Na gorze dodaj
#include <colorchat>
potem zamien:
client_print(index , print_chat ,
na:
ColorChat(index, GREEN,
GREEN odpowiada za kolor, w tym wypadku zielony. Wiecej o tym jest tutaj: http://amxx.pl/dokum...a/i11/colorchat.
Skompilowac i gotowe.
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|




Mężczyzna
Napisane przez Linux'
w 03.07.2015 19:33
Na gorze dodaj
#include <colorchat>
potem zamien:
client_print(index , print_chat ,
na:
ColorChat(index, GREEN,
GREEN odpowiada za kolor, w tym wypadku zielony. Wiecej o tym jest tutaj: http://amxx.pl/dokum...a/i11/colorchat.
Skompilowac i gotowe.
Napisane przez Epal
w 01.07.2015 08:21
Napisane przez
P0Y3B
w 26.06.2015 21:39
Nw czy zadziała, ale prowizorycznie możesz zrobić tak:
Podczas tworzenie klasy na koncu opisu klasy możesz wstawić "takie cuś" ^n\yBronie:\w Proca, Kałach
Oczywiscie bedziesz musiał pousuwać Bronie: w QTM_CodMod.sma
Jak nie ogarniesz to napisz GG:48219911 to pomoge szybciej(Tak wiem temat na forum=rozwiazanie na forum)
Napisane przez Arnn
w 22.06.2015 13:49
Witam, wrzucam wam gotowy "skrypt" do generacji publikowania serwerów, mój był stworzony do gry Minecraft ale można go dowolnie przerobić, jako że kod jest przestarzały to wrzucam wam go tutaj, może komuś się przyda i go wykorzysta.
DL: http://speedy.sh/X4qPa/arnn.rar
Podgląd: http://arnn.pl/arnn/
Pozdrawiam Arnn ![]()
Napisane przez Balian3D
w 18.06.2015 11:20
Proszę. Poprawiłem błąd
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Humanoid";
new const opis[] = "Posiada 1/5 z M4A1 | 1/2 z Deagla | Auto BH";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 150;
new const kondycja = 200;
new const inteligencja = 50;
new const wytrzymalosc = 250;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwPrethink_AutoBH(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE
if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
new flags = pev(id, pev_flags)
if (flags & FL_WATERJUMP)
return FMRES_IGNORED;
if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
return FMRES_IGNORED;
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return FMRES_IGNORED;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] += 250.0;
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);
}
return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_M4A1 && damage > 20.0 && random_num(1,5) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Napisane przez Cypis'
w 25.01.2011 21:21
QTM_CodMod.amxx 53,43 KB 211 Ilość pobrań
QTM_CodMod.sma 41,46 KB 3657 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
- wrzucamy do scripting
cod_frakcje.ini 344 bajtów 5257 Ilość pobrań#define MAX_WIELKOSC_FRAKCJA 64
new frakcja_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1][MAX_WIELKOSC_FRAKCJA+1];
new nazwa_klasy[MAX_ILOSC_KLAS+1][64];
new nazwa_frakcji[MAX_ILOSC_KLAS+1][64];
new klasid;
loadfile()
public plugin_init()
{
//kod
loadfile()
}
public loadfile()
{
new file[256];
get_configsdir(file,charsmax(file));
formatex(file, charsmax(file), "%s/cod_frakcje.ini", file);
if(!file_exists(file))
return;
new row[128], trash, size=file_size(file,1);
for(new i=0;i<size;i++)
{
read_file(file, i, row, charsmax(row), trash);
if((contain(row,";")!=0) && strlen(row) && klasid<MAX_ILOSC_KLAS+1)
{
replace(row, charsmax(row), "[klasa]", "");
split(row, nazwa_klasy[klasid], charsmax(nazwa_klasy[]), nazwa_frakcji[klasid], charsmax(nazwa_frakcji[]), "[frakcja]");
klasid++;
}
}
}
for(new i=0;i<klasid;i++){
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],nazwa_klasy[i])){
frakcja_klas[ilosc_klas] = nazwa_frakcji[i];
}
}
public ZarejestrujKlase(plugin, params)
{
if(params != 7)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS)
return -1;
pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin;
get_string(1, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY);
get_string(2, opisy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU);
bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(3);
zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(4);
kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(5);
inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(6);
wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
for(new i=0;i<klasid;i++){
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],nazwa_klasy[i])){
frakcja_klas[ilosc_klas] = nazwa_frakcji[i];
}
}
return ilosc_klas;
}
public WybierzKlase(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Frakcje");
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(!equal(frakcja_klas[i],"") && !is_in_previous(frakcja_klas[i],i)){
menu_additem(menu,frakcja_klas[i],frakcja_klas[i])
}
}
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
}
public WybierzKlase_Frakcje(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
new menu2 = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
new klasa[50],szTmp[5];
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(equali(data,frakcja_klas[i])){
WczytajDane(id, i);
format(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
num_to_str(i,szTmp,charsmax(szTmp));
menu_additem(menu2, klasa, szTmp);
}
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu2);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
item = str_to_num(data);
if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
nowa_klasa_gracza[id] = item;
if(klasa_gracza[id])
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
else
{
UstawNowaKlase(id);
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public bool:is_in_previous(frakcja[],from){
for(new i = from - 1;i>=1;i--){
if(equali(frakcja_klas[i],frakcja)){
return true;
}
}
return false;
}
cod_frakcje.ini 344 bajtów 5257 Ilość pobrań
[klasa]twoja nazwa klasy(ta z menu wyboru klas)[frakcja]twoja nazwa frakcji
[klasa]Szpieg[frakcja]Rosjanie
Napisane przez ZAREZERWOWANY
w 13.06.2013 20:10
CoD MoD by ZR
Witam,
chciałbym Wam przedstawić nową, unikalną paczkę CoD MoD - przystosowaną do serwerów offline (z botami), jednakże można ją łatwo przekształcić na serwer online.
Jest to moja pierwsza paczka, więc proszę o wyrozumiałość i mniej krytyki
Wystarczy moja samokrytyka ;d
A więc zaczynajmy...
1. Co znajduje się w mojej paczce?
- Nowe Klasy/Perki, które nie znajdziecie na innych forach/tematach
- System Monet oraz Pkt Misji (nowość)
- Dodatkowy Exp za HS-y
- Licznik HS-ów
- Regulamin
- Oddaj Perk
- Menu Cod Mod'a
- Sklep na 2 waluty - Monety oraz Pkt Misji
- Obsługa botów dla CoD
- Trujący Gaz
2. Dostępne komendy:
/misje
/hs
/hsall
/regulamin
/cod
/sklep
/monety
3. Spis Klas:
- Mistrz AK47/M4A1 - Zadaje więcej obrażeń z (AK47/M4A1) zależnie od jego poziomu (PREMIUM)
- Amadeusz - Zadaje więcej obrażen z UM45
- Desant - Posiada spadochron oraz ciche buty + M4A1
- Inżynier - Może stawić działko (Szybkość budowy zależna od pkt Inteligencji, Wart. Pocz. (0 INT) 4%) + P90
- Kamikadze - Potrafi sie zdetonować + AK47
- Komandos - Zabija śmiertelnie nożem (PPM) + Deagle
- Konspirant - Potrafi odbijać pociski (1/6) i za to dostaje XP (Zależnie od HP, HP/10) + UMP45
- Łącznik - Na nożu ma radar telegrafisty + Galil
- Medyk - Dostaje 2 apteczki (Lekko zmienione działanie) + SG552
- Najemnik - Zwiększone obrażenia z SCOUT'a + MAC10
- Niszczyciel - Większe obrażenia z TMP
- Obrońca - Posiada ogromny pancerz + M249
- Partyzant - Może sparaliżować przeciwnika amunicją i za to dostaje EXP (Zależny od INT) + Galil
- Pułkownik - Może oślepić wroga amunicją + FAMAS
- Rozbójnik - Brak specjalizacji + XM1014
- Rusher - Zwiększone obrażenia z M3
- Sanitariusz - Potrafi wskrzeszać zmarłych, leczy siebie (10 HP co 5 sek) + MP5NAVY
- Saper - Posiada 4 miny + P90
- Sierżant - Zadane obrażenia zamienia na HP + ELITES
- Snajper - Większe obrażenia z AWP
- Stalowa Ręka - Mniejszy rozrzut broni + MP5NAVY
- Strzelec Wyborowy - Brak specjalizacji + AK47 , M4A1
- Terrorysta - Podwójny skok oraz 4 HE + AK47
- Żołnierz - Wraz z poziomem dostaje coraz to lepsze bronie (W budowie)
Planuję dodać więcej klas PREMIUM takie jak:
- Elitarny Snajper
- Elitarny Komandos
- Elitarny Strzelec
- Elitarny Medyk ( Lekarz)
- Elitarny Saper
- Elitarny Żołnierz
- Elitarny Pułkownik
4. Spis Perków:
- Adrenalina
- Amartor
- Amfetamina
- Apteczka
- Autodestrukcja
- AWP Snajper
- Bezlik Ammo
- Buty Komandosa
- Buty Snajpera
- Buty Szturmowego
- Defibrylator
- Duch Kaprala
- Działko Strażnicze
- Eliminator Rozrzutu
- Fart Strzelca
- Granat Odłamkowy
- Kamizelka Nasa
- Kamuflaż
- Krytyczne Naboje
- Maksymalne Skupienie
- Mina Laserowa
- Moduł Odrzutowy
- Naboje Kapitana
- Naboje Ninji
- Naboje Pułkownika
- Nano Kamizelka
- Notatki Kapitana
- Notatki Ninji
- Notatki Sapera
- Nóż Komandosa
- Ogranicznik Rozrzutu
- Ogromny Pancerz
- Pancerz Neomaxowy
- Plastikowe Naboje
- Platynowe Naboje
- Podwójna Kamizelka
- Popsuta Kamizelka
- Porażające Naboje
- Prawa Ręka Rambo
- Przysposobienie Obronne
- Radar Telegrafisty
- Rozbłysk
- Sekret Admirała
- Sekret Komandosa
- Sekret Krowy
- Sekret Majora
- Sekret Generała
- Sekret Speedhacker'a
- Stary Pancerz
- Sztuka Dezorientacji
- Tajemnica Admirała
- Tajemnica Generała
- Tajemnica Majora
- Tajemnica Najemników
- Tajemnica Snajpera
- Tajemnica Wojskowa
- Tarcza SWAT
- Trucizna
- Tytanowe Naboje
- Twardy Baniak
- Weteran
- Weteran Noża
- Wykrywacz Metali
- Wyposażenie Wsparcia
- Wytrenowany Weteran
- Wzmacniacz HP
- Wzmacniacz WYTRZ
- Wzmacniacz INT
- Wzmacniacz KOND
- Wzmocniona Kamizelka
- Zaskoczenie Wroga
- Zawodowy Rusher
- Zestaw Amadeusza
- Zestaw Lekarza
- Zestaw Medyka
- Zniszczony Kombinezon
- Zwinne Palce
- Złote Naboje
W kolejnej aktualizacji dodam kolejne nowe perki.
5. DownLoad
http://www.mediafire...h91yt4ae18kb547
W załączniku się nie zmieści ![]()
6. Instalacja
Standardowa:
1. Wklejamy całą zawartość do : /cstrike/...
2. Wklejamy swoją muzykę do : /cstrike/sound/misc/...
Lista miejsc docelowych piosenek:
1 Track. Cs 1.6/cstrike/sound/misc/muzyka_ZR_1.mp3
2 Track. Cs 1.6/cstrike/sound/misc/muzyka_ZR_2.mp3
3 Track. Cs 1.6/cstrike/sound/misc/muzyka_ZR_3.mp3
4 Track. Cs 1.6/cstrike/sound/misc/muzyka_ZR_4.mp3
5 Track. Cs 1.6/cstrike/sound/misc/muzyka_ZR_5.mp3
Miejsca docelowe możecie zmienić w codshop.sma ( Zanim zmienisz zrób kopię zapasową)
7. Dodatkowe informacje:
Za każdy poziom dostajesz 1 pkt (nie 2), który możesz wydać w INT,HP,WYTRZ,KOND - tak jak w standardowym CoD ![]()
Jeżeli nie dodasz muzyki, nie będziesz mógł uruchomić serwera.
W razie problemów pisać ![]()
Życzę przyjemnej gry na mojej paczce
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Wersja moda: 1.0.0
Następna aktualizacja: 20.06.2013 - 31.06.2013



Moja zawartość