Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Anonymuss - zdjęcie

Anonymuss

Rejestracja: 11.09.2016
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.04.2024 14:27
****-

#778356 Uporczywy gracz

Napisane przez Anonymuss w 26.03.2024 13:23

Nie pozbędziesz się takiego gracza nigdy, wszystko można ominąć i jeśli będzie chciał to i tak wejdzie


  • +
  • -
  • 1


#778186 [ROZWIĄZANE] warunek tylko dla swojego teamu

Napisane przez Anonymuss w 25.02.2024 17:07

if(id2 && is_user_alive(id) && is_user_alive(id2) && get_user_team(id) == get_user_team(id2))


  • +
  • -
  • 1


#778070 [ROZWIĄZANE] Blokada Granatów na wybranych mapach

Napisane przez Anonymuss w 14.02.2024 00:19

Wersja z info na sayu

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#778067 [ROZWIĄZANE] Blokada Granatów na wybranych mapach

Napisane przez Anonymuss w 13.02.2024 19:41

Blokuje rzucanie wszystkimi granatami bez blokowania kupowania itd.

 

Mapy na których ma być blokada zmieniasz w .sma

static const maplist[][] =
{
	"de_dust2",
	"de_inferno",
	"de_aztec"
};

Przy ostatniej mapie nie dawaj przecinka na końcu

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#778007 Top Round Damage

Napisane przez Anonymuss w 06.02.2024 22:15

opis

 

Top 5 obrażeń na koniec rundy w menu + nagroda pieniężna za pierwsze miejsce.

 

 

 

konfiguracja

 

Zmieniamy w .sma na samej górze:

 

TOP_PLAYERS  5      - Ile maxymalnie graczy ma dodać do topki
MIN_PLAYERS   2      - Minimum graczy do wyświetlenia topki na koniec rundy
GIVE_MONEY    500  - Liczba dolarów za pierwsze miejsce

 

 

 

wymagane moduly

 

ReAPI

AMXX 1.8.3+

 

 

 

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#777786 Usunięcie z say_team napisów drużyn: Counter-Terrorist & Terrorist

Napisane przez Anonymuss w 22.12.2023 19:01

Witam orientuje się z was ktoś gdzie mogę wywalić z say_team te napisy Counter-Terrorist i Terrorist?

Zalezy mi aby na czacie pokazywało 

 

[PREFIX] Nick Wiadomość

 

 

Możesz wyjąć kod z tego pluginu, jest tam opcja zmiany/usunięcia tych napisów

 

https://amxx.pl/topi...-własny-prefix/

new const say_team_info[2][CsTeams][] =
{
	{"*SPEC* ", "*DEAD* ", "*DEAD* ", "*SPEC* "},
	{"", "", "", ""}
}

new const sayteam_team_info[2][CsTeams][] =
{
	{"(Spectator) ", "*DEAD*(Terrorist) ", "*DEAD*(Counter-Terrorist) ", "(Spectator) "},
	{"(Spectator) ", "(Terrorist) ", "(Counter-Terrorist) ", "(Spectator) "}
}

  • +
  • -
  • 1


#777524 MISJE I ZWIERZAKI SMIGUEL

Napisane przez Anonymuss w 08.10.2023 12:24

Zwierzaki już były

https://amxx.pl/topi...ów/#entry771278

 

Na tym samym profilu jeszcze życzenia donaciaka znajdziesz z pojedynkiem rzutem deaglem na odległość, też 2 lata temu wrzucone


  • +
  • -
  • 1


#775587 [ROZWIĄZANE] Jak wykryć śmierć gracza od upadku?

Napisane przez Anonymuss w 05.12.2022 15:48

Sprawdź to

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

public plugin_init()
{
	register_plugin("Test", "1.0", "Anonymuss");
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage", 1);
}

public TakeDamage(victim, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_alive(victim) && damagebits & (1<<5))
	{
		client_print_color(victim, victim, "Zginales od upadku");
	}
}

  • +
  • -
  • 1


#775110 [ROZWIĄZANE] Mocno wyrazny smoke

Napisane przez Anonymuss w 04.11.2022 15:04

Tak jest to plugin, nie potrzeba żadnych dodatkowych plików.

