Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Dodanie do klasy dodatkowe DMG+INT

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Kolar`.

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 07.08.2011 10:51

Witam, jak dodać klasie +10DMG +(int) ? Dodam .sma przykładowej klasy.

Załączony plik  codclass_general.sma   1,15 KB  83 Ilość pobrań
  codclass_general.amxx

#2 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 163
Profesjonalista

  • Postów:453
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 07.08.2011 11:19

#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() 
{
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
		
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)		//Bron
		cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik Szybcioor edytował ten post 07.08.2011 11:23

  • +
  • -
  • 3





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych