Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Sklep co runde


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość_Maestro_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 15.07.2010 16:06

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define PLUGIN "JailBreak Shop"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Kanter Strajk"

new name [32];
new speed[33];
new bool: uzyl[33] = false
public wyczysc()
{
new players[32], pnum
get_players(players, pnum);
uzyl[players[pnum]] = false
}

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /sklep", "jbshop")
register_clcmd("say_team /sklep", "jbshop")
register_clcmd("say /shop", "jbshop")
register_clcmd("say_team /shop", "jbshop")
register_event( "CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1" );
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Fwd_PlayerSpawn_Post", 1)
}
public jbshop(id){
if(uzyl[id])
{
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(id, GREEN, "%s ^x03juz kupywales w tej rundzie!", name)
}
else {
if( cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T && is_user_alive(id))
{

new menu = menu_create("\ySklep Wiezienny","menu")
menu_additem(menu,"\wCiche buty 5000$","1",0)
menu_additem(menu,"\wSzybkie buty 7000$","2",0)
menu_additem(menu,"\wSprezynowe buty 9000$","3",0)
menu_additem(menu,"\wGranat HE 6500$","4",0)
menu_additem(menu,"\wDodatkowe 100HP 8000$","5",0)
menu_additem(menu,"\wTarcza 12000$","6",0)
menu_additem(menu,"\wGLOCK 18 16000$","7",0)
menu_additem(menu,"\wNiesmiertelnosc przez 5 sekund 10000$","8",ADMIN_KICK)
menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
menu_display(id,menu,0)
}
}
}
public menu(id, menu, item){
if(item==MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)

switch(key)
{
case 1 :{
if (cs_get_user_money(id) < 5000){
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(id, GREEN, "%s ^x03nie stac cie na to!", name)
return PLUGIN_HANDLED;
}
if (!is_user_alive(id)){
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(id, GREEN, "%s ^x03musisz byc zywy!", name)
return PLUGIN_HANDLED;
}
if (cs_get_user_money(id) >= 5000 ){
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(0, GREEN, "%s ^x03kupil ciche buty!", name)
set_user_footsteps(id, 1)
cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id) - 5000, 0)
}
}
case 2 :{
if (cs_get_user_money(id) < 7000){
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(id, GREEN, "%s ^x03nie stac cie na to!", name)
return PLUGIN_HANDLED;
}
if (!is_user_alive(id)){
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(id, GREEN, "%s ^x03musisz byc zywy!", name)
return PLUGIN_HANDLED;
}
if (cs_get_user_money(id) >= 7000 ){
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(0, GREEN, "%s ^x03kupil szybkie buty!", name)
speed[id] = 1;
set_user_maxspeed(id, 500.0)
cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id) - 7000, 0)
}
}
case 3 : {
if (cs_get_user_money(id) < 9000){
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(id, GREEN, "%s ^x03nie stac cie na to!", name)
return PLUGIN_HANDLED;
}
if (!is_user_alive(id)){
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(id, GREEN, "%s ^x03musisz byc zywy!", name)
return PLUGIN_HANDLED;
}
if (cs_get_user_money(id) >= 9000 ){
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(0, GREEN, "%s ^x03kupil sprezynowe buty!", name)
set_user_gravity(id, 0.5)
cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id) - 9000, 0)
}

}
case 4 : {
if (cs_get_user_money(id) < 6500){
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(id, GREEN, "%s ^x03nie stac cie na to!", name)
return PLUGIN_HANDLED;
}
if (!is_user_alive(id)){
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(id, GREEN, "%s ^x03musisz byc zywy!", name)
return PLUGIN_HANDLED;
}
if (cs_get_user_money(id) >= 6500 ){
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(0, GREEN, "%s ^x03kupil granata HE!", name)
give_item(id, "weapon_hegrenade")
cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id) - 6500, 0)
}

}
case 5 :{
if (cs_get_user_money(id) < 8000){
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(id, GREEN, "%s ^x03nie stac cie na to!", name)
return PLUGIN_HANDLED;
}
if (!is_user_alive(id)){
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(id, GREEN, "%s ^x03musisz byc zywy!", name)
return PLUGIN_HANDLED;
}
if (cs_get_user_money(id) >= 8000 ){
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(0, GREEN, "%s ^x03kupil dodatkowe 100hp!", name)
new health = get_user_health(id)
set_user_health(id, health + 100)
cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id) - 8000, 0)
}

}

case 6 :{
if (cs_get_user_money(id) < 12000){
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(id, GREEN, "%s ^x03nie stac cie na to!", name)
return PLUGIN_HANDLED;
}
if (!is_user_alive(id)){
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(id, GREEN, "%s ^x03musisz byc zywy!", name)
return PLUGIN_HANDLED;
}
if (cs_get_user_money(id) >= 12000 ){
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(0, GREEN, "%s ^x03kupil Tarcze!", name)
give_item(id,"weapon_shield")
cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id) - 12000, 0)
}

}
case 7 :{
if (cs_get_user_money(id) < 16000){
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(id, GREEN, "%s ^x03nie stac cie na to!", name)
return PLUGIN_HANDLED;
}
if (!is_user_alive(id)){
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(id, GREEN, "%s ^x03musisz byc zywy!", name)
return PLUGIN_HANDLED;
}
if (cs_get_user_money(id) >= 16000 ){
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(0, GREEN, "%s ^x03kupil GLOCK'a 18!", name)
give_item(id,"weapon_glock18")

cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id) - 16000, 0)
}

}

case 8 :{
if (cs_get_user_money(id) < 10000){
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(id, GREEN, "%s ^x03nie stac cie na to!", name)
return PLUGIN_HANDLED;
}
if (!is_user_alive(id)){
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(id, GREEN, "%s ^x03musisz byc zywy!", name)
return PLUGIN_HANDLED;
}
if (cs_get_user_money(id) >= 10000 ){
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(0, GREEN, "%s ^x03kupil godmode dla admina na 5 sekund!", name)
set_user_godmode(id, 1)
set_task(5.0, "godoff", id)
cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id) - 10000, 0)
}

}




}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public Event_Change_Weapon(id){
if(speed[id] == 1){
set_user_maxspeed(id, 500.0)
}
}
public Fwd_PlayerSpawn_Post(id){
if (is_user_alive(id)){
if(!speed[id]){
speed[id] = 0;
}
}
set_user_footsteps(id, 0)
}
public godoff(id)
{
set_user_godmode(id)
}


Mam taki plugin sklepu tylko nie wiem jak dorobic do niego by dalo sie w nim kupic raz na runde ma ktos jakies pomysly ?
I jeszcze chcialbym sie zapytac jak bedzie wygaladal plugin na niewidzialnosc jak np ktos wpisze /niewidzialnosc to stanie sie niewidzialny jaka funkcja za to odpowiada ?

Użytkownik Maestro edytował ten post 16.07.2010 15:26


#2 zielu001

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:90
  • Lokalizacja:Zator
Offline

Napisano 15.07.2010 18:44

na początku pod definicjami:

new Korzystal[33]

w plugin_init:

register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")

wklej gdzieś:

public Poczatek_Rundy(id)
{
       if(Korzystal[id] == 1) Korzystal = 0
}

dodaj zaraz po public jbshop { :
if(Korzystal[id] == 0) {

w publicu jbshop przed ostatnia klamra '}' zamykającą
} else {
ColorChat(0, GREEN, "%s ^x03 Kupywales juz w tej rundzie! Poczekaj do nastepnej")
}

  • +
  • -
  • 1

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.07.2010 18:50

post up nie nie nie to jest odrazu w plugu
Spoiler

  • +
  • -
  • 1

#4 Gość_Maestro_*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 15.07.2010 18:56

A tak plugin dobrze jest napisany czy cos jeszcze byscie poprawili ??
A odnoscnie niewidzialnosci to jaka funkcja odpowiada za niewidzialnosc ??
Albo jak do tego sklepu dodac lom ktory zabija jednym razem ??

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.07.2010 21:20

no ja bym to napisał tak
Spoiler

  • +
  • -
  • 1

#6 Gość_Maestro_*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 15.07.2010 22:10

DarkGL, dzięki bardzo.
A jeszcze moglbys mi podpowiedziec jak zrobic niewidzialnosc na runde, i lom z dzwiekami na runde co zabija 1 uderzeniem do tego sklepu?
Edit: czy ten kod co dales mi wyzej to dziala tak ze np ktos kupi cos w sklepie, i jak wpisze /sklep w tej samej rundzie pokaze mu mozesz kupowac raz na runde w sklepie?
A w nastepnej normalnie bedzie mogl kupic?

Użytkownik Maestro edytował ten post 15.07.2010 22:16


#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.07.2010 22:17

i tutaj chciałem specjalnie napisać nie jeden temat jedno pytanie ?
@edit
taaaak

Użytkownik DarkGL edytował ten post 15.07.2010 22:17

  • +
  • -
  • 1

#8 Gość_Maestro_*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 15.07.2010 22:35

Tu w jednym temacie to zalatwmy.

#9 Lukasz5

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 276
Wszechwidzący

  • Postów:1414
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:C: / WINDOWS
Offline

Napisano 15.07.2010 23:46

Żeby zrobić niewidzialność dodajesz sobie gdzie tam chcesz mieć czyli w case:
set_user_rendering(id,kRenderFxExplode,255,0,0,kRenderNormal,25)

Robisz new bool (dodajesz pod #include/define
new bool:heveGlow[33] = false

Potem do sklepu dodajesz:
heveGlow[id] = true;

Robisz event:
register_event("ResetHUD","blaaaa","be")

I na koniec dodajesz
public blaaaa(id)
{
if(heveGlow[id])
{
set_user_rendering(id, 0, 0, 0, 0, 0, 0)
}
}

Użytkownik Lukasz5 edytował ten post 15.07.2010 23:54

  • +
  • -
  • 1

#10 Gość_Maestro_*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 16.07.2010 08:57

A odnosnie tego lomu ktos pomoze?
Edit, bym zapomnial: a da sie zrobic tak ze mozna kupowac np przez 1min ? Tzn runda ma 3min, i do 2min mozemy kupowac potem juz pokaze komunikat typu czas na kupowanie minal
cos jak buy time.

Edit a co ten event znaczy :?
register_event("ResetHUD","blaaaa","be")

Użytkownik Maestro edytował ten post 16.07.2010 15:21





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych