Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Dario203 - zdjęcie

Dario203

Rejestracja: 02.05.2016
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 13.02.2019 09:38
-----

#617963 Zlecenie Zabójstwa

Napisane przez Mister Silenzo w 19.02.2014 01:29

opis

Plugin pozwala przy użyciu komendy przyjąć zlecenie na losowego gracza, po którego zabiciu otrzymujemy punkty, które potem możemy wydać w sklepie.

komendy
Plugin zawiera w sobie następujące komendy:

- /zlecenie - Pozwala nam przyjąć zlecenie (Aby przyjąć zlecenie na serwerze musi być co najmniej trzech graczy)

- /ztryb - Kiedy mamy już aktywne zlecenie, możemy użyć owej komendy, aby przełączać się między trybami zleceń, tj. jeżeli włączymy funkcję to po wykonaniu zlecenia automatycznie zostanie przydzielone nam następne, w przeciwnym wypadku ponownie należy wpisać komendę.

- /kogo - Jeżeli mamy aktywne zlecenie, owa komenda przy użyciu ColorChat'u wyświetli nam nick gracza, na którego aktualnie polujemy

- /porzuc - Jeżeli mamy aktywne zlecenie, przy użyciu tej komendy możemy je porzucić. Jeżeli użyliśmy komendy "/ztryb" i włączyliśmy automatyczne przyjmowanie zleceń to użycie tej komendy automatycznie wyłączy tę funkcję.

- /zshop, /zsklep - Otwiera menu sklepu, w którym możemy za zdobyte punkty kupować zlecenia na innych graczy, kupować zestawy broni, bądź zestaw granatów, które jak bronie dostajemy co rundę. Dodatkową opcją jest możliwość kupienia Admina/VIP'a z punkty, po wybraniu danej opcji wyświetla się nam stosowna wiadomość w ColorChacie.

komendy admina
- /zamenu - Otwiera menu admina, przez które możemy dodać bądź odjąć punkty, ustawić punkty gracza na daną wartość bądź je wyzerować. Ostatnią funkcją menu admina jest możliwość resetu pluginu, tj. resetuje wyniki graczy obecnie grających na serwerze i czyści plik .vault. Każda opcja wyświetla stosowny komunikat używającemu jak i osobie, na której dana funkcja została wykonana.

inne informacje
Plugin korzysta zarówno z CVAR'ów jak i definicji, które pozwalają konfigurować plugin główny i podpluginy.

#define PODBOTY 1 // Znajduje się w pluginie głównym oraz pluginie ze sklepem, pozwala zdefiniować nam czy chcemy grać z botami czy też nie, jeżeli nie chcesz to zakomentuj, bądź jeżeli grasz z botami zostaw tak jak jest.

#define VIP_FLAG ADMIN_LEVEL_H // Flaga "t", definicja flagi VIP'a jaka działa w pluginie, konieczne jest jej ustawienie ze względu na funkcje VIP zawarte w pluginie, które dla osób z taką flagą pozwalają zdobywać więcej punktów za wykonane morderstwa.

#define ADMIN_FLAG ADMIN_LEVEL_G // Flaga "s", definicja flagi Admina, która jest potrzebna do korzystania z komendy /zamenu.

wymagane moduly
- ColorChat
- nVault
- dhudmessage
- fun
- StripWeapons
- cstrike
- ZlecenieZabojstwa (biblioteka przygotowana na potrzeby pluginu - patrz download)

download
Changelog:
0.1a ----> 0.2a
Konfiguracje cvarami zastapiono konfiguracja czytana z pliku.


Załączony plik  Zlecenie_Zabojstwa_02a.sma   9,51 KB  280 Ilość pobrań
  Zlecenie_Zabojstwa_02a.amxx
Załączony plik  zlecenie_zabojstwa.cfg   136 bajtów  281 Ilość pobrań


Załączony plik  Zlecenie_Zabojstwa.sma   9,1 KB  254 Ilość pobrań
  Zlecenie_Zabojstwa.amxx

Załączony plik  Zlecenie_Zabojstwa_Admin.sma   4,9 KB  240 Ilość pobrań
  Zlecenie_Zabojstwa_Admin.amxx

Załączony plik  Zlecenie_Zabojstwa_Shop.sma   10,42 KB  233 Ilość pobrań
  Zlecenie_Zabojstwa_Shop.amxx

Załączony plik  ZlecenieZabojstwa.inc   393 bajtów  255 Ilość pobrań


 

PS. Nawet jeżeli plugin cię nie interesuje to przejrzyj pliki i w odpowiedzi powiedz mi co można poprawić bądź zmienić od strony samego kodu, z góry dziękuję :>


  • +
  • -
  • 11


#469183 Ultimate AFK

Napisane przez Droso w 18.10.2012 20:02

Poprawa pliku ultimateafk.cfg przypadkowo dałem wam .ini zamiast .cfg :(
  • +
  • -
  • 1


#469010 Ultimate AFK

Napisane przez Droso w 18.10.2012 15:26

Witajcie!
opis

Autor: HubertTM
Dzień publikacji: 18 października 2012r.

Oto nowy Ultimate-AFK, czym różni się od innych afk-kickerów? Dokładnością. Ten plugin bierze pod uwage:

  • strzelanie;
  • poruszanie camera;
  • pisanie na chacie;
  • drobne ruchy;
  • kucanie;
  • skakanie;
  • patrzenie w tabele wyników;
  • przeładowanie;
  • kupowanie broni na respie;
  • wiele innych.

Oczywiście wszystko możemy Włączyć/Wyłączyć Cvarami, a w dodatku możemy dodać wyjątki dla kogo ma nie działać U-AFK:

  • dla Adminów;
  • tylko dla Head-Adminów;
  • U-AFK będzie działać tylko od określonej CVAR'em liczby graczy.

 

Możemy określić jak ma działać plugin czy od razu kickować z serwera, czy może najpierw przenieść do drużyny Obserwatorów, potem po upłynięciu X czasu, kickować go z serwera (Można oczywiście to wyłączyć, że tylko przenosi do drużyny Obserwatora i gracz sobie spokojnie czeka jako obserwator).
Możemy także ustalić po jakim czasie kickować z TT/CT i oddzielny czas kicku dla drużyny Obserwatora.
Możemy włączyć tylko kickowanie z drużyny Obserwatora.

Dodatkowo:
AFK na respie, jak wiadomo czasami chcemy, żeby AFK na respie było szybsze, tak też tu jest.
Jak działa plugin na respie?
Najpierw ustalamy ile razy gracz może być AFK (w pluginie zwie to się szanse [stand. 3])
Jeżeli gracz wykorzysta szanse [np. 3/3] to wtedy:
w zależności od CVAR'u:

  • kickuje;
  • przenosi do drużyny Obserwatora.

Możemy CVAR'em włączyć informowanie gracza, że jest AFK i nastąpi reakcja pluginu.
W pluginie jest pokazywanie ile graczy w CT i TT jest AFK [np. AFK CT: 1 AFK TT: 3] [można wyłączyć CVAR'em]

Mamy także wyrzucanie bomby, jeśli gracz jest AFK X sec..
Oczywiście możemy to wyłączyć, na przykład zamiast wyrzucania bomby możemy zainstalować to:
http://amxx.pl/topic...k-bomb-tranfer/

 

Więcej informacji w CVAR'ach ;)

cvary
Uwaga CVAR'y ustalamy w pliku ultimateafk.cfg, który możemy pobrać z załącznika i wrzucamy go do folderu
addons/amxmodx/configs

