.amxx codperk_rozblysk.amxx codperk_sakwa.amxx codperk_scouter.amxx codperk_swat.amxx codperk_tajemnica_skazanca.amxx codperk_tajemnicaadmirala.amxx codperk_tajemnicagenerala.amxx codperk_TajemnicaStrzelca.amxx codperk_tajemnicawojskowa.amxx codperk_tajemnicazabojcy.amxx codperk_tajemnicazlodzieja.amxx codperk_tarczaswat.amxx codperk_twardybaniak.amxx codperk_tytanowenaboje.amxx codperk_weterannoza.amxx codperk_wykrywaczmetali.amxx codperk_wyposazeniewsparcia.amxx codperk_wyrzucaniebroni.amxx codperk_wyszkoleniesanitarne.amxx codperk_wytrenowanyrekrut.amxx codperk_wytrenowanyweteran.amxx codperk_wzmocnionakamizelka.amxx codperk_zaskoczeniewroga.amxx codperk_zawodowyrusher.amxx codperk_zestawalkaida.amxx codperk_zestawpulkownika.amxx codperk_zwinnepalce.amxx
Napisane przez DarkGL w 11.08.2011 18:48
#include <tutor>np.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <tutor>
public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) tutorInit(); }a drugą do plugin_precache
public plugin_precache(){ tutorPrecache() }
tutorMake(id,TutorColor:Color,Float:fTime = 0.0,const szText[],any:...)Parametry:
tutorMake(id,TUTOR_RED,5.0,"Czerwony tutor")wyświetla jednemu graczowi czerwony tutor o treści "Czerwony tutor" przez 5 sekund
tutorMake(0,TUTOR_GREEN,5.0,"Tutor globalny")wyświetla wszystkim graczom zielony tutor o treści "Tutor globalny" przez 5 sekund
tutorMake(id,TUTOR_GREEN,5.0,"formatowany %d %s",1,"string")tutaj widać formatowanie wiadomości
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <tutor> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DarkGL" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) tutorInit(); register_clcmd("say /test","test"); register_clcmd("say /test2","test2"); register_clcmd("say /test3","test3"); register_clcmd("say /test4","test4"); register_clcmd("say /test5","test5") register_clcmd("say /test6","test6") } public plugin_precache(){ tutorPrecache() } public test(id){ tutorMake(id,TUTOR_RED,5.0,"Czerwony tutor") } public test2(id){ tutorMake(id,TUTOR_BLUE,5.0,"Niebieski tutor") } public test3(id){ tutorMake(id,TUTOR_GREEN,5.0,"Zielony tutor") } public test4(id){ tutorMake(id,TUTOR_YELLOW,5.0,"Zolty tutor") } public test5(id){ tutorMake(0,TUTOR_GREEN,5.0,"Tutor globalny") } public test6(id){ tutorMake(id,TUTOR_GREEN,5.0,"formatowany %d %s",1,"string") }
Napisane przez Rivit w 04.05.2017 17:48