Jeszcze 1 ;D
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
"Pomagam jak mogę"
Napisane przez Z!3L0ny w 24.04.2015 06:38
Jeszcze 1 ;D
Napisane przez Z!3L0ny w 23.04.2015 16:54
Czekam na kolejne.
Trzymaj jest 10% szans że zadziała nie daje sma bo ten kod jest |jak zadziała dam sma|wgraj amxx i zobacz czy działa prawidłowo jak nie to lepiej dać do tego perku zamiast -25% to może 25-50 wytrzymałości ?
Napisane przez Z!3L0ny w 23.04.2015 15:01
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> new const perk_name[] = "Shael"; new const perk_desc[] = "Twoja widoczność spada do 150"; new ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); } public cod_perk_enabled(id) { ma_perk[id] = true; set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 150); } public cod_perk_disabled(id) { ma_perk[id] = false; set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); }
Poprawiony za tamtą pomyłkę masz jeszcze 1perk
Napisane przez Z!3L0ny w 23.04.2015 12:28
Napisane przez Z!3L0ny w 23.04.2015 12:23
Napisane przez Z!3L0ny w 21.04.2015 18:27
Napisane przez Z!3L0ny w 21.04.2015 17:39
Mam blad.
Chodzi mi o pelerynke.
Inna nazwa perku miala byc, ale to juz sobie zmienie, druga sprawa w tym perku jest ciagle "Twoja widoczność jest zredukowana do 10" .. chcialem od 80 do 35 .
Mój błąd Mogłeś chociaż podziękować za tamte
Łap jeszcze inne perki 1 sobie musisz sam ustawić jaką chcesz wartość
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <codmod> new const perk_name[] = "Inteligentne Naboje"; new const perk_desc[] = "Zadajesz 10(+int)obrazen wiecej"; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "Pas"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id) { ma_perk[id] = true; } public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(ma_perk[idattacker]) cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.20, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.20, idinflictor, damagebits);
Jeżeli chcesz zmienić wartość liczonego DMG z INT to u góry masz podkreślone
Napisane przez Z!3L0ny w 21.04.2015 07:22
Masz może potem zrobię resztę
Kod pod modele:
Napisane przez Z!3L0ny w 21.04.2015 07:04
Napisane przez Z!3L0ny w 20.04.2015 16:27
Napisane przez Z!3L0ny w 19.04.2015 17:57
Napisane przez Z!3L0ny w 19.04.2015 09:34
Napisane przez Z!3L0ny w 18.04.2015 13:49
Napisane przez Z!3L0ny w 18.04.2015 13:24
Napisane przez Z!3L0ny w 17.04.2015 20:26