←  Pluginy AMXX

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Cod :: Sniper Effect

  • +
  • -
R3X - zdjęcie R3X 03.07.2010

Cod :: Sniper Effect
v1.13

Dołączona grafika
Efekt snajperki z gry Call of Duty MW. W trybie zoom celownik 'buja' się utrudniając celny ogień. Dla ustabilizowania widoku snajper robi wdech.

Na prośbę Gohana -> http://amxx.pl/wstrz...chu-t28053.html

Dołączona grafika
+wdech
tą komendą gracz wstrzymuje oddech, jest o tym informowany przy każdym zerknięciu w lunetę
napis przestaje być mu wyświetlany gdy komenda zostanie w końcu użyta

Aby wdech i wydech kontrolować +use należy zamienić:
//Uncomment to +use control
//#define CONTROL_BY_IN_USE
na
//Uncomment to +use control
#define CONTROL_BY_IN_USE

Dołączona grafika
amx_snipereff_duration 5.0
  • jak długo gracz może wstrzymać oddech

amx_snipereff_interval 2.0
  • jak długo musi odczekać po wydechu, by móc znów zastygnąć w bezruchu (coby się nie udusił)

amx_snipereff_stand_noise 0.01
  • siła zaburzeń celownika stojąc

amx_snipereff_duck_noise 0.006
  • siła zaburzeń celownika kucając

amx_snipereff_heart 1
  • czy odgrywać dźwięk bicia serca (0 wyłącza ten dźwięk)


Dołączona grafika
sma do kompilatora i razem z .amxx na serwa

dźwięki z archiwum muszą się znaleźć w cstrike/sound/player/


dźwięki pochodzą z freesounds.org


Historia zmian:
1.13
- próba usunięcie problemu bicia serca

1.12
- nowy cvar: amx_snipereff_heart

1.11
- poprawione krążenie celownika
- drobne poprawki

1.1
- odgłos bicia serca (pomysł Abesa)
- mniejsze wariacje przy kucaniu (pomysł Abesa)
- łatwa zmiana +wdech na +use

1.0
- podstawowa funkcjonalność

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
Raku129 - zdjęcie Raku129 03.07.2010

Przydatne , a nie lepiej byloby zrobic na +use?
Odpowiedz

  • +
  • -
Change - zdjęcie Change 03.07.2010

Gdyby się dało, lepsze byłoby właśnie +use
Odpowiedz

  • +
  • -
Szyfrant - zdjęcie Szyfrant 03.07.2010

hmm a może

bind "klawisz" "+wdech" ??
Odpowiedz

  • +
  • -
R3X - zdjęcie R3X 03.07.2010

Mogę zrobić stałą, która przy kompilacji zadecyduje i jak ktoś będzie chciał to w prosty sposób zmieni binda na IN_USE. Przypisać do E nie chciałem, bo będzie niekompatybilne z wieloma pluginami.
Odpowiedz

  • +
  • -
Abes Mapper - zdjęcie Abes Mapper 03.07.2010

Dobry plugin ;)
Mam parę pomysłów:
1. Przy wdechu słuchać bicie serca
2. Przy wdechu wszystko cichnie
3. Przy kucaniu celownik mniej się rusza
Odpowiedz

  • +
  • -
R3X - zdjęcie R3X 03.07.2010

oo :) 1 i 3 na pewnie dorobię

co do 2: chodzi Ci o wszystkie odgłosy tła, jak kroki, strzały, radio? Może room_type jakiś by pasował zamiast ciszy?
Odpowiedz

  • +
  • -
Szyfrant - zdjęcie Szyfrant 03.07.2010

oo room_type najbardziej pasuje.. Jeszcze ten klimat :D Dołączona grafika

btw

Shift najbardziej pasuje :D Tak jak w CODZIE Dołączona grafika
Odpowiedz

  • +
  • -
Change - zdjęcie Change 03.07.2010

Po prostu +use - u mnie kompatybilne będzie :) Wystarczy zmienna i juz sobie kazdy dopasuje
Odpowiedz

  • +
  • -
Szyfrant - zdjęcie Szyfrant 03.07.2010

u mnie kompatybilne będzie


Ta ;P u ciebie :D

Myśl czasem o innych :D :wstyd:
Odpowiedz

  • +
  • -
R3X - zdjęcie R3X 03.07.2010

Shift najbardziej pasuje

no wiem, tylko nie da się złapać :/ nieuzupełniona flaga w pev_buttons

Mam już wersję z IN_USE, dorzucę bicie serca i będzie v1.1
Odpowiedz

  • +
  • -
Szyfrant - zdjęcie Szyfrant 03.07.2010

Szybko szybko bo nie dostaniesz kolacji...

Czyli będzie e ? A room_type Bedzie w 1.1 ??
Odpowiedz

  • +
  • -
R3X - zdjęcie R3X 03.07.2010

W standardzie jest i będzie na +wdech, jak ktoś chce +use to niech odkomentuje stałą (opis przy Komendach).

room_type`em pobawię się po kolacji xD
Odpowiedz

  • +
  • -
Szyfrant - zdjęcie Szyfrant 03.07.2010

Taki mały pomysł :D

Napis gdy ktos zabije bez wdechu :D:

GZ :D
Odpowiedz

  • +
  • -
Change - zdjęcie Change 03.07.2010

Wg coś jest chyba zbugowane, bo gdy włączy się już dźwięk bicia serca to mi się nie chciał wyłączyć
Odpowiedz

  • +
  • -
R3X - zdjęcie R3X 03.07.2010

Dzięki za info, sprawdzę to
Odpowiedz

  • +
  • -
Raku129 - zdjęcie Raku129 04.07.2010

Tak potwierdzam bije , caly czas. W tej wersji 1.11 jest juz poprawione?
Odpowiedz

  • +
  • -
R3X - zdjęcie R3X 04.07.2010

U mnie nie było takiego zachowania, więc ciężko mi tu powiedzieć, że poprawione :P dodałem kilka warunków

Zawsze występuje problem czy tylko w konkretnej sytuacji?
Odpowiedz

  • +
  • -
Raku129 - zdjęcie Raku129 04.07.2010

Jak robisz wdech i strzelasz w kogos.
Odpowiedz

  • +
  • -
R3X - zdjęcie R3X 04.07.2010

Sprawdź teraz (1.13)
Odpowiedz