Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

MrZohan - zdjęcie

MrZohan

Rejestracja: 15.02.2016
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.04.2024 19:04
-----

#777114 Stare paczki z dawnych lat

Napisane przez oeN. w 08.08.2023 20:48

Paczka ma pewnie z 6-8 lat.

Raczej 99% pluginów ma swoje .sma. Pewnie syf w plikach, jest tam kilka serwerów mimo wszystko.

CS:GO Mod - oryginalny oraz wersja Jackpot

JailBreak - unikalny, pisałem całość od 0

Star Warsy - unikalne, pisane od 0

Paintball 4Fun

Paintball z klasami

CoD: Black Ops 3

DD2 Only

 

I pojedyncze pluginy których nie pamiętam.

 

https://drive.google...iew?usp=sharing


  • +
  • -
  • 4


#777146 Stare paczki z dawnych lat

Napisane przez Deus Vult w 11.08.2023 11:50

Fajne śmietnisko dla Pawła nikicza i ekipy. Zawsze coś wygrzebią niczym złomiarze że złomowiska.
  • +
  • -
  • 6


#774384 Losowanie Premium

Napisane przez PANDA_2zl w 08.07.2022 19:15

powinno działać

 

uwzględniłem jeszcze restart rundy
UPDATE

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#774330 Powiadomienia i wiadomości messenger - nie dochodzą jak moja była ;/

Napisane przez Hiroshima w 06.07.2022 08:24


usunąłem messengera i problem zniknął.

a juz mialem Ci pisac ze to jest najlepsza z opcji  :crazy:


  • +
  • -
  • 1


#774256 [KOSZ] Czy dobrze zrobiłem

Napisane przez Toldi w 25.06.2022 15:55

Witam edytowałem sobie plugin od grawitacji z tego tematu: https://amxx.pl/topi...em-low-gravity/dodałem możliwość zakupu w następnej rundzie, bo wcześniej nie można było kupować ani po wzięciu antidotum, jeżeli kupiliśmy przed zarażeniem, a potem wzięliśmy anti i znowu chcieliśmy kupić, to pisało że już kupiliśmy.. 
Mam takie pytanie, czy to jest dobrze zrobione ? Mógłby ktoś zerknąć ? xD

Źle.


  • +
  • -
  • 1


#774254 [KOSZ] Czy dobrze zrobiłem

Napisane przez Rivit w 25.06.2022 10:47

Hm, a nie możesz wgrać sobie i przetestować tego po prostu?


  • +
  • -
  • 2


#773843 Najbardziej opłacalne serwery CS 1.6?

Napisane przez vanillah w 10.05.2022 18:18

wydaje mi sie ze od bardzo dawna stawianie serwerow to hobby niz jakas inwestycja z zarobkiem


  • +
  • -
  • 2


#774234 Przywrócenie celownika

Napisane przez Anonymuss w 22.06.2022 22:52

.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#773476 Dźwięk po zalogowaniu się na serwer

Napisane przez Anonymuss w 11.03.2022 10:40

 

 

Sprawdz ;)

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

new const PLUGIN[] 	= 	"WELCOME MUSIC"
new const VERSION[] 	= 	"1.0"
new const AUTHOR[] 	= 	"Jeden z Anonimowych"

new const MUSIC[]	=	"misc/folder/twojanazwa.mp3"

#define TASK_SHOW_MUSIC 4268

public plugin_init(){
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	// Add your code here...
}

public client_putinserver(id){
	set_task(5.0, "show_music", id + TASK_SHOW_MUSIC);
}

public show_music(id){
	id -= TASK_SHOW_MUSIC;
	
	client_cmd(id,"mp3 play sound/%s", MUSIC)	
}

public plugin_precache()
	precache_sound(MUSIC)

 

 

Działa :)
Jednak chciałbym finalnie uzyskać, aby działało to w: Sound effects volume.
Aktualnie odtwarza dźwięk w: MP3 Volume *.

Dokładnie chodzi o te suwaki co mamy w: Options -> Audio.

 

 

Zamieniasz "mp3 play" na "spk" i w ścieżce .mp3 na .wav


  • +
  • -
  • 2


#773459 Dźwięk po zalogowaniu się na serwer

Napisane przez Jeden z Anonimowych w 08.03.2022 22:21

Sprawdz ;) 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

new const PLUGIN[] 	= 	"WELCOME MUSIC"
new const VERSION[] 	= 	"1.0"
new const AUTHOR[] 	= 	"Jeden z Anonimowych"

new const MUSIC[]	=	"misc/folder/twojanazwa.mp3"