 

afk_mode 0
// 1 - Kickuje od razu, to znaczy - nie przenosi na spect!
// 0 - Najpierw przerzuca na Spect. Co dalej? Wybierz dalej w cvarach 


afk_timeafk 50
// Ile sekund mozna byc AFK w TT/CT, zanim... (cvar afk_mode)


afk_timespect 0
// Ile sekund mozna byc AFK w druzynie Obserwatorow, potem kickuje!
// 0 - Nieskonczonosc - nie kickuje.


afk_saychangeafk 2
// Czy pisanie na SAY/SAY_TEAM wplywa na czas AFK?
// 0 - Nie
// 1- Tylko w druzynach TT oraz CT
// 2 - Wszedzie TT/CT/Obserwatorzy.


afk_shootchangeafk 1
// Czy strzal bronia, lub jej zmiana wplywa na AFK?
// 1 - Tak.
// 0 - Nie.


afk_adminafk 0
// Czy traktowac adminow jako zwyklych graczy? Czytaj - Przerzucac oraz Kickowac?
// 0 - Bedzie kickowalo/przerzucalo adminow i graczy.
// 1 - Kickuje/przerzuca tylko graczy, admini maja spokoj.
// 2 - Kickuje/przerzuca graczy i adminow, ale nie kickuje adminow z immunitetem.


afk_warn 1
// ostrzegac gracza ze jest AFK? (Chat)
// 0 - Nie
// 1 - Tak (Domyslnie)


afk_minplayers 0
// od ilu graczy na serwerze dziala U-AFK.


afk_checkspawn 1
// Czy ma sprawdzac czy gracz jest AFK na respie? Takie AFK na respie dziala szybciej, przydatne bo sa szanse (patrz nizej).
// 1 - Tak
// 0 - Nie. Wylacza takze szanse (Zaraz sie dowiesz co to takiego)


afk_timekillspawn 25
// Jezeli gracz nie rusza sie na respie przez tyle sekund, oznacza to, ze jest AFK, i mozna go ... (CVAR nizej)


afk_killspawn 0
// Do cvaru wyzej
// 1 - Zabic
// 0 - Nic nie robi z graczem, ale pokazuje komunikat, ze gracz jest AFK.


afk_killspawnchance 5
// Jezeli zostanie zabity (Wiec dziala tylko kiedy cvar afk_killspawn 1) przez Ultimate AFK [TEN_CVAR] razy to zostanie wywalony, bo nie gra.
// Zalecane 3 w gore.
// Uwaga 0 nie wylacza ! (Od wylaczania jest m.in cvar afk_checkspawn!) 




afk_bombdroptime 20
// Po jakim czasie AFK ma wyrzucic bombe graczowi na ziemie.
// 0 - Wylacza.


afk_playersinfoafk 1 
// Czy ma pojawiac sie informacja? AFK TT : x AFK CT: x na chacie?
// 1 - Tak.
// 0 - Nie.

Plugin posiada multilanguage! Dzięki czemu obcokrajowcy zrozumieją, dlaczego np. zostali wyrzuceni z serwera :)
Na razie tylko PL i ANG. [Wersja ANG, możliwe lekkie błędy ;D]
 

Podziękowania:
- Dla autora/ów AFK-KISS, (zapożyczona funkcja: ta od rozpoznawania czy gracz ma bombe)


Changelog:
18 października 2012 r - publikacja;
28 października 2012 r - poprawa .txt;
20 grudnia 2012 r - poprawa małych bugów + "uczulenie" pluginu;

1.9b - 13 października 2013 r - "uczulenie" pluginu + poprawy błędów.

1.9f - 10 listopada 2013 r - Poprawienie kilku błędów - ładniejszy (czytelniejszy) plik .CFG :)

2.0 - 30 grudnia 2013 r -

  • Dodanie do AFK - Freezetime - czyli w tym czasie nie nalicza AFK :)
  • Wiele poprawek związanych z wyrzucaniem bomby.
  • Bugi i poprawki;
  • Dodanie komendy debugguj ;)
  • Poprawa jednego CVAR'a.

 

download

Załączony plik  AFK-Ultimate.sma   15,62 KB  1652 Ilość pobrań
  AFK-Ultimate.amxx

Załączony plik  ultimateafk.txt   2,29 KB  2171 Ilość pobrań

Załączony plik  ultimateafk.cfg   2,05 KB  1624 Ilość pobrań

 

 

instalacja
Standardowa czyli:

  • .amxx do plugins
  • .sma do scripting
  • ultimateafk.cfg do configs
  • ultimateafk.txt do data/lang

  • +
  • -
  • 48


#144071 Spawn Protection PL by Dudix

Napisane przez DarkGL w 14.06.2010 14:06

grubość powłoki nie ma w ogóle związku z hp
w czasie trwania ochrony gracz ma god mode czyli nie dostaje nic
  • +
  • -
  • 1


#58776 Nuclear C4

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 21.04.2009 20:47

Nuclear C4
Autor: Pavulon
Wersja: 0.2


Opis:
Plugin (a właściwie dopiero jego zalążek, ale może komuś przyda/spodoba się w takiej postaci) wprowadza pewne zmiany związane z paką.
Na dobry początek robimy ją radioaktywną - gdy jesteśmy blisko niej słyszymy odgłosy wydawane przez Licznik Geiger'a dodatkowo gdy leży na ziemi możemy włączyć jej zieloną poświatę, a osoba która posiada pakę ma dodatkowo wyświetloną żółtą ikonkę dmg_rad
Dołączona grafika
W komplecie do tego są nowe modele C4 i plecaczka na ziemi oraz alarm nuklearny po podłożeniu paki i przed wybuchem.

Instalacja:
Standardowo wrzucić plik .amxx do amxmodx/plugin oraz dopisać go do configs/plugins.ini a .sma do amxmodx/scripting
Jeżeli chcemy korzystać z dodatkowych modeli to wrzucamy je do cstrike/models/nuclear/model.mdl a dźwięk(i) do sound/nuclear/dzwiek.wav (czyli tak jak jest w załączniku).
Jeżeli nie chcemy z któregoś korzystać to komentujemy(wstawiamy //) w linijce przed #define z nazwą modelu, np:

#define W_BACKPACK "models/nuclear/w_nuclear_backpack.mdl"

i zamieniamy na:

//#define W_BACKPACK "models/nuclear/w_nuclear_backpack.mdl"

Edycje ścieżek do modeli/dzwięków dokonujemy w tych samych linijkach oznaczonych poprzez /*************EDIT***************/
Po zmianie dźwięku alarmu należy określić w #define ALARM_LEN jego długość w sekundach.
Po zmianach w kodzie kompilujemy go ponownie.

Dołączona grafikaDołączona grafika

Wymagane moduły:
  • fakemeta

Konfiguracja:

Cvary:
  • nuke_backpack_glow 1 - poświata wokół plecaka
  • nuke_c4_glow 1 - poświata wokół podłożonego C4
  • nuke_geiger 1 - dźwięk licznika geiger'a
  • nuke_geiger_icon 1 - ikonka dmg_rad dla posiadacza paki
  • nuke_c4_nosound 1 - wyłączony dźwięk c4 (pikanie)
  • nuke_c4_noled 1 - wyłączona dioda przy c4

Na mapach bez bs'ów plugin zapausowany. Dalszy rozwój planowany na bieżąco.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#22196 Medyk

Napisane przez Gabik w 01.11.2008 22:02

Opis

Plugin który umożliwia leczenie innego gracza za pomocą "e"

Instalacja

-plik eim.sma wrzucic do addons/amxmodx/scripting
-plik eim.amxx wrzucic do addons/amxmodx/plugins
-do pliku addons/amxmodx/configsamxx dopisać cvary
-do pliku addons/amxmodx/configsplugins dopisać eim.amxx

