Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

SP3D! - zdjęcie

SP3D!

Rejestracja: 01.07.2016
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.01.2022 18:56
-----

#752806 Dodanie frakcji do opisu klas oraz limitu statystyk

Napisane przez SP3D! w 24.10.2018 20:45

Zamien cały: public PrzydzielPunkty(id) Na

 

public PrzydzielPunkty(id)
{
new szybkosc[60];
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
new tytul[25];

format(szybkosc, charsmax(szybkosc), "Ile dodawac: \r%d \y(Ile pkt dodac do statow)", co_ile[szybkosc_rozdania[id]]);
format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i\y/\r%d \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1), limit_inteligencji);
format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i\y/\r%d \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1), limit_zdrowia);
format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i\y/\r%d \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1), limit_wytrzymalosci);
format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i\y/\r%d \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1), limit_kondycji);
format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
menu_additem(menu, szybkosc);
menu_addblank(menu, 0);
menu_additem(menu, inteligencja);
menu_additem(menu, zdrowie);
menu_additem(menu, wytrzymalosc);
menu_additem(menu, kondycja);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, 0);
menu_display(id, menu);
}


  • +
  • -
  • 1


#752804 Dodanie frakcji do opisu klas oraz limitu statystyk

Napisane przez SP3D! w 24.10.2018 20:27

Test:

Jak chcesz Cvary to jutro mg zrobić ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#750914 Prośba o klasę z eliminatorem pod E

Napisane przez SP3D! w 13.07.2018 16:36

Powinno działać.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#744700 Prośby o kilka klas

Napisane przez SP3D! w 30.11.2017 15:48

Sprawdz to z expem bo nwm czy działa

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#744691 Prośby o kilka klas

Napisane przez SP3D! w 30.11.2017 00:50

Droper poprawiona wersja + HeadShoter

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#741096 Prośba modyfikacji klasy Invisible

Napisane przez SP3D! w 14.07.2017 10:44

 Vakos w twoim *sma brakuje #define DMG_BULLET (1<<1)

 

Masz poprawione powinno działać

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#738714 Klasy z awansem posiadaja inny maksymalny poziom

Napisane przez SP3D! w 21.04.2017 13:47

Można tak, że klasa zwykła po osiągnięciu x lvl-a automatycznie przejdzie na klase po awansie.


  • +
  • -
  • 1


#738712 Prośba o 3 klasy - Generał, Wyrzutnik, Konspirant

Napisane przez SP3D! w 21.04.2017 13:27

Trzymaj :]

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#736040 Prośba o Klasę (SuperP) Styx

Napisane przez SP3D! w 08.02.2017 20:44

Trzymaj nie całe 2 min :P

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#732874 Proszę o zrobienie 3 klas m.in. "Inzynier"

Napisane przez SP3D! w 01.12.2016 18:24

Co do Dmg to:

Kozystasz z tego:https://amxx.pl/topi...-dmg-dla-klasy/

W tym publicu dzieja sie cale czary  :P :

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_perk[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
    if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
    
    return HAM_IGNORED;
}

 

CSW_AK47 - To AK47 Zmieniasz na dowolna bron która ma miec dmg

5.0, 0.0 - a to nasze dmg 5.0 odpowiada za dodane dmg od razu a 0.0 to nasza INT przelicznik to np. 0.3 to co 10 pkt w INT to 3 dmg ;)

 

Hyba o to chodziło :)

 


  • +
  • -
  • 2


#729713 Bandyta

Napisane przez SP3D! w 20.08.2016 18:35

Staty Na Zero Bo nie Podałeś :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#729711 perk zawodowy rusher

Napisane przez SP3D! w 20.08.2016 18:22

Działa Na 100% ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#727961 Prośba o klasę sanitariusz

Napisane przez SP3D! w 04.07.2016 06:22

Trzymaj klase

 

Mocmedyka po skompilowaniu wrzuć do cstrike\addons\amxmodx\plugins

Potem dopisz do plugins.ini to: mocmedyka.amxx 

Plugins.ini znajduje sie cstrike\addons\amxmodx\configs

I na koniec cvary 

 

cod_revkit_time - Jak długo ma wskrzeszać osobę. Standardowo: 3(sekundy)
cod_revkit_health - Ile ma dać graczowi hp po wskrzeszeniu. Standardowo: 75(hp)
cod_revkit_distance - Z jakiego maksymalnej odległość można wskrzeszać. Standardowo: 100(dystanse)
cod_revkit_xpdefiling - Ile expa ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 10(exp)
cod_revkit_xpraise - Ile expa ma dawać za wskrzeszenie osoby ze swojej drużyny. Standardowo: 20(exp)
cod_revkit_hpdefiling - Ile hp ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 30(hp)
cod_revkit_ile - Ile osób można wskrzesić na rundę. Standardowo: 10

 

Wklejasz to w amxx.cfg Znajduje sie tam gdzie plugins.ini

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1