v1.13

Efekt snajperki z gry Call of Duty MW. W trybie zoom celownik 'buja' się utrudniając celny ogień. Dla ustabilizowania widoku snajper robi wdech.
Na prośbę Gohana -> http://amxx.pl/wstrz...chu-t28053.html

+wdechtą komendą gracz wstrzymuje oddech, jest o tym informowany przy każdym zerknięciu w lunetę
napis przestaje być mu wyświetlany gdy komenda zostanie w końcu użyta
Aby wdech i wydech kontrolować +use należy zamienić:
//Uncomment to +use control //#define CONTROL_BY_IN_USEna
//Uncomment to +use control #define CONTROL_BY_IN_USE

amx_snipereff_duration 5.0
- jak długo gracz może wstrzymać oddech
amx_snipereff_interval 2.0
- jak długo musi odczekać po wydechu, by móc znów zastygnąć w bezruchu (coby się nie udusił)
amx_snipereff_stand_noise 0.01
- siła zaburzeń celownika stojąc
amx_snipereff_duck_noise 0.006
- siła zaburzeń celownika kucając
amx_snipereff_heart 1
- czy odgrywać dźwięk bicia serca (0 wyłącza ten dźwięk)

sma do kompilatora i razem z .amxx na serwa
dźwięki z archiwum muszą się znaleźć w cstrike/sound/player/
dźwięki pochodzą z freesounds.org
Historia zmian:
1.13
- próba usunięcie problemu bicia serca
1.12
- nowy cvar: amx_snipereff_heart
1.11
- poprawione krążenie celownika
- drobne poprawki
1.1
- odgłos bicia serca (pomysł Abesa)
- mniejsze wariacje przy kucaniu (pomysł Abesa)
- łatwa zmiana +wdech na +use
1.0
- podstawowa funkcjonalność