Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

KariiO - zdjęcie

KariiO

Rejestracja: 24.12.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.03.2018 18:16
-----

#543772 Losowy item

Napisane przez KariiO w 19.05.2013 01:12

Kolega chce dodać klasie losowy perk ale nie ma takiego natywu więc bawi się omijając natywy chodź nie wiem w jaki sposób choć moze callfunc itd...

Dodaj do klasy:

new pluginid=find_plugin_byfile("diablo_nowe.amxx");//jezeli glowny plugin ma inna nazwe zmien ja
new funckjaid=get_func_id("giveUserItem", pluginid);

callfunc_begin_i(funckjaid, pluginid);
callfunc_push_int(id);
callfunc_push_int(0);
callfunc_end();

  • +
  • -
  • 1


#466376 Item 1/2 do hp za zadawany obrazenia

Napisane przez KariiO w 11.10.2012 17:52

znajdź

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

dodaj przed

if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 26 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[this][1]) == 1)
{
  SetHamParamEntity(3, this);
  SetHamParamEntity(1, idattacker);
}

to

if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == NumerItemu )
{
  new health = get_user_health(idattacker) + floatround(damage);
  if(health < maksymalne_zdrowie_gracza[idattacker])
   set_user_health(idattacker,maksymalne_zdrowie_gracza[idattacker])
  else
   set_user_health(idattacker,health)
}

chyba tak.

witam dodalem

item

wedlug tego :

http://amxx.pl/topic...-kilka-itemkow/

ktory

Dodaje HP w postaci połowy zadawanych obrażeń

tylko ze jak mam max hp to on dodaje dalej i hp leci od 1 do max hp i tak w kolko ;/

kto moze niech pomoze :)

oczywiscie plusy za checi ;]


//topic
pokaż public damage
  • +
  • -
  • 1


#460250 Latarka

Napisane przez KariiO w 22.09.2012 11:53

znajdź:
if ((index1!=54) && (is_user_connected(index1))) set_user_rendering(index1,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4)
zmień na:
if ((index1!=54) && (is_user_connected(index1)))
{
set_user_rendering(index1,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4)
//twoja funkcja na podpalanie, mozesz ja zapożyczyć z fire totemu
}

  • +
  • -
  • 1


#419828 Jeszcze raz, Party

Napisane przez KariiO w 11.06.2012 14:15

Witam, mam teraz trochę wolnego czasu i tak sobie myślę aby napisać COŚ W STYLU gildi...
Parę osób wie co to było Party a z pewnością wiecie co to gildie, więc wychodzę z pomysłem napisania czegoś podobnego oczywiście na next mapy i to pierwsza połówka pomysłu a druga to zarządzanie Party na stronie czyli PHP+MYSQL i trzeba by było do tego osoby znającej się na tym fachu :]

Macie jeszcze jakieś pomysły to śmiało, wszystkie dobre zostaną zlepione a projekt po zakończeniu dodany jako dodatek :)
  • +
  • -
  • 1


#407244 Jak zrobic nowy item z innego.

Napisane przez KariiO w 06.05.2012 11:43

public zdejmij_zatrucie_icon(id)
{
jestem_zatruty[id]=0
}
public fw_prethink(id)
{
								if(jestem_zatruty[id] == 1) Display_Icon(id ,0 ,dmg_poison ,0,255,0)
}
zamień na:
public zdejmij_zatrucie_icon(id)
{
jestem_zatruty[id]=0
Display_Icon(id ,0 ,dmg_poison ,0,255,0)
set_renderchange(id)
}


stock Display_Icon(id ,enable ,name[] ,red,green,blue)
{
if (!pev_valid(id) || is_user_bot(id))
{
return PLUGIN_HANDLED
}

message_begin( MSG_ONE,get_user_msgid("StatusIcon"), {0,0,0}, id )
write_byte( enable )  
write_string( name )
write_byte( red ) // red
write_byte( green ) // green
write_byte( blue ) // blue
message_end()

return PLUGIN_CONTINUE
}
i pod:
AddFlag(id, Flag_Trucizna)
dodaj:
Display_Icon(id ,1 ,dmg_poison ,0,255,0)

plugin init:
register_logevent("koniecrundy", 2, "1=Round_End");
na dół:

public koniecrundy()
{
new player[32], count,id, i
get_players(player, count, "ah")
for(i=0;i<count;i++)
{
id = player[i]
if(jestem_zatruty[id]) zdejmij_zatrucie_icon(id)
}
}

  • +
  • -
  • 1


#407217 Jestem ranny !

Napisane przez KariiO w 06.05.2012 10:55

tylko zabija na starcie ?
czy jeszcze coś

kolego to już naprawiłeś bo działa.
tylko nie działa to otrzymywanie ran, można strzelać całą mapę i nic się nie dzieję :)

wymagany jest moduł csx, masz go włączonego w modules.ini ?
powinno raczej działać bo w kodzie jest wszystko okej + kolega wyżej to potwierdza


@down
nmzc :)
  • +
  • -
  • 1


#406745 Perki - Zaradność i Budowanie barykad !

Napisane przez KariiO w 05.05.2012 10:37

+ i tak polecial, właśnie według planu miałem to jutro pisać, ew. wyciągać kod, ale widzę ktoś mnie wyprzedził, na pewno się przyda na db_mod'a, chodzi o worki. A co do buy_zone to nie skorzystam, chodz moze komus innemu sie przyda = d

Tylko luknąłem ' -8192.0 ' to wartość x/y/z maksymalne dla mapy ? Czy tak sobie obrałeś ? :> Nie wiedziałem tego nawet.

Chyba tak, mówię chyba bo na 100% tego nie wiem a nie chciałbym wprowadzić Cię w błąd :)
  • +
  • -
  • 1


#405927 Perki - Zaradność i Budowanie barykad !

Napisane przez KariiO w 03.05.2012 20:32

[1]
Witam, perk jest prosty ale w grze dość przydatny np. gdy szybko skończy się nam ammo albo chcemy gdzieś pójść a potem kupić wybraną broń :) Oczywiście gdy czas na kupowanie broni się skończy to perk "umiera" :D

Perk: Zaradność
Właściwości: Możesz kupić broń gdziekolwiek się znajdujesz.
[2]
Możemy stawiać worki z piaskiem(jak na zombie)[nóż +f]

Perk: Budowanie barykad
Właściwości: Możesz stawiać worki z piaskiem.

w sma możemy zmienić ilość dostawanych worków na runde:
#define ILOSC_WORKOW 10
Jakby coś nie działało to pisać :))

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 8


#405882 Jestem ranny !

Napisane przez KariiO w 03.05.2012 19:58

Witam, przedstawiam wam system ran - dalej więcej o tym dodatku :)

A więc system ran polega na tym że gdy przeciwnik nas bije np. w rękę lewą/prawą, głowę, nogę lewą/prawą itd. ma on parę % szans że nam przestrzeli naszą "część" ciała :D Przykładowo jeżeli mamy przestrzeloną rękę podczas strzelania mamy zwiększony rozrzut, oczywiście rękę można wyleczyć u medyka :) Na początku rundy gdy mamy coś uszkodzone tutor informuje nas o tym.

Komenda:
/r lub /rany - główne menu

Instalacja:
Osobny plugin, najlepiej w plugins.ini dać go na koniec :)
pliki txt do cstrike a reszta standarowo.

Będę miał okazje to wrzucę jakieś SS'y.

Dokładniejszy opis jak się to wszystko rozgrywa...:
Tak jak na początku, więc wróg strzelając w nas i na odwrót ma kilka(zależy na co) szans aby "uszkodzić nas". Gdy już to zrobi to zależenie co mamy uszkodzone wiążę się z tym utrudnienie gry takie jak:
-trzęsienie ekranu podczas strzelania
-mniej hp
-większy rozrzut
-mniejsza prędkość
Później możemy się uleczyć u medyka(aby dowiedzieć się co leczy co w menu jest opcja) kupując lekarstwo :D

@edit
dodaje tutorek.inc

@edit2
odpowiedniki.txt do cstrike
rany.txt do cstrike/addons/amxmodx/cod (jeżeli nie mamy folderu cod należy stworzyć)

@edit3
plugin został poprawiony przez Netro z poza amxx.pl :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 26


#392313 Komenda Do Przekazywania Item'ów /daj.

Napisane przez KariiO w 06.04.2012 10:08

dodaj gdzieś na górze:
new id_przekazujacego[33]


edit 1
@down
zamień item na id i wszystko powinno być dobrze

w lini 8460 i 8461 item na id
  • +
  • -
  • 1


#391738 [ROZWIĄZANE] Błędy przy kompilacji

Napisane przez KariiO w 05.04.2012 12:30

new deadname[33]
get_user_name(id,deadname,32)

Przecież to też należy to tego napisu jesteś nieżywy ;]

Kompilowałem u siebie na kompie.

W tym kompilatorze tez sa bledy;

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

red.sma(16) : warning 213: tag mismatch
red.sma(16) : warning 213: tag mismatch

Header size: 344 bytes
Code size: 840 bytes
Data size: 324 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=49 cells (196 bytes)
Total requirements: 17892 bytes

2 Warnings.
Done.

3.5 to nie liczba całkowita, możesz mieć 3 albo 4.
  • +
  • -
  • 1


#391736 Proszę o przerobienie klasy.

Napisane przez KariiO w 05.04.2012 12:28

Oto twoja klasa

Chyba o czymś zapomniałeś:
xxx[id][CSW_M4A1] = 4

  • +
  • -
  • 1


#391733 Komenda Do Przekazywania Item'ów /daj.

Napisane przez KariiO w 05.04.2012 12:19

Try:


new id_przekazujacego[33] //nowa zmienna (moze byc na gorze)
public PRZEKAZYWANIE(id,id2){
if(!is_user_connected(id))
return 0
if(!is_user_connected(id2))
return 0
if(player_item_id[id] == 0)
return 0;

dropitem(id2);
award_item(id2, player_item_id[id]);

item_boosted[id2] = item_boosted[id]
item_durability[id2] = item_durability[id]
jumps[id2] = jumps[id]
gravitytimer[id2] = gravitytimer[id]
player_b_vampire[id2] = player_b_vampire[id]    //Vampyric damage
player_b_damage[id2] = player_b_damage[id]                        //Bonus damage
player_b_money[id2] = player_b_money[id]                                //Money bonus
player_b_gravity[id2] = player_b_gravity[id]    //Gravity bonus : 1 = best
player_b_inv[id2] = player_b_inv[id]                    //Invisibility bonus
player_b_grenade[id2] = player_b_grenade[id]    //Grenade bonus = 1/chance to kill
player_b_reduceH[id2] = player_b_reduceH[id]    //Reduces player health each round start
player_b_theif[id2] = player_b_theif[id]                                //Amount of money to steal
player_b_respawn[id2] = player_b_respawn[id]    //Chance to respawn upon death
player_b_explode[id2] = player_b_explode[id]    //Radius to explode upon death
player_b_heal[id2] = player_b_heal[id]            //Ammount of hp to heal each 5 second
player_b_blind[id2] = player_b_blind[id]                                //Chance 1/Value to blind the enemy
player_b_fireshield[id2] = player_b_fireshield[id]        //Protects against explode and grenade bonus
player_b_meekstone[id2] = player_b_meekstone[id]                //Ability to lay a fake c4 and detonate
player_b_teamheal[id2] = player_b_teamheal[id]  //How many hp to heal when shooting a teammate
player_b_redirect[id2] = player_b_redirect[id]  //How much damage will the player redirect
player_b_fireball[id2] = player_b_fireball[id]  //Ability to shot off a fireball value = radius *
player_b_ghost[id2] = player_b_ghost[id]                //Ability to walk through walls
player_b_eye[id2] = player_b_eye[id]                                     //Ability to snarkattack
player_b_blink[id2] = player_b_blink[id]                //Abiliy to use railgun
player_b_windwalk[id2] = player_b_windwalk[id]  //Ability to windwalk
player_b_usingwind[id2] = player_b_usingwind[id]                //Is player using windwalk
player_b_froglegs[id2] = player_b_froglegs[id]
player_b_silent[id2] = player_b_silent[id]
player_b_dagon[id2] = player_b_dagon[id]                                //Abliity to nuke opponents
player_b_sniper[id2] = player_b_sniper[id]                        //Ability to kill faster with scout
player_b_jumpx[id2] = player_b_jumpx[id]
player_b_smokehit[id2] = player_b_smokehit[id]
player_b_extrastats[id2] = player_b_extrastats[id]
player_b_firetotem[id2] =player_b_firetotem[id]
player_b_hook[id2] = player_b_hook[id]
player_b_darksteel[id2] = player_b_darksteel[id]
player_b_illusionist[id2] = player_b_illusionist[id]
player_b_mine[id2] = player_b_mine[id]
wear_sun[id2] = wear_sun[id]
player_sword[id2] = player_sword[id]
player_ultra_armor_left[id2]=player_ultra_armor_left[id]
player_ultra_armor[id2]=player_ultra_armor[id]

