Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prośba o 3 klasy - Generał, Wyrzutnik, Konspirant

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 18.04.2017 10:56

Nazwa: Generał
Posiada miny, które wygladaja jak paka !
 
Nazwa: Wyrzutnik
Opis: Posiada 1/5 na wyrzucenie przeciwnika w powietrze, w tedy zadaje x2 DMG
 
Nazwa: Konspirant
Opis: Potrafi odbijać pociski (1/6) i za to dostaje XP

 


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#2 SP3D!

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:201
  • Imię:Tomek
Offline

Napisano 21.04.2017 13:27

Trzymaj :]

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#3 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 22.04.2017 20:45

* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "Szeregowiec";

new const opis[] = "Ma 1/10 szansy na odbicie pociskow";

new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_FIVESEVEN | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG;

new const zdrowie = 0;

new const kondycja = 0;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];



public plugin_init() {

register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

}

public cod_class_enabled(id)

{

            new identyfikator[33];

            get_user_authid(id, identyfikator, 32);

            if(!equal(identyfikator, "STEAM_0:0:24092998"))

            {

                            return COD_STOP;

            }

ma_klase[id] = true;

            return COD_CONTINUE;

}

public cod_class_disabled(id)

{

          ma_klase[id] = false;

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{





if(!is_user_connected(idattacker))

  return HAM_IGNORED;



if(!ma_klase[this])

  return HAM_IGNORED;



if(random(10))

  return HAM_IGNORED;



cod_inflict_damage(this, idattacker, damage, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_SUPERCEDE;

}
Klasa odbija pociski lecz jak dodac ze, gdy odbije pocisk dostaje x xp
  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#4 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 23.04.2017 18:43

Pod

cod_inflict_damage(this, idattacker, damage, 0.0, idinflictor, damagebits);

dodaj

cod_set_user_xp(this, cod_get-user_xp(this) + 50); //50 to ilosc expa
client_print(this, print_center, "Odblies pocisk!");

  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych