Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
PaintballMod

Naprawienie rozwalania bsNaprawienie rozwalania bs

PaintballMod paintball mod

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.10.2011 18:01

*
Popularny

Edytujemy plik paintballgun.sma
Modyfikacji wymaga tylko jedna linijka z funkcji

public fw_touch(bullet, ent)

if (pev(ent, pev_health) && !is_ent_alive)
{
	ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ent, owner, owner, float(pev(ent, pev_health)), 0);
	valid_surface = false;
}

zamieniamy na

if (pev(ent, pev_health) && !is_ent_alive && pev(ent,pev_takedamage))
{
	ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ent, owner, owner, float(pev(ent, pev_health)), 0);
	valid_surface = false;
}

  • +
  • -
  • 15

#2 MaxiKINGer

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:307
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Kartuzy
Offline

Napisano 26.10.2011 17:40

Trzeba przekompilować rozumiem? (po zmianie)

Pomogłem? Postaw z łaski swojej plusa...
Wbijaj! www.Mocny-Trick.pl
Dołączona grafikaDołączona grafika
Dołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafika


#3 Hiroshima

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1312
Godlike

  • Postów:4968
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 26.10.2011 17:45

a jak inaczej? o_O
  • +
  • -
  • 1

#4 MaxiKINGer

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:307
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Kartuzy
Offline

Napisano 26.10.2011 17:49

:P

Dobra wiem ^^ Głupie pytanie.
Oczywiście trzeba :)
All działa +

Pomogłem? Postaw z łaski swojej plusa...
Wbijaj! www.Mocny-Trick.pl
Dołączona grafikaDołączona grafika
Dołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafika


#5 Davexx

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Imię:Dave
  • Lokalizacja:czersk
Offline

Napisano 30.12.2013 20:34

Mam wszystko dobrze przerobione i nie dziala ???



#6 bossikES

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:42
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 16.02.2014 12:55

mi też nie działa -,-


  • +
  • -
  • -1

#7 sizzer

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Syberia
Offline

Napisano 18.03.2014 17:47

Co zrobić jak mi też nie działa i wybuchaja skrzynki nadal ?

 



#8 wila890

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.12.2014 17:35

Co zrobić gdy nie działą. ?

 


  • +
  • -
  • 0

#9 LolekTROLEK

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:26
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Brzeg
Offline

Napisano 04.01.2015 16:48

Ale ja nie mam tego:

if (pev(ent, pev_health) && !is_ent_alive)
{
    ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ent, owner, owner, float(pev(ent, pev_health)), 0);
    valid_surface = false;
}

Ja mam tylko tam:

new class[20];
    pev(bullet, pev_classname, class, 19);
    if (!equali(class, "pbBullet"))
        return FMRES_IGNORED;

    new Float:origin[3], class2[20], owner = pev(bullet, pev_owner), is_ent_alive = is_user_alive(ent);
    pev(ent, pev_classname, class2, 19);
    pev(bullet, pev_origin, origin);

 


  • +
  • -
  • 0

#10 Na100llat3k

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:30
  • Imię:Gracjan
  • Lokalizacja:Pomorskie
Offline

Napisano 12.04.2015 09:57

Wszystko fajnie pięknie działa, ale na Super Marker (p90) nie ma wpływu. Może mi ktoś to przerobić aby działało na broń P90 ? Będę wdzięczny.

 

Super Marker wziąłem z: http://amxx.pl/topic...pa/#entry697033

 

W załączniku mój paintballgun.sma

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: PaintballMod, paintball, mod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych