Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Robiin - zdjęcie

Robiin

Rejestracja: 26.12.2015
Aktualnie: Przegląda temat TWORZENIE SERWERA
Dostępny Ostatnio: 21 minut temu
*****

#726385 Pytanie cod_inflict_damage

Napisane przez Robiin w 20.05.2016 11:12

 

Jak w temacie jak zastosowac ten kod w pluginie:

 

potrzebuje przerobić ten kod na mod inny niż codmod  przykład :

 

cod_inflict_damage(id,pHit,DAMAGE,1.0)
 
zamienic na np jailbreak ?

 

 

 

Co za różnica? W kod nikt Ci przecież nie patrzy, a tak samo podziała przez cod_inflict_damage, jak jail_inflict_damage po zmianie ._.

 

 

Chyba że chcesz stworzyć nowy natyw, to:

 

 

Możesz użyć funkcji:

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, victim, 0, attacker, damage , 1);

  • +
  • -
  • 1


#726254 Plugin wyświetlający napis przy danej liczbie graczy

Napisane przez Robiin w 16.05.2016 08:09

Polecam BS limiter, bo domyślam się że chodzi ci o to żeby nie można było plantować na bsie B, kiedy na serwerze nie ma 10 osób.

 

https://amxx.pl/topi...956-bs-limiter/


  • +
  • -
  • 1


#726179 Cod By Jamdzam v3

Napisane przez Robiin w 14.05.2016 15:33

amatorskie to jakies takie :^D

 

Wszystko krytykujesz, jeszcze nie widziałem żebyś tą swoją super wiedzą się dzielił.


  • +
  • -
  • 1


#726174 Doczepi mi ktoś model noza do Vipa

Napisane przez Robiin w 14.05.2016 14:36

entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_kosa_vipa.mdl")

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#726112 Noktowizor

Napisane przez Robiin w 13.05.2016 20:36

Mam taki kod:

if(kasa2 >= 16000)
            {
                    cs_set_user_money(id, kasa2-16000);

                    give_item(id, "item_nvgs");

                    client_print(id, print_chat, "[MOD] Kupiles Noktowizor!");
                }        
                        
            else
                client_print(id, print_chat, "[MOD] Niestety, ale nie masz tyle pieniedzy.");
                }

Wszystko pięknie i ładnie, hajs odejmuje, ale niestety noktowizora do ekwipunku nie dodaje. Leo, why?

 

Polecam też sprawdzanie czy gracz jest żywy.

 

 

 

 

zamiast

give_item(id, "item_nvgs")

daj

cs_set_user_nvg(id,1)

Domyślam się że nie zadziała give_item, bo nie jest on ustawiony dla klasy coda?


  • +
  • -
  • 1


#726003 problem z klasą premium

Napisane przez Robiin w 10.05.2016 17:55

Po wypowiedzi wnioskuję, że próbowałeś coś wykombinować, ale Ci nie wyszło, dlatego nie dam gotowca, ale tipa ;>

 

 

https://amxx.pl/topi...zombie-premium/


  • +
  • -
  • 1


#725783 /powtórz, czyli komenda dla TT, którzy nie usłyszeli poleceń prowadzącego

Napisane przez Robiin w 05.05.2016 09:44

opis
 
TT ma opcje wpisania komendy /powtorz, która wywoła wiadomość na HUD 

"Gracz X prosi o powtórzenie poleceń" przez Y sekund, które ustawia się cvarem.

 

W przyszłości mam zamiar się pobawić z Dhudem, ze względu na nadpisywanie wiadomości na HUD przez chociażby silnik JB.

 

komendy
 
/powtorz

 

instalacja
 
Standardowa.
 
 
konfiguracja

register_cvar("czas_info", "15.0")

w miejsce 15.0, wpisujemy czas, który znaczyć ma ile będzie wyświetlał się komunikat  "prosi o powtórzenie poleceń" na hudzie.

 

w /cstrike/addons/amxmodx/configs amxx.cfg dopisujemy

amx_forum "forum naszego serwera"

 

download

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#725773 Tesla

Napisane przez Robiin w 04.05.2016 17:23

g_effect_time = register_cvar("zp_zclass_eb_effecttime", "5.0")

tak przypuszczam, że to odpowiada za efekt paraliżu, a to:

g_surv_effect_time = register_cvar("zp_zclass_eb_surveffecttime", "0.1") 

odpowiada za to samo, tylko że w przypadku survivora.


  • +
  • -
  • 1


#725709 Tesla

Napisane przez Robiin w 03.05.2016 16:29

gCvarDamageMultiplier = register_cvar( "zp_iron_dmg_multiplier", "0.60" )

  • +
  • -
  • 1


#725692 Tesla

Napisane przez Robiin w 03.05.2016 10:27

Sma daj ;P


  • +
  • -
  • 1


#725287 Paczka Codmod By Biunio

Napisane przez Robiin w 23.04.2016 19:25

0 w tym cod moda

"plugiuw"?

 

Zwykła sklejka, możliwa do wykonania w 5 minut ^^


  • +
  • -
  • 1


#725150 Problem z VIP ultimate

Napisane przez Robiin w 20.04.2016 15:43

public plugin_precache()
{
	precache_sound("misc/vip/klick.wav");
	precache_sound("misc/vip/vip.wav");
	precache_model("models/player/vip/vip.mdl");
	
  /*
	precache_model("models/player/vip_TT/vip_TT.mdl");
	precache_model("models/player/vip_CT/vip_CT.mdl");
  */
}
public SetPlayerModel(id)
{
  /*if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
	{
		cs_set_user_model(id, "vip_TT");
	}
	else
	{
		cs_set_user_model(id, "vip_CT");
	}
  */
	cs_set_user_model(id, "vip");
}

  • +
  • -
  • 1


#725118 Model do VIpa

Napisane przez Robiin w 19.04.2016 16:51

żeby nie podmieniło ci za dźwięki z kosy musisz sam sobie zmienić  ^^

new const gSounds[][] = {
	"weapons/knife_deploy1.wav",
	"weapons/knife_hitwall1.wav",
	"weapons/knife_hit1.wav",
	"weapons/knife_hit2.wav",
	"weapons/knife_hit3.wav",
	"weapons/knife_hit4.wav",
	"weapons/knife_slash1.wav",
	"weapons/knife_slash2.wav",
	"weapons/knife_stab.wav"
};

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#725065 Paczka 4Fun [Ruletka+Vip]

Napisane przez Robiin w 18.04.2016 17:12

koleś dostał bana to mogę sb pobrać te paczkę ? :D

Każdy mógł zawsze. Paczka jest udostępniona publicznie, możesz z nią robić co chcesz, poza przypisywaniem jej pod siebie.


  • +
  • -
  • 1


#725028 Przerobienie magic marker

Napisane przez Robiin w 18.04.2016 11:33

masz

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1