Pewnie ktoś by zajrzał jakbyś wysłał kod.
Jak bez kodu to masz coś takiego już na gotowo, plugin na piłkę + bramki
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|




Discord:
anonymuss_.
Mężczyzna
03.11.2025 11:36
Pewnie ktoś by zajrzał jakbyś wysłał kod.
Jak bez kodu to masz coś takiego już na gotowo, plugin na piłkę + bramki
28.09.2025 21:55
sv_airaccelerate 10
Lub
w game.cfg - mp_unduck_method "1"
To w końcu którego użyć lepiej?
Game.cfg gdzie się znajduje?
Pierwszy cvar bardzo utrudni (wręcz uniemożliwi) rozpędzanie się w powietrzu (robienie stref) czyli te Twoje przykładowe rozpędzanie się na spadochronie ale nadal będzie dało się robić bardzo powolne GSJ itd..
Drugi cvar z regamedll blokuje całkowicie robienie SGS/GSJ/GS a opis działania masz tam w pliku zaraz nad tym cvarem (i nie tylko tym cvarem, nad każdym)
Ale jeśli przy tym mp_unduck_method "1" dasz np. sv_airaccelerate >10 to nadal będzie dało się robić skuteczne strefy na spadochronie (ogólnie w powietrzu) bo jeden steruje samymi strefami (przyspieszeniem w powietrzu jak sama nazwa wskazuje) a drugi samą blokadą gs/sgs/gsj
28.09.2025 18:30
sv_airaccelerate 10
Lub
w game.cfg - mp_unduck_method "1"
21.07.2025 20:53
public plugin_init()
{
register_message(get_user_msgid("SayText"), "msg_saytext");
}
public msg_saytext(msgid, dest, id)
{
new target = get_msg_arg_int(1);
if(!is_user_connected(target))
{
return;
}
new text[192];
get_msg_arg_string(2, text, charsmax(text));
new ranga[30];
rank(target, ranga);
if(!equal(text, "#Cstrike_Chat_All"))
{
set_msg_arg_string(2, fmt("^4[%s]^3 %s", ranga, text));
}
else
{
get_msg_arg_string(4, text, charsmax(text));
set_msg_arg_string(4, "");
set_msg_arg_string(2, fmt("^4[%s]^3 %n^1 : %s", ranga, target, text));
}
}
11.06.2025 13:59
W public plugin_init() dodaj:
register_clcmd("say","BugCTFix"); register_clcmd("say_team","BugCTFix");Potem dodaj public:
public BugCTFix(id) { new szCommand[256]; read_args(szCommand,charsmax(szCommand)); remove_quotes(szCommand); new t = get_user_team(id); if(szCommand[0] == '/' && t == 0){ ColorChat(id, GREEN, "[AmxxPro.pl]^x01 Przed wpisaniem komendy dolacz do jakiejs druzyny!"); return PLUGIN_HANDLED; } return PLUGIN_CONTINUE; }
To nic nie da bo można też zbugować np. przez amx_langmenu lub menu głosowania na mapy, które samo się wyświetli bez wpisywania komend itd...
Bug działa najlepiej z "setinfo _vgui_menus 0"
Fix (już tam jest w kodzie ale w złym miejscu i zakomentowany):
1. Nad tą linijką np:
return show_menu(id, keys, menu, -1, "mainmenu");
Dodaj:
RequestFrame("BugCT_Fix", id);
I gdzieś niżej w dowolnym miejscu w pluginie dodaj funkcję:
public BugCT_Fix(id) if(is_user_connected(id)) set_pdata_int(id, 205, 0); // m_iMenu = OFF
Powinno działać i można te blokady komend i inne "fixy" powywalać
Jeśli ktoś nadal ma starszą wersję amxx to niech zamieni RequestFrame na set_task np. 0.1s



Moja zawartość