Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Raku129 - zdjęcie

Raku129

Rejestracja: 23.07.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.12.2021 16:41
-----

#599149 [ROZWIĄZANE] Nowa linia ^n nie przenosi do nowej

Napisane przez Droso w 30.12.2013 16:45

Weź użyj \n zamiast ^n w public.ini i zamień \n na ^n za pomocą replace_all

 

Będzie działać :D


  • +
  • -
  • 1


#584844 Menu i Zmienna

Napisane przez GwynBleidD w 12.11.2013 18:38

W menu_create wpisz swój tytuł menu

 

Następnie weź format i do zmiennej nazwa wryp tytuł menu, nową linię (^n) i linijkę pod tytułem z punktami itp.

 

Następnie użyj menu_setprop(menu, MPROP_TITLE, nazwa)

 

Dalej już robisz co chcesz :)

 

Obejście jest z tego względu, że w tytule menu podawanym do menu_create jest limit znaków... addtext użyć się nie da, bo jest zbugowany (czekamy na darka, aby to poprawił w swoim AMX).


  • +
  • -
  • 1


#293411 fm_set_user_frags

Napisane przez Syczaj w 06.09.2011 20:59

#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
new g_Frags[33];
public plugin_init()
{
register_plugin("FragHunter", "1.0", "Raku");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
}
public client_connect(id)
{
g_Frags[id]=0;
}
public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1);
new vid = read_data(2);
g_Frags[kid]+=1;
g_Frags[vid]=0;
fm_set_user_frags(kid, get_user_frags(kid) +g_Frags[kid]);
}


wszystko
  • +
  • -
  • 1


#288522 [JailBreak] Ban na gre w ct

Napisane przez speedkill w 28.08.2011 17:44

Dołączona grafika
Siemka , przedstawiam wam mój plugin JailBreak ban na gre w ct.
Jeśli admin widzi że jest ktoś w ct i wogóle nie ogarnia nie wykonuje celów itp.
Wpisuje w konsoli komende amx_jailban "nick gracz" ( na flagę ADMIN_KICK )
Gdy admin da bana temu graczowi w bazie mysql stworzy się wpis z nickiem gracza który dostał bana ( na razie jest zapis tylko na nick niedługo dodam zapis steam_id / ip )
Plugin co rundę sprawdza graczy z drużyny Ct czy wpis z ich nickami istnieje w bazie jeśli tak to dostaje kicka z powodem
"Masz Bana na granie w ct"
Dołączona grafika
do sql.cfg
amx_jailban_host "host"
amx_jailban_user "user"
amx_jailban_pass "hasło"
amx_jailban_db "nazwa bazy"
Teraz do amxx.cfg
jailban_save_type - na co zapisywać bana 1 - nick (domyślnie ) | 2 - steam_id | 3 - ip
jailban_punishment  1 - ma kickować gracza za to że gra w ct ( domyślnie ) | 2 - przenośi go do tt
Dołączona grafika
amx_jailban nick
Dołączona grafika
Standardowa
Dołączona grafika
Jeśli chcemy szybsze dawanie bana otwieramy plik clcmds.ini znajdujący się w folderze configs
i na dole dodajemy
"JbBan" "amx_jailban #%userid%" "b" "u"
To na tyle.
Pozdrawiam speedkill

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 7


#252195 Hookowanie Sayu

Napisane przez R3X w 23.05.2011 13:21

hook z saya otrzymuje zawsze 2 parametry:
0 - say
1 - "to co napisałeś"

więc read_argv nie ma tutaj żadnego sensu, weź cały args, usuń cudzysłowy przez remove_quotes a potem sparsuj
public send(id){
	static args[256];
	read_args(args, 255);
	remove_quotes(args);
	
	new szCmd[15], szNick[32], szPD[12];
	
	new parsed = parse(args, szCmd, 14, szNick, 31, szPD, 11)
	if(parsed && equali(szCmd, "/wyslij")){
		if(parsed < 3){
			client_print(id, print_chat, "Uzycie: /wyslij <Gracz> <Punkty>");
			return PLUGIN_HANDLED;
		}
		new Player = cmd_target(id, szNick, 0);

		new iPD = str_to_num(szPD);

		log_amx("Komu %s, ile %d", szNick, iPD);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;	
}

  • +
  • -
  • 1


#240468 0 HP Bug

Napisane przez DarkGL w 23.04.2011 10:02

0 HP Bug

Naprawia bugi które ukazują się gdy gracz ma więcej hp niż 255 (zmiana sterowania itp.)
uwaga ! plugin działa ale nie na cod modzie
 
Nowa wersja tutaj 0 HP Bug New - Pluginy AMXX - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Instalacja:

  • Wrzucasz i działa żadnych cvarow dopisujesz tylko do plugns.ini

Załączony plik  0_hp_bug.sma   441 bajtów  1947 Ilość pobrań
  0_hp_bug.amxx


  • +
  • -
  • 19


#60237 Kompilacja mapy "BAT-em"

Napisane przez Abes Mapper w 29.04.2009 14:03

Opiszę jak kompilować mapy za pomoca pliku .bat

Jest o wiele szybciej, widać stan kompilacji dzięki czemu mamy pewność że się nie zawiesiło :P no i można wprowadzać, edytować, kontrolować różne parametry.
Na początek dla ułatwienia przydałby się do tego program. Bardzo dobry jest do tego "KBAT", stworzony przez Marcina "jasio" Nowak. Najpierw trzeba go oczywiście pobrać stąd: KBAT_v_1.8.exe Jest to samorozpakowujące się archiwum WINRAR.

Dobra, po ściągnięciu uruchamiamy i wypakowywujemy najlepiej do C:\KBAT
Po wypakowaniu uruchamiamy program.

Najpierw jednak otwieramy swoją mapę w VHE, klikamy na "Plik", potem "Eksportuj do .MAP" i zapisujemy w C:\KBAT\ZHLT

Teraz przechodzimy do okna naszego programu.

Całość wygląda tak:
Dołączona grafika

Klikamy na "Ustawienia" (1.). Pojawi się okienko gdzie najpierw wprowadzamy ścieżki do kompilatorów (2.).
Pamiętaj że w ścieżkach nie może być spacji ani innych przerw!!
Niżej wprowadzamy ścieżkę gdzie program ma skopiować skompilowaną mapę (3.)
Jeszcze niżej wpisujemy nazwę naszej mapy (4.) ale BEZ ROZSZERZENIA!
Na koniec oczywiście klikamy na "OK"
Dołączona grafika

Następnie klikamy na "Parametry" (1.), wybieramy "Kompilacja końcowa" (2.) i wciskamy "OK" (3.)
Dołączona grafika

Jeszcze tylko trzeba zapisać plik w folderze C:\KBAT\ZHLT. Nadajemy jakąś nazwę (1.) i klikamy na "Zapisz" (2.)
Dołączona grafika

Teraz wystarczy tylko kliknąć na "Kompilacja" (1.) i jeżeli wszystko dobrze zrobiliśmy powinno wyświetlić się okno kompilacji (2.) :)
Dołączona grafika

Jeżeli zaś okienko pojawi się tylko na chwilę, tak szybko mignie to znaczy że mapa zawiera błędy.
W C:\KBAT\ZHLT zrobi się taki plik "nazwa_mapy.err", otwieramy to Notatnikiem albo WordPadem i jest tam napisany jaki błąd wystąpił.

Jeszcze opiszę dwa przydatne parametry (w zasadzie wszstkie są opisane w programie).
W okienku tam gdzie są "Parametry" (1.) klikamy na "Widok zaawansowany" (2.).
Dołączona grafika

Wyświetli się nowe okno. Na liście kompilatora hlcsg mamy dwa przydatne parametry: -wadinclude i -nowadtexures

-nowadtexures : ten parametr jest przydatny w momencie kiedy korzystamy tylko z własnych tekstur, sprawia on że tekstury zostają wkompilowane w mape czyli w plik .bsp i nie potrzeba dodatkowego pliku .wad który jest czasami uciążliwy gdy trzeba go ściągać razem z mapą, oczywiście mapa wtedy ma większy rozmiar.
-wadinclude tekstury.wad : jest to parametr bardzo podobny do tego wyżej lecz wkompilowywuje tylko jedną bazę tekstur, czyli jak wykorzystujemy tekstury np.: halflife.wad, de_piranesi.wad i naszą, to wkompiluje się tylko nasza baza tekstur bo przecież i tak każdy ma halflife.wad i inne podstawowe tekstury, a mapa mniej zajmuje.

Aby użyć -nowadtextures, wybieramy go z listy (1.), naciskamy na "Dodaj parametr" (2.) a potem na "OK" (3.)
Dołączona grafika

Aby użyć -wadinclude, wybieramy go z listy (1.), naciskamy na "Dodaj parametr" (2.), w polu obok parametru dopisujemy nazwę wada (3.) a potem naciskamy "OK" (4.)
Dołączona grafika

Na koniec tylko kompilacja i gotowe :D


Tutek by Abes_Ziomal
Dla AMXX.pl

  • +
  • -
  • 5


#154439 Schake_SS

Napisane przez hardbot w 25.07.2010 10:33

Opis:
Gdy biegniemy standardowo na W to ekran się trzęsie, lecz gdy dodamy do tego SHIFT tzn. że idziemy to wtedy ekran się uspokaja.

Moduły:
Engine
Fakemeta


Autor: [H]ARDBO[T]
Potrzebną funkcje dał Ortega za którą dziękuję.
Funkcje trzęsienia ekranu wziąłem z ShakeScreen

Załączone pliki




#149557 Deathrun FPS

Napisane przez Apple() w 05.07.2010 16:45

hehe 28 linijek. W sumie troszkę przydatne :) Zaraz poedytuje i jakby ktoś chciał ulepszoną wersję to zaraz tu zamieszczę :)

OK, edited. Umieszczam dobry(ulepszony skrypt) na FPS.

