Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Item 1/2 do hp za zadawany obrazenia

cod stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jamdzam

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 74
Pomocny

  • Postów:284
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 10.10.2012 18:13

witam dodalem

item

wedlug tego :

http://amxx.pl/topic...-kilka-itemkow/

ktory

Dodaje HP w postaci połowy zadawanych obrażeń

tylko ze jak mam max hp to on dodaje dalej i hp leci od 1 do max hp i tak w kolko ;/

kto moze niech pomoze :)

oczywiscie plusy za checi ;]
  • +
  • -
  • 0

Sprawdź to !

COD By Jamdzam_v3

 


#2 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 10.10.2012 18:18

znajdź
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

dodaj przed

if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 26 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[this][1]) == 1)
{
  SetHamParamEntity(3, this);
  SetHamParamEntity(1, idattacker);
}

to

if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == NumerItemu )
{
  new health = get_user_health(idattacker) + floatround(damage);
  if(health < maksymalne_zdrowie_gracza[idattacker])
   set_user_health(idattacker,maksymalne_zdrowie_gracza[idattacker])
  else
   set_user_health(idattacker,health)
}

chyba tak.
  • +
  • -
  • 2

b_560_95_1.png


#3 Jamdzam

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 74
Pomocny

  • Postów:284
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 10.10.2012 18:28

nie dodaje hp

ale nie wiem czy tego nie dac do public damage
  • +
  • -
  • 0

Sprawdź to !

COD By Jamdzam_v3

 


#4 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 11.10.2012 17:52

znajdź

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

dodaj przed

if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 26 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[this][1]) == 1)
{
  SetHamParamEntity(3, this);
  SetHamParamEntity(1, idattacker);
}

to

if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == NumerItemu )
{
  new health = get_user_health(idattacker) + floatround(damage);
  if(health < maksymalne_zdrowie_gracza[idattacker])
   set_user_health(idattacker,maksymalne_zdrowie_gracza[idattacker])
  else
   set_user_health(idattacker,health)
}

chyba tak.

witam dodalem

item

wedlug tego :

http://amxx.pl/topic...-kilka-itemkow/

ktory

Dodaje HP w postaci połowy zadawanych obrażeń

tylko ze jak mam max hp to on dodaje dalej i hp leci od 1 do max hp i tak w kolko ;/

kto moze niech pomoze :)

oczywiscie plusy za checi ;]


//topic
pokaż public damage
  • +
  • -
  • 1

#5 Jamdzam

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 74
Pomocny

  • Postów:284
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 11.10.2012 18:14

stralem sie to robic ale nie chcialo wychodzic a edytowalem to dodawalem co innego a ten niewychadzy item usunolem ale jak bedziesz potrzafil to zrobic to + bedzie ale i tak daje plusa za checi


public Damage(id)
{
new attacker = get_user_attacker(id);
new damage = read_data(2);
if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker || !klasa_gracza[attacker])
return PLUGIN_CONTINUE;

if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 12 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == 1)
Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230);

if(klasa_gracza[attacker] == Rusher && random_num(1, 5) == 1)
Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230);

if(klasa_gracza[attacker] == Lekki && random_num(1, 6) == 1)
Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230);

if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 57 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == 1) // random(5) == 1) znaczy 1/5 szans, mozemy dowolnie zmienic.
draw_crosshair(id);

if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
{
while(damage>20)
{
damage-=20;
doswiadczenie_gracza[attacker]++;
}
}
SprawdzPoziom(attacker);
return PLUGIN_CONTINUE;
}




a tutaj masz kod ktory dalem i mialem problemy

if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0]) == NUMER_ITEMU)
{
set_user_health(attacker,damage/2)
}


a otem ten usunolem i dodalem tego if'a od CheQ

czyli


if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == NumerItemu )
{
new health = get_user_health(idattacker) + floatround(damage);
if(health < maksymalne_zdrowie_gracza[idattacker])
set_user_health(idattacker,maksymalne_zdrowie_gracza[idattacker])
else
set_user_health(idattacker,health)
}


ale on takze nie dziala ;/

Użytkownik Jamdzam edytował ten post 11.10.2012 18:22

  • +
  • -
  • 0

Sprawdź to !

COD By Jamdzam_v3

 


#6 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 12.10.2012 23:04




if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == NumerItemu )

{

new health = get_user_health(idattacker) + (floatround(damage)/2)

if(health > maksymalne_zdrowie_gracza[idattacker])//cheq dawał <, nie wiem co tym chcial zwojowac

set_user_health(idattacker,maksymalne_zdrowie_gracza[idattacker])

else

set_user_health(idattacker,health)

}


  • +
  • -
  • 0

#7 Jamdzam

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 74
Pomocny

  • Postów:284
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 13.10.2012 08:59

wywalalo waringi ale zmienilem idattacker na attacker i wywala tylko 1 warring ;/


if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 68)
{
new health = get_user_health(attacker) + (floatround(damage)/2) //<<<<---- tutaj wywala warring ;/
if(health > maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])//cheq dawał <, nie wiem co tym chcial zwojowac
set_user_health(attacker,maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])
else
set_user_health(attacker,health)
}


jak wsadzilem to do public damage to byl warring a jak wsadzielem do public takedamage to bez warringow :)

czyli to ma byc w takedamage ?

Użytkownik Jamdzam edytował ten post 13.10.2012 09:17

  • +
  • -
  • 0

Sprawdź to !

COD By Jamdzam_v3

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych