Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

zielu001 - zdjęcie

zielu001

Rejestracja: 29.09.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.10.2013 11:01
-----

#186390 Znaczenie ";" po np. tasku

Napisane przez zielu001 on 07.11.2010 13:00

';' w C++ kończy funkcję, linię

W PAWN od AMXX'a nie musisz dawać tego :P

możesz bez albo z ;P Jak chcesz
  • +
  • -
  • 1


#176820 [CoD] nowa umiejętność?

Napisane przez zielu001 on 03.10.2010 22:17

Oczywiście że jest..

Zaraz dam edita jak skończę ci to tłumaczyć ^^


EDIT:

Pierwsze musisz utworzyć jakaś zmienną odpowiadającą za tą umiejętność. Więc
Otwierasz twojego coda.
Wyszukujesz takie linijki:

new punkty_gracza[33];
new zdrowie_gracza[33];
new inteligencja_gracza[33];
new wytrzymalosc_gracza[33];
new Float:redukcja_obrazen_gracza[33];
new kondycja_gracza[33];
new maksymalne_zdrowie_gracza[33];
new Float:szybkosc_gracza[33];

(Są zaraz pod expem)

i dodajesz pod nimi:

new lewitacja_gracza[33]


Teraz szukasz publica:

public PrzydzielPunkty(id)


Pod:

format(kondycja, 59, "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", kondycja_gracza[id]);


Dodajesz:

new lewitacja[60];
format(lewitacja, 59, "Lewitacja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", lewitacja_gracza[id]);


Dodajesz pod:

menu_additem(menu, kondycja);


To:

menu_additem(menu, lewitacja);


Teraz w publicku niżej czyli:

public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)


Szukasz:

case 3:
{
if(kondycja_gracza[id]<400)
kondycja_gracza[id]++;
else {
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");punkty_gracza[id]++;}
}


I dodajesz po:
}


To:


case 4:
{
if(lewitacja_gracza[id]<400)
lewitacja_gracza[id]++;
else {
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom lewitacji osiagniety");punkty_gracza[id]++;}
}



Teraz szukasz:


public UstawSzybkosc(id)
{
id -= id>32? ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC: 0;

if(klasa_gracza[id])
set_user_maxspeed(id, szybkosc_gracza[id]);
}


i edytujesz na:



public UstawSzybkosc(id)
{
id -= id>32? ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC: 0;

if(klasa_gracza[id]){
new grav = lewitacja_gracza[id] / 1000;
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-float(grav));
set_user_maxspeed(id, szybkosc_gracza[id]);
}

}



Teraz szukasz publica:

public ZapiszDane(id)


Szukasz linijki:


format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id]);


I podmieniasz / edytujesz na:

format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], lewitacja_gracza[id]);


Teraz public niżej czyli:


public WczytajDane(id, klasa)


Szukasz linijki:

format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id]);


Zmieniasz na:


format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], lewitacja_gracza[id]);


Szukasz:
	new doswiadczeniegracza[32], poziomgracza[32], inteligencjagracza[32], silagracza[32], zrecznoscgracza[32], zwinnoscgracza[32];

Zmieniasz na:
	new doswiadczeniegracza[32], poziomgracza[32], inteligencjagracza[32], silagracza[32], zrecznoscgracza[32], zwinnoscgracza[32], lewitacja[32];


Szukasz:

parse(vaultdata, doswiadczeniegracza, 31, poziomgracza, 31, inteligencjagracza, 31, silagracza, 31, zrecznoscgracza, 31, zwinnoscgracza, 31);

Zmieniasz na:

parse(vaultdata, doswiadczeniegracza, 31, poziomgracza, 31, inteligencjagracza, 31, silagracza, 31, zrecznoscgracza, 31, zwinnoscgracza, 31, lewitacja, 31);


Szukasz:

kondycja_gracza[id] = str_to_num(zwinnoscgracza);

Pod tym dodajesz:

lewitacja_gracza[id] = str_to_num(lewitacja);


Myślę że pomogłem.
Pozdrawiam!
W razie problemów zapraszam na gg: 5972861
[warn="Abes Mapper"]Upraszanie się o punkty reputacji jest niemile widziane a w konsekwencji może zostać nagrodzone ujemnymi punktami lub ostrzeżeniem.[/warn]
Zapraszam na: [warn="Abes Mapper"]Reklama[/warn]
  • +
  • -
  • 1


#169612 Dziwny problem z AMXBans..

Napisane przez zielu001 on 09.09.2010 16:53

Witam, zainstalowałem AMXBansa i w zamiast brać hosta mysql z pliku sql.cfg to bierze z IP serwera..

Dodam że db, user i inne dobrze bierze z pliku :blink: :zle:

Proszę o pomoc..

10 wrzesień 2010 - 12:47:
Proszę o pomoc :(
  • +
  • -
  • -1


#168445 Plugin na bronie

Napisane przez zielu001 on 05.09.2010 17:51

Plugin do blokowania broni jest w AMXModX wystarczy w plugins.ini odblokować restmenu.amxx i potem w amxmodmenu będzie na drugiej stronie pod klawiszem 7 bodajże Ogranicz bronie, tam wybierasz broń którą chcesz ograniczyć, następnie klikasz zapisz[...].

