Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

Nuclear C4


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 21.04.2009 20:47

Nuclear C4
Autor: Pavulon
Wersja: 0.2


Opis:
Plugin (a właściwie dopiero jego zalążek, ale może komuś przyda/spodoba się w takiej postaci) wprowadza pewne zmiany związane z paką.
Na dobry początek robimy ją radioaktywną - gdy jesteśmy blisko niej słyszymy odgłosy wydawane przez Licznik Geiger'a dodatkowo gdy leży na ziemi możemy włączyć jej zieloną poświatę, a osoba która posiada pakę ma dodatkowo wyświetloną żółtą ikonkę dmg_rad
Dołączona grafika
W komplecie do tego są nowe modele C4 i plecaczka na ziemi oraz alarm nuklearny po podłożeniu paki i przed wybuchem.

Instalacja:
Standardowo wrzucić plik .amxx do amxmodx/plugin oraz dopisać go do configs/plugins.ini a .sma do amxmodx/scripting
Jeżeli chcemy korzystać z dodatkowych modeli to wrzucamy je do cstrike/models/nuclear/model.mdl a dźwięk(i) do sound/nuclear/dzwiek.wav (czyli tak jak jest w załączniku).
Jeżeli nie chcemy z któregoś korzystać to komentujemy(wstawiamy //) w linijce przed #define z nazwą modelu, np:

#define W_BACKPACK "models/nuclear/w_nuclear_backpack.mdl"

i zamieniamy na:

//#define W_BACKPACK "models/nuclear/w_nuclear_backpack.mdl"

Edycje ścieżek do modeli/dzwięków dokonujemy w tych samych linijkach oznaczonych poprzez /*************EDIT***************/
Po zmianie dźwięku alarmu należy określić w #define ALARM_LEN jego długość w sekundach.
Po zmianach w kodzie kompilujemy go ponownie.

Dołączona grafikaDołączona grafika

Wymagane moduły:
  • fakemeta

Konfiguracja:

Cvary:
  • nuke_backpack_glow 1 - poświata wokół plecaka
  • nuke_c4_glow 1 - poświata wokół podłożonego C4
  • nuke_geiger 1 - dźwięk licznika geiger'a
  • nuke_geiger_icon 1 - ikonka dmg_rad dla posiadacza paki
  • nuke_c4_nosound 1 - wyłączony dźwięk c4 (pikanie)
  • nuke_c4_noled 1 - wyłączona dioda przy c4

Na mapach bez bs'ów plugin zapausowany. Dalszy rozwój planowany na bieżąco.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2

#2 TiTu$

    Czempion

  • Użytkownik

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:817
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 21.04.2009 21:05

łał super ! B.fajne na 4fun ;)

PS. Sam pisałeś ? ;-)
  • +
  • -
  • 0

#3 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 21.04.2009 21:13

Jakieś screeny? Proszę ;)
  • +
  • -
  • 0

#4 TiTu$

    Czempion

  • Użytkownik

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:817
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 21.04.2009 21:18

Jeżeli chcemy korzystać z dodatkowych modeli to wrzucamy je do cstrike/models/nuke/model.mdl


w załączniku jest:

cstrike/models/nuclear/Tu modele

;-)

Przetestowałem działa ;) Jak się jest bliżej bomby słychać takie kreszczenie :) Macie dwa screny:
Dołączona grafika
Dołączona grafika
  • +
  • -
  • 0

#5 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 21.04.2009 21:58

W pierwszym poście też dałem. Nie są to modele do końca takie jakie bym chciał ale na razie muszą wystarczyć.
W międzyczasie próbuje nałożyć inną teksturkę na plecaczek ale się buntuje ^^

Edit:
Teksturka poległa, ale nie tak łatwo było ją zapisać w 8bit :]
  • +
  • -
  • 0

#6 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 22.04.2009 23:54

Pavulon nie bardzo rozumiem co chciales osiagnac w tym zapisie od gajgera... nie wystarczy tylko raz (2 jesli tez od osoby co nosi ma byc radiacja) zlapac ent paki na runde a potem co x czasu sprawdzac czy dana osoba jest w danym zasiegu minimalnym (units) - jesli jest to po prostu przekazac to wielkosc i koniec, a jak nie to wylaczyc dzwiek.
  • +
  • -
  • 0

#7 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 23.04.2009 07:02

A bo przewrażliwiony byłem możliwością dania komuś/kupienia paki, ale już wczoraj doszedłem do wniosku że to nie ma sensu.
Zrobiłem już parę zmian ale update no chyba najwcześniej to dziś w nocy będzie.
  • +
  • -
  • 0

#8 mayerboss

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:100
  • GG:
  • Lokalizacja:brac kase na paliwo
Offline

Napisano 23.04.2009 10:13

Pavulon, Przetestuj :) Powodzenia w rozwijaniu projektu.

#9 bakul. <3

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 88
Zaawansowany

  • Postów:612
  • GG:
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 23.04.2009 11:20

Bardzo fajnie to wygląda, czekam na update ;)
  • +
  • -
  • 0

#10 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 23.04.2009 22:33

Jest i update.
Nowe cvar'y: nuke_c4_nosound, nuke_c4_noled
Nowy dźwięk: alarm po podłożeniu paki
Zmieniona ogólna zasada działania - nie zadziała na kilka paczek.
  • +
  • -
  • 0

#11 csMisieK

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:85
  • Lokalizacja:Tomaszów
Offline

Napisano 18.05.2009 03:22

Wszystko ładnie cacy ale znalazłem mały błąd :P
Gdyż ktoś ma ustawione
cl_righthand 0

Model bomby widać do góry nogami hehe

Dołączona grafika
  • +
  • -
  • 0

#12 Wujek

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:278
Offline

Napisano 18.05.2009 13:55

Da sie wyłączyć ten alarm?
  • +
  • -
  • 0

#13 atthew1

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • Lokalizacja:Lubin
Offline

Napisano 18.05.2009 14:11

Denerwujący jest ten nuke alarm. I nie chce się wyłączyć, gdy ustawiam // przed:
#define ALARM "nuclear/nuclear_alarm.wav"

Chyba najlepszym wyjściem jest w ogóle skasowanie tego sounda.
  • +
  • -
  • 0

#14 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 18.05.2009 16:38

atthew1, a skompilowałeś kod ?
testowałem przed chwilą ten alarm i działa tak jak powinno(nie gra przy skomentowaniu), daje w załączniku.
A co do modelu to niestety lepszego nie znalazłem :/

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#15 atthew1

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • Lokalizacja:Lubin
Offline

Napisano 18.05.2009 19:04

Tak kompilowałem. Ale już się uporałem, wywaliłem po prostu nuke alarm z kodu i jest ok :)
  • +
  • -
  • 0

#16 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 24.05.2009 11:33

hmm a ja mam błąd w pluginie xD
L 05/24/2009 - 01:43:18: Function is not present (function "hud_debug") (plugin "nuclear_c4.amxx")
L 05/24/2009 - 01:43:18: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "nuclear_c4.amxx")
L 05/24/2009 - 01:43:18: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_task")
L 05/24/2009 - 01:43:18: [AMXX]    [0] nuclear_c4.sma::plugin_init (line 70)

  • +
  • -
  • 0

#17 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 24.05.2009 13:15

Mi$^, pobierz jeszcze raz, uaktualniłem. Z testów została mi przypadkiem niepotrzebna linijka i dlatego był ten błąd.
I ogólnie sry za brak dalszych wersji ale póki co mam na razie nadmiar roboty :/
  • +
  • -
  • 0

#18 kojot06

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:237
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:przemko.
  • Lokalizacja:Żywiec
Offline

Napisano 15.05.2011 23:23

sory ze odkopuje.
Ale jest jakiś blad w tym pluginie.
Gdy tt podlozy pake a ct rozbroi, to na poczatku nastepnej rundy jest odtwarzany ten dzwiek syreny chyba przez 10sek albo krucej.
Pavulon czy mozesz to naprawic, bo naprawdę fajny plug no ale to co pisze to denerwujace jest.
  • +
  • -
  • 0

#19 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 16.05.2011 19:15

sory ze odkopuje.
Ale jest jakiś blad w tym pluginie.
Gdy tt podlozy pake a ct rozbroi, to na poczatku nastepnej rundy jest odtwarzany ten dzwiek syreny chyba przez 10sek albo krucej.
Pavulon czy mozesz to naprawic, bo naprawde fajny plug no ale to co pisze to denerwujace jest.

Łap ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#20 beniu1212

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:28
  • Lokalizacja:Wielun
Offline

Napisano 24.03.2013 08:03

Przepraszam że odkopuje ale mógłby mi ktoś przerobić ten plugin tak aby plecak miał otoczke (tylko plecak, nie cały gracz) i żeby odgłosy wydawane przez Licznik Geiger' były po podłożeniu paki. Proszę o pomoc dam duuuuużego +
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych