Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
TafiT
Rejestracja: 15.04.2016Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.01.2022 04:44
O mnie
🖥🖥🖥🖥🖥🖥🖥🖥🖥🖥🖥🖥🖥🖥🖥🖥🖥🖥🖥🖥🖥🖥🖥🖥
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 80
- Odwiedzin: 5 433
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Dawid
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Trzebnica
#771009 [ROZWIĄZANE] Szukam pluginu /respawn
Napisane przez Zuzza w 06.03.2021 01:31
#770794 OVERPEEKING
Napisane przez Zuzza w 24.02.2021 23:04
#769908 Czy admin jest współpracownikiem właścieciela serwera?
Napisane przez Deus Vult w 18.01.2021 23:10
#769877 Basebuilder RPG
Napisane przez Zuzza w 18.01.2021 14:57
Hejo umieszczam swoją paczkę basebuildera, nad którą siedziałam parę ładnych lat. Jako że minęło parę lat od pierwszej lini kodu do ostatniej można znaleźć tam trochę
nie najdoskonalszych rozwiązań i trochę bałaganu. Często przerzucałam kod do innych plików bo gdy zbyt dużo kodu w jednym pliku to Amxx Studio strasznie się tnie (EMO).
Troszkę kodu tu jest... także dla chętnych podejmowania się "edycji" życzę cierpliwości
Policzyłam linie, a właściwie przestałam po 20 tysiącach
Paczka nosi nazwę Basebuilder RPG dlaczego ? Jest to zlepek różnych rzeczy z różnych gier to co przychodzi mi do głowy:
-Diablo2 - (Moc Lodowcowy Rozprysk - podobna do mocy czarodziejki ),zestawy przedmiotów -Metin2 - (Ulepszanie przedmiotów / Kamienie Metin / Srednie obrażenia/umiejętności w broniach F.) -Trove - (Choćby sytem power ranku przedmiotów) -League Of Legends - Pare mocy, Beczki GP'ka, Bomby Zileana (Moja postać w lolu gram tylko nią xD, a właściwie grałam 1.5m maestrii mam na zileanie xd) -Minecraft - Shulker Boxy (Metiny)
A więc co w paczce::
-Podstawy z silnika Basebuilder -Barriera -Podpalajacy granat -Zamarażający granat -Menu admina -Klany (Bardzo rozbudowne) -Drużyny -Umiejętności klas zombi -VIP -Sklep SMS -Jackpot -Grzybki -Karty -Super Bronie / Machingun / Shotgun / AK / UMP / Elity / AWP / Granat -Konkursowa mapa OX -Zwierzaki (Z bumboxa można puszczać muzyczke)
Chodzi o to że zdobywamy przedmioty za zabójstwa, lub w inny sposób jest ich kilka, i wzmacniamy swoją postać.
Przedmioty dzielą się na :
-Ulepszacz -Dodatek -Zbroja -Hełm -Bron -Akcesoria -Księga Umiejętności
Zbroja / Hełm / Broń może posiadać maksymalnie 2 bonusy
Bonusy dostępne na zbroii:
Regen HP Wiecej HP Szybkosc chodzenia Niewrazliwosc na spowolnienia Unik pocisku Ochronna Burza Kamikaze Toksyczny Gaz CoolDown Samozaplon Przyplyw RPG Odpornosc na odepchniecie Odmroznie Odpornosc na magie 15%
Bonusy dostępne na hełm
Piorun Bombki Uzdrowienie Furia Wsciekle Zombi 100% na Hs Dracula Impuls magnetyczny Pozeracz amunicji Odpad Radioaktywny Mrozna Pulapka Elektryczne Pole Shuriken Excalibur Lodowcowy Rozprysk ZILEAN Beczki GP'ka
Bonusy dostępne na broń
Vampiryzm Wieksze dmg Szybko strzelnosc Krytyczne Szybkosc przeladowania Podpalenie Zamrozenie Otrucie Rykoszet Naboje odpychajace Doladowanie amunicji Odnowienie Splash DMG BOOM EXECTUOR Berserk
Przedmiotów jest 91, ciężko mi opisać każdy po kolei dlatego opisze tylko kilka
[Ulepszacz] Symbol Smoka - Ulepszacz potrzebny do ulepszania przedmiotów Smoczych [Dodatek] Przeklęta Skrzynia - Zawiera losowy przedmiot. [Dodatek] Mikstura Blogoslawiensta - Zapobiega zniszczeniu przedmiotu przy ulepszaniu [Dodatek] Wzmocnienie Przedmiotu - Dodaje bonus do przedmiotu [Nie zawsze się może udać] [Dodatek] Zaczarowana Ksiega - Zmienia wszystkie bonusy w przedmiocie [Dodatek] Pajęcze Nogi - Zmienia wybrany bonus w przedmiocie [Może usunąć] [Zbroja] Smocza Zbroja - Zwieksza armor i redukuje otrzymnywane obrażenia [Hełm] Smoczy Hełm - Zwieksza armor i redukuje otrzymnywane obrażenia [Miecz] Smoczy Miecz - Zwiększa obrażenia [Akcesoria] F.MachinGun - Gdy ubierzemy w miejsce akcesori zamiast Krowy mamy Machinguna [Akcesoria] Pierścien Doswiadczenia - Gdy załozony otrzymujemy więcej XP [Ksiega Umiejętnosci] Zwiększa "moc" danej umiejętności w zależności ile mamy przeczytanych ksiąg (Jak w metinie od M1 - M11) [Kamien Duhowy] Zwieksza poziom umiejętności Z G1 do P
Przedmioty są zrobione w Spritesach, większość z nich rysowałam ja, ale są też z neta obrazki
Przedmioty Zbroje / Helm / Broń można ulepszać maksymalnie do +13, przez co bonusy stają się coraz to lepsze
Niektóre moce zmieniają swój wygląd zależnie od tego plus ile jest przedmiot na którym jest dany bonus.
Do paczki dodane są zwierzaki, a moce na nich to :
+20% DMG +10% na Krytyczne +50% na uderzenie w glowe 10% Splash DMG 5% Vampiryzmu 5% CoolDown 1% na Shuriken przy strzale Booom Executor 100 DMG Ochronna Burza 100 DMG +1000 HP +50 Regen +25 Szybkosci chodzenia Szybko Strzelnosc Szybkosc Przeladowania +5% Szans na ulepszenie Dracula lub Uzdrowienie 50% przed zgonem Przyplyw RPG + 50 PIEKLO NA ZIEMI
Klasę zombi towrzymy sobie sami wybierając odpowiednie bonusy które nam odpowiadają: (Za niektóre z nich płacimy mniejszą ilością życia a za inne wolniejszym poruszaniem się )
HP +3000 SPEED +150 Szansa na Wsciekle Odmrozenie 40% Ugaszenie 40% Szansa na Odtrucie Szansa na Unik Krytycznego Redukcja 20% DMG 33% na Brak Glowy Regeneracja +40 HP / Sec Pozarcie 15% 50% Odpornosci na Magie Szansa na Dracule Szansa na Uzdrowienie Szansa na Impuls
Metiny:
Na niektórych mapach dodane grzybki i jackpot co by się zombi nie nudziło podczas budowania:
Dodane również karty przerobione pod RPG:
Mapa konkursowa OX którą każdy uwielbiał Zawsze sobota o godzinie 18:00 odbywał się właśnie ten konkurs OX (mnóstwo wspomnień)
Konkurs OX :
Konkurs 1 z 16
Labirynt (Zapamietywanie trasy)
Parę mocy głównie Beczki GP można zobaczyć tutaj:
Jest tu tak wiele rzeczy, i wszystko jest tak rozbudowane że na prawdę ciężko mi tu wszystko opisać. Najlepiej będzie jak chętni pobiorą paczkę i zobaczą co w niej jest
/dropall - Wyrzuca wszystkie przedmioty (Głównie dla mnie do testów :P ) /jackpot - Pula w jackpocie /ex - Przywraca ostatnio wyrzucony przedmiot (Może przez pomyłkę) /maxdmg - Największy DMG jaki zadaliśmy /resetdmg - Resetuje max dmg /regulamin ... /drop - Pokazuje listę przedmiotów do zdobycia z różnych skrzyń metinów /rank - Ranking na serwerze zabójstwo - 2 pkt / śmierć - 3 pkt /metin - Ilość zniszczonych metinów /color - Kolorowanie klocków /top - topka /prtop - Topka pod względem przedmiotów /klan, /klany - Menu klanów /vip - Pokazuje pozostały czas vipa oraz co ma vip /vips - Lista vipów /gun - Menu broni /komendy - Lista komend /staty - Statystyki ile power ranku na ile statystyk dla klas zombi /superweapons - reset poziomu za super bron /magazyn - Magazyn klanu /zestaw - Pokazuje specjalne bonusy dla zestawów /misje - Menu misji /armor - Ilosc redukowanych obrańen /powerrank nick - Ile ktoś ma poweranku /item, /przedmiot - Menu przedmiotów /respawn - Odrodzenie /team - Menu drużyn /sklep - Menu sklepu /odb - Odblokowanie /konto,/zaloguj - Menu konta /info nick - Podgląd statystyk gracza /daj nick ilosc - Dajemy RPG danemu graczowi /help - Pomoc /admins - Admini /bony - Lista bonusów /menu - Główne menu
Komendy dla flagi "a" /lab - Menu tworzenia labiryntu na mapie konkursowej /killall - Zabija wszystkich /dmg ilość - Zwiększa obrażenia /addexp nick ilość - Dodaje exp graczowi /addcards nick ilość - Dodaje darmowe karty graczowi (Zamiast nick można wpisać #all / #ox ) /ox - Menu mapy OX /rpgs nick ilość - Ustawia graczowi RPG na dana wartość (Zamiast nick można wpisać #all ) /mdmg ilość - Zwiększa obrażenia w metiny /rpg nick ilość - Dodaje graczowi ilość RPG /hps nick ilość - Ustawia graczowi dana ilość HP /hp nick ilość - Dodaje ilość HP graczowi /setlvl nick ilość - Ustawia lvl graczowi /setmission nick misja ilość - Ustawia wartość misji /setreset nick ilość - Ustawia graczowi dany reset Komendy bez flagi "a" /fps nick - Sprawdza fps gracza /release - Rozpoczyna rundę przed czasem /open - Otwiera bariere /admin - Menu admina /mute nick czas - Mutuje gracza na czas /ban nick czas - Blokuje możliwość zakładania drużyny / proszenia o pomoc i parę innych złośliwości /revive nick - Ożywia gracza /finditem nick - Wyświetla wszystkie przedmioty gracza w konsoli say_team - Pisanie tylko do członków gildi Komendy w konsoli bb_moveas - Po najechaniu na gracz/klocek i użyciu będziemy przesuwać jako dany gracz / właściciel klocka bb_lock - Menu do ustawienia klonowania / obracania klocków bb_spots - Menu do tworzenia metinów bb_create - Menu tworzenia itemów z menu bb_writezuz Tekst - Możliwość napisania tekstu ze spritów bb_zuziabuzia - Pozwala na wpisywanie wielu ważnych komend np Ox/ Dawanie itemów itp... (Radze zmienić te komendę na coś innego ) bb_oxquestion "Pytanie" ODP CZAS - Komenda do zadawania pytań na OX (ODP 1-Tak / 0-Nie) (Czas na odpowiedz) [Przykład] bb_oxquestion "5+5=10?" 1 10 (Prawidłowa odpowiedź tak, 10 sekund na odpowiedź) Dodawanie przedmiotów komendą: bb_additem nick przedmiot ilosc plus bonus1 wartoscbonusu1 bonus2 wartoscbonusu2 [Przykład] bb_additem "Zuzza" "Smoczy Miecz" 1 13 "rykoszet" 10 "Szybko strzelnosc" 10 (Wartości bonusów minimalna - maxymalna wartość w pliku itemscore.inl) [Przykład] bb_additem "Zuzza" "Przekleta Skrzynia" 10 0 - Dodaje 10 przeklętych skrzyń [Przykład] bb_additem "Zuzza" "Smocza Zbroja" 1 5 "Toksyczny Gaz" 10 - Dodaje smocza zbroje +5 z bonusem smoczy gaz [Przykład] bb_additem "Zuzza" "Pierscien Dos" 1 0 0 600 - Dodaje pierścień doświadczenia na 600 Sekund [Przykład] bb_additem "Zuz" "Umiejet" 1 0 "Gaz" - Dodaje księgę umiejętności toksyczny gaz [Przykład] bb_additem #ox "symbol" 5 - Dodaje 5 symboli smoka dla zwycięzców oxa [Przykład] bb_additem #random "symbol" 5 - Dodaje 5 symboli smoka dla losowej osoby [Przykład] bb_additem #all "symbol" 5 - Dodaje 5 symboli smoka dla każdego [Przykład] bb_additem #lab "symbol" 5 - Dodaje 5 symboli smoka dla osób które przeszły labirynt
Aby działało wiele nie trzeba, ale jednak
Plik basebuilder.sma - Silnik zmieniamy ip serwera, oraz dane do polaczenia z baza danych
linijka 360
if( equal(szIp, "61.124.157.21:27015") ){ Tuple = SQL_MakeDbTuple("10.75.47.210", "srv4581", "zuzziaa", "srv4581") log_amx("Polaczono z zew. baza danych") }
To wszystko jeżeli chodzi o plugin (Chyba eksdi)
W bazie danych musimy stworzyć tabele (Plugin tego nie robi automatycznie nigdy nie chciało mi się tego dodawać )
Tabela graczy:
CREATE TABLE `players` ( `id` int(11) NOT NULL, `name` varchar(33) NOT NULL, `password` varchar(14) NOT NULL, `rpg` int(11) NOT NULL, `onlinetime` int(11) NOT NULL, `vip` int(11) NOT NULL, `firstlogin` date NOT NULL, `lastlogin` date NOT NULL, `lastaward` int(11) NOT NULL, `kills` int(11) NOT NULL, `deaths` int(11) NOT NULL, `powerrank` int(11) NOT NULL, `admin` int(11) NOT NULL, `online` int(11) NOT NULL, `specialpoints` int(11) NOT NULL, `discord` int(11) NOT NULL, `maxDMG` int(11) NOT NULL, `metinsDestroyed` int(11) NOT NULL ) ENGINE=InnoDB DEFAULT CHARSET=latin1; ALTER TABLE `players` ADD PRIMARY KEY (`id`), ADD UNIQUE KEY `name` (`name`); ALTER TABLE `players` MODIFY `id` int(11) NOT NULL AUTO_INCREMENT;COMMIT;
Tabela przedmiotów
CREATE TABLE `items` ( `id` int(11) NOT NULL, `idplayer` int(11) NOT NULL, `slot` int(11) NOT NULL, `item` int(11) NOT NULL, `num` int(11) NOT NULL, `plus` int(11) NOT NULL, `bonus1` int(11) NOT NULL, `valuebonus1` int(11) NOT NULL, `bonus2` int(11) NOT NULL, `valuebonus2` int(11) NOT NULL ) ENGINE=InnoDB DEFAULT CHARSET=latin1; ALTER TABLE `items` ADD PRIMARY KEY (`id`), ADD UNIQUE KEY `unique_index` (`idplayer`,`slot`); ALTER TABLE `items` MODIFY `id` int(11) NOT NULL AUTO_INCREMENT;COMMIT;
Zamieszczam także pliki .PSD, możecie sobie zmienić nazwę sieci lub ją usunąć z opisów pod /drop i /vip
W paczce jest również sklep dla CSSETII proszę zmieńcie sobie id użytkownika. linijka 312 nowySklep.sma
formatex(szLink, sizeof(szLink), "http://cssetti.pl/Api/SmsApiV2CheckCode.php?UserId=[color=#ff0000][b]16103[/b][/color]&Code=%s", szSmsCode);
Aby wszystko działało należy skompilować pluginy z paczki:
-BaseBuilder.sma -blockBarrier.sma -frostNadeRPG.sma -napalmNadeRPG.sma
Reszta opcjonlanie
W scripting.rar - pliki SMA
A tutaj modele i sprites, wrzucam na swoja stronke (Mam nadzieję że mam transfer bez limitu, nie pamietam )
Jest tam też plik .map mapy konkursowej OX
Ogólnie paczka bardzo skomplikowana i dużo się w niej dzieję, wielu to odstraszało, a wielu wręcz trzymało przy serwerze
Ta paczka to parę lat mojej pracy oczywiście z przerwami. Publikuje ponieważ już z niej nie korzystam a może komuś się coś z niej przyda
Mam nadzieję że udało mi się wszystkie te pliki zebrać do kupy jeżeli czegoś brakuje to dajcie znać w kom.
Jeżeli ktoś ma ochotę edytować to śmiało
Załączone pliki
-
scripting.rar 214,51 KB 460 Ilość pobrań
#769848 Basebuilder CoinBB
Napisane przez Zuzza w 16.01.2021 15:05
Paczka basebuilder napisana jakiś czas temu, nie korzystam z niej a jest w niej parę przydatnych funkcji które mogą się komuś przydać i włożyć do swojego BB lub korzystać po prostu z paczki.
Co zawiera silnik basebuilder:
-Klonowanie klocków
-Możliwość przenoszenia graczami
-Anty reconnect
-System BitCoinów (Waluta na serwera) za nią kupujemy bronie co runde oraz ulepszenia ze sklepu, oraz ulepszenia każdej broni.
-Każda broń posiada możliwości jej ulepszenia maksymalnie 3 ulepszenia do broni (Każda bronie ma inny zestaw ulepszeń które łatwo można zmienić w pluginie)
Możliwe ulepszenia na broniach to :
+10 DMG 1% Vampiryzm 1% Podpalenie 1% Zamrozenie 15% Szybko Strzelnosc 20% Szybkie Przeladowanie Extra BitCoins 10% na Krytyka NoRecoil 50% HS Doladowanie Ammo Rykoszet Splash DMG
BItCoin
Upgrade dla broni - po podniesieniu dostajemy ulepszenie do najsłabszej broni która nie ma 3 ulepszeń.
Gen X - Do kupowania klas zombi
HashTag - Waluta za którą możemy kupować wyglądy zwierzaków rzadko do zdobycia za zabójstwo, lub z kart które są pokazane niżej
Znak zapytania - po podniesieniu otrzymujemny losową nagrode może stworzyć skrzynke
Skrzynia skarbów - po otworzeniu wyrzuca różne monety
Jajko zwierzaka
Wyglądy zwierzaków:
Za Geny X możemy rozwijać zwierzaka aby miał więcej mocy.
Karty Jackpot:
Obracanie klocków
W pluginie także misje, spowalnianie przesuwania (T), drużyny, menu admina (Pomoc, dawanie budowania/noclipa/goda) i pewnie parę rzeczy o których pewnie zapomniałam
-Dodatkowo w paczce Barriera, Granat podpalający, Zamarażający.
/clone - Do ustawienia klocków na mapie oraz ustawiania możliwości obracania klocków /admin - menu admina bb_barrier - w konsoli dla menu tworzenia barriery Komendy w konsoli do tworzenia odpowiednich walut x_createCoin x_createUpgrade x_createX x_createHash x_createChest x_createQuestion x_createPet
/misje /menu /konto /sklep
/team
Modele za dużo ważą więc daje link : Modele i sprite
Załączona również mapka na której są dodane karty oraz plik.map bb_magicworld.map gdyby korciło kogoś dodać do jakiejś mapki karty to z tej mapy możecie wyciągnąć jak to zrobić.
Klonowanie : >Zmień mapę >Wpisz /clone >Najedz na blok który ma być blokiem który można będzie klonować i który zostanie na mapie (Wszystkie nie zablokowane klocki będą usunięte) >Z menu wybierz Zablokuj/Odblokuj klocek (Jeżeli zaświeci się na czerwono klocek zostanie zablokowany / na zielono odblokowany) >Z menu wybierz opcje zapisz >Zmień mapę
Obracanie kloców: >Wpisz /clone >Kliknij 5 zresetuj zapis na mapie >Zmień mapę >Wpisz /clone zablokuj klocki które mają być do klonowania >Wpisz /clone wybierz opcje 7 "Zaznacz klocek" >Teraz najedz na środek klocka który zaznaczyłeś i kliknij ponownie opcje 7 "Połącz klocki" >Najedz na innego klocka w którego ten ma się obrócić / zamienić, również najedź na środek i kliknij opcje 7. "Połącz klocki" Zrób tak dla wszystkich klocków które mają się obracać ;) (Im celniej zaznaczysz środek klocka tym lepszy będzie efekt obrotu) Jeżeli klocki są położone w tym samym miejscu tylko obrócone, możesz zresetować ich wektor przesunięcia >Kliknij 7. Zaznacz dany klocek >Kliknij opcje 2. z drugiej strony menu "Wyzeruj Vec" Wtedy klocki nie będą przeskakiwać i efekt będzie bardzo fajny. Nie zapomnij zapisać po ustawieniu tego wszystkiego :)
Nie ma żadnych cvarów, wszystko do zmiany w sma.
Załączone pliki
-
blockBarrier.sma 22,19 KB 143 Ilość pobrań
blockBarrier.amxx -
frostNade.sma 11,57 KB 111 Ilość pobrań
frostNade.amxx -
napalmNade2.sma 28,96 KB 106 Ilość pobrań
napalmNade2.amxx -
Coin Basebuilder.rar 61,22 KB 228 Ilość pobrań
-
bb_magicworld_xd.bsp 1,52 MB 104 Ilość pobrań
#769764 Kopiowanie entity na który patrze
Napisane przez Zuzza w 13.01.2021 10:32
Klonowanie klocka o podanym id, funkcja tworzy identyczną kopie i zwraca id nowo utworzonego klocka.
public createClone(entView){ new ent=create_entity("func_wall") if( !pev_valid(ent) ){ return -1; } new szClassName[16] pev(entView, pev_classname, szClassName, sizeof(szClassName)) set_pev(ent,pev_classname, szClassName) pev(entView, pev_model, szClassName, sizeof(szClassName)) set_pev(ent,pev_model, szClassName) set_pev(ent,pev_solid, pev(entView, pev_solid)) set_pev(ent,pev_movetype, pev(entView, pev_movetype)) set_pev(ent,pev_modelindex, pev(entView, pev_modelindex)) set_pev(ent,pev_body, pev(entView, pev_body)) set_pev(ent,pev_skin, pev(entView, pev_skin)) set_pev(ent,pev_flags, pev(entView, pev_flags)) set_pev(ent,pev_spawnflags, pev(entView, pev_spawnflags)) set_pev(ent,pev_team, pev(entView, pev_team)) new Float:fFloat[3] pev(entView, pev_mins, fFloat) set_pev(ent, pev_mins, fFloat) pev(entView, pev_maxs, fFloat) set_pev(ent, pev_maxs, fFloat) pev(entView, pev_vuser3, fFloat) set_pev(ent, pev_vuser3, fFloat) pev(entView, pev_vuser1, fFloat) set_pev(ent, pev_vuser1, fFloat) pev(entView, pev_origin, fFloat) entity_set_origin(ent, fFloat) set_pev(ent, pev_iuser4, 3) return ent; }
#768737 Jailbreak [HIT]
Napisane przez vanillah w 09.11.2020 18:16
#739151 Battlefield One Mod
Napisane przez O'Zone w 03.05.2017 13:49
Battlefield One Mod jest kolejną iteracją znanego już BF2, więc myślę, że nie muszę tłumaczyć co to.
Jest to jednak mocno odświeżona wersja - cały kod został przepisany właściwie od zera i upchnięty w jednym pliku,
choć zachowałem kilka rozwiązań, których używa klasyczna wersja.
Napisałem go na premierę gry BF1 i przez 3 miesiące był na jednym z moich serwerów.
Miałem go sprzedać, ale ostatecznie pomyślałem, że zrobię mały prezent społeczności.
Jedyne o co proszę to uszanowanie mojej pracy i niezmienianie autora.
Całkowicie zrezygnowałem z zapisu Nvault na rzecz SQL.
Aby uniezależnić plugin od modułu CSStats dane o wszystkich broniach zapisywane są w bazie w jednej dużej tabeli zawierającej 78 pól.
Dla każdego gracza wykonywane jest jednak jedno zapytanie odczytu i jedno zapisu danych, więc wszystko działa niezwykle szybko.
Mod korzysta z CSStats jedynie do sprawdzania rundowych statystyk broni, można teraz resetować ranking bez żadnych skutków ubocznych.
Odznaki dostępne są na 4 poziomach: Nowicjusz, Doświadczony, Weteran i Mistrz, moce odznak także uległy bardzo znaczącym zmianom.
Poza odznakami dostępne jest 10 orderów, które nie dają żadnych bonusów. Są jedynie zachętą do wymaksowania wszystkiego co jest do zdobycia.
Wprowadziłem system zliczający czas graczy i przyznający graczom Stopnie (jest ich 5) za przekroczenie kolejnych barier czasu gry.
System zapisuje także pierwszą i ostatnią wizytę gracza i na tej podstawie wyświetla odpowiednie przywitanie.
Poza tym można konfigurować wygląd HUD, z graczy wypadają paczki z bonusami (w tym z losową odznaką).
Zmian i nowości jest na prawdę sporo, więc nie będę wymieniał wszystkiego.
Dorzucam także plugin VIPa. Oba pluginy kompilują się zarówno pod AMXX 1.8.2 jak i 1.8.3.
bf1_db_host "127.0.0.1" bf1_db_user "user" bf1_db_pass "pass" bf1_db_database "db" bf1_active "1" bf1_badgepowers "1" bf1_help_url "http://cs-reload.pl/bf1webdocs" bf1_xpminplayers "3" bf1_icon_time "1.5" bf1_package_enabled "1" bf1_package_drop_chance "8" bf1_badge_hp "5" bf1_badge_speed "10.0" bf1_badge_money "250" bf1_bonus_armor "25"
Do użycia wymagane ADMIN_ALL - wszystkie flagi dostępu bf1_addbadge <player> <badge 1-10> <level 1-4> - dodanie odznaki graczowi, który jest na serwerze bf1_addbadgesql <player> <badge 1-10> <level 1-4> - dodanie odznaki graczowi, którego nie ma na serwerze (nick musi być w 100% prawidłowy)
Wymagane biblioteki: amxmodx amxmisc cstrike csx engine fun fakemeta fakemeta_util hamsandwich sqlx unixtime - niestandardowa biblioteka stripweapons - niestandardowa biblioteka Tylko dla AMXX 1.8.2: colorchat - niestandardowa biblioteka dhudmessage - niestandardowa biblioteka
Niestandardowe biblioteki dołączyłem w cstrike/addons/amxmodx/scripting/include.
Skompiluj lokalnie battlefield_one.sma i opcjonalnie bf1_vip.sma.
Wgraj na serwer folder cstrike. Wrzuć battlefield.one.amxx i opcjonalnie bf1_vip.amxx na serwer do folderu plugins.
Dopisz battlefield.one.amxx i opcjonalnie bf1_vip.amxx do plugins.ini.
Opcjonalnie wgraj folder bf1webdocs na serwer www i zmień cvar bf1_help_url.
Battlefield One Mod.zip 1,25 MB 221 Ilość pobrań
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: TafiT
- Regulamin