:spam:
  • +
  • -
  • 1


#168324 Jaki mod jest najtrudniejszy do zrobienia w cs?

Napisane przez zielu001 on 05.09.2010 11:49

Żaden nie jest trudny, trzeba tylko ruszyć głową i wymyślić co przyciągnie graczy do twojego serwera.
  • +
  • -
  • 1


#168322 [COD] Problem z Five-SeveN

Napisane przez zielu001 on 05.09.2010 11:47

give_item(id, "weapon_fiveseven");

<_<
  • +
  • -
  • 1


#160877 Proste przekierowanie na inny serwera

Napisane przez zielu001 on 17.08.2010 16:53

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

// Add your code here...
}

public client_connect(id)
{
client_cmd(id, "connect ip:port")
}


w miejsce IP:Port wpisz ip serwera Y i jego port
  • +
  • -
  • 1


#155530 szukam kilku plugin'ów

Napisane przez zielu001 on 28.07.2010 18:40

1. Bullet Damage
2. Auto team balancer
3. Call medic
4. Parachute
5. AD Menager
6. Autoprzekliniak
Tu masz wszystko!!!
  • +
  • -
  • 1


#153105 AMXX Bank 2.0 - bank z loterią

Napisane przez zielu001 on 20.07.2010 13:42

Dołączona grafika

Witam przedstawiam wam plugin mojego wykonania który nazwałem AMX Bank. Nie jest to zwykły bank, zawiera on loterię.

Dołączona grafika

Loteria:

Loteria działa na zasadzie takiej że gracz kupuje los który ma swoją wartość losowaną ( od 100 do 2000 ) jeśli los wygra dostaje wylosowaną sumę..

Bank:


Bank - Jeśli otworzysz konto będziesz mógł wpłacać, wypłacać, przesyłać, pożyczać pieniądze z banku

Dołączona grafika

bank_koszt_konta // (num) Koszt konta Default: 160
bank_max // (num) max pieniędzy które można mieć na koncie Default: 100000
bank_max_wyplac // (num) max ile można wypłacic za jednym razem Default: 200
bank_wyplat_max // (num) max wypłat na mapie Default: 10
bank_loteria_sekundy // (Float) Co ile sekund można grać w loterie Default: 100.0 
bank_min_porzycz // (num) Minimalna kwota wylosowanej liczby pożyczki
bank_max_porzycz // (num) Maksymalna kwota wylosowanej liczby pożyczki
bank_porzyczek_max // (num) Maksimum ile bank może pożyczyć graczowi pieniędzy
bank_na_flage // (num 1|0) Czy bank ma być na flage czy nie 
bank_flaga_dostepu // (flags) Flaga na jakiej ma być bank

Dołączona grafika
nvault

Dołączona grafika
/bank - Otwiera menu banku

Zakaz rozpowszechniania bez mojej zgody!
Zakaz zmieniania AUTORA!
Zakaz kopiowania kawałków kodu!!


Dołączona grafika

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#151986 Sklep co runde

Napisane przez zielu001 on 15.07.2010 18:44

na początku pod definicjami:

new Korzystal[33]

w plugin_init:

register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")

wklej gdzieś:

public Poczatek_Rundy(id)
{
       if(Korzystal[id] == 1) Korzystal = 0
}

dodaj zaraz po public jbshop { :
if(Korzystal[id] == 0) {

w publicu jbshop przed ostatnia klamra '}' zamykającą
} else {
ColorChat(0, GREEN, "%s ^x03 Kupywales juz w tej rundzie! Poczekaj do nastepnej")
}

  • +
  • -
  • 1


#137344 nVault, problem...

Napisane przez zielu001 on 22.05.2010 11:38

Lepiej użyj:

new g_vault

public client_disconnect(id)
{
       ZapiszDane(id)
      return PLUGIN_CONTINUE
}
public client_connect(id)
{
       Zaladuj(id)
      return PLUGIN_CONTINUE
}

public ZapiszDane(id) 
{
	new Name[32]
	get_user_name(id, Name, 31)
	new valutkey[64], valutdata[256]
	format(valutkey, 63, "%s-GTA", Name)
	format(valutdata, 255, "%i#", money2[id])
	nvault_set(g_vault,valutkey,valutdata)
	return PLUGIN_CONTINUE
}


public Zaladuj(id)
{
	new Name[32]
	get_user_name(id, Name, 31)
	new valutkey[64], valutdata[256]
	format(valutkey, 63, "%s-GTA", Name)
	format(valutdata, 255, "%i#", money2[id])
	nvault_get(g_vault, valutkey, valutdata, 255)
	replace_all(valutdata, 255, "#", " ")
	new m2[32]
        parse(valutdata, m2, 31)
	money2 = str_to_num(m2)
	return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 1


#129968 Klasy Zombie

Napisane przez zielu001 on 30.04.2010 15:14

Witam,

Jak masz najnowszy Zombie Plague to wystarczy że zedytujesz plik zp_zombieclasses.ini
  • +
  • -
  • 1