Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

MrZohan - zdjęcie

MrZohan

Rejestracja: 15.02.2016
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.06.2024 21:45
-----

Moje posty

W temacie: Przywrócenie Bonusu za level: Szybkość Ruchu

13.07.2022 13:07

 

Najwidoczniej prędkość jest nadpisywana przez inny plugin, możesz dodać taska i sprawdzić czy to rozwiąże problem.

 

// Zrobiłem !!

 

Aby uniknąć spamu, to jeśli ktoś chce używać levelingu, który podesłałem - musisz dodać gdzieś na górze kodu:

new bool:speed[33];

potem w:

public plugin_init()

dodać:

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")

następnie usuń wszystko związane z:

fw_Player_ResetMaxSpeedVip(id)

i pod tym:

public native_add_exp(index, amount)
{
	level_exp[index] += amount;
}

wklej sobie to:

public Round_Start()
{
    for(new id=1;id<=g_Players;id++)
	
	if(is_user_alive(id))
	{
		set_task(3.0, "Level", id)
		speed[id] = true;
	}
}

public CurWeapon(id)
{
	if(speed[id] && (!g_FreezeTime) && !zp_get_user_zombie(id))
	{
		set_user_maxspeed(id, h_speed[id] + get_user_maxspeed(id))
	}
}

public fw_Player_ResetMaxSpeed(id)
{
	if(is_user_alive(id) && !zp_get_user_zombie(id))
	{
		CurWeapon(id);
	}
}

I wszystko będzie śmigało jak należy :D
Można zamknąć

W temacie: Przywrócenie Bonusu za level: Szybkość Ruchu

13.07.2022 11:48

Najwidoczniej prędkość jest nadpisywana przez inny plugin, możesz dodać taska i sprawdzić czy to rozwiąże problem.

 

//

To jest task, który aktywuje wszystkie bonusy, testowałem zwiększając czas i dalej to samo

public Round_Start()
{
    for(new id=1;id<=g_Players;id++)
    set_task(3.0, "Level", id)
}

W temacie: Czy można po numerować ID klasy zombi ?

06.07.2022 16:40

 

I na koniec drobna reklama, jakby ktoś chciał taki czat w swoim ZP 4.3 to zapraszam serdecznie PW na pewno sie dogadamy ;P

Można zamknąć

 

 

Jak ktoś będzie potrzebował to sobie napisze nowy temat taką rzecz dostanie z całą pewnościa za darmo od forum niżeli płacić u ciebie blikiem za takie coś.

 

Płatność jedynie pół litrem, najlepiej bimbru

W temacie: Czy można po numerować ID klasy zombi ?

05.07.2022 21:10

A nie powinno byc np tak?

zp_get_user_zombie_class(id) == 13
Chyba kolego nie do końca rozumiesz co robisz i to twój największy problem. Poświęć chociażby tydzień na naukę jakiegoś sensownego (!) języka programowania, a takie kwestie staną się dla Ciebie bardzo proste.

 

 
 
No też tak myślałem właśnie, żeby się podszkolić.. W sumie możesz zapodać coś na priv.

Nie działa tak jak napisałeś.

Jednakże zrobiłem - wrzuciłem cały nowy czat z którego korzystałem do głównego silnika gry i wykorzystałem odczyt 

g_zombie_classname[id]

który odczytuje nazwę klasy poprzez txt, które następnie widzimy w HUDdzie ( a teraz także nazwę klasy na czacie )
potem zmieniłem w każdej klasie nazwę klasy na taką, jaką chce mieć przy nicku w prefixie
 

new const zclass1_name[] = { "Zwyczajne" }

następnie zmieniłem wszystko w data/lang/zombie_plague.txt czyli
 

Grubasek = Gruby // od lewej czyta dla mojego czatu, a od prawej dla HUD'u, myślę że spoko rozwiązanie, bo nic sie nie marnuje xdd

potem dodałem ten odczyt co opisałem wyżej i wszystko działa idealnie
 

{
ColorChat(0, RED, "^4[ZP] %s^3 [%s Zombi] ^1%s: ^3%s", flaga, g_zombie_classname[id], name, chat);
client_cmd(0, "spk sound/wiadomosc_msg/wiadomosc_msg.wav");
}

I na koniec drobna reklama, jakby ktoś chciał taki czat w swoim ZP 4.3 to zapraszam serdecznie PW na pewno sie dogadamy ;P
Można zamknąć

W temacie: [KOSZ] Czy dobrze zrobiłem

25.06.2022 22:43

 

Witam edytowałem sobie plugin od grawitacji z tego tematu: https://amxx.pl/topi...em-low-gravity/dodałem możliwość zakupu w następnej rundzie, bo wcześniej nie można było kupować ani po wzięciu antidotum, jeżeli kupiliśmy przed zarażeniem, a potem wzięliśmy anti i znowu chcieliśmy kupić, to pisało że już kupiliśmy.. 
Mam takie pytanie, czy to jest dobrze zrobione ? Mógłby ktoś zerknąć ? xD

Źle.

 

/ k

a tak ?