Cod :: Sniper Effect
R3X
03.07.2010
Cod :: Sniper Effect
v1.13

Efekt snajperki z gry Call of Duty MW. W trybie zoom celownik 'buja' się utrudniając celny ogień. Dla ustabilizowania widoku snajper robi wdech.
Na prośbę Gohana -> http://amxx.pl/wstrz...chu-t28053.html

napis przestaje być mu wyświetlany gdy komenda zostanie w końcu użyta
Aby wdech i wydech kontrolować +use należy zamienić:


sma do kompilatora i razem z .amxx na serwa
dźwięki z archiwum muszą się znaleźć w cstrike/sound/player/
dźwięki pochodzą z freesounds.org
Historia zmian:
1.13
- próba usunięcie problemu bicia serca
1.12
- nowy cvar: amx_snipereff_heart
1.11
- poprawione krążenie celownika
- drobne poprawki
1.1
- odgłos bicia serca (pomysł Abesa)
- mniejsze wariacje przy kucaniu (pomysł Abesa)
- łatwa zmiana +wdech na +use
1.0
- podstawowa funkcjonalność
v1.13

Efekt snajperki z gry Call of Duty MW. W trybie zoom celownik 'buja' się utrudniając celny ogień. Dla ustabilizowania widoku snajper robi wdech.
Na prośbę Gohana -> http://amxx.pl/wstrz...chu-t28053.html

+wdechtą komendą gracz wstrzymuje oddech, jest o tym informowany przy każdym zerknięciu w lunetę
napis przestaje być mu wyświetlany gdy komenda zostanie w końcu użyta
Aby wdech i wydech kontrolować +use należy zamienić:
//Uncomment to +use control //#define CONTROL_BY_IN_USEna
//Uncomment to +use control #define CONTROL_BY_IN_USE

amx_snipereff_duration 5.0
- jak długo gracz może wstrzymać oddech
amx_snipereff_interval 2.0
- jak długo musi odczekać po wydechu, by móc znów zastygnąć w bezruchu (coby się nie udusił)
amx_snipereff_stand_noise 0.01
- siła zaburzeń celownika stojąc
amx_snipereff_duck_noise 0.006
- siła zaburzeń celownika kucając
amx_snipereff_heart 1
- czy odgrywać dźwięk bicia serca (0 wyłącza ten dźwięk)

sma do kompilatora i razem z .amxx na serwa
dźwięki z archiwum muszą się znaleźć w cstrike/sound/player/
dźwięki pochodzą z freesounds.org
Historia zmian:
1.13
- próba usunięcie problemu bicia serca
1.12
- nowy cvar: amx_snipereff_heart
1.11
- poprawione krążenie celownika
- drobne poprawki
1.1
- odgłos bicia serca (pomysł Abesa)
- mniejsze wariacje przy kucaniu (pomysł Abesa)
- łatwa zmiana +wdech na +use
1.0
- podstawowa funkcjonalność
Załączone pliki
R3X
03.07.2010
Mogę zrobić stałą, która przy kompilacji zadecyduje i jak ktoś będzie chciał to w prosty sposób zmieni binda na IN_USE. Przypisać do E nie chciałem, bo będzie niekompatybilne z wieloma pluginami.
Abes Mapper
03.07.2010
Dobry plugin 
Mam parę pomysłów:
1. Przy wdechu słuchać bicie serca
2. Przy wdechu wszystko cichnie
3. Przy kucaniu celownik mniej się rusza

Mam parę pomysłów:
1. Przy wdechu słuchać bicie serca
2. Przy wdechu wszystko cichnie
3. Przy kucaniu celownik mniej się rusza
R3X
03.07.2010
oo
1 i 3 na pewnie dorobię
co do 2: chodzi Ci o wszystkie odgłosy tła, jak kroki, strzały, radio? Może room_type jakiś by pasował zamiast ciszy?

co do 2: chodzi Ci o wszystkie odgłosy tła, jak kroki, strzały, radio? Może room_type jakiś by pasował zamiast ciszy?
Szyfrant
03.07.2010
oo room_type najbardziej pasuje.. Jeszcze ten klimat

btw
Shift najbardziej pasuje
Tak jak w CODZIE


btw
Shift najbardziej pasuje


Change
03.07.2010
Po prostu +use - u mnie kompatybilne będzie
Wystarczy zmienna i juz sobie kazdy dopasuje

R3X
03.07.2010
no wiem, tylko nie da się złapaćShift najbardziej pasuje

Mam już wersję z IN_USE, dorzucę bicie serca i będzie v1.1
Szyfrant
03.07.2010
Szybko szybko bo nie dostaniesz kolacji...
Czyli będzie e ? A room_type Bedzie w 1.1 ??
Czyli będzie e ? A room_type Bedzie w 1.1 ??
R3X
03.07.2010
W standardzie jest i będzie na +wdech, jak ktoś chce +use to niech odkomentuje stałą (opis przy Komendach).
room_type`em pobawię się po kolacji
room_type`em pobawię się po kolacji

Change
03.07.2010
Wg coś jest chyba zbugowane, bo gdy włączy się już dźwięk bicia serca to mi się nie chciał wyłączyć
Raku129
04.07.2010
Tak potwierdzam bije , caly czas. W tej wersji 1.11 jest juz poprawione?
R3X
04.07.2010
U mnie nie było takiego zachowania, więc ciężko mi tu powiedzieć, że poprawione
dodałem kilka warunków
Zawsze występuje problem czy tylko w konkretnej sytuacji?

Zawsze występuje problem czy tylko w konkretnej sytuacji?