Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Skiny do vipa


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 ŁukaszThc

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:55
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Komputer
Offline

Napisano 18.03.2019 15:52

Witam moge  kogos prosić o modyfikacje vipa aby posiadał on  podmieniony model kosy 

probowałem podmienic skiny przez ghw obslugiwany przez flage lecz on zmienias tylko model V a ja potrzebuje zmienic wszystkie 3 modele 

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

forward amxbans_admin_connect(id);

new CsArmorType:armortype, bool:g_Vip[33], g_Hudmsg;

public plugin_init(){
	register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
	register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus");
	g_Hudmsg=CreateHudSyncObj();
	register_event("Damage", "damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0");
	register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
}
public client_authorized(id){
	if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
		client_authorized_vip(id);
	}
}
public client_authorized_vip(id){
	g_Vip[id]=true;
}
public client_disconnect(id){
	if(g_Vip[id]){
		client_disconnect_vip(id);
	}
}
public client_disconnect_vip(id){
	g_Vip[id]=false;
}
public SpawnedEventPre(id){
	if(g_Vip[id]){
		if(is_user_alive(id)){
			SpawnedEventPreVip(id);
		}
	}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
	cs_set_user_armor(id, min(cs_get_user_armor(id,armortype)+100, 300), armortype);
	new g_Model[64];
	formatex(g_Model,charsmax(g_Model),"%s",get_user_team(id) == 1 ? "VipTT" : "VipCT");
	cs_set_user_model(id,g_Model);
}
public DeathMsg(){
	new killer=read_data(1);
	new victim=read_data(2);
	
	if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
		DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
	}
}
public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
	set_user_health(kid, min(get_user_health(kid)+(hs?10:5),130));
}
public VipStatus(){
	new id=get_msg_arg_int(1);
	if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
		set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
	}
}
public damage(id){
	new attacker=get_user_attacker(id);
	new damage=read_data(2);
	
	if(g_Vip[id]){
		set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1);
		ShowSyncHudMsg(id, g_Hudmsg, "%i^n", damage);
	}
	if(is_user_connected(attacker) && g_Vip[attacker]){
		set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1);
		ShowSyncHudMsg(attacker, g_Hudmsg, "%i^n", damage);
	}
}
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
	new id = get_msg_arg_int(1);
	
	if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
		new szTmp[256],szTmp2[256];
		get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))
		
		new szPrefix[64] = "^x04[VIP]";
		
		if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
		}
		else{
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
		}
		set_msg_arg_string(2,szTmp2);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public plugin_precache(){
	precache_model("models/player/VipCT/VipCT.mdl");
	precache_model("models/player/VipTT/VipTT.mdl");
}
public amxbans_admin_connect(id){
	client_authorized(id);
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 18.03.2019 18:45

Skoro próbowałś to zakładam, że sobie poradzisz.

Masz i zrób analogicznie.. Tylko zamiast sprawdzać flage sprawdzaj: g_Vip[id]

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include fakemeta
#include hamsandwich

#define m_pPlayer 41

public plugin_init()
{
	register_plugin("Modele", "1.0", "riviT")

	RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_ak47", "fwHamItemDeployPost", 1)
	RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_m4a1", "fwHamItemDeployPost", 1)
	RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_awp", "fwHamItemDeployPost", 1)
}
 
public plugin_precache()
{
	precache_model("models/vip/v_ak47vip.mdl");
	precache_model("models/vip/v_m4a1vip2.mdl");
	precache_model("models/vip/v_awp.mdl");
}
 
public fwHamItemDeployPost(ent)
{
	static id;
	id = get_pdata_cbase(ent, m_pPlayer, 4);
	
	if(!is_user_alive(id)) return;
	
	if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H){ //vip
		switch(cs_get_weapon_id(ent))
		{
			case CSW_M4A1: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip/v_m4a1vip2.mdl")
			case CSW_AK47: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip/v_ak47vip.mdl")
			case CSW_AWP: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip/v_awp.mdl")
		}
	}else{ //zwykly gracz
		switch(cs_get_weapon_id(ent))
		{
			case CSW_M4A1: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip/v_m4a1vip2.mdl")
			case CSW_AK47: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip/v_ak47vip.mdl")
			case CSW_AWP: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip/v_awp.mdl")
		}
	}

}
	


  • +
  • -
  • 0

#3 ŁukaszThc

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:55
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Komputer
Offline

Napisano 18.03.2019 20:06

dzięki lecz nie dokonca o to mi chodziło 

Chce podmienić samą kose bez ak czy awp

Lecz kose musi podmienić łącznie z plikami p_knife oraz w_knife a nie jak dotychczas samo v_knife


  • +
  • -
  • 0

#4 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 18.03.2019 20:22

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include fakemeta
#include hamsandwich
 
#define m_pPlayer 41
 
public plugin_init()
{
	register_plugin("Modele", "1.0", "riviT")
 
	RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_knife", "fwHamItemDeployPost", 1)
}
 
public plugin_precache()
{
	precache_model("models/vip/v_knife.mdl");
	precache_model("models/vip/p_knife.mdl");
}
 
public fwHamItemDeployPost(ent)
{
	static id;
	id = get_pdata_cbase(ent, m_pPlayer, 4);
	
	if(!is_user_alive(id)) return;
	
	if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H){
		set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip/v_knife.mdl");
		set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/vip/p_knife.mdl");
	}
}

Podałem Ci gotowca wcześniej, wystarczyło zmienić pare wartości i pare nazw -.-

 

Nie wiem jak chcesz model w_ zmieniać skoro to model odpowiadający za wygląd jak bron lezy nie ziemii.


  • +
  • -
  • 2

#5 ŁukaszThc

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:55
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Komputer
Offline

Napisano 18.03.2019 22:24

dziekuje o to chodziło


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych