Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

PaeK - zdjęcie

PaeK

Rejestracja: 16.06.2017
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 24.03.2023 18:59
-----

#773424 Paczka Only AWP + 4FUN 2022 - by N1K1Cz

Napisane przez JestemZagadką w 24.02.2022 02:05

AWP_Silnik nie ładnie tak wpisywać siebie jako autor jeśli to po prostu sklejka kilku pluginów w jeden :) Zero jakiegokolwiek wspomnienia o prawidłowym autorze.

 

Jeśli ktoś by chciał to:

 

Hud został zaczerpnięty z https://amxx.pl/topi...9-styczeń-2017/

Rangi https://amxx.pl/topic/96978-rangi/

Kontakt to chyba robił z poradnika o menu bo kod jest tragiczny.

 

W AWP_logs również wpisałeś siebie jako autor i nie wspomniałeś że autorem jest https://amxx.pl/topi...ozmow-w-czacie/

 

Może i paczka była by godna uwagi ale gdybyś wszystko wypisywał dokładniej :)


  • +
  • -
  • 1


#761459 Drugi perk tylko dla vipa

Napisane przez Pavlox. w 12.09.2019 09:58

Witam. Proszę o przerobienie 2 slotu na perk przeznaczonego tylko dla VIP-a, a także, aby osoba nieposiadająca vipa miała informację w slocie drugiego perku "Tylko dla VIP-a".

Na flagę "t" (ADMIN_LEVEL_H)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#733443 Usuwanie broni po wybraniu nowej

Napisane przez devil11 w 16.12.2016 09:59

Głównie chodzi mi o efekt gdzie jak gracz wpisze komende /gun to mu przy wyborze broni usunie starą ze slotu aby nie posiadał dwóch pistoletów to jak cię rozumiem zamiast RegisterHam(Ham_Spawn, "UsuwanieBroni", "fwdPlayerSpawn", 1); mam się podpiąć pod coś innego


  • +
  • -
  • 1