Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

XereS - zdjęcie

XereS

Rejestracja: 26.11.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 31.08.2011 14:57
-----

#210693 deathrun_gangsta oraz deathrun_game

Napisane przez Rafal_94 w 29.01.2011 17:06

Witam , chciałbym zaprezentować moje dwie pierwsze mapy deathrun:

1. deathrun_gangsta
Download: załącznik
Jest to moja 2 mapa która została ukończona, posiada 1 ukryty przycisk w tt oraz jeden w ct.
Mapa stylu EXTREME , znaczy w górę :) Pułapki są trudne do przejścia bez free, przy tej mapie miałem dużo pomysłów dot. pułapek
Warta zagrania - dla odważnych możliwość przejścia jej na 1bh ale zrobiłem utrudnienie na końcu i wysokie klocki.
Screenów niestety nie chce mi sie robić ale - kto zaufa mi i zechce jakąś nowość na swoim serwerze to wrzuci ją :)

Jest to mapka robiona dla sieci z nudów: www.GangstaNet.pl

2. deathrun_game
Download: załącznik
Na tej mapie uczyłem się wszystkiego przy pomocy kolegi :) Nie jest za dobrze pooświetlana ale da sie pograć i trudna dosyć jest :)
TT znajduje się nad CT i podąża ścieżkami CT
Screenów robić mi się nie chce - kto zechce pobierze :)



Proszę o rozpowszechnianie owych map gdyż to będzie mój osobisty sukces :)

Pozdrawiam

Dodano 30 styczeń 2011 - 14:42:
SSy game:
ImageShack Album - 7 images

SSy gangsta:
ImageShack Album - 5 images

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#219386 Gangster Shop

Napisane przez SaS#PL w 26.02.2011 12:10

Witam...
To jest mój pierwszy post i plugin więc proszę o wyrozumiałość :)

Oto on Gangster Shop.

Dołączona grafika
Ten sklep potswal na podstawie mieszanki roznych pluginów, ktore smiesza.
Z mysla dla mlodych "gangsterow" zostal przez mnie on stworzony.
Ten plug najbardziej nadaje sie dla serwerow 4FUN.
Milej zabawy "gangsterzy" :)

FILMIK POKAZOWY
http://www.youtube.com/watch?v=0nwDx49M_Cc


Dołączona grafika
Dołączona grafika


Dołączona grafika
BRAK


Dołączona grafika
.sma i .amxx STANDARDOWO
dźwięki do folderu misc


Dołączona grafika
<amxmodx>
<amxmisc>
<fun>
<cstrike>
<ColorChat>


Dołączona grafika
/gs - wchodzimy do Gangster Shopu


Dołączona grafika
DZWIEKI (nie zmieściły sie tu) --- DZWIEKI

Załączone pliki




#109576 [Poradnik] Instalacja SuperHero Mod

Napisane przez Juma w 03.02.2010 23:29

Nie zauważyłem tutaj poradnika, więc postanowiłem go napisać, mam nadzieje że docenicie chęci :) Nie skopiowałem tego z innego źródła, napisane wszystko samemu, na podstawie tego co samemu doświadczyłem.


Trochę informacji:

- SuperHero jest to mod, który daje nam możliwość stania się bohaterami z bajek, filmów itp, w cs’ie !
- Każdy bohater posiada swój własny skrypt
- Każdy bohater posiada swoją specjalną moc, która czyni go w jakiś sposób niezwykłym.
- Jedyny minus jest taki że nie ma jeszcze Polskiej wersji językowej tego mod’a, lecz nie jest to konieczne ;).


Co będzie nam potrzebne do instalacji?:
- AMXXmodX (najnowszy – 1.81)
- MetaMod (najnowszy)
- Monster Mod ( link na dole forum )

Opcjonalne:
- Jeżeli wybierzemy zapis na baze, to potrzebujemy wykupioną bazę MySQL, która zezwala na połączenie z zewnętrznym host’em.


Lista Bohaterów zawarta w paczce:

1. Anubis – Pokazuje zadane obrażenia graczu oraz słyszy rozmowy graczy (say team)
2. Aquaman – Nieśmiertelność w wodzie oraz karabinek wodny
3. Batman - Utility Belt – Rozpoczyna rudnkę z najlepszymi broniami
4. Bomberman – Podkłada bombę i detonuję się kiedy ktoś na nią stanie lub przechodzi obok
5. Captain America – Nieco jak rambo .. Nieśmiertelność oraz Ekstra Tarcza
6. Cyclops – Strzela laserem
7. DareDevil - ESP Rings – Widzi graczy zanim podejdą
8. Dazzler - Sparkle Flash – Oślepia graczy wokół siebie za pomocą intensywnego światła
9. Dracula - Wysysa krew
10. Flash – Daje bardzo wysoką szybkość poruszania się
11. HobGoblin - HobGoblin Grenades – Rzuca granaty które zadają więcej obrażeń niż zwykle
12. Hulk - Power Stomp – Oszołamia graczy oraz free’zuje ich na kilka sekund
13. Human Torch - Podpala graczy przy pomocy miotacza ognia
14. IronMan – Posiada rakiety odrzutowe oraz regeneruje kamizelkę
15. Kamikaze - Zamienia się w bombę czasowa
16. Magneto – Automatycznie przy kontakcie zabiera innym graczom bronie
17. Mystique – Przemienia się w TT lub CT.
18. Nightcrawler – Przenika przez ściany przez 6 sekund.
19. Punisher – Też rambo .. Tym razem nieskończoność amunicji i brak przeładowywania
20. Skeletor - Automatycznie atakuje kamperów nasyłając na nich robaki
21. Spiderman – Skacze oraz atakuje swoją pajęczyną
22. Superman - Posiada wiecej pancerza, HP i mniejsza grawitacje
23. Windwalker – Porusza się bezszelestnie
24. Wolverine – Nóż z zwiększonym DMG, automatycznie się leczy i posiada umiejętność szybszego biegania z nożem
25. Xavier – Widzi smuge która ciągnie się za graczem z przeciwnej drużyny
26. Zeus – Wskrzesza jednego zmarłego gracza z team’u.


Krótki wstęp przed instalacyjny:

1. Ściągamy wszystkie pliki oraz rozpakowujemy je do jednego folderu (link do paczki na dole postu)
2. Plugin posiada zmodyfikowaną liczbę maksymalnych lvl’i oraz bohaterów, max. lvl’i: 50, max. bohaterów : 100.

Instalacja:

1. Do instalacji jest potrzebny AMXMODX oraz MetaMod, najlepiej najnowsze wersje.
2. Skopiuj wszystkie foldery/pliki do odpowiednich katalogów na twoim serwerze, oprócz folderu "contrib" który jest wymagany tylko do połączenia MySQL.
3. Teraz musisz edytować plik: pluging.ini i dopisać w nim, na dole następujące linijki:

sh_anubis.amxx
sh_aquaman.amxx
sh_batman.amxx
sh_bomberman.amxx
sh_captaina.amxx
sh_cyclops.amxx
sh_daredevil.amxx
sh_dazzler.amxx
sh_dracula.amxx
sh_flash.amxx
sh_hobgoblin.amxx
sh_hulk.amxx
sh_humantorch.amxx
sh_ironman.amxx
sh_kamikaze.amxx
sh_magneto.amxx
sh_mystique.amxx
sh_nightcrawler.amxx
sh_punisher.amxx
sh_skeletor.amxx
sh_spiderman.amxx
sh_superman.amxx
sh_windwalker.amxx
sh_wolverine.amxx
sh_xavier.amxx
sh_zeus.amxx

Dla ciekawskich są to nazwy pluginów z bohaterami.

4. Teraz mamy wybór gdzie chcemy zapisywać naszego :xP: (doświadzcenie) (ja powiem wam jak zapisać :xP: na plik na serwerze)
W plugins.ini dopisujemy na dole:


//By zapisac :xP: do pliku nVault 
superheromodnvault.amxx

//By zapisac :xP: do pliku VAULT
//superheromodvault.amxx

//By zapisac :xP: do twojej bazy MySQL
//superheromodmysql.amxx
Widzimy tutaj 3 rodzaje zapisu, my wybieramy tą pierwszą, do pliku, najbardziej prostą.

