Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Siła wybuchu bomby


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 SzyjaN

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:131
  • GG:
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 12.06.2012 15:59

Witam. Czy jest możliwa zmiana siły wybuchu/zasięgu bomby? I jeśli tak, w jaki sposób można tego dokonać?
  • +
  • -
  • 0

#2 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 12.06.2012 16:16

Siła wybuchu tak (zwiększenie dmg)
Zasięg nie wiem.

Zwiększenie siły

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "c4"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "HubertTM"
#define DMG_BLAST										  (1<<6)
public plugin_init() {
	    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	   
	    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","fwTakeDamage",0);
}

public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){


if(damagebits&DMG_BLAST){
 
  damage += 300.0 // zwiekszy dmg bomby o 300.0
}

	    return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#3 SzyjaN

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:131
  • GG:
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 12.06.2012 17:00

Dzięki, już sprawdzam czy działa, jak należy ;)

@Niestety plugin nie działa (a przynajmniej takie mam wrażenie). Ustawiłem wartość na 999, stanąłem przy pace mając 700hp i wybuch przeżyłem

Użytkownik SzyjaN edytował ten post 12.06.2012 17:01

  • +
  • -
  • 0

#4 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 14.06.2012 19:26

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod X > Pytania

do

Scripting AMXX > Pytania
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#5 Nenczoks

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.06.2012 19:56

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "c4"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "HubertTM"

#define DMG_BLAST (1<<6)

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","fwTakeDamage");
}

public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){

if(damagebits & DMG_GENERIC){

damage *= (damagetype & DMG_BLAST) * 3
SetHamParamFloat(4, damage)
}

return HAM_IGNORED;
}


Użytkownik Nenczoks edytował ten post 14.06.2012 20:03





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych