CTRL+F "nazwa.wav"
i masz...
U mnie problem jest taki że zmieniam wszystko, a alarm się nie włącza w ogóle
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Posted by Robiin on 10.04.2016 01:05
Posted by Robiin on 08.04.2016 11:06
Posted by Robiin on 06.04.2016 15:37
KILLDAY_DAY nie jest nigdzie zdeficniowany, ot caly problem. Nie wiem co autor z tym odwalił, ale nie jesteś pierwszy, który nie może tego skompilować.
Rozumiem że Ty też nie wiesz jak to skompilować? U mnie ten sam problem.
@ NAPRAWIŁEM;
KILLDAY_DAY zamienić na PIATEK, i wtedy się skompiluje poprawnie
Ewentualnie poprawnie (tak jak w zamierzeniu miał Cypis, tylko że nie dodał definów)
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <fun> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <colorchat> #include <jailbreak> #define PLUGIN "Jail Menu" #define VERSION "1.0.7m" #define AUTHOR "Cypis" new bool:menu_mikro, bool:menu_walka; new w_trakcie[33]; new bool:zyczenie=false #if!defined KILLDAY_DAY #define KILLDAY_DAY PIATEK #endif public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0"); register_event("ResetHUD", "SpawnPlayer", "be") register_clcmd("+revision", "wlacz_rewizje"); register_clcmd("-revision", "wylacz_rewizje"); register_clcmd("say /menu", "MenuGraczy"); } public plugin_precache() { precache_sound("weapons/c4_disarm.wav"); precache_sound("weapons/c4_disarmed.wav"); } public SpawnPlayer(id) { w_trakcie[id] = 0; remove_task(5000+id); } public MenuGraczy(id) { if(!is_user_alive(id)) { MenuGraczaNieZywego(id); return PLUGIN_HANDLED; } switch(get_user_team(id)) { case 1: MenuGraczaTT(id); case 2: MenuGraczaCT(id); } return PLUGIN_HANDLED; } public MenuGraczaTT(id) { new menu = menu_create("Menu Wieznia:", "Handel_Menu"); menu_additem(menu, "Czapki", "3"); menu_additem(menu, "Kradnij Bron", "4"); menu_additem(menu, "Regulamin", "0"); menu_additem(menu, "Zasady Gier", "1"); menu_additem(menu, "Komendy", "2"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_display(id, menu); } public MenuGraczaCT(id) { new menu = menu_create("Menu Straznika:", "Handel_Menu"); new cb = menu_makecallback("Menu_Callback"); menu_additem(menu, "Prowadz", "6", 1, cb); menu_additem(menu, "Przeszukaj Wieznia","5"); menu_additem(menu, "Otworz Cele", "7", 2, cb); menu_additem(menu, "Tryb Walki", "8", 3, cb); menu_additem(menu, "Mikro dla TT", "9", 3, cb); menu_additem(menu, "Zabawy", "10", 3, cb); menu_additem(menu, "Manager FD i Duszek","11", 3, cb); menu_additem(menu, "Regulamin", "0"); menu_additem(menu, "Zasady Gier", "1"); menu_additem(menu, "Komendy", "2"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_display(id, menu); } public MenuGraczaNieZywego(id) { new menu = menu_create("Menu Widza:", "Handel_Menu"); menu_additem(menu, "Regulamin", "0"); menu_additem(menu, "Zasady Gier", "1"); menu_additem(menu, "Komendy", "2"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_display(id, menu); } public Menu_Callback(id, menu, item) { static num[10], acces, callback; menu_item_getinfo(menu, item, acces, num, 9, _, _, callback); switch(acces) { case 1:{ if(jail_get_prowadzacy() || !jail_get_days()) { return ITEM_DISABLED; } } case 2:{ if(id != jail_get_prowadzacy() && jail_get_days()) { return ITEM_DISABLED; } } case 3:{ if(id != jail_get_prowadzacy()) { return ITEM_DISABLED; } } } return ITEM_ENABLED; } public Handel_Menu(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) return; new num[10], acces, callback; menu_item_getinfo(menu, item, acces, num, 9, _, _, callback); switch(str_to_num(num)) { case 0: show_motd(id, "regulamin.txt", "Regulamin Serwera"); case 1: show_motd(id, "zasadygier.txt", "Zasady Gier"); case 2: show_motd(id, "komendy.txt", "Komendy"); case 3: client_cmd(id, "say /czapki"); case 4: { if(jail_get_prisoner_free(id) || jail_get_user_block(id)) return; if(zyczenie) return; if(jail_get_play_game_id() > 7 || jail_get_days() == KILLDAY_DAY) { ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[PrisonBreak]^x03 Podczas zabawy nie mozesz krasc broni!"); return; } new body, target; get_user_aiming(id, target, body, 50); if(target && get_user_team(target) == 1) { ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[PrisonBreak]^x03 Nie nacelowales na straznika"); return; } if(!is_user_alive(target)) return; new weapons = Jaki_Pistolet(target); if(!weapons) { ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[PrisonBreak]^x03 Straznik nie ma broni krotkiej"); return; } new weaponname[24]; get_weaponname(weapons, weaponname, 23); ham_strip_weapon(target, weapons, weaponname); give_item(id, weaponname); ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[PrisonBreak]^x03 Gratulacje - Ukradles bron"); } case 5: { if(zyczenie) return; if(jail_get_play_game_id() > 7 || jail_get_days() == KILLDAY_DAY) { ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[PrisonBreak]^x03 Podczas zabawy nie mozna przeszukiwac!"); return; } w_trakcie[id]? wylacz_rewizje(id): wlacz_rewizje(id); } case 6:{ if(!jail_get_prowadzacy()) jail_set_prowadzacy(id); } case 7: jail_open_cele(); case 8: jail_set_prisoners_fight((menu_walka = !menu_walka), !menu_walka); case 9: jail_set_prisoners_micro((menu_mikro = !menu_mikro), true); case 10: client_cmd(id, "say /zabawy"); case 11: MenuFreeday(id); } } public MenuFreeday(id) { new menu2 = menu_create("Manager FD i Duszek:", "Handel_ManagerFreeday"); menu_additem(menu2, "Daj Freeday"); menu_additem(menu2, "Daj Duszka^n"); menu_additem(menu2, "Zabierz Freeday"); menu_additem(menu2, "Zabierz Duszka"); menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_display(id, menu2); } public Handel_ManagerFreeday(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) return; new acces, callback, data[3], iname[32]; menu_item_getinfo(menu, item, acces, data, 2, iname, 31, callback); replace(iname, 31, "^n", ""); new menu2 = menu_create(iname, (!item || item == 2)? "Handel_Menu_Freeday": "Handel_Menu_Duszek"); for(new i=1; i<=32; i++) { if(!is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T) continue; switch(item) { case 0,1:{ if(jail_get_prisoner_free(i) || jail_get_prisoner_ghost(i)) continue; } case 2:{ if(!jail_get_prisoner_free(i)) continue; } case 3:{ if(!jail_get_prisoner_ghost(i)) continue; } } new name[32]; get_user_name(i, name, 31); menu_additem(menu2, name, (!item || item == 1)? "1": "0"); } menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_display(id, menu2); } public Handel_Menu_Freeday(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) return; new id2, callback, data[3], name[32]; menu_item_getinfo(menu, item, id2, data, 2, name, 31, callback); callback = data[0]-'0'; id2 = get_user_index(name); jail_set_prisoner_free(id2, bool:callback, false); new szName[2][32]; get_user_name(id, szName[0], 31); get_user_name(id2, szName[1], 31); ColorChat(0, TEAM_COLOR,"^x04[PrisonBreak] ^x03%s ^x01%s freedaya ^x03%s",szName[0], callback? "dal": "zabral",szName[1]); } public Handel_Menu_Duszek(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) return; new id2, callback, data[3], name[32]; menu_item_getinfo(menu, item, id2, data, 2, name, 31, callback); callback = data[0]-'0'; id2 = get_user_index(name); jail_set_prisoner_ghost(id2, bool:callback, false); new szName[2][32]; get_user_name(id, szName[0], 31); get_user_name(id2, szName[1], 31); ColorChat(0, TEAM_COLOR,"^x04[PrisonBreak] ^x03%s ^x01%s duszka ^x03%s",szName[0], callback? "dal": "zabral",szName[1]); } public OnRemoveData(day) { menu_mikro = false; menu_walka = false; zyczenie = false; } public OnLastPrisonerTakeWish(id) zyczenie = true; public