« Rank System Ultimate »

- %name% - Imię gracza.
- %xp% — Aktualne XP gracza.
- %level% - Aktualny poziom gracza.
- %rank% - Nazwa aktualnej rangi gracza.
- %next_xp% — PD potrzebne do osiągnięcia następnego poziomu gracza.
- %next_level% - Następny poziom gracza.
- %next_rank% — Nazwa następnego poziomu gracza.
- %max_levels% — Maksymalna liczba poziomów.
- %server_rank% - Ranga gracza na serwerze.
- %max_server_ranks% — Maksymalna liczba rang na serwerze.
- %skill% - Nazwa aktualnej umiejętności gracza.
- %skill_range% — Aktualny zakres umiejętności gracza. Oblicza się go według następującego wzoru: 100,0 * Zabójstwa / (Zabójstwa + Zgony)
- %next_skill% — nazwa następnej umiejętności gracza
- %next_skill_range% — Zasięg potrzebny do osiągnięcia następnej umiejętności gracza.
- %minutes% - Minuty, które gracz spędził na serwerze podczas jednej sesji.
- %seconds% — Sekundy, które gracz spędził na serwerze podczas jednej sesji.
- %newline% — Nowa linia.
- Top 15


- Statystyki rankingowe


- W pierwszej kolumnie, w górnym rzędzie, pokazuje awatar Steam gracza (jeśli go posiada), który po kliknięciu przeniesie Cię do jego profilu Steam. Obok znajduje się flaga kraju, z którego pochodzi. Pod flagą znajduje się wskaźnik gracza, czy jest on online/offline na serwerze, imię gracza i miejsce, w którym siedzi na serwerze, a także jego umiejętność. Nad umiejętnością jest napisane, jaka jest domyślna pozycja graczy, ustawiona przez plik konfiguracyjny. Dolny rząd pokazuje status rangi gracza, między innymi obraz jego aktualnej rangi, pasek XP i wymagane XP do następnej rangi oraz obraz jego następnej rangi. Poniżej znajdują się „najciekawsze momenty” gracza. Ile razy był najbardziej wartościowym graczem , ile rund wygrał , ile zakładów , eksplodował isą rozbrojone bomby.
- Druga kolumna zawiera podstawowe statystyki gracza. Składa się z następujących elementów: Zabójstwa, Śmierć, Asysty, Strzały w głowę (i wartości procentowe), Stosunek zabójstw/zabójstw, Strzały, Trafienia, Obrażenia, Procent celności, Procent wydajności, Logowanie do pierwszego serwera, Logowanie do ostatniego serwera i Czas gry .
- Trzecia kolumna odnosi się do 5 ulubionych broni gracza . Wyświetli obrazy pięciu broni, którymi gracz zdobył najwięcej zabójstw, wraz z ich liczbą i nazwą po lewej stronie.
- Statystyki końca mapy









- [MySQL]
- MYSQL_HOST = 127.0.0.1
- MYSQL_USER = root
- MYSQL_PASSWORD =
- MYSQL_DATABASE = amx
- MYSQL_TABLE = system_rankingu
- MYSQL_TABLE2 = zabójstwa_broni
- MYSQL_TABLE3 = statystyki_map
- MYSQL_REALTIME = 1
- [Ustawienia]
- SAVE_TYPE = 2
- CHAT_PREFIX = $3 [$4Rank Ultimate System $3]$1
- RANK_INFO = 1
- RANK_BOTS = 1
- TIME_NEW = 7200
- DEFAULT_ORDER = 0
- MINUMUM_PLAYERS =
- TEAM_SET =
- HUD_TYPE = 0
- HUD_INFO = Nazwa: %name% %newline%Level: %level% / %max_levels% %newline%XP: %xp% / %next_xp% %newline%Rank: %rank% %newline%Bieżąca sesja: %minut%min % sekundy%sek %newline%Ranga serwera: %server_rank% / %max_server_ranks% %newline%Umiejętności: [%skill% %skill_range%]
- HUD_INFO_MAX = Nazwa: %name% %newline%Level: %level% %newline%XP: %xp% %newline%Rank: %rank% %newline%Ranking serwera: %server_rank% / %max_server_ranks% %newline%Skill: [ %umiejętności% %umiejętności_zakres%]
- HUD_VALUES = -1 255 -1 0,01 0,15
- LEVEL_MESSAGE_TYPE = 0
- LEVELUP_EFFECTS = 0 255 0 75 1,0
- LEVELUP_SOUND = warcraft3/levelupcaster.wav
- LEVELDN_EFFECTS = 255 0 0 75 1,0
- LEVELDN_SOUND = warcraft3/purgetarget1.wav
- ASSIST_VALUES = 40 100
- XP_HUD_ENABLE = 1
- XP_HUD_TEAM_ENABLE = 1
- XP_HUD_TYPE = 1
- XP_HUD_TEAM_TYPE = 1
- XP_HUD_GET = +%xp% XP
- XP_HUD_TEAM_GET = +%xp% PD drużyny
- XP_HUD_LOSE = -%xp% XP
- XP_HUD_TEAM_LOSE = -%xp% PD drużyny
- XP_HUD_VALUES = 0 255 255 0,85 0,70 0 1,0
- XP_HUD_TEAM_VALUES = 0 255 255 0,85 0,75 0 1,0
- MVP_HUD_ENABLE = 1
- MVP_HUD_TYPE = 0
- MVP_HUD_VALUES = 0 255 255 0,85 0,70
- [Polecenia]
- Kawałki, aby otworzyć RankStats motd.
- STATS_COMMANDS = powiedz /statsme, powiedz_team /statsme, powiedz /rankstats, powiedz_team /rankstats
- STATSVIEWER_COMMANDS = powiedz /stats, powiedz_team /stats, powiedz /statslist, powiedz_team /statslist, powiedz /statsviewer, powiedz_team /statsviewer, powiedz /sw, powiedz_team /sw

- XP_COMMANDS = powiedz /xp, powiedz_drużyna /xp, powiedz /poziom, powiedz_drużyna /poziom

- RANK_COMMANDS = powiedz /ranga, powiedz_drużyna /ranga, powiedz /umiejętność, powiedz_drużyna /umiejętność
- HUDINFO_COMMANDS = powiedz /hudinfo, powiedz_team /hudinfo
- RANKINFO_COMMANDS = powiedz /rankinfo, powiedz_zespół /rankinfo
- [Poranek]
- n/a = 0
- Silver I = 50
- Silver II = 100
- Silver III = 250
- Silver IV = 500
- Silver Elite = 750
- Silver Elite Master = 1000
- Gold Nova I = 1250
- Gold Nova II = 1500
- Gold Nova III = 2000
- Gold Nova Master = 2500
- Master Guardian = 3000
- Master Guradian II = 4000
- Master Guardian Elite = 5000
- Distinguished Master Guardian = 6000
- Legendary Eagle = 8000
- Legendary Eagle Master = 10000
- Supreme Master First Class = 12500
- Global Elite = 15000
- [Umiejętności]
- N- = 0,00
- N = 10,00
- N+ = 15,00
- A- = 20,00
- A = 30,00
- A+ = 35,00
- V- = 40,00
- V = 50,00
- V+ = 55,00
- E- = 60,00
- E = 70,00
- E+ = 75,00
- M- = 80,00
- M = 90,00
- M+ = 95,00
- [Nagrody XP]
- kill = 5
- headshot = 3
- assist = 2
- blind = 2
- knife = 5
- grenade = 8
- bomb_plant = 10 3
- bomb_defuse = 15 5
- bomb_explode = 10 3
- team_kill = -7
- suicide = -10
- vip = 2
- vip_flags = r
- rsu_give_xp <nazwa|#userid> <wartość> -- Daje XP określonemu graczowi.
- rsu_reset_stats <nazwa> — Resetuje statystyki określonego gracza.
- rsu_reset_tables — resetuje tabele MySQL.
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <ranksultimate> public plugin_init() { RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "hamDamage") } public hamDamage(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:flDamage, iDmgBits) { if(!is_user_connected(iVictim) || !is_user_connected(iAttacker) || iAttacker == iVictim || get_user_team(iAttacker) == get_user_team(iVictim)) { return } rsu_give_user_xp(iAttacker, 15) rsu_give_team_xp(2, 5) }
- rsu_user_level_updated(index, level, bool:levelup) — Wywoływana, gdy zmienił się poziom użytkownika.
- @parameter index — Indeks klienta.
- @parameter level -- Nowy poziom.
- @parameter levelup -- Prawda, jeśli klient awansuje, fałsz, jeśli spadnie.
- @nic nie daje
- rsu_user_xp_updated(index, xp, bool:teamxp) — Wywoływana, gdy zmienił się XP klienta.
- @parameter index — Indeks klienta.
- @parametr xp -- XP.
- @parameter teamxp — Prawda, jeśli zdobyte PD to PD drużyny, fałsz, jeśli nie.
- @nic nie daje
- rsu_get_user_xp(index) — Zwraca bieżący XP klienta.
- @parameter index — Indeks klienta.
- @returns — Aktualne XP klienta.
- rsu_get_user_next_xp(index) — Zwraca XP następnej rangi klienta.
- @parameter index — Indeks klienta.
- @returns — PD następnej rangi klienta.
- rsu_get_user_level(index) — Zwraca bieżący poziom użytkownika.
- @parameter index — Indeks klienta.
- @returns — Bieżący poziom klienta.
- rsu_get_user_kills(index) — Zwraca całkowitą liczbę zabójstw dla klienta.
- @parameter index — Indeks klienta.
- @returns — Całkowita liczba zabójstw klienta.
- rsu_get_user_deaths(index) — Zwraca całkowitą liczbę zgonów dla klienta.
- @parameter index — Indeks klienta.
- @returns — Całkowita liczba zgonów klienta.
- rsu_get_user_headshots(index) — Zwraca całkowitą liczbę strzałów w głowę dla klienta.
- @parameter index — Indeks klienta.
- @returns — Całkowita liczba trafień w głowy klienta.
- rsu_get_user_assists(index) — Zwraca całkowitą liczbę asyst dla klienta.
- @parameter index — Indeks klienta.
- @returns — Całkowita liczba asyst dla klienta.
- rsu_get_user_shots(index) — Zwraca całkowitą liczbę strzałów oddanych przez klienta.
- @parameter index — Indeks klienta.
- @returns — Całkowita liczba strzałów oddanych przez klienta.
- rsu_get_user_hits(index) — Zwraca całkowitą liczbę trafień na kliencie.
- @parameter index — Indeks klienta.
- @returns — Całkowita liczba trafień na kliencie.
- rsu_get_user_damage(index) — Zwraca całkowitą ilość obrażeń zadanych przez klienta.
- @parameter index — Indeks klienta.
- @returns — Całkowita kwota szkód wyrządzonych przez klienta.
- rsu_get_user_mvp(index) — Zwraca całkowitą liczbę MVP klienta.
- @parameter index — Indeks klienta.
- @returns — Całkowita liczba MVP klienta.
- rsu_get_user_rounds_won(index) — Zwraca całkowitą liczbę rund wygranych przez klienta.
- @parameter index — Indeks klienta.
- @returns — Całkowita liczba rund wygranych przez klienta.
- rsu_get_user_bombs_planted(index) — Zwraca całkowitą liczbę bomb podłożonych na kliencie.
- @parameter index — Indeks klienta.
- @returns — Całkowita liczba podłożonych bomb przez klienta.
- rsu_get_user_bombs_exploded(index) — Zwraca całkowitą liczbę eksplodowanych bomb na kliencie.
- @parameter index — Indeks klienta.
- @returns — Całkowita liczba zdetonowanych bomb u klienta.
- rsu_get_user_bombs_defused(index) — Zwraca całkowitą liczbę rozbrojonych bomb na kliencie.
- @parameter index — Indeks klienta.
- @returns — Całkowita liczba rozbrojonych bomb u klienta.
- rsu_get_user_played_time(index) — Zwraca całkowity czas gry klienta.
- @parameter index — Indeks klienta.
- @returns — Całkowity czas gry klienta.
- rsu_get_rank_by_level(level, buffer[], length) -- Zwraca nazwę rangi odpowiadającej określonemu poziomowi.
- @poziom parametru -- Poziom.
- @parameter buffer -- Bufor, w którym ma być przechowywana nazwa.
- @parameter index -- Maksymalna długość bufora.
- @nic nie daje
- rsu_get_user_rank(index, buffer[], length) — Zwraca nazwę aktualnej rangi klienta.
- @parameter index — Indeks klienta.
- @parameter buffer -- Bufor, w którym ma być przechowywana nazwa.
- @parameter index -- Maksymalna długość bufora.
- @nic nie daje
- rsu_get_user_skill(index, buffer[], length) — Zwraca nazwę aktualnej umiejętności klienta.
- @parameter index — Indeks klienta.
- @parameter buffer -- Bufor, w którym ma być przechowywana nazwa.
- @parameter index -- Maksymalna długość bufora.
- @nic nie daje
- rsu_get_user_skill_range(index) — Zwraca zakres umiejętności gracza jako liczbę zmiennoprzecinkową.
- @parameter index — Indeks klienta.
- @returns -- Zakres umiejętności gracza.
- rsu_get_user_server_rank(index) — Zwraca aktualną pozycję serwera klienta.
- @parameter index — Indeks klienta.
- @returns — Aktualna pozycja na serwerze klienta.
- rsu_get_max_levels() — Zwraca maksymalną liczbę wszystkich poziomów.
- @returns -- Maksymalna liczba wszystkich poziomów.
- rsu_get_max_server_ranks() — Zwraca maksymalną liczbę rang na serwerze.
- @parameter index — Indeks klienta.
- @returns -- Maksymalna liczba rang na serwerze.
- rsu_give_user_xp(index, value = 0) — Daje klientowi określoną wartość XP.
- @parameter index — Indeks klienta.
- @wartość parametru — wartość XP.
- @returns — Wartość XP.
- rsu_give_team_xp(team, value = 0) — Daje określonej wartości XP określonej drużynie.
- @parameter team -- Zespół. (0 - brak, 1 - terroryści, 2 - antyterroryści, 3 - obserwatorzy)
- @wartość parametru — wartość XP.
- @returns — Wartość XP.
- rsu_reset_stats() — Resetuje tabele MySQL.
- Walker = 0
- Crawler = 50
- Rotten = 250
- Banshee = 500
- Marauder = 1000
- Ghoul = 2000
- Stalker = 4000
- Revenant = 6000
- Devourer = 8000
- Dreadlord = 11000
- Behemoth = 15000



- kill = 5
- headshot = 3
- assist = 2
- team_kill = -7
- suicide = -10
- infection = 5
- survived = 7
- nemesis_kill = 3
- sniper_kill = 3
- h_win = 10
- z_win = 10
- last_z = 2
- last_h = 5
- rsu_get_user_human_wins(index) — Zwraca całkowitą liczbę ludzkich zwycięstw klienta.
- @parameter index — Indeks klienta.
- @returns — Całkowita liczba ludzkich zwycięstw klienta.
- rsu_get_user_zombie_wins(index) — Zwraca łączną liczbę zwycięstw zombie klienta.
- @parameter index — Indeks klienta.
- @returns — całkowita liczba zwycięstw zombie klienta.
- rsu_get_user_infections(index) — Zwraca całkowitą liczbę infekcji klienta.
- @parameter index — Indeks klienta.
- @returns — Całkowita liczba infekcji klientów.
- rsu_get_user_infected(index) — Zwraca całkowitą liczbę infekcji na kliencie.
- @parameter index — Indeks klienta.
- @returns — Całkowita liczba infekcji klientów.
- rsu_get_user_last_human(index) — Zwraca całkowitą liczbę ostatnich ludzi pozostających na kliencie.
- @parameter index — Indeks klienta.
- @returns — Całkowita liczba pozostałych pozostałych osób klienta.
- rsu_get_user_survived(index) — Zwraca całkowitą liczbę ostatniego ocalałego klienta.
- @parameter index — Indeks klienta.
- @returns — Ostatnia suma ocalałych klienta.
- Tutaj na forum w wiadomości prywatnej.
- Discord: Tornado_SW#4983
Przepraszam za wszelkie błędy ortograficzne i wizualne. Temat został przetłumaczony bezpośrednio z oryginalnego źródła (https://amxx-bg.info...pic.php?t=12091). Po prostu chciałem podzielić się moim projektem z polskim społeczeństwem, mam nadzieję, że się spodoba.