item
wedlug tego :
http://amxx.pl/topic...-kilka-itemkow/
ktory
Dodaje HP w postaci połowy zadawanych obrażeń
tylko ze jak mam max hp to on dodaje dalej i hp leci od 1 do max hp i tak w kolko ;/
kto moze niech pomoze

oczywiscie plusy za checi ;]
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 10.10.2012 18:13
Napisano 10.10.2012 18:18
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 26 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[this][1]) == 1) { SetHamParamEntity(3, this); SetHamParamEntity(1, idattacker); }
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == NumerItemu ) { new health = get_user_health(idattacker) + floatround(damage); if(health < maksymalne_zdrowie_gracza[idattacker]) set_user_health(idattacker,maksymalne_zdrowie_gracza[idattacker]) else set_user_health(idattacker,health) }
Napisano 10.10.2012 18:28
Napisano 11.10.2012 17:52
znajdź
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
dodaj przedif(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 26 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[this][1]) == 1) { SetHamParamEntity(3, this); SetHamParamEntity(1, idattacker); }
toif(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == NumerItemu ) { new health = get_user_health(idattacker) + floatround(damage); if(health < maksymalne_zdrowie_gracza[idattacker]) set_user_health(idattacker,maksymalne_zdrowie_gracza[idattacker]) else set_user_health(idattacker,health) }
chyba tak.
witam dodalem
item
wedlug tego :
http://amxx.pl/topic...-kilka-itemkow/
ktory
Dodaje HP w postaci połowy zadawanych obrażeń
tylko ze jak mam max hp to on dodaje dalej i hp leci od 1 do max hp i tak w kolko ;/
kto moze niech pomoze
oczywiscie plusy za checi ;]
Napisano 11.10.2012 18:14
public Damage(id)
{
new attacker = get_user_attacker(id);
new damage = read_data(2);
if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker || !klasa_gracza[attacker])
return PLUGIN_CONTINUE;
if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 12 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == 1)
Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230);
if(klasa_gracza[attacker] == Rusher && random_num(1, 5) == 1)
Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230);
if(klasa_gracza[attacker] == Lekki && random_num(1, 6) == 1)
Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230);
if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 57 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == 1) // random(5) == 1) znaczy 1/5 szans, mozemy dowolnie zmienic.
draw_crosshair(id);
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
{
while(damage>20)
{
damage-=20;
doswiadczenie_gracza[attacker]++;
}
}
SprawdzPoziom(attacker);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0]) == NUMER_ITEMU)
{
set_user_health(attacker,damage/2)
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == NumerItemu )
{
new health = get_user_health(idattacker) + floatround(damage);
if(health < maksymalne_zdrowie_gracza[idattacker])
set_user_health(idattacker,maksymalne_zdrowie_gracza[idattacker])
else
set_user_health(idattacker,health)
}
Użytkownik Jamdzam edytował ten post 11.10.2012 18:22
Napisano 12.10.2012 23:04
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == NumerItemu ) { new health = get_user_health(idattacker) + (floatround(damage)/2) if(health > maksymalne_zdrowie_gracza[idattacker])//cheq dawał <, nie wiem co tym chcial zwojowac set_user_health(idattacker,maksymalne_zdrowie_gracza[idattacker]) else set_user_health(idattacker,health) }
Napisano 13.10.2012 08:59
if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 68)
{
new health = get_user_health(attacker) + (floatround(damage)/2) //<<<<---- tutaj wywala warring ;/
if(health > maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])//cheq dawał <, nie wiem co tym chcial zwojowac
set_user_health(attacker,maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])
else
set_user_health(attacker,health)
}
Użytkownik Jamdzam edytował ten post 13.10.2012 09:17
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 ![]() |
|
![]() |
||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych