Spróbuj zamienić
fTraceLine = register_forward(FM_TraceLine, "TraceLine");
na
fTraceLine = register_forward(FM_TraceLine, "TraceLine", 1);
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
chomikk11 nie posiada znajomych
Napisane przez Misiu.
w 23.03.2021 14:09
Napisane przez Alelluja
w 22.03.2021 16:20
Wystarczyło skopiować kod do nowego pliku SMA.
Napisane przez O'Zone
w 20.04.2020 20:03
W piątek rozpocząłem pracę nad wersją 2.0 moda, a progres można śledzić na bieżąco w projekcie tutaj.
Skąd w ogóle inicjatywa wypuszczenia dużej aktualizacji? Przełom związany z modelami.
Jak każdy wie CS 1.6 ma bardzo restrykcyjne ograniczenia - magiczny limit 512 zasobów.
Częściowo ten problem obchodzi zawarty w paczce unprecacher, ale nawet z nim możliwości są ograniczone.
Wykorzystując całą serię tricków wprowadziłem do użycia submodele dla broni v_,
co jeszcze do nie dawna sam uważałem za właściwie niemożliwe do zrobienia.
Nie będę teraz wchodził w szczegóły, ale są powody dlaczego było to tak trudne.
Niemniej, teraz jeden model może posiadać 40 submodeli i przez to limit zasobów przestaje być problemem.
Jaki jest efekt? Po przygotowaniu nowych skinów i podmianie dla zaledwie trzech broni licznik wygląda tak:
L 04/20/2020 - 20:50:37: [csgo_mod.amxx] CS:GO Mod by O'Zone (v2.0). L 04/20/2020 - 20:50:37: [csgo_mod.amxx] Loaded 399 skins.
Tak, na ten moment dostępnych jest prawie 400 skinów, co bije na głowę to, co można było osiągnąć tutaj wcześniej.
Docelowo będzie ich ponad 1400, a przy okazji mam nadzieję dodać także wszystkie 14 modeli noży z CS:GO.
Poza zmianami dotyczącymi samych skinów pojawiło się także sporo usprawnień i poprawek,
a wszystko można przejrzeć w projekcie, który podlinkowałem wyżej.
Ciekawscy mogą także zajrzeć na serwer testowy (46.29.21.219:27540, hasło: test)
lub pobrać sobie z GitHuba aktualną wersję developerską i wrzucić na własny serwer.
Ponciak, domyślne modele pochodzą z tej paczki i korzystają z niestandardowych dźwięków,
a ze względu na ograniczenia liczby zasobów nie są one dodawane do precache na serwerze.
W wersji 2.0 nie będzie z tym problemu, bo nowe modele także korzystają ze standardowych dźwięków,
choć ze względu na różnice w animacjach trochę musiałem tutaj czasem poczarować
Napisane przez Robiin
w 30.11.2018 00:15
Na wstępie chciałbym podziękować AwIlLowi za pomoc przy kodzie
Dla graczy z immunitetem dodaje menu z możliwością przypisania flagi konkretnemu graczowi - z dwoma możliwościami: zapis do pliku, flaga do zmiany mapy.
Linie 14-20.
Napisane przez Robiin
w 12.08.2018 14:05
W odpowiedzi na ten temat napisałem plugin na rangi (nic nadzwyczajnego, po prostu nie znalazłem nigdzie tutaj czytania z configu itd.).
Dodałem także menu z listą rang - komendy znajdują się na liniach 28-36 Wybranie opcji w menu spowoduje jego zamknięcie.
Prefixy z poprawką czatu z lipca 2017.
Wystarczy wrzucić plik konfiguracyjny (linia 12.), domyślnie "addons/amxmodx/configs/RanksConfig.ini" na podaną ścieżkę i uzupełnić go w następujący sposób:
"Ranga #1" = 0-150 "Ranga #2" = 151-250 "Ranga #3" = 251-350 "Ranga #4" = 351-450
Wzorcowo:
"Nazwa rangi" = (minimum fragów do rangi)-(maximum fragów do rangi)
Ważne są znaki "=" oraz "-", ponieważ to na ich podstawie pobierane są dane min&max fragów.
Napisane przez DarkGL
w 10.06.2015 10:52
Jest to paczka serwera którą przygotowałem dla siebie bardzo dawno temu.
http://darkgl.pl/201...paczka-serwera/
Zawiera ona unikalną modyfikację pod tytułem Global War Mod opartego na Cod Mod Dark Edition. Paczka zawiera już skonfigurowane specjalne pluginy , informacje na czacie , modele itp. itd.
Kilka screenów i film
Co nowego posiada mod:
i inne
Dodane w wersji 2:
Dodane w wersji 3:
Dodane w wersji 3.5:
Wszelką konfigurację należy przeprowadzić w amxx.cfg oraz gwm_config.cfg
np.
//przy sql gwm_sql_host localhost gwm_sql_user user gwm_sql_pass pass gwm_sql_db db //spadochron parachute_fallspeed 100 parachute_detach 0 gwm_killxp 30 gwm_bombxp 200 gwm_hsexp 60 gwm_lvl 0 gwm_item 0 gwm_wytrzymalosc 150 gwm_xp_asysta 10 gwm_xp_zemsta 10 gwm_forum link_do_twojego_forum //inzynier inzynier_percent 4 inzynier_health 600 inzynier_damage 15.0 //prefixy gwm_prefixy 1 //bullet damage Bullet_Damage_Mode 0 Bullet_Damage_Distance 600 Bullet_Damage_NoShowWalls 0 Bullet_Show_Spec 1 Bullet_Hs_Mode 2 Bullet_Text_Mode 0 Bullet_Show_Mode 3 Color_RGB_Victim 255000000 Color_RGB_Attacker 000255000 Color_RGB_Ourself_Teammate 255102021
/klasa - Wybieranie klasy /klasy - Lista klas wraz z opisami /item - Opis aktualnego przedmiotu /przedmiot - Tak samo jak /item /perk - Tak samo jak /item /drop - Wyrzuca aktualny przedmiot /wyrzuc - Tak samo jak /drop /reset - Resetowanie statystyk /skille - Opis twoich statystyk /statystyki - Tak jak /skille /staty - Rozdawanie statystyk /skill - Tak jak /skille /daj - Oddawanie przedmiotu /wymiana - Wymiana itemami /zamien - Tak jak /wymiana /hud - Wylacza/wlacza hud /vip - Informacje o vipie /itemy - Lista itemow wraz z opisami /perki - Tak samo jak /itemy /sklep - Sklep /modele - Wlaczanie/wylaczanie nowych modeli broni /kontakt - Kontakt z administratorami /komendy - Ta lista