siemka chciałbym zrobić w HUD status Premium itp. czyli pisało by
Ranga: [Jezeli posiada ADMIN_LEVEL_D pisało by Premium | Jezeli ADMIN_LEVEL_E to Mega Premium | Jeżeli brak ani 1 ani 2 to pisało by Zwykły]
Mógłby ktoś podać kod jak to zrobić?
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
04.07.2015 14:54
siemka chciałbym zrobić w HUD status Premium itp. czyli pisało by
Ranga: [Jezeli posiada ADMIN_LEVEL_D pisało by Premium | Jezeli ADMIN_LEVEL_E to Mega Premium | Jeżeli brak ani 1 ani 2 to pisało by Zwykły]
Mógłby ktoś podać kod jak to zrobić?
25.06.2015 10:14
Witajcie chciałbym dodać własny opis broni dla klas który ustalałbym w pliku klasy.
np zamiast:
Klasa: Morderca bronie: AK47 | usp Dodatkowy opis blablabla
to dac
Klasa: Morderca bronie AK45 | Colt 1911 Dodatkowy opis blablabla
24.06.2015 20:54
Witajcie chciałbym abyście przerobili mi silnik codmoda [plik w załączniku] żeby dodać własny opis broni jaki ustalimy np. w pliku klasy.
24.06.2015 13:19
Witam,
Wiele osób z mojego otoczenia się pytała jak zrobić przesuwająca się reklama.
A więc zaczynamy
W panelu Admina wchodzimy następująco:
Style i Szablony -> Szablony -> 'Nazwa twojego stylu' -> Strona główna - szablony -> index
I teraz w zależności gdzie chcemy wstawiamy taki kod
<table border="1"> <marquee>Tu wpisz text</marquee> </table>
gdzie "Tu wpisz text" należy wpisać scieżke do grafiki lub własny text
a teraz dodatkowe opcje jakie możemy dodac
1.Określonego typu:
<marquee behavior="typ">Tu wpisz tekst</marquee>
2.O określonym kierunku przesuwania:
<marquee direction="kierunek">Tu wpisz tekst</marquee>
3.O określonych rozmiarach na ekranie:
<marquee width="x" height="y">Tu wpisz tekst</marquee>
lub
<marquee width="x%" height="y%">Tu wpisz tekst</marquee>
4.O określonej odległości od tekstu (nie obsługuje Netscape 7):
<marquee hspace="x" vspace="y">Tu wpisz tekst</marquee>
5.O określonej ilości powtórzeń:
<marquee loop="n">Tu wpisz tekst</marquee>
<marquee scrollamount="n">Tu wpisz tekst</marquee>
<marquee scrolldelay="ms">Tu wpisz tekst</marquee>
<marquee truespeeed="truespeeed" scrolldelay="ms">Tu wpisz tekst</marquee>
Atrybut scrollamount="..." określa, o ile pikseli ma "przeskoczyć" tekst podczas jednego kroku animacji, natomiast scrolldelay="..." pozwala ustalić odstęp czasu pomiędzy tymi skokami. Łącząc oba parametry, mamy możliwość pełnej kontroli płynności ruchu (scrollamount) oraz jego szybkości (scrolldelay). Mniejsze wartości scrollamount="...", to mniej szarpany ruch, natomiast niższe scrolldelay="...", to szybsza animacja.
W ostatnim przypadku podanie atrybutu logicznego truespeed="truespeed" (nie obsługuje MSIE 3.01) spowoduje, że wartość scrolldelay="..." będzie ściśle określała prędkość przesuwania. Bez tego atrybutu wszystkie wartości mniejsze lub równe 59 (milisekund), są automatycznie zaokrąglane w górę do 60 (czyli wpisanie: 5, 30 czy 60 da taki sam efekt). Atrybut truespeed="truespeed" jest zatem przydatny dla SCROLLDELAY < 60. Jeśli chcemy określić SCROLLDELAY > 59, podawanie atrybututruespeed="truespeed" nie ma sensu (chociaż oczywiście można to zrobić).
Przykłady http://www.kurshtml....ml/marquee.html
Do napisania tego poradnika kożystałem z pomocy Kursyhtml.edu.pl
24.06.2015 11:52
Chciałbym zmienić oryginalny opis broni na własny.
Czyli zamiast
Klasa: Morderca Cienia Bronie: AK47 | usp | Scout Dodatkowy Opis: blablabla
Żeby było
Klasa: Morderca Cienia Bronie: AK45 | Colt 1911 | Scout Dodatkowy Opis: blablabla
Jest taka możliwość?