
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Joke
Rejestracja: 20.09.2009Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.10.2014 20:50





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 142
- Odwiedzin: 5 776
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: 36 lat
- Urodziny: Luty 7, 1989
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
wawa
Kontakt
#366405 zapis nickow do pliku
Napisane przez ImSpY
w 18.02.2012 00:10

#365954 zapis nickow do pliku
Napisane przez Fili:P
w 17.02.2012 15:56
#366052 zapis nickow do pliku
Napisane przez DarkGL
w 17.02.2012 18:02
masz tam przykład użycia
//Wypisuje w konsoli zawartość pliku cstrke/liblist.gam linia po linii new szLine[32], iLen; for(new i=0;read_file("liblist.gam", i, szLine, 31, iLen);i++){ log_amx("%s", szLine); }
#365807 zapis nickow do pliku
Napisane przez ImSpY
w 17.02.2012 10:38
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_concmd("zapisz_nicki", "zapis", ADMIN_BAN, "Zapis nickow do pliku")
}
public zapis(){
new gracze[32],ilosc,nick[33];
get_players(gracze,ilosc);
for(new i=0;i<ilosc;i++){
get_user_name(gracze[i],nick,32);
write_file("nicki.txt",nick);
}
}
To po wpisaniu w konsoli zapisz_nicki dopisze do pliku nicki.txt graczy aktualnie będących na serwerze.
Co do zapisywania tylko raz - wystarczy sprawdzić czy w pliku jest już taki nick - użyjesz read_file i equali / equal i zalatwione.
#158784 Anty kusza
Napisane przez Siemir
w 09.08.2010 22:28
#150841 Kusza problemy
Napisane przez Miczu
w 11.07.2010 10:39
#150283 Problem z naświetlaniem Ninji? Znak widoczności!
Napisane przez DioW
w 08.07.2010 18:19
Jest to mój 1 tutorial którego postanowiłem napisać gdyż sam miałem bardzo duży problem z rozwiązaniem tych problemów.
Mianowicie:
Po 1. Ninja po naświetleniu nie znika automatycznie, tylko musi wcisnąć "Q" albo zmienić nóż na nóż
Po 2. Znaczek widoczności ninji co bardzo polepsza grę!
Ten tutorial usuwa bląd 1 i dodaje 2

To co u góry ale w kolorze pomarańczowym.
Zaczynamy!
Krok 1.
Znajdujemy linijkę:
if ((get_user_team(id)!=get_user_team(index1)) && (index1!=0))
I usuwamy wszysto pod aż do linijki
//Before freeze_ended checklub(jeżeli nie ma @up)
if (((player_b_silent[id] > 0) || (player_class[id] == Zabojca)) && is_user_alive(id))
Krok 2.
Dodaj pod:
if ((get_user_team(id)!=get_user_team(index1)) && (index1!=0))
To:
{
if ((index1!=54) && (is_user_connected(index1))) set_user_rendering(index1,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4)
remove_task(TASK_FLASH_LIGHT+index1);
set_task(7.5, "un_rander",TASK_FLASH_LIGHT+index1)
//set_task(15.0,"un_rander",TASK_NAME,index1)
if(player_class[index1] == Ninja)
{
message_begin(MSG_ONE,g_msg_statusicon,{0,0,0},index1)
write_byte(2)
write_string("dmg_bio")
write_byte(255)
write_byte(0)
write_byte(0)
message_end()
}
}
Krok 3.
Usuwamy całą funkcję un_rander
Krok 4.
Dodaj na miejsce funkcji un_rander
public un_rander(task_id){
new id = task_id - TASK_FLASH_LIGHT
if(is_user_connected(id)){
if (player_class[id] == Ninja) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15)
Display_Icon(id,0,"dmg_bio",255,0,0)
}
}
Efekt końcowy:
[...]
if ((get_user_team(id)!=get_user_team(index1)) && (index1!=0))
{
if ((index1!=54) && (is_user_connected(index1))) set_user_rendering(index1,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4)
remove_task(TASK_FLASH_LIGHT+index1);
set_task(7.5, "un_rander",TASK_FLASH_LIGHT+index1)
//set_task(15.0,"un_rander",TASK_NAME,index1)
if(player_class[index1] == Ninja)
{
message_begin(MSG_ONE,g_msg_statusicon,{0,0,0},index1)
write_byte(2)
write_string("dmg_bio")
write_byte(255)
write_byte(0)
write_byte(0)
message_end()
}
}
//Before freeze_ended check
if (((player_b_silent[id] > 0) || (player_class[id] == Zabojca)) && is_user_alive(id))
[...]
[...](0.5,"charge_hunter",attacker,parms,5)
public un_rander(task_id){
new id = task_id - TASK_FLASH_LIGHT
if(is_user_connected(id)){
if (player_class[id] == Ninja) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15)
Display_Icon(id,0,"dmg_bio",255,0,0)
}
}
public client_PreThink ( id )
{
[...]
Ps. W efekcie końcowym dodałem kawałek kodu za dużo abyście zobaczyli w jakim miejscu i ile klamer ma mieć dokładnie funkcja
Jeżeli wpadła jakaś literówka lub jakiś byczek to proszę o poprawienie
#149936 Kusza problemy
Napisane przez G[o]Q
w 06.07.2010 22:09
bowdelay[kid] -= 0.5 - floatround(player_intelligence[kid]/5.0)
pomoc powinna zamiana
bowdelay[kid] -= 0.5 - floatround(player_intelligence[kid]/5.0)
na
bowdelay[kid] -= 10.0 - floatround(player_intelligence[kid]/5.0)
ale nie sprawdzalem tego.
Jesli rzeczywiscie istota problemu tkwi w tym co opisalem to Miczu mial racje
#149979 Kusza problemy
Napisane przez Miczu
w 07.07.2010 10:01
#149338 HE nie zadający obrażeń rzucającemu
Napisane przez mgr inż. Pavulon
w 04.07.2010 18:16
#146262 changerace
Napisane przez ZiuTeK
w 22.06.2010 20:21
Jesli jestes nowym graczem i nie jestes zapisany w bazie to takie cos sie zdarza, trzeba czekac do zmiany mapy.
Proponuje zastosowac sie do poradnika z tego tematu. U mnie nowi gracze moga miec klase jeszcze na tej samej mapie na ktorej wejda a problemu z brakiem klasy dla pojedynczych osob nie zauwazylem.
Diablo /klasa - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
#145227 changerace
Napisane przez Miczu
w 18.06.2010 22:34
#144973 Nekromanta
Napisane przez
Rygiel12
w 18.06.2010 00:15
change_health(attacker_id,1,0,"")
2. zmień na
change_health(attacker_id,1,3,"")
#144962 Leczenie
Napisane przez G[o]Q
w 17.06.2010 22:22
#include <amxmodx> #include <fun> public client_putinserver(id) set_task(10.0,"HP",id+123,_,_,"b") public HP(id){ id-=123 if(is_user_alive(id)) set_user_health(id,get_user_health(id)+5) } public client_disconnect(id) if(task_exists(id+123)) remove_task(id+123)
#144804 level klas
Napisane przez ZiuTeK
w 17.06.2010 15:12
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Joke
- Regulamin