dropitem(id);

return 1;
}

public przekaz_przedmiot(id) {
new tekst[256]
formatex(tekst, 255, "\yKomu chcesz przekazac \r%s\y ?",player_item_name[id]);
new menu = menu_create(tekst, "przekazywanie_przedmiotu");

new name[48]
for(new i=1; i < 33; i++)
{
if(is_user_connected(i)) {
get_user_name(i, name, charsmax(name));
menu_additem(menu, name);
}
}

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
}

public przekazywanie_przedmiotu(id, menu, item) {
if(item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
if(player_item_id[item]!=0)
{
client_print(id,print_chat,"Wybrany gracz posiada juz przedmiot !")
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
id_przekazujacego[item] = id
przejecie_przedmiotu(item)

menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

public przejecie_przedmiotu(id) {
new tekst[256],name[48]
get_user_name(id_przekazujacego[id], name, charsmax(name));
formatex(tekst, 255, "\r%s \ychce przekazac Tobie \r%s\y ?",name,player_item_name[id_przekazujacego[id]]);

new menu = menu_create(tekst, "przejmowanie_przedmiotu");

menu_additem(menu, "Tak, chce przyjac ten przedmiot !");
menu_additem(menu, "Nie, nie potrzebuje tego przedmiotu !");

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
}

public przejmowanie_przedmiotu(id, menu, item) {
if(item == MENU_EXIT) {
client_print(id_przekazujacego[item],print_chat,"Gracz wylaczyl menu tym samym nie przyjmujac przedmiotu !")
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(item)
{
case 0:
{
PRZEKAZYWANIE(id_przekazujacego[item],id)
client_print(id_przekazujacego[item],print_chat,"Gracz przyjal przedmiot !")
}
case 1: client_print(id_przekazujacego[item],print_chat,"Gracz nie przyjal przedmiotu !")
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
}
Żadnych natywów i osobnych pluginów.
  • +
  • -
  • 1


#387226 Zabawa reputacją ?

Napisane przez KariiO w 27.03.2012 20:57

Witam, chciałbym się dowiedzieć za co dostałem ostatniego warna ?
Dałem qtm petoye czy jaki tam ma nick - bo nie podobała mi się jego wypowiedź, on również mi dał -...
Skoro ja mam warna to dlaczego on nie ma ?
Niech szyfrant w moim ostrzeżeniu da linka tam gdzie się bawiłem reputacja a nie walnął ogólnie.
  • +
  • -
  • 1


#384293 [ROZWIĄZANE] Nowa informacja w hud

Napisane przez KariiO w 21.03.2012 18:58

Try:

public PokazInformacje(id)
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

	if(!is_user_connected(id))
	{
		remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = pev(id, pev_iuser2);

		if(!target)
			return PLUGIN_CONTINUE;

		new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
		new Float:fProcent = 0.0;
		fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %0.1f%%^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][target]]);//

		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	new hp = get_user_health(id);  


	new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
	new Float:fProcent = 0.0;
	
	set_hudmessage(0, 0, 0, 0.0, 0.05, 0, 6.0, 12.0)
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Poziom : %i(%0.1f%%)]^n[Zdrowie : %d]^n[Perk I : %s]^n[Perk II : %s]^n[Vip: %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, hp, nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]],get_user_flags(id) & ADMIN_BAN ? "Tak" : "Nie");
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}


edit1@
zmień sobie flagę jak masz na inną vipa
  • +
  • -
  • 1