Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

csMaster - zdjęcie

csMaster

Rejestracja: 08.05.2016
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.09.2024 21:05
-----

#284437 Map Spawns Editor v1.0

Napisane przez Lunatic w 17.08.2011 23:37

Dołączona grafika
Za pomocą tego pluginu z łatwością można edytować, kasować i dodawać spawany na mapach za pomocą wygodnego menu.

Dołączona grafika
* amx_spawn_editor 1/0 // Włącz / Wyłącz edycję
* amx_editor_menu // Otwórz menu edycji

Dołączona grafika
// Standardowa
1. Plik Map_Spawns_Editor.amxx wrzucić do \addons\amxmodx\plugins
2. W pliku \addons\amxmodx\configs\plugins.ini dodać na koniec Map_Spawns_Editor.amxx
3. Plik map_spawns_editor.txt wrzucić do \addons\amxmodx\data\lang
4. Zresetować serwer lub zmienić mapę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 32


#772921 Paczka ZOMBIE+EXP 71 & 120 LVL

Napisane przez Szyszka2 w 19.12.2021 01:47

Paczka ZOMBIE+EXP 71 LVL 

Paczka została stworzona przez CsNajpera Edytowana przez mnie @lampka

 

Paczka  jest dostosowana pod kontem Linuxa !

Wersja AmxModa 1.8.2 lub Nowsza! 

 

 

 

Lista Pluginów:

; Engine
zp50_core.amxx
gunxpmod.amxx debug
zp_rozgrzewka.amxx
zp50_misje.amxx debug
zm_vip.amxx
zm_premium.amxx
zp_50_bombforzombie.amxx
zm_adminmenu.amxx

; APIs
amx_settings_api.amxx
cs_player_models_api.amxx
cs_teams_api.amxx
cs_maxspeed_api.amxx
cs_weap_models_api.amxx
cs_weap_restrict_api.amxx
cs_ham_bots_api.amxx

;ten plugin musi byc nad klasa sniper
;zp50_zombie_damage.amxx

; Classes

;zp50_class_zombie.amxx
;zp50_class_human.amxx
zp50_class_nemesis.amxx
zp50_class_survivor.amxx
zp50_class_assassin.amxx
zp50_class_genesis.amxx
zp50_class_sniper.amxx

; Zombie Classes

zp50_class_zombie_classic.amxx
zp50_class_zombie_raptor.amxx
zp50_class_zombie_light.amxx
zp50_class_zombie_fat.amxx
zp50_class_zombie_hunter.amxx debug
zp50_class_zombie_tight.amxx
zp50_class_zombie_widmo.amxx
zp50_class_zombie_smierc.amxx



; Human Classes
zp50_class_human_sprinter.amxx
zp50_class_human_skoczek.amxx
zp50_class_human_obronca.amxx
zp50_class_human_pudzian.amxx
zp50_class_human_x-men.amxx
zp50_class_human_tytanus.amxx
;zp50_class_human_czaja.amxx


;zp50_class_human_classic.amxx
;zp50_class_human_raptor.amxx


; This must come before game modes for armor protection to work properly
;zp50_human_armor.amxx

; Game Modes Manager

zp50_gamemodes.amxx

; Game Modes
;Gildie.amxx

zp50_gamemode_infection.amxx
zp50_gamemode_multi.amxx
zp50_gamemode_swarm.amxx
zp50_gamemode_nemesis.amxx
zp50_gamemode_survivor.amxx
zp50_gamemode_plague.amxx
zp50_gamemode_armageddon.amxx
zp50_gamemode_assassin.amxx
zp50_gamemode_sniper.amxx
zp50_gamemode_plagued.amxx
zp50_gamemode_genesis.amxx
zp50_gamemode_sniper_vs_nemesis.amxx
zp50_gamemode_sniper_vs_genesis.amxx
zp50_gamemode_sniper_vs_assassin.amxx

; Items Manager

zp50_items.amxx
;zp50_items_money.amxx
zp50_items_ammopacks.amxx


; Extra Items

zp50_item_weaponrate.amxx
zp50_item_weapons.amxx
zp50_item_nightvision.amxx
zp50_item_antidote.amxx
zp50_item_zombie_madness.amxx
zp50_item_infection_bomb.amxx
zp_t_virus.amxx
zp50_paczka_granatow.amxx

; Admin

zp50_admin_commands.amxx
zp50_admin_menu.amxx
zp50_admin_models.amxx


; Buying

;zp50_buy_menus.amxx
;zp50_buy_zones.amxx


; Rewards

;zp50_rewards_money.amxx
zp50_rewards_ammopacks.amxx
zp50_rewards_frags_hp.amxx


; Deathmatch

zp50_deathmatch.amxx
zp50_random_spawn.amxx
zp50_spawn_protection.amxx


; Zombie/Human Features

zp50_zombie_features.amxx
zp50_zombie_sounds.amxx
zp50_human_ammo.amxx


; Custom Features

zp50_flashlight.amxx
zp50_nightvision.amxx
zp50_leap.amxx
zp50_painshockfree.amxx
zp50_knockback.amxx
zp50_weapon_drop_strip.amxx


; Effects

zp50_effects_infect.amxx
zp50_effects_cure.amxx
zp50_effects_lighting.amxx
zp50_ambience_effects.amxx
zp50_ambience_sounds.amxx


; Gameplay / Other

zp50_main_menu.amxx
zp50_objective_remover.amxx
zp50_team_scoring.amxx
zp50_gameplay_fixes.amxx
;zp50_hud_info.amxx
zp50_serverbrowser_info.amxx
zp50_ammopacks.amxx debug
;zp_kill_reward.amxx

; Custom grenades

;zp50_grenade_flashbangs.amxx
zp50_grenade_fire.amxx
zp50_grenade_frost.amxx
zp50_grenade_flare.amxx

zp_extra_miny.amxx debug
zp50_extra_hp.amxx

; ZP 4.3 Subplugin Compatibility

zp50_zp43_compat.amxx

;addony
zp_informator.amxx		;czas u gory na zielono do konca mapy itp.
backweapons.amxx
zp_parachute.amxx
zp_addon_death_sprite.amxx
zp_addon_grenade_status.amxx
zp_donate_ap.amxx debug
zp_countdown_fixed.amxx
zp_descriptive_fire_in_the_hole.amxx
zp_aim_info.amxx		; info na gracza lvl hp klasa
;zp_addon_zbhealthbar.amxx
zp_informer.amxx		; 
;zp_konkurs_top.amxx


;itemy

;zp50_item_weaponrate.amxx
zp50_item_antidote_bomb.amxx
zp_extra_pipe.amxx
zp_extra_lasermine.amxx
zp_extra_bazooka.amxx
;celownik_laserowy.amxx
ZP50_Extra_Deadly_Shot.amxx
zp_extra_armor.amxx
zp50_gas_mask.amxx
zp_extra_exp.amxx
zp_no_recoil.amxx
zp_extra_assassin.amxx
zp_extra_survivor.amxx
zp_extra_sniper.amxx
zp_extra_nemesis.amxx
zp_extra_genesis.amxx




zp_50_extra_ruletka.amxx debug
zp50_biohazard_compat.amxx


;zp50_item_antidote_bomb.amxx debug // OFF
;zp_extra_gravity.amxx
;zp50_pipebomb.amxx
;zp_lasermine_28.amxx
;zp_extra_knife_blink.amxx

blokada_dzialek.amxx
zp50_av_modes_godmode.amxx
block_item.amxx
catch_players.amxx
koniec_mapy_exp.amxx
zmexp_free_lvl.amxx ;Darmowy 18 LVL
zp50_vote_mode.amxx
zm_recoil_usluga_flaga_x.amxx  ;no recoil na flage s dla premium
zp50_konta.amxx debug
zm_nemesis_hp.amxx        ;hp zombie nad jego glowa spr
;zp50_klany.amxx           ;klany testowane 
zp50_nocne_mody.amxx      ;nocne mody ustawienia w cvarach

Paczka Zombie+EXP 71 LVL : https://drive.google...iew?usp=sharing

Paczka SMA z Gunxpmodem 120 LVL : https://drive.google...iew?usp=sharing

 

 

Zwykłe bronie , Złote bronie , Diamentowe Bronie , Emeraldowe bronie i Rubinowe bronie które nie dawno zrobiłem wraz z 120 LVL"em (:

Jak ktoś będzie chciał to modele można pobrać ze serwera Zombie+EXP !

