Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Robiin - zdjęcie

Robiin

Rejestracja: 26.12.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: dziś, 11:49
*****

Moje tematy

Wzmacniacz sygnału 5g

07.10.2024 13:38

Jestem w sieciach zielony i nie wiem jak to wszystko działa, a podobno router jest w dziurze sygnału, przez co są gigantyczne pingi, lagi itp.

Strzelam, że wzmacniacz pomoże na takie problemy, ale może czegoś nie wiem? Ile takie coś kosztuje? Co powinienem wiedzieć i na co patrzeć?

Podbijanie ID w mysqlu przy insertowaniu duplikatów

18.05.2024 17:07

    new Handle:insert_query = SQL_PrepareQuery(sql_connection,
        "INSERT INTO `missions` (`uid`, `name`, `desc`, `goal`) VALUES ('%s', '%s', '%s', '%i') \
        ON DUPLICATE KEY UPDATE `desc`='%s', `name`='%s', `goal`='%i';",
        uid, name, desc, goal, name, desc, goal);

Powyższe zapytanie robi jedną niefajną rzecz: mimo, że nie dodaje rekordu jeśli dana misja istnieje, to podbija id (to z AUTO_INCREMENT). Doczytałem, że to nie jest bug tylko celowe działanie, które ma coś tam zabezpieczyć. No ale nie widzi mi się robić osobnego zapytania (a w dodatku threaded), żeby sprawdzić czy dana misja jest już dodana.

Zapytanie ma na celu dodać rekord, jeśli taki nie istnieje, i zaktualizować go, jeśli coś się zmieniło.

Jakieś pomysły?

Programowanie gierek typu "decyzja ma znaczenie"

12.05.2024 10:03

Ostatnio ogrywam sobie the walking deada i zastanawiam się w jaki sposób takie gierki radzą sobie z tym wyborem, który niby ma znaczenie.

No bo co, dochodzi do momentu decyzji następnych wydarzeń i walą ifa i odgrywają konkretną scenę względem wyboru? Może coś pokroju blueprintów z Unreal Engine i składania fabuły w ten sposób?

Crashe przy formatowaniu wiadomosci na say_team

27.04.2024 12:52

Przeczytałem temat o fixie na prefixy po aktualizacji: https://amxx.pl/topi...o-aktualizacji/

Kodzik od McHappyego mi nie działał, więc ograniczyłem długość wiadomości ręcznie - i to działa, ale tylko dla say, a nie say_team.

Say_team rzuca CSowym tagiem "#Cstrike_"(coś tam) - dlatego nie mogę uciąć wiadomości zawczasu.

Jakieś pomysły jak ograniczyć też długość przy say_team? Prefixów jest dużo, są długie, więc miejsca na samą wiadomość nie ma dużo.

 

Spoiler

Profiler 1.9/1.10 i wydajność forwardów

15.04.2024 20:14

Dwa pytania:

1. Zrobili coś takiego pod 1.9/1.10? https://forums.allie...ead.php?t=67752

2. Robił ktoś testy jak wydajne są forwardy? Mam w pluginie wykonywanie forwarda kilka(może kilkanaście) razy na sekundę dla jednego gracza. Zastanawia mnie czy może to powodować jakieś stuttery.