- Klasę (cod_prefix 1)
- Level (cod_prefix 2)
- Klasę i level (cod_prefix 3)

Wygląd
- cod_prefix 1
http://steamcommunit...6583520067407/? - cod_prefix 2
http://steamcommunit...6583520057821/? - cod_prefix 3
http://steamcommunit...6583520053945/?



To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Ariovsky nie posiada znajomych
Napisane przez DarkGL
w 09.12.2011 12:19
Napisane przez Zapalka
w 09.01.2011 10:53
Napisane przez DarkGL
w 25.10.2011 18:01
public fw_touch(bullet, ent)
if (pev(ent, pev_health) && !is_ent_alive) { ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ent, owner, owner, float(pev(ent, pev_health)), 0); valid_surface = false; }
if (pev(ent, pev_health) && !is_ent_alive && pev(ent,pev_takedamage)) { ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ent, owner, owner, float(pev(ent, pev_health)), 0); valid_surface = false; }
Napisane przez chojczyn
w 24.03.2008 21:38
Napisane przez Robiin
w 20.11.2018 20:26
Napisane przez DarkGL
w 19.11.2018 23:38
Napisane przez
BlanTq
w 19.11.2018 23:20
jaka wersja amxx i hlds? (komenda: "status" + amxmodx_version w konsoli - daj obydwa wycinki ) - przekompiluj te pluginy ktore nie dzialaja lokalnie (u siebie na pulpicie ) -> (https://amxx.pl/topi...ilacja-lokalna/) i wgraj jeszcze raz.