Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Klasy z awansem posiadaja inny maksymalny poziom

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 20.04.2017 23:09

Witam
Czy jest możliwość zrobienia aby zwykła klasa posiadała x max lvl i klasa z awansem y max lvl?
  • +
  • -
  • 1

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#2 SP3D!

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:201
  • Imię:Tomek
Offline

Napisano 21.04.2017 13:47

Można tak, że klasa zwykła po osiągnięciu x lvl-a automatycznie przejdzie na klase po awansie.


  • +
  • -
  • 1

#3 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 21.04.2017 14:59

Niestety takie rozwiązanie mnie nie interesuje ale dzięki :)
  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#4 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 21.04.2017 20:21

Jest taka opcja możliwa.


  • +
  • -
  • 1

#5 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 22.04.2017 00:11

A mogłbyś mnie nakierowac jak taki efekt osiagnac?
  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#6 dredek

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 162
Profesjonalista

  • Postów:476
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:OLK
Offline

Napisano 22.04.2017 01:00

podeślij silnik potestuje się


  • +
  • -
  • 1

#7 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 22.04.2017 04:14

Używam czysty silnik z amxx + awanse ( podeśle jutro bo aktualnie jestem w pracy)
  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#8 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 22.04.2017 09:42

Tam gdzie pobierasz wartosc cvaru z limitem poziomu, sprawdzaj czy gracz gra okreslona klasa i w taki wypadku ustalaj inna wartosc.


  • +
  • -
  • 1

b35020692_qesnxqa.png


#9 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 22.04.2017 15:54

Tam gdzie pobierasz wartosc cvaru z limitem poziomu, sprawdzaj czy gracz gra okreslona klasa i w taki wypadku ustalaj inna wartosc.

 

Czyli w funki " public SprawdzPoziom(id) "

 

public SprawdzPoziom(id)
{ 
if(!is_user_connected(id))
return;


new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);


new bool:zdobyl_poziom = false, bool:stracil_poziom = false;


while(doswiadczenie_gracza[id] >= PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]) && poziom_gracza[id] < limit_poziomu)
{
poziom_gracza[id]++;
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
zdobyl_poziom = true;
}


while(doswiadczenie_gracza[id] < PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1))
{
poziom_gracza[id]--;
stracil_poziom = true;
}


if(poziom_gracza[id] > limit_poziomu)
{
poziom_gracza[id] = limit_poziomu;
ResetujPunkty(id);
}


if(stracil_poziom)
{
ResetujPunkty(id);
set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Spadles do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
}
else if(zdobyl_poziom)
{
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}


ZapiszDane(id);
}

A dokładnie:

if(poziom_gracza[id] > limit_poziomu)
{
poziom_gracza[id] = limit_poziomu;
ResetujPunkty(id);
}

???

 


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#10 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 22.04.2017 17:00

Pod zmienna

new limit_poziomu
if(equali(nazwy_klas[klasa_gracza[id]], "Nazwa Klasy"))
	limit_poziomu = nowa_wartosc;

  • +
  • -
  • 1

b35020692_qesnxqa.png


#11 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 22.04.2017 17:12

Czyli w .cfg ustawiam max lvl - 100 a w silniku:

 

if(equali(nazwy_klas[klasa_gracza[id]], "Elitarny Admiral"))
limit_poziomu = 200;

Dzięki temu zwykłe klasy będą posiadały max 100 a klasy z awansem 200 ?

 


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#12 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 23.04.2017 18:47

Teraz elitarny admiral ma limit 200 lvli

Jeżeli wszystkie awanse mają w nazwie elitarny, polecam skorzystać z funkcji containi


  • +
  • -
  • 1

#13 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 23.04.2017 19:14

Możesz wyjaśnić?
  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#14 dredek

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 162
Profesjonalista

  • Postów:476
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:OLK
Offline

Napisano 24.04.2017 09:57

Możesz wyjaśnić?

https://amxx.pl/doku...a/f1362/contain


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych