Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ŁukaszThc - zdjęcie

ŁukaszThc

Rejestracja: 04.02.2017
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 25.03.2019 21:53
-----

#758014 Skiny do vipa

Napisane przez Rivit w 18.03.2019 20:22

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include fakemeta
#include hamsandwich
 
#define m_pPlayer 41
 
public plugin_init()
{
	register_plugin("Modele", "1.0", "riviT")
 
	RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_knife", "fwHamItemDeployPost", 1)
}
 
public plugin_precache()
{
	precache_model("models/vip/v_knife.mdl");
	precache_model("models/vip/p_knife.mdl");
}
 
public fwHamItemDeployPost(ent)
{
	static id;
	id = get_pdata_cbase(ent, m_pPlayer, 4);
	
	if(!is_user_alive(id)) return;
	
	if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H){
		set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip/v_knife.mdl");
		set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/vip/p_knife.mdl");
	}
}

Podałem Ci gotowca wcześniej, wystarczyło zmienić pare wartości i pare nazw -.-

 

Nie wiem jak chcesz model w_ zmieniać skoro to model odpowiadający za wygląd jak bron lezy nie ziemii.


  • +
  • -
  • 2


#758002 Problem z przemieszczeniem informacji

Napisane przez Robiin w 18.03.2019 10:11

Gdyby tylko kiedyś powstał plugin na info w hudzie
  • +
  • -
  • 3


#741416 dodanie modeli do awansów

Napisane przez d0naciak w 25.07.2017 14:59

Myślałem raczej o kodzie z dodanymi skinami, tutaj podaje przykład dla samej AWP, tak to robiłeś? Bo jeżeli obrażenia dla klasy działają, to nie wierzę że skiny nie chcą.


  • +
  • -
  • 1


#741426 dodanie modeli do awansów

Napisane przez Alelluja w 25.07.2017 16:56

Dodaj bibliotekę fakemeta i dodaj sobie includa z awansami do kompilatora


  • +
  • -
  • 1


#741432 dodanie modeli do awansów

Napisane przez Rivit w 25.07.2017 20:09

dodaj

#include fakemeta_util

 

Napisał Ci gościu a Ty nie dodałeś :C smutne to


  • +
  • -
  • 1


#733010 Nieopublikowane wersje modu: Tower Defense oraz ExpMod by GT Team

Napisane przez gtteamamxx w 05.12.2016 10:23

Cześć, może niektórzy mnie (nas) pamiętają, może nie, natomiast na wstępie chciałbym zwrócić się do administracji.

- Tak, miałem kiedyś bana na forum, minęło sporo czasu, czy ja wiem, 2-3 lata? Poza forum rozwijałem z bratem dawno już zaczęty mod Tower Defense oraz ExpMod; Mody miały być tu wydane, jednak ban przekreślił tę możliwość. Chciałbym poprosić o możliwość publikacji tutaj tych, w tym dziale, w tym temacie. Era CS 1.6 powoli dobiega końca, wszyscy powoli zaczynają się uczyć SourceMod'a, a nie chciałbym, by pewne rzeczy odeszły w zapomnienie.

Dawno temu, bodajże od 2012 tworzyłem i rozwijałem dwa mody.

* Tower Defense ( Obrona wieży: link: https://amxx.pl/topi...ieży-v03-alpha/ )
* ExpMod By GT Team ( link: https://amxx.pl/topi...mod-by-gt-team/ )

Poniżej publikuję wszystkie wersje, w tym nie opublikowane wcześniej. Dla wszystkich, którzy jeszcze chcą się pouczyć, popatrzeć jak to wygląda, proszę.

ExpMod:

Tower Defense:

Poniżej prezentuje Changelogi tych modów:


Tower Defense:

Spoiler

 
ExpMod:
Spoiler



Oba mody były pisane pod kątem możliwości całkowitej konfiguracji bez edytowania kodu źródłowego. To znaczy, że użytkownik może zmieniać dosłownie wszystko w plikach konfiguracyjnych, nie musząc przy tym grzebać w kodzie. Jeśli nie rozumiesz, zobacz ten plik: https://github.com/g...figs/exp_config

To tyle z mojej strony, mam nadzieje, ze kiedys/komuś ten kod pomoże w robieniu czegoś / podglądu

 

Całej administracji i użytkownikom życzymy Wesołych Świąt, Samych sukcesów w programowaniu oraz Szczęśliwego Nowego Roku!

PS DarkGL - Dzięki za wszystko oraz zarażenie jumpstylem :)
Pozdrawia Striker oraz z grupą OtherSide Jumpstyle Team

 


  • +
  • -
  • 5


#741143 Ustawianie klasy komendą

Napisane przez d0naciak w 15.07.2017 16:29

Daj to na wklejkę chociaż, spróbuj tak może

klasa; slot1

  • +
  • -
  • 1


#741134 Ustawianie klasy komendą

Napisane przez viper367 w 15.07.2017 15:23

jesli chcesz wybrać snipera to wystarczy wpisać w konsoli

"klasa; menuselect 1 "


  • +
  • -
  • 1


#741136 Czity używane w Counter-Strike 1.6

Napisane przez SzukajacyPomocy w 15.07.2017 16:15

Witam,

 

Jestem w trakcie tworzenia bazy używanych cheatów w Counter-Strike 1.6.

 

W temacie każdy użytkownik ma prawo się wypowiedzieć lecz proszę aby posty odnosiły się do treści tematu.

 

Posty można pisać zachowując wzór, tak aby było mi łatwiej wyłapać wszystkie informacje podawane przez użytkownika, przykładowo:

 

Nazwa czita: Leis

Link do czita: Link do wspomagacza

 

Jeśli temat został napisany w złym dziale, proszę o jego przeniesienie.

 

Pozdrawiam.

 


  • +
  • -
  • 1


#740668 Lista graczy w spectrators

Napisane przez Toldi w 30.06.2017 10:24

Zrobiłeś coś takiego że gdy ktoś umrze to w miejscu hp pokazuje [Death]. Dałem większy odstęp pomiędzy nickami ale to fatalnie wygląda dlatego masz 2 wersje. Pierwsza bez odstępów a druga z odstępami większymi.

Musiałem dać w .zip bo forum nie chciało dodać .sma

 

http://www38.zippysh...ErXpz/file.html


  • +
  • -
  • 1


#740640 Lista graczy w spectrators

Napisane przez d0naciak w 29.06.2017 18:15

Z gowna teczy nie zrobisz, ale jezeli chcesz uzyc HUDa to zapraszam: https://amxx.pl/topi...domości-na-hud/


  • +
  • -
  • 1


#740644 Lista graczy w spectrators

Napisane przez viper367 w 29.06.2017 18:28

https://amxx.pl/topi...6-spec-hp-list/
  • +
  • -
  • 1


#740539 [ROZWIĄZANE] Mała modyfikacja GHW

Napisane przez Rivit w 26.06.2017 19:30

Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#740198 Pidgin sterowany komendami ???

Napisane przez viper367 w 12.06.2017 23:01

Temat do zamknięcia

 

Dla ciekawych użyłem komendy

xcopy  "%AppData%\.purple\status.xml" "E:\status.xml" /G /Y


  • +
  • -
  • 1


#740322 Modyfikacja pluginu Spree

Napisane przez d0naciak w 18.06.2017 08:26

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
 
#define PLUGIN "Spreeeee!"
#define VERSION "0.07"
#define AUTHOR "R3X"
#define MAX_PLAYERS 32
//rozrabiaka
#define PREPARE_HUD() set_hudmessage(42, 255, 42, 0.9, -1.0, 0, 6.0, 6.0,_,_,2)
//koniec szalenstwa
#define PREPARE_HUD2() set_hudmessage(42, 42, 255, 0.62, -1.0, 0, 6.0, 6.0,_,_,1)
 
//#define DEBUG
 
new g_points[MAX_PLAYERS+1][2];
new g_pointsThisRound[MAX_PLAYERS+1][2];
new g_cvarLimit,g_cvarEndShow;
 
public plugin_init(){
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_event("DeathMsg","onDeath","a");
register_event("TextMsg", "resetAll", "a", "2&#Game_will_restart_in" );
register_event("TextMsg", "resetAll", "a", "2&#Game_C");
register_logevent("onEndRound", 2, "1=Round_End") 
register_logevent("resetAllThisRound", 2, "1=Round_Start")  
g_cvarLimit=register_cvar("amx_spree_limit","5");
g_cvarEndShow=register_cvar("amx_endshow","1");
#if defined DEBUG
register_concmd("show_points","cmd_show_points",ADMIN_KICK);
#endif
}
reset(id){
g_points[id][0]=0;
g_points[id][1]=0;
}
resetRound(id){
g_pointsThisRound[id][0]=0;
g_pointsThisRound[id][1]=0;
}
public resetAllThisRound(){
for(new i=0;i<=MAX_PLAYERS;i++)
resetRound(i);
}
public resetAll(){
for(new i=0;i<=MAX_PLAYERS;i++)
reset(i);
}
public onEndRound(){
if(get_pcvar_num(g_cvarEndShow))
set_task(0.3,"podsumowanie");
}
public podsumowanie(){
new bool:double=false;
new id=0;
for(new i=1;i<=MAX_PLAYERS;i++){
if(g_pointsThisRound[id][0]==g_pointsThisRound[i][0]){
if(g_pointsThisRound[id][1] == g_pointsThisRound[i][1]){
double=true;
}
else if(g_pointsThisRound[id][1] < g_pointsThisRound[i][1]){
id=i;
double=false;
}
}
else if(g_pointsThisRound[id][0] < g_pointsThisRound[i][0]){
id=i; 
double=false;
}
}
if(!double && id){
PREPARE_HUD();
new szNick[33];
get_user_name(id,szNick,32);
show_hudmessage(0, "^n%s najlepszym graczem %d w tym %d w glowe",szNick,g_pointsThisRound[id][0],g_pointsThisRound[id][1]);
}
}
public client_putinserver(id){
reset(id);
resetRound(id);
}
public client_disconnect(id){
reset(id);
resetRound(id);
}
public onDeath(){
new kid=read_data(1);
new vid=read_data(2);
log_amx("%d->%d",kid,vid);
if(!is_user_connected(kid)){
reset(vid);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
log_amx("(2)%d->%d",kid,vid);
g_points[kid][0]++;
g_pointsThisRound[kid][0]++;
 
if(read_data(3)){
g_points[kid][1]++;
g_pointsThisRound[kid][1]++;
}
if(get_pcvar_num(g_cvarLimit)<=0)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(g_points[vid][0]>=get_pcvar_num(g_cvarLimit)){
new szVicNick[33],szKilNick[33];
get_user_name(vid,szVicNick,32);
get_user_name(kid,szKilNick,32);
PREPARE_HUD2();
show_hudmessage(0, "Szalenstwo zabijania^n%s^n [%d w tym %d w glowe]^n^nzatrzymane przez:^n%s",szVicNick,g_points[vid][0],g_points[vid][1],szKilNick);
}
reset(vid);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#if defined DEBUG
public cmd_show_points(id,level,cid){
if( !cmd_access(id, level, cid, 1)) 
return PLUGIN_HANDLED;
client_print(id,print_console,"----------Points------------");
new Players[32];
new playerCount, id2;
get_players(Players, playerCount);
for ( new i=0; i<playerCount; i++){
id2 = Players[i];
client_print(id,print_console,"[%d] P=%d(%dhs), PTR=%d(%dhs)",id2,g_points[id2][0],g_points[id2][1],g_pointsThisRound[id2][0],g_pointsThisRound[id2][1])
}
client_print(id,print_console,"--------------------------");
return PLUGIN_HANDLED;
}
#endif

  • +
  • -
  • 1