Koniec Instalacji:

Teraz gdy wszystko jest już gotowe, pozostaje nam instalacja kilku ważnych elementów (wszystko jest w załączniku)

1. Instalacja Monster Mod:
Ściągamy pliki i kopiujemy je na nasz serwer do odpowiednich katalogów, a następnie otwieramy addons>>metamod i tam plugins.ini i dopisujemy:
;Monster Mod
win32 addons/monster/dlls/monster_mm.dll
linux addons/monster/dlls/monster_mm_i386.so


2. Musimy uruchomić moduły Engine oraz CStrike (CStrike domyślnie uruchomiony)
Aby to zrobić edytujemy plik module.ini i usuwamy średnik przed liniami Engine i CStrike



Zakończenie:
I to tyle o instalacji tego oto mod’a… Jak wiadomo mod ustawi nam maksymalnie 10 lvl’i na początek, lecz ja zrobiłem za was od razu 40 lvl'i zamiast 10, myśle że to wystarczy, wszystko jest gotowe, nic nie musicie zmieniać żeby były zainstalowane te lvl'e, wystarczy że wszystko dobrze zainstalowaliście :)

Aby zainstalować dodatkowych herosów:
1. Wchodzisz w plugins, spisujesz ich nazwy
2. Wchodzisz w confings
3. W plugins-shero.ini dopisujesz ich nazwy
4. Dodajesz jakieś sound’y i modele dot. Bohaterów !

Komendy dla SuperHero Mod'a:

Dla Admina:

amx_shsetlevel <Nick gracza> <level> - Daje graczowi dany lvl
 amx_shsetxp <Nick gracza> < :xP:> - Ustawia daną ilość :xP:
 amx_shaddxp <Nick gracza> < :xP:> - Dodaje :xP: dla gracza
 amx_shban <Nick gracza> - Zakazuje danemu graczowi dostępu do danej mocy
 amx_shresetxp – Resetuje poziomy i :xP: wszystkim graczą

Dla gracza:

/help - Pomoc 
/herolist - Lista bohaterow i ich mocy
/playerskills - Wyswietla Ci jakie umiejętności posiadają inni gracze
/playerlevels - Wyswietla Ci poziomy innych graczy
/myheroes - Wyswietla Ci jakich bohaterow wybrales i ich moce
/clearpowers - Uzyj tego by usunac wszytkie moce i wybrac nowych bohaterów
/showmenu - Wyswietla menu mocy, jesli masz mozliwosc wybrania bohaterow
/drop <nazwa herosa> - Użyj tego by wyrzucić jednego bohatera i wybrać innego
/whohas <nazwa herosa> - Pokuje ci kto wybrał danego bohatera


Link do pobrania paczki z plikami:

http://hostuje.net/file.php?id=0e853d1082b2da0ae941182bd9c5f851



W razie jakich kolwiek problemów proszę pisać, postaram się pomóc ;)


Uwaga, do poprawnego działania wszystkich bohaterów i dodatkowych pluginów najlepiej ściągnąć najnowszą wersję !!


Poradnik wykonany dla forum AMXX.PL , zakaz kopiowania na inne fora.

Juma

  • +
  • -
  • 6


#88098 System Rezerwacji Nicków

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 18.10.2009 11:35

[S]ystem [R]ezerwacji [N]icków
Autor: Pavulon
Wersja: 1.1 beta


Opis
Rezerwacje nicków znajdują się w bazie MYSQL dzięki czemu kilka serwerów może mieć te same rezerwacje bez dodatkowego ustawiania.

Admin przez www ma możliwość akceptowania rezerwacji (tj. nick po amx_resnick nie jest od razu zarezerwowany żeby uniknąć nieporozumień), usuwania próśb o rezerwacje, usuwania rezerwacji lub dodawania nowych oraz edytowania aktualnych.

Rezerwacja ta nie koliduje z adminami i rezerwacjami slotów gdyż bazuje na innych danych i haśle zapisanym w

setinfo _res twoje_haslo

a nie standardowo _pw.

Jest to dopiero wczesna wersja BETA, ale już powinna spełniać wszystkie wymogi. Z czasem czekają ją poprawki oraz dodatkowe funkcjonalności.


Instalacja
Zawartość folderu hlds kopiujemy/przenosimy do katalogu cstrike w naszym serwerze CS.
Zawartość folderu www kopiujemy/przenosimy do katalogu głównego(dowolnego) na naszym serwerze WWW.

Zawartość pliku srn.sql można wkleić do phpMyAdmin'a, lecz nie jest to obowiązkowe gdyż tak plugin jak i skrypt .php powinny stworzyć odpowiednie tabele.

Wymagane

serwer WWW (nie jest wymagany do końca bo i bez niego główne funkcje będą zachowane)
serwer MYSQL
odblokowany moduł mysql


Dalsza instalacja i Konfiguracja
HLDS - Cvary:

srn_sql_host "localhost" //adres Bazy Danych
srn_sql_user "user" //uzytkownik BD
srn_sql_pass "password" //haslo uzytkownika BD
srn_sql_db "database" //nazwa BD
srn_res_time "2592000" //czas rezerwacji 2592000s = 30*24*60*60 = 30 dni
srn_spam_delay "60" //czas po jakim jest info o rezerwacji 60 s
srn_maxres "1" //maksymalna liczba zarezerwowanych nickow na osobe


Jeżeli chcemy wyłączyć rezerwacje z poziomu CS'a ustawiamy srn_maxres "0"

WWW:
Po wrzuceniu wszystkich plików na serwer i przejściu do katalogu SRN (przykladowy_host.pl/SRN ) powinniśmy zostać automatycznie przekierowani na stronę SRN/setup.php która przeprowadzi nas przez konfigurację serwera mysql, tworzenie tabel i dodanie admina.

Jeżeli instalacje przejdzie pomyślnie to powinien zostać stworzony plik config.php o treści podobnej do tego:

<?php
$db_host = "ip.serwera";
$db_name = "nazwa_bazydanych";
$db_username = "uzytkownik_bazydanych";
$db_passwd = "haslo_bazydanych";
$maxres = "1";
$regactive = "1";
$captcha = "1";
$publickey = "klucz_publiczny_recaptcha";
$privatekey = "klucz_prywatny_recaptcha";
$mail = "2";
$smtphost = "adres.serwera.smtp";
$smtpport = "portserwerasmtp";
$smtpuser = "[email protected]";
$smtppass = "haslo_smtp";
?>


Jeżeli po instalacji chcemy zmienić maksymalną ilość rezerwacji na osobę to zmieniamy wartość
$maxres =  "1";
natomiast jeżeli chcemy wyłączyć rezerwacje z poziomu WWW (admini nadal będą mogli je dodawać) to ustawiamy:
$maxres =  "0";
Jeżeli chcemy wyłączyć możliwość rejestracji nowych kont to ustawiamy:
$regactive =  "0";

Admini:
Innych adminów jak i użytkowników można dodawać z panelu lub po zarejestrowaniu się użytkownika możemy zmienić jego poziom.
Dostępne poziomy to:

HEAD ADMIN => może dodawać/edytować/usuwać użytkowników i przeglądać historie
ADMIN => może dodawać/edytować/usuwać rezerwacje użytkowników
USER => może dodawać/usuwać prośby i usuwać rezerwacje


Autoryzacja:
Istnieje możliwość zmiany powiązania rezerwacji z danym graczem.
Żeby zmienić zapis należy w kodzie zmienić linijkę:
//0 - automatycznie, 1 - steamid, 2 - ip
    #define auth 0

0: standardowo zapisuje na SteamID, ale jeżeli SteamID to STEAM_ID_LAN, STEAM_ID_PENDING itd to zapisuje na IP
1: zawsze zapisuje na SteamID
2: zawsze zapisuje na IP

Po tej zmianie kod należy ponownie skompilować.

WAŻNE !!
Jeżeli posiadamy serwer NS+S (Dproto) to koniecznie musimy edytować plik dproto.cfg i do pola ValidInfoFields_Engine dodać \_res czyli przykładowo musimy otrzymać:

ValidInfoFields_Engine = \name\bottomcolor\topcolor\model\cl_lc\cl_lw\cl_updaterate\cl_dlmax\rate\_pw\*hltv\password\_res

(Tylko w starszych wersjach dproto o ile w dproto.cfg znajduje się wpis ValidInfoFields_Engine)

Komendy:
Aby wejść w menu wystarczy wpisać na chacie "rezerwacja"
srn_chat_info.png
say rezerwacja
srn_menu_glowne.png

Gdzie mamy możliwość I.1. Dodania, I.2. Edytowania, I.3. Usuwania, I.4. Listingowania rezerwacji, I.5. wyświetlenia informacji o SRN, I.6. adminowania
Edytować możemy I.2.a login i/lub I.2.b hasło
W menu adminowania możemy II.1. Przeładować, II.2. Usuwać rezerwacje, II.3. Zarządzać prośbami
Prośby możemy II.3.a Akceptować i II.3.b Odrzucać

Wszystko z menu.
srn_menu_administracji.png

Podczas dodawania mamy wyświetlony nick i hasło, więc w razie potrzeby możemy poprawić dane.
srn_menu_dodawania.png
Podczas edytowania wyświetlony zostaje nick oraz gwiazdki zamiast hasła. W przypadku gdy zmieniliśmy hasło to do czasu akceptacji będzie ono wyświetlane.
srn_menu_edycji.png

Po dodaniu rezerwacji lub zmianie hasła do konsoli wysyłana jest automatycznie komenda setinfo z odpowiednimi danymi, lecz jeżeli gracz posiada config tylko do odczytu to musi również zapisać ją do pliku ręcznie.

