Fajne - w razie jak czytasz z innego konta, to dzięki za udostępnienie :3
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
MrZohan
Rejestracja: 15.02.2016Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.06.2024 21:45
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 87
- Odwiedzin: 4 099
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: 28 lat
- Urodziny: Maj 29, 1996
-
Imię
Zohan
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Polska❤
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#772400 Game Name Changer V.1.1
Napisane przez MrZohan w 08.08.2021 22:15
#772399 Ruletka ZombiePlague
Napisane przez MrZohan w 08.08.2021 22:13
#772204 Nick Reservation System by ^Grzyboo^
Napisane przez MrZohan w 07.07.2021 20:05
#770437 [Sprzedam] Paczkę Zombie Plague
Napisane przez MrZohan w 10.02.2021 01:46
Miną rok, jak kupiłem tą paczkę od tego pana.
Szczerze nie polecam kupowania tej paczki z następujących powodów:
- Brak zapisu klas - przy każdej zmianie mapy trzeba na nowo ustawiać swoją klase,
- brak blokad pod flagi dla klas zbyt OP na tym modzie, pisze o: Zjawie, Smokerze - zwłaszcza Smokerze. Nie musicie się ze mną zgadzać, ale każdy kto nie będzie miał tej klasy i widząc że Wy ową posiadacie od razu Was zwzywa. Powód? W pogrubieniu.
- Brak pluginu z automatycznym logowaniem - bardzo przydatnym, gdyż na tym modzie zbędne jest wybieranie CT czy TERRO, gdyż wyliczanka systemowa sama wybiera kto jest w jakiej drużynie A modele każdy prócz adminów, surva i nemka ma każdy taki sam
- HUD z levelingiem strasznie miga, byłem widziałem przejeżdzałem, sprawdzając up syfu:
- Hud pod radarem Nazwa Serwera, Godzina, Ranga, Vip = głupota, im więcej huda, tym HUD bradziej miga.
- Cała estetyka moda w ogóle nie była edytowana, prócz no - huda, który i tak brzydko wygląda.
- Brak frefixów w kolorze zielonym, tutaj przykład:
edytowane: case 2: ColorChat(0, GREEN, "[ZP]^x01 Administrator^x04 %s^x01 Gracz^x04 %s^x01 %L^x01.", g_playername[id], g_playername[player], LANG_PLAYER, "CMD_INFECT")
Tak brak w enigine ColorChatu, tylko print jak za czasów średniowiecza.
Paczka zrobiona na odp***dol, tylko dla naiwnych ludzi, którzy nie mają co z hajsem zrobić.
Tak przyznaje się.
Plusy:
- Sporo zabawy, by dodawać rzeczy o których napisałem wyżej, samemu. Dziękuję. Liczę na liczne minusy.
Tak swoją drogą paczka warta max, podkreślam - max, pogrubiam - max: 20 PSC.
Edit: Jeżeli ktoś z zakupowiczów zajrzy tutaj i ma problem z powodami, które wymieniłem oraz chciałby coś zmienić to chętnie Supportne za free, na tyle ile aktualnie umiem Powyższe kulawe problemy, które wymieniłem zostały rozwiązane przez pana Shaxu, który wiele mi pomógł przy czym dużo też sam się nauczyłem, więc chętnie teraz i ja mogę pomóc Pozdrawiam i liczę na owocne dalsze sprzedawanie tego syfu, jeszcze raz dziękuję
#769535 Spadochron by H.RED.ZONE
Napisane przez MrZohan w 01.01.2021 21:32
#769286 [ROZWIĄZANE] Jakiś error
Napisane przez MrZohan w 16.12.2020 00:08
Witam, jakiś Error wyskakuje mi na pukawce w konsoli:
L 12/15/2020 - 23:57:55: [amxx] Displaying debug trace (plugin "zp_class_climb.amxx", version "1.0")
L 12/15/2020 - 23:57:55: [amxx] Run time error 10: native error (native "get_user_flags")
L 12/15/2020 - 23:57:55: [amxx] [0] zp_class_climb.sma::fwd_touch (line 110)
Niby nic nie powoduje, bo serwer śmiga 24/h ale razi mnie to po oczach, ktoś coś ?
