Najwidoczniej prędkość jest nadpisywana przez inny plugin, możesz dodać taska i sprawdzić czy to rozwiąże problem.
// Zrobiłem !!
Aby uniknąć spamu, to jeśli ktoś chce używać levelingu, który podesłałem - musisz dodać gdzieś na górze kodu:
new bool:speed[33];
potem w:
public plugin_init()
dodać:
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
następnie usuń wszystko związane z:
fw_Player_ResetMaxSpeedVip(id)
i pod tym:
public native_add_exp(index, amount) { level_exp[index] += amount; }
wklej sobie to:
public Round_Start() { for(new id=1;id<=g_Players;id++) if(is_user_alive(id)) { set_task(3.0, "Level", id) speed[id] = true; } } public CurWeapon(id) { if(speed[id] && (!g_FreezeTime) && !zp_get_user_zombie(id)) { set_user_maxspeed(id, h_speed[id] + get_user_maxspeed(id)) } } public fw_Player_ResetMaxSpeed(id) { if(is_user_alive(id) && !zp_get_user_zombie(id)) { CurWeapon(id); } }
I wszystko będzie śmigało jak należy
Można zamknąć