Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Inny

Obrona Wieży v0.3 Alpha

inny

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
29 odpowiedzi w tym temacie

#1 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 01.02.2014 21:48

*
Popularny

Obrona Wieży Mod

 

Jest to mod, zapewne wszystkim fanom serii Tower Defense znany,

 

chodzi w nim ogólnie o obronę "Wieży/Zamku" to zależy od interpretacji.

 

Postaram się napisać o nim jak najwięcej, o całej konfiguracji itd..

 

Teksty pogrubione traktuj jako ważne.

 

 

Przebieg rozgrywki w tej modyfikacji jest następujący:
 
Po wejściu gracza na serwer, gracz automatycznie przydzielany jest do którejś z drużyn, panuje sojusz wobec nich.
Jeżeli gracz będzie sam na serwerze, zostanie wyświetlony komunikat o możliwości zagrania tzw. Single Player.
Po rozpoczęciu gry, następują kolejno po sobie tzw. Wave czyli tu:rundy ( dalej wave ), które uprzednio przy wczytywaniu mapy są wczytywane ( o tym niżej ) Gracz w trakcie rozgrywki może dokupywać sobie wieże strażnicze czyli wieżyczki, które pomagają jemu i całemu serwerowi przetrwać wave. Po zakończeniu rozgrywki w zależności od przebiegu sytuacji, czy gracze wygrali, czy przegrali zostaje wyświetlony komunikat o najlepszym graczu i zmianie na nastepną mapę ( na razie jest jedna, gdyż do gry wymagane są specjalne mapy, o tym niżej ).

 
Rozdział I. : Konfiguracja

Chcieliśmy zapewnić dostatecznie jak największą możliwość edycji "wszystkiego" poprzez cvary, pliki konfiguracyjne, modeli i dźwięków, by każdy mógł zedytować to wszystko do własnych upodobnień.

Ogólne:

odpowiadający plik: td_cvars.cfg
Ogólne dane można zmieniać w cvarach, czyli ilośc złota za zabicie potora, ilośc pieniędzy itp..
 
Modele:

odpowiadający plik: td_models.ini

Są dwie metody zmiany modelu:

 

1) Plik

Ważne, by nie wpisywać tam żadnego .mdl, tylko nazwę folderu, ponieważ jest to formatowane w taki sposób:
models/TD/nazwa_folderu/nazwa_folderu.mdl


2) Podmieniamy plik

 

Dźwięki:

odpowiadający plik: td_sounds.cfg

Aby zmienić dźwięk, wystarczy, że zmienisz jego ścieżkę w pliku, albo go podmienisz

 

Wieżyczki, koszty:

odpowiadający plik:td_turrets_config.cfg

 

Tutaj jest trochę skomplikowane, ale postaram się to opisać jak najprościej.

 Przy FIRE_FREQ  liczba oznacza szybkostrzelnośc w 1/10 sec.

 Przy RANGE liczba oznacza zasięg wieżyczki do danego poziomu  X RANGE_X

 Przy PRICE liczba oznacza koszt ulepszenia wieżyczki do danego poziomu X PRICE_X

 Przy DMG liczby oznaczają liczbę zadawanych obrażeń w danym poziomie w przedziale od: X do X
 czyli np : DMG_3 50 60 co daje: na 3 poziomie wieżyczka będzie strzelać obrażeniami od 50 do 60

WAVY:

Spróbuję wam opisać system "programowania" wavów na przykładzie z pliku standard_waves.ini czyli:

; wave = (type, num, hp, speed )
; wave = (boss|bonus, num, hp normal, speed normal, boss hp, speed boss)

;USTAWIENIA WAVÓW

BASE_HEALTH = 100 ; Hp Wieży
TIME_TO_WAVE = 20 ; Czas do następnego wava
MONSTER_DAMAGE = 4 ; Zadwane obrażenia Wieży
BOSS_DAMAGE = 8 ; Zadawane obrażenia bossa wieży
TURRETS = 1 ; Wieżeczki włączone = 1 / wyłączone = 0
;Tylko jestli TURRETS == 1
MAX_MAP_TURRETS = 30 ; Maxymalna liczba wieżyczek na DANĄ MAPĘ
TOWER_MODEL = 1 ; Pokazać model wieży ? 1 = włączone / 0 = wyłączone

;WAV'Y

1 = (NORMAL, 15, 250, 250)           ; 1 Wave | Typ: Normalny | Ilość: 15 | HP: 250 | Speed: 250 
2 = (NORMAL, 16, 300, 250)           ; 2 Wave | Typ: Normalny | Ilość: 16 | HP: 300 | Speed: 250 
3 = (NORMAL, 17, 340, 260)           ; 3 Wave | Typ: Normalny | Ilość: 17 | HP: 340 | Speed: 260 
4 = (FAST, 12, 300, 400)             ; 4 Wave | Typ: Szybki | Ilość: 12 | HP: 300 | Speed: 400
5 = (NORMAL, 20, 450, 230)           ; 5 Wave | Typ: Normalny | Ilość: 20 | HP: 450 | Speed: 230 
6 = (STRENGHT, 15, 800, 193)         ; 6 Wave | Typ: Mocny | Ilość: 15 | HP: 800 | Speed: 193
7 = (NORMAL, 24, 600, 270)           ; 7 Wave | Typ: Normalny | Ilość: 24 | HP: 600 | Speed: 270 
8 = (BONUS, 25, 650, 260, 1000, 400) ; 8 Wave | Typ: Bonus | Ilość: 25 | HP: 650 | Speed: 260 | + BONUS HP: 1000 | Speed: 400 
9 = (FAST, 25, 450, 500)             ; 9 Wave | Typ: Szybki | Ilość: 25 | HP: 450 | Speed: 500 
10 = (BOSS, 0, 0, 0, 15000, 200)    ; 10 Wave | Typ: Boss | Ilość: 1 ( Sam Boss) | HP: 15000 | Speed: 200

Oprócz tego, możemy dodać [LOAD_STANDARD_WAVE] ( przed wavami ) czyli np na mapie td_jakas_mapa wczyta konfigruację, ale pominie wavy i wczyta je z pliku standard_wave.ini

 

Rozdział 2: Wymagania:

Wersja Bin: 6027

Wersja Orpheu: 2.5.1

Wersja Amxx: 1.8.2 >

 

Otóż, iż zwykły amxmodx nie daje nam extra funkcji jakie posiada orpheu, jestem zmuszony właśnie go użyć, do zrobienia nieskończonej rundy.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich> ; NAJNOWSZY!!!! W Paczce
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <xs>
#include <td>
#include <dhudmessage> ; W paczce
#include <td_const>

Proszę również dopisąć do modules.ini frazę: orpheu

 

W Paczce znajduje się działający hamsandwich pod najnowsze najnowsze biniarki.

======================================================================================================

 

Co do tworzeniu map, postaram się zrobić w najbliższym czasie tutorial czy taką dokumentację z głównymi informacjami how to.

Rozdział 3: Skille

Dla urozmaicenia rozgrywki, wprowadziłem system umiejętności, który jest resetowany co zmianę mapy, czyli nabijamy skille bezpośrednio na mapę. Aby zdobyć poziom umiejętności ( Maksymalnie 7 ) musimy zabić potwora. ( Wieżyczki nabijają nam również ) Jeżeli osiągniemy poziom pierwszy ( czyli zabijemy 12 potworów ) zresetuje się nam ilość zabić z 12tu do 0 i będziemy musieli zabić 20 potworów by osiągnąć poziom 2

 

Spis umiejętności:

Poziom 1: "Zadajesz 2 obrazenia wiecej." Wymagana ilość zabić: 12
Poziom 2: "Jestes 10% szybszy." Wymagana ilość zabić: 20
Poziom 3: "Otrzymujesz za kazde zabicie 1-no zloto wiecej" Wymagana ilość zabić: 38
Poziom 4: "Dostajesz o $150 wiecej" Wymagana ilość zabić: 58
Poziom 5: "Jestes 25% szybszy" Wymagana ilość zabić: 70
Poziom 6: "Zadajesz 8 obrazen wiecej" Wymagana ilość zabić: 87
Poziom 7: "Mozesz atakowac piorunem potwora co 30s klawiszem 'X'" Wymagana ilość zabić: 100

Uwaga:

Skile się łączą, czyli jeżeli uzyskamy poziom 1, będziemy zadawać o dwa obrażenia więcej, jeżeli uzyskamy poziom drugi, będziemy zadawać dwa obrażenia więcej + 10% szybkości itd..