#define TASK_SHOW_MUSIC 4268

public plugin_init(){
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	// Add your code here...
}

public client_putinserver(id){
	set_task(5.0, "show_music", id + TASK_SHOW_MUSIC);
}

public show_music(id){
	id -= TASK_SHOW_MUSIC;
	
	client_cmd(id,"mp3 play sound/%s", MUSIC)	
}

public plugin_precache()
	precache_sound(MUSIC)

  • +
  • -
  • 1


#773045 [ROZWIĄZANE] zmienna w hudzie

Napisane przez Roughster w 07.01.2022 16:22

// Show HUD Task
public ShowHUD(taskid)
{
	static id
	id = ID_SHOWHUD;
	
	// Player died?
	if (!g_isalive[id])
	{
		// Get spectating target
		id = pev(id, PEV_SPEC_TARGET)
		
		// Target not alive
		if (!g_isalive[id]) return;
	}
	
	// Format classname
	static class[32], red, green, blue
	
	if (g_zombie[id]) // zombies
	{
		red = 255
		green = 20
		blue = 0
		
		if (g_nemesis[id])
			formatex(class, charsmax(class), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_NEMESIS")
		else
			formatex(class, charsmax(class), "%L Zombi", ID_SHOWHUD, g_zombie_classname[id])
	}
	else // humans
	{
		red = 0
		green = 255
		blue = 0
		
		if (g_survivor[id])
			formatex(class, charsmax(class), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_SURVIVOR")
		else
			formatex(class, charsmax(class), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_HUMAN")
	}
	
	new target;
	
	{
		if(get_user_flags(target) && ADMIN_LEVEL_G)
		flaga = "1600"
		else if(get_user_flags(target) && ADMIN_LEVEL_D)
		flaga = "1400"
		else if(get_user_flags(target) && ADMIN_LEVEL_A)
		flaga = "1200"
		else if(get_user_flags(target) && ADMIN_LEVEL_B)
		flaga = "1000"
		else if(get_user_flags(target) && ADMIN_LEVEL_E)
		flaga = "900"
		if(get_user_flags(target) && ADMIN_LEVEL_H)
		flaga = "800"
		else
		flaga = "500"
	
		// Spectating someone else?
		if (id != ID_SHOWHUD)
		{
		// Show name, health, class, and ammo packs
			set_hudmessage(255, 255, 255, HUD_SPECT_X, HUD_SPECT_Y, 0, 6.0, 1.2, 0.0, 0.0, -1)
			ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "[Zdrowie: %d | Kamizelka: %d]^n^n[%L %s]^n[%L %d]", pev(id, pev_health), get_user_armor(id), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[id],
			flaga)
		}
		else
		{
		// Show health, class and ammo packs
			set_hudmessage(red, green, blue, HUD_STATS_X, HUD_STATS_Y, 0, 6.0, 1.2, 0.0, 0.0, -1)
			ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "[%L: %d | Kamizelka: %d]^n^n[%L %s]^n[%L %d / %s]", id, "ZOMBIE_ATTRIB1", pev(ID_SHOWHUD, pev_health), get_user_armor(id), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[ID_SHOWHUD],
			flaga[target])
		}
	}
}

Jak już to tak ;)


  • +
  • -
  • 1


#773033 [ROZWIĄZANE] zmienna w hudzie

Napisane przez PANDA_2zl w 07.01.2022 03:13

Jeśli dobrze rozumiem, to ja bym zrobił statyczne te wartości w HUD i tylko sprawdzał czy gracz ma daną flagę i wyświetlał mu odpowiednie HUD, ale pewnie są bardziej optymalne rozwiązania

Chyba że da się to zapisać w jednym HUD ale tego nie miałem okazji testować
  • +
  • -
  • 1


#773046 [ROZWIĄZANE] zmienna w hudzie

Napisane przez Roughster w 07.01.2022 16:26

Poprawka*

// Show HUD Task
public ShowHUD(taskid)
{
	static id
	id = ID_SHOWHUD;
	
	// Player died?
	if (!g_isalive[id])
	{
		// Get spectating target
		id = pev(id, PEV_SPEC_TARGET)
		
		// Target not alive
		if (!g_isalive[id]) return;
	}
	
	// Format classname
	static class[32], red, green, blue
	
	if (g_zombie[id]) // zombies
	{
		red = 255
		green = 20
		blue = 0
		
		if (g_nemesis[id])
			formatex(class, charsmax(class), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_NEMESIS")
		else
			formatex(class, charsmax(class), "%L Zombi", ID_SHOWHUD, g_zombie_classname[id])
	}
	else // humans
	{
		red = 0
		green = 255
		blue = 0
		
		if (g_survivor[id])
			formatex(class, charsmax(class), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_SURVIVOR")
		else
			formatex(class, charsmax(class), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_HUMAN")
	}
	
	new target;
	
	{
		if(get_user_flags(target) & ADMIN_LEVEL_G)
		flaga = "1600"
		else if(get_user_flags(target) & ADMIN_LEVEL_D)
		flaga = "1400"
		else if(get_user_flags(target) & ADMIN_LEVEL_A)
		flaga = "1200"
		else if(get_user_flags(target) & ADMIN_LEVEL_B)
		flaga = "1000"
		else if(get_user_flags(target) & ADMIN_LEVEL_E)
		flaga = "900"
		else if(get_user_flags(target) & ADMIN_LEVEL_H)
		flaga = "800"
		else
		flaga = "500"
	
		// Spectating someone else?
		if (id != ID_SHOWHUD)
		{
		// Show name, health, class, and ammo packs
			set_hudmessage(255, 255, 255, HUD_SPECT_X, HUD_SPECT_Y, 0, 6.0, 1.2, 0.0, 0.0, -1)
			ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "[Zdrowie: %d | Kamizelka: %d]^n^n[%L %s]^n[%L %d]", pev(id, pev_health), get_user_armor(id), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[id],
			flaga)
		}
		else
		{
		// Show health, class and ammo packs
			set_hudmessage(red, green, blue, HUD_STATS_X, HUD_STATS_Y, 0, 6.0, 1.2, 0.0, 0.0, -1)
			ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "[%L: %d | Kamizelka: %d]^n^n[%L %s]^n[%L %d / %s]", id, "ZOMBIE_ATTRIB1", pev(ID_SHOWHUD, pev_health), get_user_armor(id), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[ID_SHOWHUD],
			flaga[target])
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 1


#773043 [ROZWIĄZANE] zmienna w hudzie

Napisane przez WiChuRa. w 07.01.2022 15:55

W edytowanym poście napisałem użyj jednego 

& nie dwóch czyli:

else if(get_user_flags(target) & cos)

  • +
  • -
  • 1


#773041 [ROZWIĄZANE] zmienna w hudzie

Napisane przez WiChuRa. w 07.01.2022 15:41

// Show HUD Task
public ShowHUD(taskid)
{
	static id
	id = ID_SHOWHUD;
	
	// Player died?
	if (!g_isalive[id])
	{
		// Get spectating target
		id = pev(id, PEV_SPEC_TARGET)
		
		// Target not alive
		if (!g_isalive[id]) return;
	}
	
	// Format classname
	static class[32], red, green, blue
	
	if (g_zombie[id]) // zombies
	{
		red = 255
		green = 20
		blue = 0
		
		if (g_nemesis[id])
			formatex(class, charsmax(class), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_NEMESIS")
		else
			formatex(class, charsmax(class), "%L Zombi", ID_SHOWHUD, g_zombie_classname[id])
	}
	else // humans
	{
		red = 0
		green = 255
		blue = 0
		
		if (g_survivor[id])
			formatex(class, charsmax(class), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_SURVIVOR")
		else
			formatex(class, charsmax(class), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_HUMAN")
	}
	
	new target;
	
	{
		if(get_user_flags(target) && ADMIN_LEVEL_H)
		flaga = "800"
		else if(get_user_flags(target) && ADMIN_LEVEL_E)
		flaga = "900"
		else if(get_user_flags(target) && ADMIN_LEVEL_B)
		flaga = "1000"
		else if(get_user_flags(target) && ADMIN_LEVEL_A)
		flaga = "1200"
		else if(get_user_flags(target) && ADMIN_LEVEL_D)
		flaga = "1400"
		else if(get_user_flags(target) && ADMIN_LEVEL_G)
		flaga = "1600"
                else
                flaga = "500"
	
		// Spectating someone else?
		if (id != ID_SHOWHUD)
		{
		// Show name, health, class, and ammo packs
			set_hudmessage(255, 255, 255, HUD_SPECT_X, HUD_SPECT_Y, 0, 6.0, 1.2, 0.0, 0.0, -1)
			ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "[Zdrowie: %d | Kamizelka: %d]^n^n[%L %s]^n[%L %d]", pev(id, pev_health), get_user_armor(id), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[id],
			flaga)
		}
		else
		{
		// Show health, class and ammo packs
			set_hudmessage(red, green, blue, HUD_STATS_X, HUD_STATS_Y, 0, 6.0, 1.2, 0.0, 0.0, -1)
			ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "[%L: %d | Kamizelka: %d]^n^n[%L %s]^n[%L %d / %s]", id, "ZOMBIE_ATTRIB1", pev(ID_SHOWHUD, pev_health), get_user_armor(id), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[ID_SHOWHUD],
			flaga[target])
		}
	}
}

Spróbuj tak.

 

Zamiast 

else if(get_user_flags(target) && ADMIN_LEVEL_G)

to:

else if(get_user_flags(target) & ADMIN_LEVEL_G)

  • +
  • -
  • 1