Cvary

//Medyk
eim_range (domyślnie: 70) - odległosc między graczami wymagana, aby zacząć leczyc
eim_hps (domyślnie: 10.0) - życie przekazywane w sekundach
eim_maxhealers (domyślnie: 2) - maksymalna liczba graczy, która może leczyc 1 gracza równocześnie
eim_healpoints (domyślnie: 0) - maksymalna ilosc hp jaka może byc przekazana graczowi podczas jednej rundy (0 = bez limitu)
eim_healeff (domyślnie: 1.0) - częsc życia zgubionego, która może zostac przywrócona
eim_in_team (domyślnie: 0) - która drużyna ma medyków, 0 - obie, 1 - tylko ts, 2 - tylko cts

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 22


#373412 [ROZWIĄZANE] Szukam pluginu. Rozgrzewka + autoresp + muzyczka + losowe bronie

Napisane przez forma w 01.03.2012 14:11

http://amxx.pl/topic...ate-warm-up-17/
  • +
  • -
  • 3


#731777 [4Fun] Granat dyskoteka

Napisane przez White w 23.10.2016 15:19

Plik can.mdl wgrywasz do folderu models

Plik disco.wav wgrywasz do folderu sound/misc

 

Musisz następnie skompilować plik DiscoSmokeGrenade.sma

Niestety na amxx.pl nie działa kompilator. Możesz to zrobić tu: http://www.amxmodx.org/webcompiler.cgi

Polecam jednak kompilację lokalną.

Po skompilowaniu otrzymujesz plik DiscoSmokeGrenade.amxx ( jeśli nie zmieniłeś nazwy )

Wrzucasz go do folderu plugins. Następnie w folderze configs masz plik plugins.ini, otwierasz go notatnikiem i na końcu dopisujesz DiscoSmokeGrenade.amxx

 

Więcej o wgrywaniu pluginów możesz poczytać tu: https://amxx.pl/topi...-pluginów-amxx/


  • +
  • -
  • 2


#731776 [4Fun] Granat dyskoteka

Napisane przez RomanHardcor w 23.10.2016 15:17

Dario203

Wrzucasz models i sound do cstrike.

A .sma zawarte w archiwum kompilujesz lokalnie i po skompilowaniu powinien mieć rozszerzenie .amxx

Plik .amxx wrzucasz do cstrike/addons/amxmodx/plugins 

Cofasz się do cstrike/addons/amxmodx a następnie wchodzisz do folderu configs

Otwierasz plugins.ini i piszesz najlepiej na końcu.

DiscoSmokeGrenade.amxx

I masz tutaj 2 linki

Kompilacja lokalna: https://amxx.pl/topi...ilacja-lokalna/

Instalacja pluginów: https://amxx.pl/topi...-pluginów-amxx/


  • +
  • -
  • 1


#686730 Pisanie tematów - przydatna grafika

Napisane przez DarkGL w 06.02.2015 12:45

Każdy z nas pisząc nowy temat stara się ładnie coś opisać. Często szukamy odpowiedniej grafiki, lecz ciężko taką znaleźć. Nasz serwis przygotował dla was gotowe grafiki które są uniwersalne, możecie wykorzystywać w tematach.



Cvary:

Kod na forum:
[cvary]
Efekt:
cvary.png





Inne Informacje:

Kod na forum:
[inne]
Efekt:
inneinformacje.png





Komendy admina:

Kod na forum:
[komendy_admina]
Efekt:
komendyadmina.png




Opis:

Kod na forum:
[opis]
Efekt:
opis.png
Instalacja:



Kod na forum:
[instalacja]
Efekt:
instalacja.png





Screenshot:

Kod na forum:
[screenshot]
Efekt:
ss.png




Wymagane moduły:

Kod na forum:
[wymagania]
Efekt:
wymaganemoduly.png




Download:

Kod na forum:
[download]
Efekt:
download.png
Komendy:



Kod na forum:
[komendy]
Efekt
komendy.png




Konfiguracja:

Kod na forum:
[konfiguracja]
Efekt
konfiguracja.png
  • +
  • -
  • 6