Jeżeli będziemy mieć poziom 6-ty to będziemy zadawać w sumie 10 obrażeń więcej [ 2 obr z 1 lvl i 8 obr z 6 lvl ]

 

Rozdział 3.1: Debug

W tdnew.sma na początku usuń // jeżeli chcesz mieć włączony debug lub dodaj // jeżeli chcesz go wyłączyć

#define DEBUG

Rozdział 3.2: Komendy

Użycie pioruna domyślnie na klawiszu "X" czyli "radio2"

Główne menu gry po wpisaniu /menu

Otwarcie się menu skilli po wpisaniu /skill

Informacja o aktualnej rundzie ( jeżeli ktoś przegapił ) po wpisaniu /info

Otwarcie się menu wieżyczek po wpisaniu /turrets

Odrespienie się, gdy straciliśmy życie /odrodz

Rozdział 3.3: Do woli

Jak wspomniałem wcześniej, chcieliśmy dać graczom pewien rodzaj swobody i dlatego każdy gracz będzie mógł sobie osobno ustawić takie opcje jak: Położenie, Kolor HUD oraz inne bajery. ^D^

Rozdział 4: Zakończenie + Download (15mb) + Inne Informacje

Chciałbym poinformować, że pracowałem nad tym modem z przerwami ok. 1,5 roku, gdyż na początku wyglądało to o wiele inaczej, oraz o wiele dziwniej :P Również chciałbym przekazać, że nie każdemu mod może się podobać, i proszę o krytykę, gdyż naprawdę da mi to dużo do myślenia,,

Dlaczego alpha ? Ponieważ na pewno nie jest to wersja ostatnia i zapewne zawiera jakieś bugi (które mi umknęły), które zapewne będę musiał poprawić

Liczę na doecenienie mojego trudu i przepraszam, że tak nie jasno opisałem, czy założyłem temat, Pozdrawiam

 

 

Wersja 0.1 Alpha


Pierwsze wydanie moda

https://www.mediafir...mxcb9k487mbfgqu

 

Wersja 0.1 Alpha: Turrets Fix

-Naprawienie drobnego błędu w wieżyczkach

http://www.mediafire...d Alpha fix.rar

Załączony plik  Tower Defense Mod Alpha.rar   9,66 MB  88 Ilość pobrań

 

Wersja 0.2 Alpha

-Dodanie aktualnych map jako standardowe w tym modzie, czyli są w paczce.
-Dodanie modułu hamsandwich (linux)
-Wgranie nowej wersji nieskonczonej rundy dzialajacej z najnowszymi binarkami(tylko)

http://www.mediafire...d_0.2_Alpha.rar

 

Wersja 0.3 Alpha

-Poprawienie wykonania komendy /start. Od teraz komendę może użyć gracz, 
gdy na serwerze znajdują się 2 osoby.
-Dodanie pokazywanie wymaganej liczby fragów w dziale "Umiejętności" w głównym menu.
-Drobne usterki i poprawki wyświetlanych tekstów.
-Poprawienie niekompilującego się pliku .sma
-Dodanie nowego include
-"Naprawienie" dźwięku "Start_Wave", który się w ogóle nie odtwarzał

http://www.mediafire...d_Alpha_0.3.rar

 

 

Lista aktualnych map znajduje się tutaj:

http://cs.gamebanana.../maps/cats/8329

 

Krótki filmik prezentujący moda:
https://www.youtube....h?v=2OMKjRL0TTQ

 

 

 

Podziękowania:

 

DarkGL ^D^

 

fuzja88 (ExTaZa?!) (pm161) :facepalm:

 

pd311 :^D

 

sebul :mur:

 

benio101 :D

 

HubertTM

 

Cypis'

 

oraz całemu portalu amxx.pl


Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#2 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1665
Godlike

  • Postów:2496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 02.02.2014 14:25

Dodaj jako załącznik :)


  • +
  • -
  • 0

#3 Carbon

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:170
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 02.02.2014 20:26

Jest możliwość zrobienia czegoś takiego jak "Skille Premium"?

Oraz pytanie do map, ile ich jest? Będą nowe? 


  • +
  • -
  • 0

Jeżeli Ci pomogłem, nie wahaj się i naciśnij  repup.jpg

 

 

Nie kłóć się z debilem.

Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a następnie pokona doświadczeniem.


#4 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 02.02.2014 20:34

Jest możliwość zrobienia czegoś takiego jak "Skille Premium"?

Oraz pytanie do map, ile ich jest? Będą nowe? 

Jest możliwość, co do map, jest na razie jedna, czy będą nowe ?

U mnie na komputerze mam dużo mam byle jakich na testy ;P

Z każdą zmianą kompilatora oraz innych rzeczy musiałem robić inną mapę pod wymagania moda,

 


Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#5 Camper.Kampi

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:6
  • GG:
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Zadupie
Offline

Napisano 15.02.2014 16:10

W jaki sposób zablokować niszczenie działek po wybuchu HE?


  • +
  • -
  • 0

#6 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 15.02.2014 18:45

Napisałem informacje w archiwum, żeby zablokować wszystkie granaty. ( Musze tutaj dopisać, ale dzięki )

 

// ale można to zrobić w funkcji zadawania obrażeń przez wieżyczke/wieżyczce

// tzn sprawdzić czy "ofiara" to wieżyczka i damagebits


Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#7 niqoar

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:1
  • Imię:Nicolas
  • Lokalizacja:Argentina
Offline

Napisano 28.02.2014 23:22

[AMXX] Displaying debug trace (plugin "td_turrets.amxx")
[AMXX] Run time error 4: index out of bounds

[AMXX]    [0] td_turrets.sma::CreateTurretRanger (line 667)
[AMXX]    [1] td_turrets.sma::menuTurret (line 304)
[AMXX]    [2] td_turrets.sma::CreateTurret (line 731)

[AMXX]    [3] td_turrets.sma::menuBuyTurretH (line 291)
Displaying debug trace (plugin "td_turrets.amxx")
Run time error 4: index out of bounds
[0] td_turrets.sma::cmdmenuTurrets (line 204)

 


  • +
  • -
  • 0

#8 Camper.Kampi

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:6
  • GG:
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Zadupie
Offline

Napisano 04.03.2014 16:27

Gdy gracz nie ma td_castlepark_bypd311.wad a wejdzie na mape td_night nie pobiera mu sie ten plik i wyskakuje error. Co z tym zrobic?


  • +
  • -
  • 0

#9 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 05.03.2014 21:54

Gdy gracz nie ma td_castlepark_bypd311.wad a wejdzie na mape td_night nie pobiera mu sie ten plik i wyskakuje error. Co z tym zrobic?

mapa td_castle a td_night nie sa powiazane, tak samo pliki

 

 

[AMXX] Displaying debug trace (plugin "td_turrets.amxx")
[AMXX] Run time error 4: index out of bounds

[AMXX]    [0] td_turrets.sma::CreateTurretRanger (line 667)
[AMXX]    [1] td_turrets.sma::menuTurret (line 304)
[AMXX]    [2] td_turrets.sma::CreateTurret (line 731)

[AMXX]    [3] td_turrets.sma::menuBuyTurretH (line 291)
Displaying debug trace (plugin "td_turrets.amxx")
Run time error 4: index out of bounds
[0] td_turrets.sma::cmdmenuTurrets (line 204)

 

Podejrzanie dziwne, nic nie zmieniałeś w kodzie ? Ja nie spotkałem takiego błędu u siebie.


Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#10 Camper.Kampi

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:6
  • GG:
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Zadupie
Offline

Napisano 06.03.2014 17:28

Sprawdzalem z dwóch komputerów. Moze to wina serwera?


  • +
  • -
  • 0

#11 sqower

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:109
  • Imię:__
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 21.05.2014 14:57

 

Obrona Wieży Mod

 

Jest to mod, zapewne wszystkim fanom serii Tower Defense znany,

 

chodzi w nim ogólnie o obronę "Wieży/Zamku" to zależy od interpretacji.

 

Postaram się napisać o nim jak najwięcej, o całej konfiguracji itd..

 

Teksty pogrubione traktuj jako ważne.

