Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

PanGucio - zdjęcie

PanGucio

Rejestracja: 02.06.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.07.2015 14:42
-----

Moje tematy

Status Permium i MegaPremium w hud

04.07.2015 14:54

siemka chciałbym zrobić w HUD status Premium itp. czyli pisało by 
Ranga: [Jezeli posiada ADMIN_LEVEL_D pisało by Premium | Jezeli ADMIN_LEVEL_E to Mega Premium | Jeżeli brak ani 1 ani 2 to pisało by Zwykły]

Mógłby ktoś podać kod jak to zrobić?

Prośba o dodanie własnego opisu broni w opisie klas

25.06.2015 10:14

Witajcie chciałbym dodać własny opis broni dla klas który ustalałbym w pliku klasy.
np zamiast:

Klasa: Morderca
bronie: AK47 | usp 
Dodatkowy opis blablabla

to dac

Klasa: Morderca
bronie AK45 | Colt 1911 
Dodatkowy opis blablabla

[KOSZ] Prośba o przerobienie silnika

24.06.2015 20:54

Witajcie chciałbym abyście przerobili mi silnik codmoda [plik w załączniku] żeby dodać własny opis broni jaki ustalimy np. w pliku klasy.

Tabelka z ruchomymi reklamami

24.06.2015 13:19

Witam,

 

Wiele osób z mojego otoczenia się pytała jak zrobić przesuwająca się reklama.

 

A więc zaczynamy

 

W panelu Admina wchodzimy następująco:

Style i Szablony -> Szablony -> 'Nazwa twojego stylu' -> Strona główna - szablony -> index

 

I teraz w zależności gdzie chcemy wstawiamy taki kod

<table border="1">
	<marquee>Tu wpisz text</marquee>
</table>

gdzie "Tu wpisz text" należy wpisać scieżke do grafiki lub własny text

a teraz dodatkowe opcje jakie możemy dodac

 

1.Określonego typu:

<marquee behavior="typ">Tu wpisz tekst</marquee>
gdzie jako "typ" należy wpisać:
  • "scroll" - tekst przesuwa się od prawej do lewej (domyślnie)
  • "alternate" - tekst przesuwa się od prawej do lewej, a następnie "odbija się" i powraca
  • "slide" - tekst przesunie się od prawej do lewej tylko raz, a później się zatrzyma i pozostanie nieruchomy

2.O określonym kierunku przesuwania:

<marquee direction="kierunek">Tu wpisz tekst</marquee>
gdzie jako "kierunek" należy wpisać:
  • "left" - tekst będzie przesuwał się w lewo (domyślnie)
  • "right" - tekst będzie przesuwał się w prawo
  • "up" - przesuwanie w górę (nie obsługuje MSIE 3.01 ani Netscape 7)
  • "down" - przesuwanie w dół (nie obsługuje MSIE 3.01 ani Netscape 7)

3.O określonych rozmiarach na ekranie:

<marquee width="x" height="y">Tu wpisz tekst</marquee>

lub

<marquee width="x%" height="y%">Tu wpisz tekst</marquee>
gdzie "x" oznacza szerokość w pikselach, a "y" wysokość (również w pikselach).
Natomiast "x%" oznacza szerokość w procentach ekranu, a "y" wysokość (również w procentach).

4.O określonej odległości od tekstu (nie obsługuje Netscape 7):

<marquee hspace="x" vspace="y">Tu wpisz tekst</marquee>
gdzie "x" oznacza poziomą odległość w pikselach, a "y" pionową odległość (również w pikselach).

5.O określonej ilości powtórzeń:

<marquee loop="n">Tu wpisz tekst</marquee>
gdzie "n" oznacza ilość powtórzeń.
6.O określonej szybkości przesuwania się tekstu:
<marquee scrollamount="n">Tu wpisz tekst</marquee>
lub
<marquee scrolldelay="ms">Tu wpisz tekst</marquee>
lub
<marquee truespeeed="truespeeed" scrolldelay="ms">Tu wpisz tekst</marquee>
gdzie jako "n" należy podać szybkość przesuwania w pikselach.
Natomiast jako "ms" należy podać szybkość przesuwania w milisekundach (1 milisekunda = 0.001 sekundy, 1000 milisekund = 1 sekunda).

Atrybut scrollamount="..." określa, o ile pikseli ma "przeskoczyć" tekst podczas jednego kroku animacji, natomiast scrolldelay="..." pozwala ustalić odstęp czasu pomiędzy tymi skokami. Łącząc oba parametry, mamy możliwość pełnej kontroli płynności ruchu (scrollamount) oraz jego szybkości (scrolldelay). Mniejsze wartości scrollamount="...", to mniej szarpany ruch, natomiast niższe scrolldelay="...", to szybsza animacja.

W ostatnim przypadku podanie atrybutu logicznego truespeed="truespeed" (nie obsługuje MSIE 3.01) spowoduje, że wartość scrolldelay="..." będzie ściśle określała prędkość przesuwania. Bez tego atrybutu wszystkie wartości mniejsze lub równe 59 (milisekund), są automatycznie zaokrąglane w górę do 60 (czyli wpisanie: 5, 30 czy 60 da taki sam efekt). Atrybut truespeed="truespeed" jest zatem przydatny dla SCROLLDELAY < 60. Jeśli chcemy określić SCROLLDELAY > 59, podawanie atrybututruespeed="truespeed" nie ma sensu (chociaż oczywiście można to zrobić).

 

Przykłady http://www.kurshtml....ml/marquee.html

Do napisania tego poradnika kożystałem z pomocy Kursyhtml.edu.pl

Własny opis broni dla klasy

24.06.2015 11:52

Chciałbym zmienić oryginalny opis broni na własny.

Czyli zamiast

Klasa: Morderca Cienia 
Bronie: AK47 | usp | Scout
Dodatkowy Opis: blablabla 

Żeby było

Klasa: Morderca Cienia 
Bronie: AK45 | Colt 1911 | Scout
Dodatkowy Opis: blablabla

Jest taka możliwość?