Jest to klasa Zombi Zjawa, ona popierdala po ścianach, ustawiłem ją od flagi "n" i chyba coś źle ustawiłem, bo konsola pukawka "XDD"
/* Wallclimb v1.0f by Python1320 Plagued Version 0.22 by Dabbi Allows Poison Zombie to Climb Walls in Zombie Plague [3.62] CVARS: zp_wallclimb 0 = Off / 1 = Hold USE / 2 = Hold JUMP and DUCK (Default 1) zp_wallclimb_nemesis 0 = Disable wallclimb during nemesis round. / 1 = Enable (Default 1) zp_wallclimb_survivor 0 = Disable wallclimb during survivor round. / 1 = Enable (Default 0) Changes: 0.22 Made the function wallclimb return a value. Put plugin version to a cvar. 0.21 Added cvars to enable disable wallclimb durin survivor/nemesis round 0.2 Added cvar to enable / disable Walllclimb Plugin 0.1 First release. */ #include <amxmodx> // #include <engine> #include <fakemeta> #include <colorchat> #include <cstrike> #include <zombieplague.inc> //#include <fakemeta_util> #define STR_T 33 // Stuff taken from fakemeta_util #define fm_get_user_button(%1) pev(%1, pev_button) /* stock fm_get_user_button(index) return pev(index, pev_button) */ #define fm_get_entity_flags(%1) pev(%1, pev_flags) /* stock fm_get_entity_flags(index) return pev(index, pev_flags) */ stock fm_set_user_velocity(entity, const Float:vector[3]) { set_pev(entity, pev_velocity, vector); return 1; } //End of stuff from fakemeta_util //new STR_T[32] new bool:g_WallClimb[33] new Float:g_wallorigin[32][3] new cvar_zp_wallclimb, cvar_zp_wallclimb_nemesis, cvar_zp_wallclimb_survivor new g_zclass_climb // Climb Zombie Atributes new const zclass_name[] = { "ML_CLIMB" } // name new const zclass_info[] = { "ML_CLIMB_INFO" } // description new const zclass_model[] = { "zombie_climbV2" } // model new const zclass_clawmodel[] = { "v_newzmknife.mdl" } // claw model const zclass_health = 1200 // health const zclass_speed = 220 // speed const Float:zclass_gravity = 0.8 // gravity const Float:zclass_knockback = 1.5 // knockback public zp_user_infected_post(id, infector, TAG) { if(zp_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_climb) { if(zp_get_user_nemesis(id)) return; // Message ColorChat(id, RED, "^4[Zjawa Zombi]^1 Wciśnij^4 E^1 aby chodzić po ścianach. Nie działa? Kup^4 Extra VIPa!^1",TAG); } } public plugin_init() { register_plugin("[ZP] Wallclimb ", "1.0", "WallClimb by Python1320/Cheap_Suit, Plagued by Dabbi") register_forward(FM_Touch, "fwd_touch") register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwd_playerprethink") //register_forward(FM_PlayerPostThink, "fwd_playerpostthink") register_event("DeathMsg","EventDeathMsg","a") //register_cvar("zp_wallclimb_version", PLUGIN_VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY) cvar_zp_wallclimb = register_cvar("zp_wallclimb", "1") cvar_zp_wallclimb_survivor = register_cvar("zp_wallclimb_survivor", "0") cvar_zp_wallclimb_nemesis = register_cvar("zp_wallclimb_nemesis", "1") } public plugin_precache() { g_zclass_climb = zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback) } public EventDeathMsg() { new id = read_data(2) g_WallClimb[id] = true return PLUGIN_HANDLED } public client_connect(id) { g_WallClimb[id] = true } public fwd_touch(id, world) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B)) { return FMRES_IGNORED; } if(world > 0 && world < 33) { return FMRES_IGNORED; } pev(id, pev_origin, g_wallorigin[id]); return FMRES_IGNORED } public wallclimb(id, button) { static Float:origin[3] pev(id, pev_origin, origin) if(get_distance_f(origin, g_wallorigin[id]) > 25.0) return FMRES_IGNORED // if not near wall if(fm_get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) return FMRES_IGNORED if(button & IN_FORWARD) { static Float:velocity[3] velocity_by_aim(id, 120, velocity) fm_set_user_velocity(id, velocity) } else if(button & IN_BACK) { static Float:velocity[3] velocity_by_aim(id, -120, velocity) fm_set_user_velocity(id, velocity) } return FMRES_IGNORED } public fwd_playerprethink(id) { if(!g_WallClimb[id] || !zp_get_user_zombie(id)) return FMRES_IGNORED if(zp_is_survivor_round() && get_pcvar_num(cvar_zp_wallclimb_survivor) == 0) return FMRES_IGNORED if(zp_is_nemesis_round() && get_pcvar_num(cvar_zp_wallclimb_nemesis) == 0) return FMRES_IGNORED new button = fm_get_user_button(id) if((get_pcvar_num(cvar_zp_wallclimb) == 1) && (button & IN_USE) && (zp_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_climb)) //Use button = climb wallclimb(id, button) else if((get_pcvar_num(cvar_zp_wallclimb) == 2) && (button & IN_JUMP) && button & IN_DUCK && (zp_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_climb)) //Jump + Duck = climb wallclimb(id, button) return FMRES_IGNORED } }
bardziej się tego SPSUĆ chyba nie dało, pomoże ktoś?
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: MrZohan
- Regulamin