 

 

Przebieg rozgrywki w tej modyfikacji jest następujący:
 
Po wejściu gracza na serwer, gracz automatycznie przydzielany jest do którejś z drużyn, panuje sojusz wobec nich.
Jeżeli gracz będzie sam na serwerze, zostanie wyświetlony komunikat o możliwości zagrania tzw. Single Player.
Po rozpoczęciu gry, następują kolejno po sobie tzw. Wave czyli tu:rundy ( dalej wave ), które uprzednio przy wczytywaniu mapy są wczytywane ( o tym niżej ) Gracz w trakcie rozgrywki może dokupywać sobie wieże strażnicze czyli wieżyczki, które pomagają jemu i całemu serwerowi przetrwać wave. Po zakończeniu rozgrywki w zależności od przebiegu sytuacji, czy gracze wygrali, czy przegrali zostaje wyświetlony komunikat o najlepszym graczu i zmianie na nastepną mapę ( na razie jest jedna, gdyż do gry wymagane są specjalne mapy, o tym niżej ).

 
Rozdział I. : Konfiguracja

Chcieliśmy zapewnić dostatecznie jak największą możliwość edycji "wszystkiego" poprzez cvary, pliki konfiguracyjne, modeli i dźwięków, by każdy mógł zedytować to wszystko do własnych upodobnień.

Ogólne:

odpowiadający plik: td_cvars.cfg
Ogólne dane można zmieniać w cvarach, czyli ilośc złota za zabicie potora, ilośc pieniędzy itp..
 
Modele:

odpowiadający plik: td_models.ini

Są dwie metody zmiany modelu:

 

1) Plik

Ważne, by nie wpisywać tam żadnego .mdl, tylko nazwę folderu, ponieważ jest to formatowane w taki sposób:
models/TD/nazwa_folderu/nazwa_folderu.mdl


2) Podmieniamy plik

 

Dźwięki:

odpowiadający plik: td_sounds.cfg

Aby zmienić dźwięk, wystarczy, że zmienisz jego ścieżkę w pliku, albo go podmienisz

 

Wieżyczki, koszty:

odpowiadający plik:td_turrets_config.cfg

 

Tutaj jest trochę skomplikowane, ale postaram się to opisać jak najprościej.

 Przy FIRE_FREQ  liczba oznacza szybkostrzelnośc w 1/10 sec.

 Przy RANGE liczba oznacza zasięg wieżyczki do danego poziomu  X RANGE_X

 Przy PRICE liczba oznacza koszt ulepszenia wieżyczki do danego poziomu X PRICE_X

 Przy DMG liczby oznaczają liczbę zadawanych obrażeń w danym poziomie w przedziale od: X do X
 czyli np : DMG_3 50 60 co daje: na 3 poziomie wieżyczka będzie strzelać obrażeniami od 50 do 60

WAVY:

Spróbuję wam opisać system "programowania" wavów na przykładzie z pliku standard_waves.ini czyli:

; wave = (type, num, hp, speed )
; wave = (boss|bonus, num, hp normal, speed normal, boss hp, speed boss)

;USTAWIENIA WAVÓW

BASE_HEALTH = 100 ; Hp Wieży
TIME_TO_WAVE = 20 ; Czas do następnego wava
MONSTER_DAMAGE = 4 ; Zadwane obrażenia Wieży
BOSS_DAMAGE = 8 ; Zadawane obrażenia bossa wieży
TURRETS = 1 ; Wieżeczki włączone = 1 / wyłączone = 0
;Tylko jestli TURRETS == 1
MAX_MAP_TURRETS = 30 ; Maxymalna liczba wieżyczek na DANĄ MAPĘ
TOWER_MODEL = 1 ; Pokazać model wieży ? 1 = włączone / 0 = wyłączone

;WAV'Y

1 = (NORMAL, 15, 250, 250)           ; 1 Wave | Typ: Normalny | Ilość: 15 | HP: 250 | Speed: 250 
2 = (NORMAL, 16, 300, 250)           ; 2 Wave | Typ: Normalny | Ilość: 16 | HP: 300 | Speed: 250 
3 = (NORMAL, 17, 340, 260)           ; 3 Wave | Typ: Normalny | Ilość: 17 | HP: 340 | Speed: 260 
4 = (FAST, 12, 300, 400)             ; 4 Wave | Typ: Szybki | Ilość: 12 | HP: 300 | Speed: 400
5 = (NORMAL, 20, 450, 230)           ; 5 Wave | Typ: Normalny | Ilość: 20 | HP: 450 | Speed: 230 
6 = (STRENGHT, 15, 800, 193)         ; 6 Wave | Typ: Mocny | Ilość: 15 | HP: 800 | Speed: 193
7 = (NORMAL, 24, 600, 270)           ; 7 Wave | Typ: Normalny | Ilość: 24 | HP: 600 | Speed: 270 
8 = (BONUS, 25, 650, 260, 1000, 400) ; 8 Wave | Typ: Bonus | Ilość: 25 | HP: 650 | Speed: 260 | + BONUS HP: 1000 | Speed: 400 
9 = (FAST, 25, 450, 500)             ; 9 Wave | Typ: Szybki | Ilość: 25 | HP: 450 | Speed: 500 
10 = (BOSS, 0, 0, 0, 15000, 200)    ; 10 Wave | Typ: Boss | Ilość: 1 ( Sam Boss) | HP: 15000 | Speed: 200

Oprócz tego, możemy dodać [LOAD_STANDARD_WAVE] ( przed wavami ) czyli np na mapie td_jakas_mapa wczyta konfigruację, ale pominie wavy i wczyta je z pliku standard_wave.ini

 

Rozdział 2: Wymagania:
Otóż, iż zwykły amxmodx nie daje nam extra funkcji jakie posiada orpheu, jestem zmuszony właśnie go użyć, do zrobienia nieskończonej rundy.

 

Orpheu 2.3 lub nowszy, oraz:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich> ; NAJNOWSZY!!!!
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <xs>
#include <td>
#include <dhudmessage>
#include <td_const>

Proszę również dopisąć do modules.ini frazę: orpheu

======================================================================================================

 

Co do tworzeniu map, postaram się zrobić w najbliższym czasie tutorial czy taką dokumentację z głównymi informacjami how to.

Rozdział 3: Skille

Dla urozmaicenia rozgrywki, wprowadziłem system umiejętności, który jest resetowany co zmianę mapy, czyli nabijamy skille bezpośrednio na mapę. Aby zdobyć poziom umiejętności ( Maksymalnie 7 ) musimy zabić potwora. ( Wieżyczki nabijają nam również ) Jeżeli osiągniemy poziom pierwszy ( czyli zabijemy 12 potworów ) zresetuje się nam ilość zabić z 12tu do 0 i będziemy musieli zabić 20 potworów by osiągnąć poziom 2

 

Spis umiejętności:

Poziom 1: "Zadajesz 2 obrazenia wiecej." Wymagana ilość zabić: 12
Poziom 2: "Jestes 10% szybszy." Wymagana ilość zabić: 20
Poziom 3: "Otrzymujesz za kazde zabicie 1-no zloto wiecej" Wymagana ilość zabić: 38
Poziom 4: "Dostajesz o $150 wiecej" Wymagana ilość zabić: 58
Poziom 5: "Jestes 25% szybszy" Wymagana ilość zabić: 70
Poziom 6: "Zadajesz 8 obrazen wiecej" Wymagana ilość zabić: 87
Poziom 7: "Mozesz atakowac piorunem potwora co 30s klawiszem 'X'" Wymagana ilość zabić: 100

Uwaga:

Skile się łączą, czyli jeżeli uzyskamy poziom 1, będziemy zadawać o dwa obrażenia więcej, jeżeli uzyskamy poziom drugi, będziemy zadawać dwa obrażenia więcej + 10% szybkości itd..

Jeżeli będziemy mieć poziom 6-ty to będziemy zadawać w sumie 10 obrażeń więcej [ 2 obr z 1 lvl i 8 obr z 6 lvl ]

 

Rozdział 3.1: Debug

W tdnew.sma na początku usuń // jeżeli chcesz mieć włączony debug lub dodaj // jeżeli chcesz go wyłączyć

#define DEBUG

Rozdział 3.2: Komendy

Użycie pioruna domyślnie na klawiszu "X" czyli radio2

Główne menu gry po wpisaniu /menu

Otwarcie się menu skilli po wpisaniu /skill

Informacja o aktualnej rundzie ( jeżeli ktoś przegapił ) po wpisaniu /info

Otwarcie się menu wieżyczek po wpisaniu /turrets

Rozdział 3.3: Do woli

Jak wspomniałem wcześniej, chcieliśmy dać graczom pewien rodzaj swobody i dlatego każdy gracz będzie mógł sobie osobno ustawić takie opcje jak: Położenie, Kolor HUD oraz inne bajery. ^D^

