Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Anonymuss - zdjęcie

Anonymuss

Rejestracja: 11.09.2016
Aktualnie: Przegląda temat Gang Jailbreak
Poza forum Ostatnio: 12.01.2020 17:26
-----

Moje posty

W temacie: Pobranie ID ostatniego gracza, który dołączył do CT

10.01.2020 17:26

stworzyc Array trzeba. Gdy gracz wchodzi do ct to szukasz w arrayu jego id, jesli wystepuje to go usuwasz z arraya (arraydeleteitem), a potem dodajesz go na sam koniec (arraypushcell)

 

w ten sposob zawsze ostatnim elementem bedzie gracz co jako ostatni dolaczyl do ct.

 

przy wyjsciu tego gracza z serwera, w client_disconnect musisz usunac jego id z tego arraya, i w ten sposob masz gracza ktory byl ostatni w ct, zanim ten obecny wszedł do ct (a teraz wyszedl z serwa)

 

Da radę na polski bo nigdy nie rozumiałem array'ów. Albo o jakiś mały przykład jakby to miało wyglądać lub inny sposób łatwiejszy?

W temacie: Pobranie ID ostatniego gracza, który dołączył do CT

10.01.2020 13:33

Funkcje na wchodzenie do CT gracza mam przygotowaną, chce tylko pobrać id tego gracza, który wszedł jako ostatni do tej drużyny

W temacie: Plugin na skrzynie

21.07.2019 12:16

Chodzi mi bardziej pod takie skrzynki na mod BB że jest szansa np. 0.5% na wydropienie skrzynki po zabiciu zombi


https://amxx.pl/topi...ś-w-procentach/

W temacie: Zabezpieczenie przed reconnectem

17.05.2019 18:25

 

Po co wyrzucać gracza za reconnect? Tak ciężko teraz o graczy a myślenie wielu ludzi nadal mnie zadziwia.

Polecam zainteresować się tematem rehlds, a głownie dodatkiem regame, w tym dodatku masz wbudowana blokadę odrodzenia w tej samej rundzie przez gracza w przypadku reconnectu.

 

// Player cannot respawn until next round
// if more than N seconds has elapsed since the beginning round
//
// Default value: "20"
mp_roundrespawn_time 20

 

Mod JailBreak. Jest blokada dołączania do drużyn po 60 sekundach lub gdy ct włączy zabawę. Nie potrzeba mi tego cvar'a bo nie współgrałoby to z modem. A co do tych graczy i reconnectu to właśnie troszcze się o graczy i muszę to zablokować, ponieważ pewna osoba robi bardzo szybki reconnect 3/4 razy pod rząd na początku rundy i omija tym limit 1 ct / x tt po czym sobie freekilluje (zabija bez powodu więźniów). Uprzedzam zbędne pytania tj. "Czemu nie dasz mu bana na serwer/ct?" (oba na sid). Jest rechecker ale Jego steam changera nie wykrywa (pewnie omija AC prostym sposobem, który większość zna). Bany na ip również nie pomagają bo vpn albo zmienne ip. Tyle w temacie, chce coś co blokuje reconnect na rehlds, amxx 1.9  :)

W temacie: Zabezpieczenie przed reconnectem

12.05.2019 14:14

Właśnie pisałem o tym w pierwszym poście. Plugin nie działa u mnie na serwerze. Z changelogu tego tematu można wyczytać, że ostatnie poprawki były w 2005 roku więc pewnie na wersję amxx 1.8.1 / ew. 1.8.2 bo założony został już w 2011. Używam wersji 1.9.0

 

@Edit

Kompiluje plugin dokumentacją z 1.8.2 także przy kompilacji błędów nie ma. Na serwerze nie występują też żadne błędy z logach z nim związane, plugin jest włączony lecz po prostu jakby nie działały żadne jego funkcje. Nie wiem czym jest to spowodowane