 

Jeśli chcesz więcej dymu (aktualnie jest idealnie według mnie) zwiększ tylko w tej linijce powtórzenia ( .repeat = 2 ) :

set_task(0.1, "playSmokeEvent", smokeEnt, .flags = "a", .repeat = 2);

Jeśli masz niestandardowy model w_smoke na serwerze, zmień tę linijkę:

if(equal(model, "models/w_smokegrenade.mdl"))

Podaj w niej ścieżkę do nowego modelu.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#774883 Dodanie Flagi H do skinów

Napisane przez Anonymuss w 08.10.2022 07:03

public hasAccess(id, menu, item)
{
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G || get_user_flags(id) & ADMIN_CFG)
    {
        return ITEM_ENABLED;
    }
    else 
    {
        return ITEM_DISABLED;
    }
 
}

  • +
  • -
  • 1


#774234 Przywrócenie celownika

Napisane przez Anonymuss w 22.06.2022 22:52

.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#774208 Aktualizowanie zmiennej po zmianie druzyny

Napisane przez Anonymuss w 18.06.2022 18:51

#include <amxmodx>

new jakas_zmienna[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin("test", "1.0", "Anonymuss");
	
	register_event("TeamInfo", "ev_TeamInfo", "a", "2=TERRORIST", "2=CT", "2=SPECTATOR");
	
	register_clcmd("say /test", "test");
}

public test(id)
{
	client_print_color(id, id, "Zmienna: %i", jakas_zmienna[id]);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public ev_TeamInfo()
{
	new id = read_data(1);
	new TeamName[2];
	read_data(2, TeamName, charsmax(TeamName));
	
	switch(TeamName[0])
	{
		case 'T': jakas_zmienna[id] = 1;
		case 'C': jakas_zmienna[id] = 2;
		case 'S': jakas_zmienna[id] = 3;
	}
}

  • +
  • -
  • 1


#774070 [KOSZ] Pytanie

Napisane przez Anonymuss w 02.06.2022 17:34

https://amxx.pl/topi...-własny-prefix/

W tym pluginie masz taką opcję


  • +
  • -
  • 1


#773589 Kupno kos - problem

Napisane przez Anonymuss w 30.03.2022 23:31

Nie wiem jak reszta pluginu bo ciekawie napisany ale chyba tu leży błąd

public status_modelu_tt(id, wybrany_model, co_zrobic)
{
	if(pobierz_monety(id) >= str_to_num(kosy[wybrany_model][2]))
	{
		if(co_zrobic == 0)
		{
			kup_skina_tt(id, wybrany_model);
		}
		else
		{
			ustaw_skina_tt(id, wybrany_model);
		}
		
		kupno_kosy(id);
	}
	else
	{
		ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[Kosy]^x03 Masz za malo monet!");
	}
}

Zamień powyższy kod na ten i sprawdź

public status_modelu_tt(id, wybrany_model, co_zrobic)
{
	if(co_zrobic == 0 && pobierz_monety(id) >= str_to_num(kosy[wybrany_model][2]))
	{
		kup_skina_tt(id, wybrany_model);
		kupno_kosy(id);
	}
	else if(co_zrobic == 1)
	{
		ustaw_skina_tt(id, wybrany_model);
		kupno_kosy(id);
	}
	else ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[Kosy]^x03 Masz za malo monet!");
}

  • +
  • -
  • 1


#773573 Zmiana nazwy gry

Napisane przez Anonymuss w 27.03.2022 23:51

50% na wyświetlenie timeleft lub randomową wiadomość z tablicy GameNames

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

new const GameNames[][] = {
	"Test",
	"Test 2",
	"Test 3",
	"Test 4"
}

public plugin_init()
{
	register_plugin("Game Namer", "1.1", "NeuroToxin");
	register_forward(FM_GetGameDescription, "GameDesc");
}

public GameDesc()
{
	new los1 = random(2);
	if(los1 == 0) {
		new timeleft[16];
		formatex(timeleft, sizeof(timeleft)-1, "Timeleft %i:%i", get_timeleft()/60, get_timeleft()%60);
		forward_return(FMV_STRING, timeleft);
	} else {
		new los2 = random_num(0, sizeof(GameNames)-1);
		forward_return(FMV_STRING, GameNames[los2]);
	}
	
	return FMRES_SUPERCEDE;
}

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1