Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

water - zdjęcie

water

Rejestracja: 11.08.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.08.2015 21:31
-----

#666827 Sklep Cod Mod by Play [Aktualizacja 02.08.2016]

Napisane przez Dziobak? w 12.10.2014 19:48

Sklep Cod Mod by Play po aktualizacji

 

opis.png

 

Siema, chciałbym się z wami podzielić moim sklepem który miałem przez pewien okres u siebie na serwerze i bardzo dobrze się sprawował i gracze byli zadowoleni. Od dawna chciałem go udostępnić ale jakoś nie było czasu albo mi się nie chciało.

 

Ważne informacje:

Rakiety i inne umiejętności używamy klawiszem E

Nazwę waluty możemy zmienić szukając w *sma

new const say_dolar[]="dolarow";

Jeżeli chcemy zmienić walute to w *sma szukamy:

#define set_waluta  cs_set_user_money
#define get_waluta  cs_get_user_money(id)

i zmieniamy, przykładowo na

#define set_waluta  cod_set_user_coins
#define get_waluta  cod_get_user_coins(id)

dodatkowo pod spodem musimy dodać:

native cod_set_user_coins(id, wartosc);
native cod_get_user_coins(id);

Gdy zmienimy walutę w przedstawionym wyżej mini poradniku wymagany będzie poniższy plugin.

https://amxx.pl/topi...3-system-monet/

 

ss.png

 

Stara Wersja

Spoiler

 

Po aktualizacji

amxx_1470128149__20160802104323_1.pngamxx_1470128176__20160802104323_2.pngamxx_1470128220__20160802104323_3.pngamxx_1470128250__20160802104323_4.pngamxx_1470128280__20160802104323_5.png

 

 

 

komendy.png

/Sklep
/Shop

inneinformacje.png

 

02.08.2015

  • Załadowana aktualizacja pluginu, 
  • zostały skasowane zbędne rzeczy,
  • wyeliminowane bugi jakie w poprzedniej wersji były,
  • wiele więcej....

 

download.png

Załączony plik  cod_shop.sma   30,17 KB  334 Ilość pobrań
  cod_shop.amxx

Załączony plik  sklep.cfg   2,27 KB  201 Ilość pobrań

 

Załączony plik  Sklep 2.5.rar   172,03 KB  668 Ilość pobrań


  • +
  • -
  • 15


#209383 Dodawanie frakcji - 2 sposoby

Napisane przez Cypis' w 25.01.2011 21:21

Frakcje czytane z pliku cod_frakcje.ini w configs.

Jak zainstlować:
Gotowiec:
Spoiler

Edytacja Silnika:
Spoiler


Instrukcja jak dodac frakcje:
Spoiler

  • +
  • -
  • 139


#313251 Naprawienie rozwalania bs

Napisane przez DarkGL w 25.10.2011 18:01

Edytujemy plik paintballgun.sma
Modyfikacji wymaga tylko jedna linijka z funkcji

public fw_touch(bullet, ent)

if (pev(ent, pev_health) && !is_ent_alive)
{
	ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ent, owner, owner, float(pev(ent, pev_health)), 0);
	valid_surface = false;
}

zamieniamy na

if (pev(ent, pev_health) && !is_ent_alive && pev(ent,pev_takedamage))
{
	ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ent, owner, owner, float(pev(ent, pev_health)), 0);
	valid_surface = false;
}

  • +
  • -
  • 17


#344271 Klasa Mnich - posiada Teleport

Napisane przez brains..? w 03.01.2012 20:41

Witam


Jest duzo pytan o klase z teleportem wiec tutaj ją zamieszczam.



#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <xs>

new const nazwa[] = "Mnich";
new const opis[] = "Posiada teleport (Mozna uzyc co 10s)";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 17;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 6;


new bool:uzyl[33];


public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Mnich] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

uzyl[id] = false;
return COD_CONTINUE;
}



public cod_class_skill_used(id)
{

if (!uzyl[id]==false)
{
client_print(id, print_center, "Teleport mozna uzywac co 10s");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(uzyl[id] || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:start[3], Float:view_ofs[3];
pev(id, pev_origin, start);
pev(id, pev_view_ofs, view_ofs);
xs_vec_add(start, view_ofs, start);

new Float:dest[3];
pev(id, pev_v_angle, dest);
engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest);
global_get(glb_v_forward, dest);
xs_vec_mul_scalar(dest, 999.0, dest);
xs_vec_add(start, dest, dest);

engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, id, 0);

new Float:fDstOrigin[3];
get_tr2(0, TR_vecEndPos, fDstOrigin);

if(engfunc(EngFunc_PointContents, fDstOrigin) == CONTENTS_SKY)
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:fNormal[3];
get_tr2(0, TR_vecPlaneNormal, fNormal);

xs_vec_mul_scalar(fNormal, 50.0, fNormal);
xs_vec_add(fDstOrigin, fNormal, fDstOrigin);
set_pev(id, pev_origin, fDstOrigin);
uzyl[id] = true;
set_task ( 10.0, "ResetHUD", id )
set_task ( 10.0, "InfoTel", id )
}

public ResetHUD(id)
{
uzyl[id] = false;
}

public InfoTel(id)
{
client_print(id, print_center, "Mozesz uzyc Teleportacji");
}



Mini Tutorial :)

1. Aby zmienić czas pomiędzy użyciem Teleportu nalezy zmienic 10 na dowolną liczbe:

set_task ( 10.0, "ResetHUD", id )



2.Aby zmieić odległość teleportacji nalezy edytować 999 na dowolną liczbe:

xs_vec_mul_scalar(dest, 999.0, dest);





Przepraszam za błędy ortograficzen, J.Polski nie jest moją mocną stroną.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 10


#256457 Poradnik jak kompilować pluginy

Napisane przez Hiroshima w 06.06.2011 17:07

Kompilacja lokalna



1. Na początek ściągamy nasz kompilator, przyjmijmy, że rozpakowujemy go na pulpicie:
Załączony plik  compiler.rar   966,98 KB  11168 Ilość pobrań


2. Znajdujemy plugin na forum który nas interesuje; np CODMod: [CoD Nowy] Call of Duty: MW Mod [UPDATE] - AMXX.pl: Support AMX Mod X

3. Pobieramy potrzebne pliki do kompilacji (pliki z rozszerzeniem: .sma, .inl, .inc)
* pliki .sma oraz .inl wrzucamy do głównego katalogu kompilatora
* pliki .inc wrzucamy do include


4. Wrzucamy je do folderu kompilatora

Dołączona grafika

5. Teraz wystarczy uruchomić compile.exe i czekać, aż nasz plugin się skompiluje. W przypadku powodzenia będzie to wyglądało tak:

Dołączona grafika

6. Pomyślnie skompilowane pliki (.amxx) znajdziesz w kompilatorze w folderze compiled

Teraz wystarczy wrzucić pliki .amxx na naszego HLDSa i gotowe.

Jeżeli nadal nie rozumiesz, możesz przeczytać jeszcze drugą wersję:
Kompilacja lokalna - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 48