Handel_Menu_Widza(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) return; switch(item) { case 0: show_motd(id, "regulamin.txt", "Regulamin Serwera"); case 1: show_motd(id, "zasadygier.txt", "Zasady Gier"); case 2: show_motd(id, "komendy.txt", "Komendy"); } } public wlacz_rewizje(id) { if(get_user_team(id) != 2 || !is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED; if(zyczenie)return PLUGIN_HANDLED; if(jail_get_play_game_id() > 7 || jail_get_days() == KILLDAY_DAY) { ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[PrisonBreak]^x03 Podczas zabawy nie mozna przeszukiwac!"); return PLUGIN_HANDLED; } new body, target; get_user_aiming(id, target, body, 50); if(target && get_user_team(target) == 2) { ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[PrisonBreak]^x03 Nie nacelowales na wieznia"); return PLUGIN_HANDLED; } if(!is_user_alive(target)) return PLUGIN_HANDLED; if(jail_get_user_block(target) || jail_get_prisoner_free(target) || jail_get_prisoner_ghost(target)) return PLUGIN_HANDLED; jail_set_user_speed(id, 0.1); set_bartime(id, 5); set_bartime(target, 5); jail_set_user_speed(target, 0.1); w_trakcie[id] = target; w_trakcie[target] = id; set_task(5.0, "wylacz_rewizje", 5000+id); emit_sound(id, CHAN_WEAPON, "weapons/c4_disarm.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); return PLUGIN_HANDLED; } public wylacz_rewizje(taskid) { new id = taskid; if(taskid > 32) id -= 5000; if(get_user_team(id) != 2 || !w_trakcie[id]) return PLUGIN_HANDLED; remove_task(id+5000); jail_set_user_speed(id, 250.0); set_bartime(id, 0); if(is_user_alive(w_trakcie[id])) { jail_set_user_speed(w_trakcie[id], 250.0); set_bartime(w_trakcie[id], 0); } if(taskid > 32) Pokaz_bronie(id); w_trakcie[w_trakcie[id]] = 0; w_trakcie[id] = 0; return PLUGIN_HANDLED; } public Pokaz_bronie(id) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_alive(w_trakcie[id])) return; new weapons[32], numweapons, weaponname[32]; get_user_weapons(w_trakcie[id], weapons, numweapons); ColorChat(id, GREEN, "Znalazles:"); for(new i=0; i<numweapons; i++) { get_weaponname(weapons[i], weaponname, 31); replace(weaponname, 32, "weapon_", ""); replace(weaponname, 32, "knife", "piesci"); ColorChat(id, BLUE, weaponname); } emit_sound(id, CHAN_WEAPON, "weapons/c4_disarmed.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); } public Damage(id) { if(is_user_alive(id) && w_trakcie[id]) { wylacz_rewizje(id); } } stock Jaki_Pistolet(id) { if(!is_user_connected(id)) return 0; new weapons[32], numweapons; get_user_weapons(id, weapons, numweapons); for(new i=0; i<numweapons; i++) if((1<<weapons[i]) & 0x4030402) return weapons[i]; return 0; } stock ham_strip_weapon(id, wid, szname[]) { if(!wid) return 0; new ent; while((ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent, "classname", szname)) && pev(ent, pev_owner) != id) {} if(!ent) return 0; if(get_user_weapon(id) == wid) ExecuteHam(Ham_Weapon_RetireWeapon, ent); if(ExecuteHam(Ham_RemovePlayerItem, id, ent)) { ExecuteHam(Ham_Item_Kill, ent); set_pev(id, pev_weapons, pev(id, pev_weapons) & ~(1<<wid)); } return 1; } stock set_bartime(id, czas) { message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("BarTime"), _, id); write_short(czas); message_end(); }
Posted by Robiin on 03.04.2016 14:50
Posted by Robiin on 03.04.2016 00:45
Posted by Robiin on 02.04.2016 19:06
Jeżeli urywek mojej (w 100% działającej) funkcji
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)-12000, 1); new exp = cod_get_user_xp(id); new losowy = random_num(1000, 8000); cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
ma za zadanie (...) i wylosować liczbę od 1.000 do 8.000 i dodać o tyle expa graczowi, to jak sprawdzić wylosowaną liczbę? Chodzi mi o sposób, w jaki mogę pokazać graczowi ile EXP'a dostał, czyli ile zostało mu tego expa wylosowane.
Posted by Robiin on 02.04.2016 09:40
Posted by Robiin on 02.04.2016 00:50
Posted by Robiin on 02.04.2016 00:33
Nie mam na to czasu szczerze, ale spróbuj wgrać ten plugin, i zobaczyc czy działa
Posted by Robiin on 02.04.2016 00:17
Posted by Robiin on 02.04.2016 00:08
Posted by Robiin on 01.04.2016 23:54
// ----------------------------------------- // Amx Mod X 1.8.2 | HLDS 2013 | Pukawka.pl // ----------------------------------------- // AMX Mod X Configuration File echo Executing AMX Mod X Configuration File // Default access for all non admin players (see users.ini for access details) // // Default value: "z" amx_default_access "z" // Name of setinfo which should store a password on a client (you should change this) // Note: Always prefix the field with an underscore (aka: "_") // (Example: setinfo _pw "password") // // Default value: "_pw" amx_password_field "_pw" // Mode of logging to a server // 0 - disable logging, players won't be checked (and access won't be set) // 1 - normal mode which obey flags set in accounts // 2 - kick all players not on list // // Default value: 1 amx_mode 1 // Show admins activity // 0 - disabled // 1 - show without admin name // 2 - show with name // // Default value: 2 amx_show_activity 1 // Frequency in seconds and text of scrolling message // // Default value: "Welcome to %hostname% -- This server is using AMX Mod X" 600 //amx_scrollmsg "Welcome to %hostname% -- This server is using AMX Mod X" 600 // Center typed colored messages (last parameter is a color in RRRGGGBBB format) // // Default values: "Welcome to %hostname%" "000255100" // "This server is using AMX ModX\nVisit http://www.amxmodx.org" "000100255" //amx_imessage "Welcome to %hostname%" "000255100" //amx_imessage "This server is using AMX Mod X\nVisit http://www.amxmodx.org" "000100255" // Frequency in seconds of colored messages // // Default value: 180 amx_freq_imessage 150 // Ban times for the main ban menu (amx_banmenu) // Use 0 for permanent ban // Default values: 0 5 10 15 30 45 60 amx_plmenu_bantimes 0 5 10 15 30 45 60 // Slap damage amounts for the main slap menu (amx_slapmenu) // Slay is automaticall inserted as the first option // Default values: 0 1 5 amx_plmenu_slapdmg 0 1 5 // Set in seconds how fast players can chat (chat-flood protection) // // Default value: 0.75 amx_flood_time 0.75 // Amount of slots to reserve. // // Default value: 0 amx_reservation 1 // If you set this to 1, you can hide slots on your server. // If server "full" of public slots and slots hidden, you must manually connect with connect console command // // Default value: 0 amx_hideslots 1 // Displaying of time remaining // a - display white text on bottom // b - use voice // c - don't add "remaining" (only in voice) // d - don't add "hours/minutes/seconds" (only in voice) // e - show/speak if current time is less than this set in parameter // // Default value: "ab 1200" "ab 600" "ab 300" "ab 180" "ab 60" "bcde 11" amx_time_display "ab 1200" "ab 600" "ab 300" "ab 180" "ab 60" "bcde 11" // Announce "say thetime" and "say timeleft" with voice, set to 0 to disable. // // Default value: 1 amx_time_voice 1 // Minimum delay in seconds between two voting sessions // // Default value: 10 amx_vote_delay 10 // How long voting session goes on // // Default value: 10 amx_vote_time 10 // Display who votes for what option, set to 0 to disable, 1 to enable. // // Default value: 1 amx_vote_answers 1 // Some ratios for voting success // Default value: 0.40 amx_votekick_ratio 0.40 // Default value: 0.40 amx_voteban_ratio 0.40 // Default value: 0.40 amx_votemap_ratio 0.40 // Default value: 0.02 amx_vote_ratio 0.02 // Max. time to which map can be extended // // Default value: 90 amx_extendmap_max 90 // Step for each extending // // Default value: 15 amx_extendmap_step 15 // If you set this to 0, clients cannot chose their language, instead they use // whatever language the server is configured to use. // // Default value: 1 amx_client_languages 0 // Plugin Debug mode // 0 - No debugging (garbage line numbers) // 1 - Plugins with "debug" option in plugins.ini are put into debug mode // 2 - All plugins are put in debug mode // Note - debug mode will affect JIT performance // // Default value: 1 amx_debug 1 // Plugin MultiLingual Debug // To debug a language put its 2 letter code between quotes ("en", "de", etc) // "" means disabled // // Default value: "" amx_mldebug "" // // Beginning of Counter-Strike package specific configurations. // // Rank mode // 0 - by nick // 1 - by authid // 2 - by ip // // Default value: 1 csstats_rank 0 // Max size of the stats file // // Default value: 3500 csstats_maxsize 99999999 // Whether or not to rank bots with csstats - set to 1 to rank bots, 0 otherwise. // // Default value: 0 csstats_rankbots 0 // Duration of HUD-statistics // // Default value: 12.0 amx_statsx_duration 12.0 // HUD-statistics display limit relative round freeze end // Negative time will clear the HUD-statstics before the round freeze time has ended // // Default value: -2.0 amx_statsx_freeze -2.0 //Cvary sv_rsdisplay "1" sv_rsadvertise "0" amx_bulletdamage_recieved "1" amx_bulletdamage "1" ad_react_all "1" ad_rand_min "95" ad_rand_max "95" sv_parachute "1" parachute_fallspeed "100" ss_hostname "" ss_username "" ss_password "" ss_database "" ss_mscreens "5" ss_interval "1.0" ss_sitemap "[moja strona]" ss_banplayer "1" ss_bantime "0" ss_banreason "Wstaw 5 ssow na [moja strona]" amx_bancfg_delay "0.1" amx_bancfg_logs "1" amx_bancfg_show_hudmsg "0" amx_bancfg_steam_support "0" amx_bancfg_auth "1" esp "1" // Jesli 1 plugin włączony, jeśli 0 plugin wyłączony esp_timer "0.3" // Czas ESP? esp_allow_all "0" // Czy wszyscy mają dostęp do ESP? esp_disable_default_keys "0" // wyłączyć standardowe przyciski (chyba chodzi o to, że esp włączasz przyciskami w/s
gotowiec
Posted by Robiin on 01.04.2016 23:46
Posted by Robiin on 01.04.2016 23:38
@Up, tak właśnie myślałem że związane z tym
http://amxx.pl/topic...xx/#entry723977
Następnym razem zacznij od najprostszych rzeczy
Posted by Robiin on 01.04.2016 23:35
amxx.cfg >
linijka z cvarem ma wyglądać tak;
esp_cvar "1" - Tutaj dodajesz sobie opisy, 1 włączone, 0 wyłąćzone itp.
Najprawdopodobniej masz;
esp_cvar 1 ---
lub
esp_cvar --- 1
ew. coś w tym stylu
W każdym razie masz coś nie tak w pliku amxx.cfg, możesz go tu wrzucić, żeby dostać łatwiejsze porównania, lub gotowy plik
Community Forum Software by IP.Board 3.4.9
Licensed to: AMXX.pl © 2008 -