Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Nowa informacja w hud


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Abko'

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:83
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Kietlin
Offline

Napisano 21.03.2012 11:31

Cześć! Prosiłbym was o pomoc w dodaniu nowej informacji w hud. Teraz hud wygląda tak :

[Klasa :Snajper]
[Poziom :15(15/150)
[Zdrowie :100]
[Perk I :buty snajpera(50)]
[Perk II: Awp Snajper(10)]

A chcę aby wyglądał tak:

[Klasa :Snajper]
[Poziom :15(15/150)
[Zdrowie :100]
[Perk I :buty snajpera(50)]
[Perk II: Awp Snajper(10)]
[Vip: Nie]

Jak kotś będzie posiadał flagę odpowiedzialną za vip będzie pisać zamiast nie Tak. Teraz czas dla was jak to zrobić ? Z góry dzięki.

Użytkownik Abko' edytował ten post 21.03.2012 11:32


#2 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 21.03.2012 11:41

get_user_flags(id) & ADMIN_BAN ? Tak : Nie


bodajże coś takiego powinno działać
  • +
  • -
  • 1

#3 Abko'

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:83
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Kietlin
Offline

Napisano 21.03.2012 13:43

A dodasz mi ? Sam jak dodaje to coś źle jest.

public PokazInformacje(id)
{
    id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

    if(!is_user_connected(id))
    {
        remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }

    if(!is_user_alive(id))
    {
        new target = pev(id, pev_iuser2);

        if(!target)
            return PLUGIN_CONTINUE;

        new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
        new Float:fProcent = 0.0;
        fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

        set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
        ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %0.1f%%^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][target]]);//

        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    new hp = get_user_health(id);  


    new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
    new Float:fProcent = 0.0;
    
    set_hudmessage(0, 0, 0, 0.0, 0.05, 0, 6.0, 12.0)
    ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Poziom : %i(%0.1f%%)]^n[Zdrowie : %d]^n[Perk I : %s]^n[Perk II : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, hp, nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]]);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}


#4 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 21.03.2012 18:58

Try:

public PokazInformacje(id)
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

	if(!is_user_connected(id))
	{
		remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = pev(id, pev_iuser2);

		if(!target)
			return PLUGIN_CONTINUE;

		new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
		new Float:fProcent = 0.0;
		fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %0.1f%%^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][target]]);//

		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	new hp = get_user_health(id);  


	new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
	new Float:fProcent = 0.0;
	
	set_hudmessage(0, 0, 0, 0.0, 0.05, 0, 6.0, 12.0)
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Poziom : %i(%0.1f%%)]^n[Zdrowie : %d]^n[Perk I : %s]^n[Perk II : %s]^n[Vip: %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, hp, nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]],get_user_flags(id) & ADMIN_BAN ? "Tak" : "Nie");
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}


edit1@
zmień sobie flagę jak masz na inną vipa
  • +
  • -
  • 1

#5 Abko'

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:83
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Kietlin
Offline

Napisano 21.03.2012 19:17

Dzięki.
To dokładnie gdzie zmieniać tą flagę :) ???
Bo chcę na flagę : n - custom level B

Użytkownik Abko' edytował ten post 21.03.2012 19:22


#6 Abko'

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:83
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Kietlin
Offline

Napisano 22.03.2012 13:43

Dam :plus:

#7 Maniek974

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 351
Wszechpomocny

  • Postów:594
  • Steam:steam
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Tomaszów Maz.
Offline

Napisano 22.03.2012 13:50

Zobacz
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %0.1f%%^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][target]]);//
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new hp = get_user_health(id);

new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
new Float:fProcent = 0.0;

set_hudmessage(0, 0, 0, 0.0, 0.05, 0, 6.0, 12.0)
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Poziom : %i(%0.1f%%)]^n[Zdrowie : %d]^n[Perk I : %s]^n[Perk II : %s]^n[Vip: %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, hp, nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]],get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B ? "Tak" : "Nie");

return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1

#8 Abko'

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:83
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Kietlin
Offline

Napisano 22.03.2012 14:23

Dziękuję za pomoc.
Temat do zamknięcia.

#9 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 476
Wszechobecny

  • Postów:3035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 23.03.2012 01:05

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych