Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

csMaster - zdjęcie

csMaster

Rejestracja: 08.05.2016
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: wczoraj, 17:53
-----

Moje tematy

Problem z WHBlocker

13.10.2024 19:18

WItam. Mam problem z WHBlocker, a mianowicie jeśli jest uruchomiony (nawet z powyłączanymi wszystkimi ustawieniami) to zużycie CPU drastycznie wzrasta, momentami nawet do 100%. Czy wiadomo jak działa ten plugin metamoda? Jakie elementy pluginów amxx mogą z nim kolidować, powodując taki stan rzeczy?

Odtwarzanie dźwięku przez kanał głosowy

23.09.2024 22:11

Witam.

Moje pytanie dotyczy message SVC_VOICEDATA. Jak są skompresowane dane w tej wiadomości? Czy można ją wykorzystać do odtwarzania określonej ścieżki dźwiękowej (np. pliku w jakimś formacie)?

Czy istnieje już gdzieś plugin amxx/metamod'a który to robi?

Problemy z pev_solid

15.07.2024 19:47

Pewnie już nie jedna osoba grająca w cs zauważyła problem dotyczący entity. Mianowicie, nie można po nich chodzić (ani się o nie ocierać), bo powoduje to dziwne "ścinki".

Problem ten nie występuje w przypadku bytów będących częścią mapy, ale w przypadku tych stworzonych przez pluginy - już tak. Dotyczy to zarówno SOLID_BBOX jak i SOLID_SLIDEBOX wraz z różnymi MOVETYPE_*.

 

Póki co, próbowałem już różnych metod, ale żadna nie spowodowała praktycznie żadnej zmiany:

Spoiler

 

Próbowałem ustawić jeszcze pev_solid na SOLID_BSP, ale to właśnie sprawia problemy. Przy zmianie pev_movetype na MOVETYPE_PUSH (a tego wymaga SOLID_BSP), entity po prostu znika. Albo jego pozycja się zmienia, albo przestaje być "solidny" i można przez niego przejść jakby go nie było. To samo dzieje się, gdy ustawie MOVETYPE_PUSH na SOLID_BBOX. Próbowałem jeszcze SOLID_BSP z MOVETYPE_PUSHSTEP, ale wtedy serwer crashuje się z błędem:

ERROR : SV_HullForBsp: Hit a solid_zone with no model (models/rpgrocket.mdl)

Model jest ustawiony byle jaki, ale jest - przez EngFunc_SetModel.

 

No i na tym błędzie się zatrzymałem. Na czym polega ten błąd? Jak go naprawić?

 

Ewentualnie, czy da się rozwiązać ten problem z chodzeniem po entity w jakiś inny sposób?

Zauważyłem, że stopień w jakim kolizje się glitchują jest zależny od fps gracza - są bardzo słabo widoczne przy 20 fps, prawie ich nie ma przy 40, ale potem problem staje się mocno widoczny tym bardziej, im więcej jest fps, tak gdzieś do 100-200. (dlatego próbowałem zmieniać pev_nextthink)

 

Mam na serwerze najnowsze wersje wszystkiego, w tym regamedll i reapi.

 

A może dałoby się naprawić ten bug w samym rehlds'ie? Mogę go edytować, o ile ta zmiana nie będzie wymagała ingerencji u graczy. Czy ktoś ma jakąś wiedzę na temat tego problemu?