Pytanie zombie + gunxpmod
Ariovsky
20.11.2018
Witam,
mam taki problem na serwerze z gunxpmodem tzn, ze menu broni co na początku pojawia się menu wyboru broni, ale jest ono tylko dla osób z druzyny CT, a ktos jak jest w tt to nie pojawia mu sie ono i ma tylko glocka. Albo jakaś komenda typu /bron lub /gun i wyskakuje to menu?
I jeszcze takie jedno pytanie mozna dodac xp dla graczy za infekcje jak ktoś zainfekuje człowieka?
Robiin
20.11.2018
Składnia twojego zdania mnie powala. Musiałem to 4 razy przeczytać, żeby być pewnym co masz na myśli.
Skąd mamy wiedzieć w czym leży problem, skoro nie dajesz nam pluginu na gunxpmod?
Ariovsky
20.11.2018
Byłem skupiony na kilku rzeczach pisząc ten temat, ale mniejsza z tym.
W załączniku plik gunxpmoda nic w nim nie zmieniałem tylko skompilowałem ręcznie i taki wgrałem. A chodzi mi, że jak jest początek rundy to powinno pojawiać się menu wyboru broni i pojawia sie, ale tylko osobom co są w ct, a ktoś jak w tt to już tego menu nie dostaje, a chodzi mi żeby była jakaś komenda dostępna np ktoś wpisze /gun i dostaje to menu wyboru w dowolnym momencie gry, albo po prostu żeby na początku się ono pojawiało w obu drużynach.
Robiin
20.11.2018
No dobrze, ale nadal nie mam sma. Gunxpmodów jest masa, mogę się tylko domyślać którego Ty używasz.
Ariovsky
20.11.2018
Przepraszam, źle dodałem załącznik mój błąd, a co do tego problemu sobie w pewnym sensie poradziłem chociaż dalej chciałbym coś typu /bron i kazdy moze na nowo to menu otworzyć.
public fwd_PlayerSpawn(id) { if( !get_pcvar_num(p_Enabled) || !is_user_alive(id) ) return; g_kills[id] = 0 #if defined ZOMBIE_SWARM if ( !get_pcvar_num(level_style) && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT) { StripPlayerWeapons(id); set_task(2.0, "show_main_menu_level", id) } #endif #if defined NORMAL_MOD || defined ZOMBIE_INFECTION if ( !get_pcvar_num(level_style)) { StripPlayerWeapons(id); set_task(2.0, "show_main_menu_level", id) } #endif if(!task_exists(TASK_SHOW_LEVEL + id) && get_pcvar_num(show_level_text)) { set_task(0.1, "task_show_level", TASK_SHOW_LEVEL + id) } #if defined ZOMBIE_SWARM if ( get_pcvar_num(level_style) && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT ) { set_task(0.3, "give_weapon", id); } #endif #if defined NORMAL_MOD || defined ZOMBIE_INFECTION if ( get_pcvar_num(level_style) ) { set_task(0.3, "give_weapon", id); } #endif }
Zacząłem się bawić i wszędzie co było cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT usunąłem to i teraz pojawia się menu nawet jeśli ktoś jest w tt, ale dalej nie wiem jak dodać taką opcje.
Tu jest menu, które się nam pokazuje na początku:
// Selected by menu or remember selection and give item public give_weapon_menu(id, selection, strip, givegren) { #if defined ZOMBIE_SWARM if( is_user_alive(id) && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT && get_pcvar_num(p_Enabled) ) { if ( strip ) { StripPlayerWeapons(id); } if ( get_pcvar_num(enable_grenades) && givegren ) { give_item(id, FLASHBANG_LEVEL[PlayerLevel[id]]); give_item(id, FLASHBANG_LEVEL[PlayerLevel[id]]); give_item(id, HEGRENADE_LEVEL[PlayerLevel[id]]); give_item(id, SMOKEGRENADE_LEVEL[PlayerLevel[id]]); } give_item(id, WEAPONCONST[selection]); cs_set_user_bpammo(id, AMMOCONST[selection], AMMO2CONST[selection]) } #endif #if defined ZOMBIE_INFECTION || defined NORMAL_MOD if(is_user_alive(id) && get_pcvar_num(p_Enabled)) { if ( strip ) { StripPlayerWeapons(id); } if ( get_pcvar_num(enable_grenades) && givegren ) { give_item(id, FLASHBANG_LEVEL[PlayerLevel[id]]); give_item(id, FLASHBANG_LEVEL[PlayerLevel[id]]); give_item(id, HEGRENADE_LEVEL[PlayerLevel[id]]); give_item(id, SMOKEGRENADE_LEVEL[PlayerLevel[id]]); } give_item(id, WEAPONCONST[selection]); cs_set_user_bpammo(id, AMMOCONST[selection], AMMO2CONST[selection]) } #endif }
A chodzi mi żeby to samo menu pokazywało się za komenda.
I jeszcze kolejną rzeczą jest czy da rade żeby ktoś dostawał exp jak zrobi infekcje a nie tylko zabije kogos?