 


  • +
  • -
  • 1


#774128 Socket HTTPS

Napisane przez Rivit w 09.06.2022 16:38

https://github.com/Next21Team/AmxxCurl

 

Chyba dawno temu coś robiłem z tym i też użyłem curla, ale inny to był moduł. Niemniej jednak ten ma wsparcie do ssl support


  • +
  • -
  • 2


#773969 Liczby większe niż 2^32

Napisane przez Rivit w 23.05.2022 18:08

To dobre jest ^ . Trzymanie jako string to najgorsza opcja.

 

Swojego czasu chciałem napisać bibliotekę właśnie do takich liczb, ale nigdy nie wyszło nic konkretnego.

Problemy też jakie napotkałem przy myśleniu o tym rozwiązaniu to brak kompatybilności praktycznie ze wszystkim co przyjmuje liczbę całkowitą :( Co oznacza, że trzeba reimplementować jakieś funkcje np. zapisujące integer do pliku. Swoją drogą pewnie można by dorobić moduł do AMXXa (coś jak json module), wziąć kod jakichś BigIntegerów napisany w C/C++, owrapować natywami i wystawić do użytku w pluginach, ale komu by się chciało.... :)


  • +
  • -
  • 1


#773956 Liczby większe niż 2^32

Napisane przez Engi w 21.05.2022 21:08

Znalazłem ten kod na alliedach, podobno działa:

save(x)
{
    holder[x / 32] |= 1 << (x % 32);
}

exists(x)
{
    return holder[x / 32] & 1 << (x % 32);
}

remove(x)
{
    holder[x / 32] &= ~(1 << (x % 32))
}
https://forums.allie...53&postcount=49


Jeszcze to jest też jakimś rozwiązaniem:

https://forums.allie...19&postcount=94


Użyłem kodu grankee z tutka z operacji bitowych i na chama wpisałem tam jabłka o wartości 40, 42 i 44, plugin się skompilował bez żadnego błędu ale nie mam jak przetestować w praktyce.
  • +
  • -
  • 1


#773718 Wskaźniki

Napisane przez Rivit w 19.04.2022 20:29

Trochę późno, ale też tak uważam jak DarkGL.

 

Ogólnie to natywy są wywoływane w bardzo ciekawy sposób, poprzez instrukcję asemblera `sysreq.c` (https://raw.githubus...oc/pawn-imp.pdf), która przyjmuje numer funkcji (system service się to bodajże nazywało w docu) do wywołania i to dopiero wywołuje tą funckję i potem wraca.

 

A takie bezpośrednie odwoływanie się do tablicy jest dużo lepsze, bo nie generuje nam instrukcji `sysreq.c`.

 

Porównaj sobie asembler (załącznik) z twojego kodu:

 

 


#include amxmodx
public func1(){
    new Data[10000];
    new pData = get_var_addr(Data);
    for(new i = 0; i < 10000; i++, pData += 4) {
        set_addr_val(pData, i);
        log_amx("%i", get_addr_val(pData));
    }
}
public func2(){
    new Data[10000];
    for(new i = 0; i < 10000; i++) {
        Data[i] = i;
        log_amx("%i", Data[i]);
    }
}

 

 

 

Ale nie przejmowałbym się takimi optymalizacjami, David Anderson zrobił świetną robotę dawno temu dokładając JIT'a do AMXX'a przez co maszyna wirtualna AMXX nie musi wykonywać instrukcji pawnowych, a natywny asembler (x86 czy x64 zależy na czym odpalasz to). Polecam poczytać kod źródłowy AMXX'a, bardzo pomaga w zrozumieniu jak ta machineria działa pod spodem :) 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#773652 Wskaźniki

Napisane przez DarkGL w 09.04.2022 21:56

Nie wydaje mi się aby przyspieszyło to działanie wręcz spowolniło by


  • +
  • -
  • 1


#771936 Ściana blokująca w jedną stronę

Napisane przez DarkGL w 27.05.2021 16:31

https://www.amxmodx..../register_touch

 

When returning PLUGIN_HANDLED from the callback, Engine will still fire
other touch functions like the pfn_touch() forward before actually
blocking the touch. To immediately block return PLUGIN_HANDLED_MAIN
instead.


  • +
  • -
  • 1


#771438 bronie z tym samym id

Napisane przez DarkGL w 03.04.2021 14:47

"Czy mogę dodać te dwie bronie do hud poprzez ten event" Jednocześnie u tego samego gracza ? Nie


  • +
  • -
  • 2


#770634 wallhack

Napisane przez Zuzza w 19.02.2021 15:49

Bez możliwości skalowania wielkości modelu ciężko o fajny efekt. 

Chociażby dla testu można zobaczyć że bez zmiany wielkości modelu względem odległości faktycznej, nie da się wyczuć odległości przez co to bardziej to myli niż pomaga.

Nawet jeżeli ustawisz model jako sprite bo jest to możliwe, to nie go nie zeskalujesz.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <xs>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Zuzia"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)
}
public bool:IsPlayer(id){
	if( id > 0 && id <= get_maxplayers() )
		return true;
	return false;
}
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, id, hostflags, player, pSet)
{
	if(!is_user_connected(id))
		return;
	
	
	if(!pev_valid(ent))
		return;
		
	if( !IsPlayer(ent) )
		return
	
	
	new Float:fOriginStart[3], Float:fOriginEnd[3]
	
	pev(id, pev_origin, fOriginStart)
	pev(ent, pev_origin, fOriginEnd)
	
	new EntHit=id;
	engfunc(EngFunc_TraceLine, fOriginStart, fOriginEnd, 0, EntHit, 0 )
	new Float:fraction;
	get_tr2(0, TR_flFraction, fraction)
	if( fraction < 1.0 ){
		new Float:fOriginHit[3]
		get_tr2(0, TR_vecEndPos, fOriginHit)
		new Float:fVec[3]
		xs_vec_sub(fOriginEnd, fOriginStart, fVec)
		xs_vec_normalize(fVec, fVec)
		xs_vec_mul_scalar(fVec, 30.0, fVec)
		xs_vec_sub(fOriginHit, fVec, fOriginHit)
		
	
		set_es(es_handle, ES_Origin, fOriginHit)
	}
	
}

  • +
  • -
  • 3


#769467 Zombie Plague edited by Shaxu

Napisane przez Shaxu w 27.12.2020 09:57

Cześć, dawno mnie nie było na forum, swoją przygodę skończyłem dawno temu z CS1.6, dlatego może ktoś kto chciałby jeszcze pobawić się serwerami, jakieś pluginy czy też kod źródłowy engine może by się przydał =)

Trzymam w sumie na pendrive tą paczke od spokojnie 7 lat, wydawało mi się że jeszcze coś pobawię się w edycji pluginów, ale chyba lata już nie pozwalają i motywacji na postawieniu serwera również.

Paczka myślę że ogrywana była 2k13 więc na pewno mnóstwo czasu temu, dużo za pewne się mogło zmienić, ale jeśli mnie pamięć nie myli paczka byla stable więc spokojnie można wrzucać i ogrywać na serwerze.

Nie ma tutaj overpowerów, wszystko głównie jest zbalansowane, spokojny i peacefull zombiak.

Myślę że engine silnika ma potencjał do dalszego upgrade oczywiście jeśli właściciel, podchodzi do tego z głową oraz nie wrzuca nie potrzebnego syfu.

 

plugins-zplague.ini

; Do silnika Gry
happyhour.amxx
zp_hammer_vip.amxx
zombie_plague.amxx debug

; Wszystkie Klasy Zombie
zp_zclasses40.amxx
zp_zclass_jumper.amxx
zp_zclass_ghost.amxx
zp_zclass_tesla.amxx debug

; Pluginy Upiekszajace Zombie Moda + Dodatki
zm_vip.amxx
zp_save_ammo_new2.amxx
zp_level_system_xp3.3a.amxx
zp_ammo_donate.amxx
zp_auto_join.amxx
zp_auto_respawn.amxx
addon_nademodes.amxx
zp_countdown_remix.amxx
kills_like_cso.amxx
zp_kill_reward.amxx
zp_kill_reward1.amxx
zp_kill_reward_knife.amxx
zp_ap_za_smierc.amxx
zp_choose_weapons_survivor.amxx
zp_bulletdamage.amxx
zp_informer.amxx
zp_aim_info.amxx
zp_addon_ldp.amxx
zp_addon_death_sprite.amxx
zp_addon_grenade_status.amxx

; Extra Przedmioty dla Ludzi i Zombie
zp_extra_zombiebomb.amxx
zp_extra_longjump.amxx
zp_extra_knife_blink.amxx
zp_extra_laser.amxx
zp_extra_health.amxx
zp_extra_human_armor.amxx
zp_extra_gravity.amxx
zp_extra_lasersight.amxx
zp_extra_no_recoil.amxx
zp_extra_unlimited_clip.amxx
zp_extra_lasermine.amxx
zp_extra_bazooka.amxx
zp_extra_goldendeagle.amxx
zp_extra_goldenak.amxx
zp_extra_virus.amxx
zp_vip_extra_buy_survnem.amxx 

plugins.ini

; Pluginy Gamingowe
remover5x.amxx
gownofire.amxx
no_radio_flood.amxx
allow_roundfinish.amxx
changename.amxx
stuck.amxx
antiblok2.amxx
afkkicker.amxx 

Download - https://www26.zippys...nDOHF/file.html

 

Pozdrawiam Serdecznie Shaxu


  • +
  • -
  • 3


#768235 Błąd 21909 Aborted

Napisane przez Robiin w 01.09.2020 17:18


Problem w tym że log_amx() powodował że serwer nie chciał się włączyć

To dziwne, nie spotkałem się jeszcze z czymś takim.

 


zamiast tego użyłem log_to_file

 

log_to_file sprawi, że plik osiągnie kosmiczne rozmiary bardzo szybko, tak jak to opisałeś dalej.

 

 

Jeśli dodałeś kod tylko do 400 funkcji, to domyślam się, że przemyślałeś które z nich taki log powinny dostać. Niemniej, proponuję dodać np. warunek sprawdzający timeleft, żeby przykładowo ograniczyć logi tylko do ostatniej minuty mapy.

 

 


  • +
  • -
  • 1


#767983 dwie tabele w sql

Napisane przez Robiin w 02.08.2020 17:43

Wejdź sobie na https://demo.phpmyad.../master-config/, wrzuć kolejno query, które podałem w pierwszym poście i zobaczysz jak to działa.

 

Jeśli chodzi o sql_nextrow, to poprawne użycie byłoby takie (w handlerze):

while(SQL_MoreResults(query))
{
    // Code

    SQL_NextRow(query);
}

W efekcie stworzysz pętlę iterującą przez wszystkie zwrócone kolumny.


  • +
  • -
  • 1


#767978 dwie tabele w sql

Napisane przez Robiin w 01.08.2020 20:21

SQL_NextRow()?

CREATE TABLE `1` (`c` INT NOT NULL DEFAULT 8);
CREATE TABLE `2` (`c` INT NOT NULL DEFAULT 5);

INSERT INTO `1` VALUES(DEFAULT);
INSERT INTO `2` VALUES(DEFAULT);

SELECT `1`.`c`, `2`.`c` FROM `1`, `2`;

Poczytaj o 'JOIN'.


  • +
  • -
  • 1


#767727 %s zamiast tekstu

Napisane przez faken w 13.07.2020 15:09

https://goldsrc.ru/threads/4261/ wgraj to powinno pomóc. 


  • +
  • -
  • 1