Komendy:
a)/fps
  fps
b)/fpsback
  fpsback

Po wpisaniu komend na sayu z odnośnika a) ustawiają się następujące cvary u gracza:

      fps_max 999
      fps_modem 999
      developer 1
      cl_forwardspeed 999
      cl_sidespeed 999
      cl_backspeed 999

po wpisaniu komend b):

      fps_max 101
      fps_modem 101
      developer 0
      cl_forwardspeed 400
      cl_sidespeed 0
      cl_backspeed 0

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#149106 Cod :: Sniper Effect

Napisane przez R3X w 03.07.2010 14:47

Cod :: Sniper Effect
v1.13

Dołączona grafika
Efekt snajperki z gry Call of Duty MW. W trybie zoom celownik 'buja' się utrudniając celny ogień. Dla ustabilizowania widoku snajper robi wdech.

Na prośbę Gohana -> http://amxx.pl/wstrz...chu-t28053.html

Dołączona grafika
+wdech
tą komendą gracz wstrzymuje oddech, jest o tym informowany przy każdym zerknięciu w lunetę
napis przestaje być mu wyświetlany gdy komenda zostanie w końcu użyta

Aby wdech i wydech kontrolować +use należy zamienić:
//Uncomment to +use control
//#define CONTROL_BY_IN_USE
na
//Uncomment to +use control
#define CONTROL_BY_IN_USE

Dołączona grafika
amx_snipereff_duration 5.0
  • jak długo gracz może wstrzymać oddech

amx_snipereff_interval 2.0
  • jak długo musi odczekać po wydechu, by móc znów zastygnąć w bezruchu (coby się nie udusił)

amx_snipereff_stand_noise 0.01
  • siła zaburzeń celownika stojąc

amx_snipereff_duck_noise 0.006
  • siła zaburzeń celownika kucając

amx_snipereff_heart 1
  • czy odgrywać dźwięk bicia serca (0 wyłącza ten dźwięk)


Dołączona grafika
sma do kompilatora i razem z .amxx na serwa

dźwięki z archiwum muszą się znaleźć w cstrike/sound/player/


dźwięki pochodzą z freesounds.org


Historia zmian:
1.13
- próba usunięcie problemu bicia serca

1.12
- nowy cvar: amx_snipereff_heart

1.11
- poprawione krążenie celownika
- drobne poprawki

1.1
- odgłos bicia serca (pomysł Abesa)
- mniejsze wariacje przy kucaniu (pomysł Abesa)
- łatwa zmiana +wdech na +use

1.0
- podstawowa funkcjonalność

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 14


#146756 [problem] Dodanie expa za wziecie zakladnika oraz niewidzialnosc

Napisane przez GwynBleidD w 24.06.2010 16:05

Dodawanie za zakładnika, jest błąd, poprawiona funkcja:
public odprowadzono_hosta() {
new arg0[32], name[32], id;
read_logargv(0, arg0, 31);
parse_loguser(arg0, name, 31);
id = get_user_index(name);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i doswiadczenia za odprowadzenie zakladnika.", doswiadczenie_za_hosta);
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_hosta;
SprawdzPoziom(id);
ostatni_odprowadzacz = id;
wszystkich_hostow++;
hosty_gracza[id]++;
}


A co do odejmowania, sam plugin kiepsko obsługuje odejmowanie expa, trzeba by było grubszych przeróbek żeby zawsze działało.
  • +
  • -
  • 1


#146778 [problem] Dodanie expa za wziecie zakladnika oraz niewidzialnosc

Napisane przez GwynBleidD w 24.06.2010 16:32

Musisz co rundę ponawiać to, gdy gracz ma dany przedmiot, czyli w PoczatekRundy za set_task dodać

if (informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == TWOJ NR PRZEDMIOTU) {
grawitacja
}

  • +
  • -
  • 1


#146104 COD MOD HELP

Napisane przez stasekstaskowy w 22.06.2010 09:55

1. Chyba tak i przy resetowaniu musisz jeszcze znależć jedna komende ktora jest za to odpowiedzialna:
	maksymalne_zdrowie_gracza[id] = zdrowie_klasy[klasa_gracza[id]]+zdrowie_gracza[id]*2;

i usuwasz *2
2.CO do niewidzialnosci tutaj masz wszystko opisane [problem] Dodanie expa za wziecie zakladnika oraz niewidzialnosc - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
3. CoD MoD - Kilka pytan - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
4. [problem] Dodanie expa za wziecie zakladnika oraz niewidzialnosc - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
5. zalezy czy chcesz to dodac do klasy czy stworzyc item
Jakbym cos zle napisal to poprawcie
  • +
  • -
  • 1