Nie ma możliwości przypomnienia hasła. Wszystkie są kodowane algorytmem md5.

Póki co dostępny jest tylko język polski gdyż ta aktualizacja sprawiła że słownik rozrósł się i tłumaczenie zeszło na dalszy plan.
Wszystko co jest wyświetlane od menu przez chat do konsoli jest edytowalne w słowniku, więc każdy wybierze coś dla siebie.

srn_menu_admin_rezerwacje.png

srn_menu_zarzadzania.png


Obsługa WWW:
Obsługa powinna być intuicyjna. Zaczynamy od wejścia do katalogu głównego SRN(http:// przykladowy_host.pl/SRN ) lub pliku SRN/srn.php(http:// przykladowy_host.pl/SRN/srn.php).
Tam logujemy się używając loginu i hasła podanego przy instalacji lub rejestracji.

Po poprawnym zalogowaniu się mamy dostęp do wszystkich właściwych dla naszego poziomu funkcji.
srn_www_uzytkownicy.png

Przy każdej opcji wyświetlana jest ilość rekordów (np. rezerwacji oczekujących czy użytkowników).

Jeżeli nick rezerwuje zwykły użytkownik to musi być on zaakceptowany przez admina, natomiast jeżeli admin rezerwuje to jest on automatycznie akceptowany.
srn_www_rezerwacja.png

W wersji 1.1 pojawiło się wsparcie reCAPTCHA i maili.
reCAPTCHA jest wykorzystyna do operacji na użytkownikach a konkretniej do rejestracji i odzyskiwania hasła, zapewnia ochronę przed robotami.
srn_www_rezerwacja_11.png
1. Korzystamy z wewnętrznego serwera dostępnego w naszym hostingu.
2. Korzystamy z zewnętrznego serwera SMTP (np. gmail)
Jeżeli zostanie włączona jedna z opcji maila to podczas zakładania konta na adres email zostanie wysłane losowe hasło,
srn_www_mail_rejestracja.png
oraz istnieje możliwość odzyskania zapomnianego hasła(zmiany na nowe).
srn_www_mail_odzyskiwanie.png

p.s.
Kolejnych aktualizacji nie przewiduje.

Załączone miniatury

  • srn_menu_informacyjne.png

Załączone pliki

  • Załączony plik  SRN_0.4.2.rar   130,79 KB  1915 Ilość pobrań
  • Załączony plik  SRN.rar   740,66 KB  2498 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 43


#187000 Automatyczne przenoszenie XP

Napisane przez G[o]Q w 09.11.2010 20:41

Jest to prosty skrypt w ktorym uzytkownicy moga zlozyc podanie o przeniesienie xp z klasy na klase.
Dostepny jest panel admina (domena/admin) w ktorym mozemy zaakceptowac lub odrzucic podanie.
W formularzu dodane sa opcjonalne pola e-mail,gg oraz kod zwrotny.

plik konfiguracyjny konfigurujemy nastepujaco:

/***************************************************
	Narzedzie do przenoszenie xp by G[o]Q & Frajer
	
	Plik konfiguracjny konfigurujemy nastepująco:

	$host=""; //host bazy diablo
	$user=""; //user bazy diablo
	$pass=""; // haslo do bazy diablo
	$base=""; // nazwa bazy
	$diablo_tabela=""; // nazwa tabeli diablo

	$admin_nick="admin"; // login admina
	$admin_pass="zaq12wsx"; // haslo admina
***************************************************/

Przykladowy skrypt dostepny Tutaj (dane do panelu : admin, zaq12wsx)

Skrypt by me oparty na skrypcie Frajera z uzyciem jego "stylu" zakaz usuwania stopki oraz informacji o autorach.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 22


#188893 HNS Roulette 0.1

Napisane przez diablix w 15.11.2010 18:48

HNS Roulette 0.1
by diablix


Dołączona grafika

Plugin do gry 4fun na serwerach HideNSeek. dzięki niemu, można brać udział w losowaniu.

Dołączona grafika

Fakemeta


Dołączona grafika

hns_roulettecooldown 160 - czas co ile można losować

Dołączona grafika

say /losuj
say_team /losuj
say rtd
say_team rtd

Do wylosowania (v0.1)

Zakopanie
+ - Kasa
Niesmiertelnosc
Niewidzialnosc
+ - HP
Granaty

Dodam że jest to wersja 0.1, zostaną dodane międzyinnymi dodatkowe losy (wkrótce)
Starałem sie optymalnie jak na moje możliwości.

Dołączona grafika

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#191840 Status granatów w HUD

Napisane przez ~Karol^Ak47 w 26.11.2010 20:29

Opis:

Oto plugin, który pokazuje status granatów oraz bomby zarażającej w HUD.

Cvary:

zp_firenade_color "255 0 0" // Kolor ikonki ognistego granatu,
zp_frostnade_color "100 149 237" // Kolor ikonki zamrażającego granatu,
zp_flarenade_color "255 255 255" // Kolor ikonki flary,
zp_infectnade_color "0 255 0" // Kolor ikonki bomby zarażającej.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0


#190018 Wytrzymałość Perku

Napisane przez QTM. Peyote w 19.11.2010 22:24

Dołączona grafika
Dodatek do nowego CodModa dodający wytrzymałość perku

/*---------

Aby korzystac z natywow
cod_get_perk_durability oraz cod_set_perk_durability
musisz dodac do swojego pluginu:

native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); // Ustawia wytrzymalosc perku gracza.
native cod_get_perk_durability(id); // Pobiera wytrzymalosc perku gracza.

-----------*/

Dołączona grafika
cod_maxperkdurability - ustala maksymalną wytrzymałość perku.
cod_perkdamage - ustala ile wytrzymałości zabiera śmierć gracza.

Dołączona grafika
Plik wytrzymalosc_perku.amxx kopiujemy do folderu plugins i dopisujemy go do pliku plugins-codmod.ini

Dołączona grafika
----------------> Link
Załączony plik  wytrzymalosc_perku.sma   2,54 KB  3237 Ilość pobrań
  wytrzymalosc_perku.amxx
Załączony plik  wytrzymalosc_perku.amxx   3,57 KB  505 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 41


#189645 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisane przez MieTeK_ w 18.11.2010 19:45

W końcu dałeś tego cod moda :)
Moje uczucia wyrażam tym filmikiem http://patrz.pl/filmy/id/1096707 :P
  • +
  • -
  • 39


#189630 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisane przez QTM. Peyote w 18.11.2010 18:56

testyq.png

Nowa wersja modyfikacji Call of Duty: MW.
Główną zmianą jest budowa moda.
Teraz wszystkie perki(przedmioty) i klasy są oddzielnymi pluginami.

Podziękowania dla:
MieTeK - za grafa.
Szyfrant - za testa.
testbs.png

say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy.
say /klasy - Otwiera menu opisów klas.
say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku.
say /perki - Otwiera menu opisów perków.
say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk.
say /reset - Resetuje statystyki.
say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki.
say /pomoc - Tajne.
testue.png

cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo.
cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana.
cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen.
cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP.
cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom.
cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu.
cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni
testhm.png

Kopiujemy zawartość folderu cstrike z CodMod.rar do folderu cstrike na serwerze.
Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!

testdi.png
(Tylko dla skrypterów)

forward cod_perk_changed(id, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku
------------------------------*/


forward cod_class_changed(id, klasa);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy
------------------------------*/


forward cod_perk_enabled(id, wartosc);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_used(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku
------------------------------*/


forward cod_class_enabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_class_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji
------------------------------*/
testkdr.png
(Tylko dla skrypterów)

native cod_get_user_xp(id);
/*------------------------------
Zwraca doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_level(id);
/*------------------------------
Zwraca poziom gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_points(id)
/*------------------------------
Zwraca punkty gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_xp(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_class(id);
/*------------------------------
Zwraca klase gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0);
/*------------------------------
Ustawia klase gracza,
jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast
------------------------------*/


native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0);
/*------------------------------
Zwraca perk gracza,
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku
------------------------------*/


native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1);
/*------------------------------
Ustawia perk gracza.
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
------------------------------*/


native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_points_to_health(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_points_to_intelligence(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_points_to_trim(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_points_to_stamina(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0);
/*------------------------------
Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji
------------------------------*/


native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]);
/*------------------------------
Zwaca numer perku o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_perks_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc perkow
------------------------------*/


native cod_get_perk_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]);
/*------------------------------
Zwaca numer klasy o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_classes_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc klas
------------------------------*/

native cod_get_class_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe klasy do Return
------------------------------*/


native cod_get_class_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis klasy do Return
------------------------------*/


native cod_give_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie
------------------------------*/


native cod_take_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania
------------------------------*/


native cod_set_user_shield(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia tarcze gracza.
------------------------------*/


native cod_set_user_nightvision(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia noktowizor gracza.
------------------------------*/


native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0);
/*------------------------------
Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer
------------------------------*/


native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
/*------------------------------
Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer
------------------------------*/    


native cod_get_level_xp(poziom);
/*------------------------------
Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu
------------------------------*/
testpx.png testyi.png
----------------> Link
Załączony plik  CodMod.rar   965,15 KB  39663 Ilość pobrań

Poprawiona wersja zapisu do pliku vault -> [cod nowy] Call of Duty: MW Mod %5BUPDATE%5D - post #328

Ostatnie zmiany:
  • Naprawione natywy cod_get_class_name i cod_get_class_desc i błąd z pojawiającą się informacją o zdobyciu poziomu.05.01.11-17:03
  • Usunięte bugi crashujące serwer, dodane 5 nowych natyw&#243;w, blokowanie podnoszenia broni w stylu starego CodModa12.12.10-17:00
  • Dodane param_convert do get_perk_name/desc i get_class_name/desc oraz dodane poprzednie zmiany do *.amxx24.11.10-20:03
  • Naprawiony błąd z brakiem fraga za zabicie z rakiety, miny i dynamitu21.11.10-19:07
  • Usunięty client_cmd z pętli i dodany natyw cod_get_user_level21.11.10-12:07
  • Naprawiony perk notatki sapera i poprawiona funkcja UstawPerk19.11.10-12:35
  • Naprawiony natyw cod_get_perkid19.11.10-21:44
  • Usunięty bug z niewłaściwą losową wartością perku. Od teraz cod_perk_enabled wysyła numer perku, a cod_class_enabled numer klasy19.11.10-18:51
  • Dodana klasa Admirał(dawny Rambo) i naprawiony perk Tajemnica Generała.[sup]19.11.10-16:06
  • Poprawiony plik "codmod.inc" i małe zmiany. [sup]19.11.10-15:00
Zgłaszajcie bugi i zaglądajcie co jakiś czas czy nie ma łatek.
  • +
  • -
  • 323


#186262 S.T.A.L.K.E.R.

Napisane przez METALOWIEC w 06.11.2010 22:20

*Bez promieniowania ;>
!!Nie testowałem, ale raczej wyciąłem wszystko...
Jeśli ktoś chce go dalej edytować to proszę bardzo. :spadowa:
W przerwie świątecznej zaczynam go pisać od 0. :angry:
I tyle w tym temacie. :wstyd:
:mur:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#173204 Counter Fortress

Napisane przez Kemsan w 21.09.2010 20:23

Dołączona grafika
Witam! Po rocznej absencji w sprawie moda chciałbym znów napisać temat i przedstawić coś nad czym działam spory czas, a za skończenie biorę się dopiero teraz - mianowicie TF2 mod dla Counter Strike 1.6 (ofc. nazwa modu to Counter Fortress).
Mod napisany jest w Pawn - AMXX i może współpracować z innymi pluginami.

Co oferuje?
Praktycznie przeniesionego TF2 do silnika HL1 - CS 1.6, odwzorowałem większość rzeczy z tf'a - prócz komend radiowych (nie są one potrzebne, prócz sławnego MEDIC!) oraz tauntów, bo to jest praktycznie niewykonywalne. Wszystko inne - począwszy on sentry, skończywszy na ubercharge jest i działa.

Co w przyszłości?
W przyszłości mam zamiar dodać achievementy i bronie dodatkowe - na początek zrobię coś innego - nie "wydam" paczek tych od VALVE ( czyli Medic update itd.) tylko nowiuśkie bronie prosto z mego dłuta - w końcu wyróżniać się trza!

3x filmiki na zachętę (2 filmik pokazuje stary wygląd sentry, 3 pokazuje już normalny :) )
http://www.youtube.com/watch?v=N4ud_VsUPxs
http://www.youtube.com/watch?v=lAg1DKl5tJE
http://www.youtube.com/watch?v=ju76K_p333M
http://www.youtube.com/watch?v=um_-OsRhbBw
  • +
  • -
  • 2


#180219 Range Extreme 1.5

Napisane przez hardbot w 15.10.2010 16:19

Autor: [H]ARDBO[T]
Wersja: 1.5
Nazwa: Range Extreme


Opis:
Po długich próbach, udało mi się wreszcie dokończyć Mój projekt ,który nazywa się "Range Extreme".
Plugin ,który wam się na pewno spodoba ma za zadanie mierzyć statystyki gracza i opierać je o Rangi i Odznaki.

Gdy dany Gracz zabije i uzyska jakieś statystyki to wtedy przypada mu jakaś Ranga i Odznaka.
Sam opracowałem takt dodawania Odznak i Rang.

Komendy Gracza:
Komendy gracza w say:
!range //Wyświetla Statystyki Graczy
!stats //Wyświetla Statystyki Graczy
!pomoc //Wyświetla Okno Pomocy
!infor //Wyświetla Zbiór Rang Części Pierwszej
!infor2 //Wyświetla Zbiór Rang Części Drugiej

Komendy gracza w say_team:
range //Wyświetla Statystyki Graczy
stats //Wyświetla Statystyki Graczy
pomoc //Wyświetla Okno Pomocy
infor //Wyświetla Zbiór Rang Części Pierwszej
infor2 //Wyświetla Zbiór Rang Części Drugiej


Dodatkowa komenda wyświetlająca Informacje o Autorze!
w say wpisujemy !autor
W tym okienku jeśli by wyszła nowa wersja Pluginu ujawni się nam jeśli ktoś tam zerknie informacja o nowej Aktualizacji :)

Screen Shoty:(Boję się Pana Szyfranta dlatego od razu dodałem :P)
Spoiler

Spoiler


Inne Informacje:
Plugin działa z PODBOT'ami *(lecz u mnie na New Game wyłączało mi grę xD)
Plugin pobiera od gracza SID i sprawdza czy gracz ma Steam czy też go nie ma :) (Potrzebny kodzik dał DarkGL za który dziękuję :P)

Instalacja:
Wgrywamy plugin i cieszymy się ładnym efektem :P


@UP: Poprawki, Dodano inny URL,(Dziękuję G[o]Q :xP:) Zmobilizowany Kod , Wystarczy wgrać Plugin i bawić się :)
@UP: Plugin znakomicie działa ;) obrazki ładują się bardzo szybko (nie tak jak na moim hoście) :)

Załączone pliki




#180139 COD MOD Czy ktoś moglby mi pomoc

Napisane przez Jablonka w 15.10.2010 11:11

W zalaczniku masz potrzebne pliki:

.sma do scripting
.amxx do plugins
.inc do scripting/include

Nalezy sie cos i ty wiesz co

Dodano 15 październik 2010 - 12:37:
Sory zapomnialem o lvl.
Masz program do tego
http://darkgl.lajty....e Exp Table.zip

Załączone pliki




#173044 Rakiety,Dynamity, I Miny w sklepie Z ogranicznikiem

Napisane przez Pawex w 21.09.2010 10:04

Dołączona grafika
Witam, Wczesniej zrobilem ogranicznik do RedBulla, a teraz pokaze wam jak dodac do sklepu do kupienia miny rakiety i dynamity, rowniez z ograniczeniem, Zrobilem jedno ograniczenie do min rakiet i dynamitow, poniewaz jestem leniem i mi sie nie chcialo robic kazdego osobno :P

Dołączona grafika
Do public Sklep(id)
Przed:
menu_display(id, menu);
To:
menu_additem(menu, "Rakiety \r[Kupujesz 3 rakiety] \yKoszt: \r5000$");
        menu_additem(menu, "Dynamity \r[Kupujesz 3 dynamity] \yKoszt: \r4000$");
        menu_additem(menu, "Miny \r[Kupujesz 3 miny] \yKoszt: \r3000$")

Na koniec sklepu dodajemy takie cos: // Po ostatnim case, i uwazaj, aby nie podwoic return PLUGIN_CONTINUE; na koncu sklepu.
Spoiler

I to tyle :P, A jesli zrobilismy juz sami rakiety, dynamity lub miny to wystarczy to:
Spoiler

Dodac przed:
Spoiler

Tylko po SprawdzPoziom(id); trzeba dodac klamre zamykajaca }
  • +
  • -
  • 3