Rozdział 4: Zakończenie + Download + Info

Chciałbym poinformować, że pracowałem nad tym modem z przerwami ok. 1,5 roku, gdyż na początku wyglądało to o wiele inaczej, oraz o wiele dziwniej :P Również chciałbym przekazać, że nie każdemu mod może się podobać, i proszę o krytykę, gdyż naprawdę da mi to dużo do myślenia,,

Dlaczego alpha ? Ponieważ na pewno nie jest to wersja ostatnia i zapewne zawiera jakieś bugi (które mi umknęły), które zapewne będę musiał poprawić

Liczę na doecenienie mojego trudu i przepraszam, że tak nie jasno opisałem, czy założyłem temat, Pozdrawiam

 

 

Wersja 0.1 Alpha

https://www.mediafir...mxcb9k487mbfgqu

 

Wersja 0.1 Alpha: Turrets Fix

http://www.mediafire...d Alpha fix.rar

attachicon.gifTower Defense Mod Alpha.rar

 

Lista aktualnych map znajduje się tutaj:

http://cs.gamebanana.../maps/cats/8329

 

 

Podziękowania:

 

DarkGL ^D^

 

fuzja88 (ExTaZa?!) (pm161) :facepalm:

 

pd311 :^D

 

sebul :mur:

 

benio101 :D

 

HubertTM

 

oraz całemu portalu amxx.pl

 

według mnie tego nieda się wygrać w pojedynke bo trzeci etap dead ? chyba że coś nie czaje



#12 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 22.05.2014 10:44

Niepotrzebnie cytowałeś, dużo miejsca zajmuje. Da się grać, można skonfigurować pod siebie Tower Defense, więc to zależy od gracza. Pozdrawiam.


Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#13 v139

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:92
  • Lokalizacja:Ziemia
Offline

Napisano 22.05.2014 13:01

Świetny mod, naprawdę! Jestem fanem gier typu TD, a ta modyfikacja pozwala na bardzo dużo. Jeśli będzie więcej map to będzie to cudo :)
  • +
  • -
  • 1

#14 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 22.05.2014 14:55

Mapy trzeba zrobić :) Pozdrawiam.

 

//edit

 

Wersja 0.2 Alpha Wydana :)

 

//edit 2

 

 Chciałbym dodać, że osoby chętne, które chciałby zagrać na tym modzie niech zgłoszą się do mnie na P.W lub pod postem. Posiadam serwer z tym modem, gdzie będziemy mogli wspólnie pograć. Pozdrawiam, czekam na propozycje. :]


Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#15 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 10.06.2014 12:08

Wersja 0.3 Alpha juz dostępna! ;)

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#16 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 12.06.2014 21:14

O to krótki filmik, prezentujący moda:

Patrz 1 post

 

//

Powstała nowa mapa, ( by me :P )
 

nazywa się td_empire

 

td_empire0015.png

td_empire0016.png

td_empire0017.png

td_empire0018.png

td_empire0019.png

td_empire0020.png

td_empire0021.png

 

Tutaj kilka screenów. Zapraszam wszystkich chętnych graczy do zagrania ze mną i z innymi.

Kontakt: PW

 

Pozdrawiam! Już niedługo nowa wersja TD wraz z nową mapą!


Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#17 Alelluja

    Guru

  • Power User

Reputacja: 366
Wszechpomocny

  • Postów:746
  • GG:
  • Imię:Brak
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 14.06.2014 07:43

Fajnie sie zapowiada podał byś ip serwa ?? chciałbym to zobaczyć dokładniej :D


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_690855_BC0607_FFFFFF_000000.png
Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------

#18 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 14.06.2014 10:15

Może krótko o DEBUG MODE :P

L 06/14/2014 - 11:08:48:         DEBUG MODE ON
L 06/14/2014 - 11:08:48: DEBUG: Sprawdzam poprawnosc plikow konfiguracyjnych...
L 06/14/2014 - 11:08:48: DEBUG: Rozpoczynam wczytywanie modeli...
L 06/14/2014 - 11:08:48: DEBUG: Zakonczono wczytywanie modeli...
L 06/14/2014 - 11:08:48: DEBUG: Rozpoczynam wczytywanie dzwiekeow...
L 06/14/2014 - 11:08:48: DEBUG: Zakonczono wczytywanie dzwiekow...
L 06/14/2014 - 11:08:49: DEBUG: Wczytywanie wavow z pliku "td_empire.ini"...
L 06/14/2014 - 11:08:49: DEBUG: Zakonczono sprawdzanie pliku konfiguracyjnego wave'y
L 06/14/2014 - 11:08:49: DEBUG: Sprawdzam mape...
L 06/14/2014 - 11:08:49: DEBUG: Zakonczono sprawdzanie mapy...
L 06/14/2014 - 11:08:49: DEBUG: Wczytywanie pliku konfiguracyjnego: cvary...
L 06/14/2014 - 11:08:49: DEBUG: Zakonczono wczytywanie pliku konfiguracyjnego cvarow...
L 06/14/2014 - 11:08:49: DEBUG: Sprawdzanie statusu gry...
L 06/14/2014 - 11:08:49: DEBUG: Zakonczono sprawdzanie statusu gry...
L 06/14/2014 - 11:08:49: DEBUG: Sprawdzanie plikow konfiguracyjnych zostalo

Jeśli wszystko jest wporządku, wygląda tak jak wyżej .; ]

 

Jeśli wszystko jest wporządku, a nie znaleziono pliku konfiguracyjnego wavów na daną mapę, wygląda tak :

L 06/12/2014 - 09:18:30:         DEBUG MODE ON
L 06/12/2014 - 09:18:30: DEBUG: Sprawdzam poprawnosc plikow konfiguracyjnych...
L 06/12/2014 - 09:18:30: DEBUG: Rozpoczynam wczytywanie modeli...
L 06/12/2014 - 09:18:30: DEBUG: Zakonczono wczytywanie modeli...
L 06/12/2014 - 09:18:30: DEBUG: Rozpoczynam wczytywanie dzwiekeow...
L 06/12/2014 - 09:18:30: DEBUG: Zakonczono wczytywanie dzwiekow...
L 06/12/2014 - 09:18:31: DEBUG: Wczytywanie wavow z pliku "td_night.ini"...
L 06/12/2014 - 09:18:31: Plik konfiguracyjny "addons/amxmodx/configs/Tower Defense/td_night.ini" nie zostal znaleziony.
L 06/12/2014 - 09:18:31: Wczytywanie standardowych wavow
L 06/12/2014 - 09:18:31: DEBUG: Wczytywanie wavow z pliku "standard_wave.ini"...
L 06/12/2014 - 09:18:31: DEBUG: Zakonczono sprawdzanie pliku konfiguracyjnego

Oczywiście, gdy jest Debug Mode włączony, jeśli źle "zaprogramowaliśmy" wavy, czyli brakuje przecinka itp, zły nr wavu typu :

Wave 3 = (.... )
Wave 3 = ( ... )
Wave 5 = ( ... )
Wave 1324 = (... )

Wywali błąd, poda przyczynę oraz linijkę, więc jest dobrze .  ; ]


Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#19 Alelluja

    Guru

  • Power User

Reputacja: 366
Wszechpomocny

  • Postów:746
  • GG:
  • Imię:Brak
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 14.06.2014 14:23

Fajny mod grałem przed chwilą z GT Team zajebiś*** było :D


  • +
  • -
  • 1
b_350_20_690855_BC0607_FFFFFF_000000.png
Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------

#20 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 14.06.2014 18:52

Kilka screenshotów z nadchodzącej aktualizacji :)
Stan paska amunicji ( z zielonego do czerwonego ). Oraz pytanie, czy lepiej ma być pokazana dla gracza, który ma tę wieżyczkę, czy na cały serwer? tj widzieć ma kazdy gracz stan kazdej wiezyczki, czy stan tylko swoich ?

10_2014-06-14_00004.png

10_2014-06-14_00005.png

10_2014-06-14_00006.png

10_2014-06-14_00007.png

10_2014-06-14_00010.png

10_2014-06-14_00009.png

10_2014-06-14_00008.png


Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: inny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych