Nie pozbędziesz się takiego gracza nigdy, wszystko można ominąć i jeśli będzie chciał to i tak wejdzie
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Anonymuss
Rejestracja: 11.09.2016Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.09.2024 10:24
O mnie
Discord:
anonymuss_.
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 194
- Odwiedzin: 5 358
- Tytuł: Profesjonalista
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Anonimowy
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Polska
Kontakt
#778356 Uporczywy gracz
Napisane przez Anonymuss w 26.03.2024 13:23
#778186 [ROZWIĄZANE] warunek tylko dla swojego teamu
Napisane przez Anonymuss w 25.02.2024 17:07
#778070 [ROZWIĄZANE] Blokada Granatów na wybranych mapach
Napisane przez Anonymuss w 14.02.2024 00:19
#778067 [ROZWIĄZANE] Blokada Granatów na wybranych mapach
Napisane przez Anonymuss w 13.02.2024 19:41
Blokuje rzucanie wszystkimi granatami bez blokowania kupowania itd.
Mapy na których ma być blokada zmieniasz w .sma
static const maplist[][] = { "de_dust2", "de_inferno", "de_aztec" };
Przy ostatniej mapie nie dawaj przecinka na końcu
Załączone pliki
-
block_nades_map.sma 778 bajtów 12 Ilość pobrań
block_nades_map.amxx
#778007 Top Round Damage
Napisane przez Anonymuss w 06.02.2024 22:15
Top 5 obrażeń na koniec rundy w menu + nagroda pieniężna za pierwsze miejsce.
Zmieniamy w .sma na samej górze:
ReAPI
AMXX 1.8.3+
Załączone pliki
-
top_round_damage.sma 3,02 KB 77 Ilość pobrań
top_round_damage.amxx
#777786 Usunięcie z say_team napisów drużyn: Counter-Terrorist & Terrorist
Napisane przez Anonymuss w 22.12.2023 19:01
Witam orientuje się z was ktoś gdzie mogę wywalić z say_team te napisy Counter-Terrorist i Terrorist?
Zalezy mi aby na czacie pokazywało
[PREFIX] Nick Wiadomość
Możesz wyjąć kod z tego pluginu, jest tam opcja zmiany/usunięcia tych napisów
https://amxx.pl/topi...-własny-prefix/
new const say_team_info[2][CsTeams][] = { {"*SPEC* ", "*DEAD* ", "*DEAD* ", "*SPEC* "}, {"", "", "", ""} } new const sayteam_team_info[2][CsTeams][] = { {"(Spectator) ", "*DEAD*(Terrorist) ", "*DEAD*(Counter-Terrorist) ", "(Spectator) "}, {"(Spectator) ", "(Terrorist) ", "(Counter-Terrorist) ", "(Spectator) "} }
#777524 MISJE I ZWIERZAKI SMIGUEL
Napisane przez Anonymuss w 08.10.2023 12:24
Zwierzaki już były
https://amxx.pl/topi...ów/#entry771278
Na tym samym profilu jeszcze życzenia donaciaka znajdziesz z pojedynkiem rzutem deaglem na odległość, też 2 lata temu wrzucone
#775587 [ROZWIĄZANE] Jak wykryć śmierć gracza od upadku?
Napisane przez Anonymuss w 05.12.2022 15:48
Sprawdź to
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> public plugin_init() { register_plugin("Test", "1.0", "Anonymuss"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage", 1); } public TakeDamage(victim, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_alive(victim) && damagebits & (1<<5)) { client_print_color(victim, victim, "Zginales od upadku"); } }
#775110 [ROZWIĄZANE] Mocno wyrazny smoke
Napisane przez Anonymuss w 04.11.2022 15:04
Tak jest to plugin, nie potrzeba żadnych dodatkowych plików.
Jeśli chcesz więcej dymu (aktualnie jest idealnie według mnie) zwiększ tylko w tej linijce powtórzenia ( .repeat = 2 ) :
set_task(0.1, "playSmokeEvent", smokeEnt, .flags = "a", .repeat = 2);
Jeśli masz niestandardowy model w_smoke na serwerze, zmień tę linijkę:
if(equal(model, "models/w_smokegrenade.mdl"))
Podaj w niej ścieżkę do nowego modelu.
Załączone pliki
-
extra_smoke.sma 1,29 KB 32 Ilość pobrań
extra_smoke.amxx
#774883 Dodanie Flagi H do skinów
Napisane przez Anonymuss w 08.10.2022 07:03
#774234 Przywrócenie celownika
Napisane przez Anonymuss w 22.06.2022 22:52
#774208 Aktualizowanie zmiennej po zmianie druzyny
Napisane przez Anonymuss w 18.06.2022 18:51
#include <amxmodx> new jakas_zmienna[33]; public plugin_init() { register_plugin("test", "1.0", "Anonymuss"); register_event("TeamInfo", "ev_TeamInfo", "a", "2=TERRORIST", "2=CT", "2=SPECTATOR"); register_clcmd("say /test", "test"); } public test(id) { client_print_color(id, id, "Zmienna: %i", jakas_zmienna[id]); return PLUGIN_HANDLED; } public ev_TeamInfo() { new id = read_data(1); new TeamName[2]; read_data(2, TeamName, charsmax(TeamName)); switch(TeamName[0]) { case 'T': jakas_zmienna[id] = 1; case 'C': jakas_zmienna[id] = 2; case 'S': jakas_zmienna[id] = 3; } }
#774070 [KOSZ] Pytanie
Napisane przez Anonymuss w 02.06.2022 17:34
#773589 Kupno kos - problem
Napisane przez Anonymuss w 30.03.2022 23:31
Nie wiem jak reszta pluginu bo ciekawie napisany ale chyba tu leży błąd
public status_modelu_tt(id, wybrany_model, co_zrobic) { if(pobierz_monety(id) >= str_to_num(kosy[wybrany_model][2])) { if(co_zrobic == 0) { kup_skina_tt(id, wybrany_model); } else { ustaw_skina_tt(id, wybrany_model); } kupno_kosy(id); } else { ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[Kosy]^x03 Masz za malo monet!"); } }
Zamień powyższy kod na ten i sprawdź
public status_modelu_tt(id, wybrany_model, co_zrobic) { if(co_zrobic == 0 && pobierz_monety(id) >= str_to_num(kosy[wybrany_model][2])) { kup_skina_tt(id, wybrany_model); kupno_kosy(id); } else if(co_zrobic == 1) { ustaw_skina_tt(id, wybrany_model); kupno_kosy(id); } else ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[Kosy]^x03 Masz za malo monet!"); }
#773573 Zmiana nazwy gry
Napisane przez Anonymuss w 27.03.2022 23:51
50% na wyświetlenie timeleft lub randomową wiadomość z tablicy GameNames
#include <amxmodx> #include <fakemeta> new const GameNames[][] = { "Test", "Test 2", "Test 3", "Test 4" } public plugin_init() { register_plugin("Game Namer", "1.1", "NeuroToxin"); register_forward(FM_GetGameDescription, "GameDesc"); } public GameDesc() { new los1 = random(2); if(los1 == 0) { new timeleft[16]; formatex(timeleft, sizeof(timeleft)-1, "Timeleft %i:%i", get_timeleft()/60, get_timeleft()%60); forward_return(FMV_STRING, timeleft); } else { new los2 = random_num(0, sizeof(GameNames)-1); forward_return(FMV_STRING, GameNames[los2]); } return FMRES_SUPERCEDE; }
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Anonymuss
- Regulamin