Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Z!3L0ny - zdjęcie

Z!3L0ny

Rejestracja: 06.04.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 24.07.2015 06:52
-----

#189630 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisane przez QTM. Peyote w 18.11.2010 18:56

testyq.png

Nowa wersja modyfikacji Call of Duty: MW.
Główną zmianą jest budowa moda.
Teraz wszystkie perki(przedmioty) i klasy są oddzielnymi pluginami.

Podziękowania dla:
MieTeK - za grafa.
Szyfrant - za testa.
testbs.png

say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy.
say /klasy - Otwiera menu opisów klas.
say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku.
say /perki - Otwiera menu opisów perków.
say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk.
say /reset - Resetuje statystyki.
say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki.
say /pomoc - Tajne.
testue.png

cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo.
cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana.
cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen.
cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP.
cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom.
cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu.
cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni
testhm.png

Kopiujemy zawartość folderu cstrike z CodMod.rar do folderu cstrike na serwerze.
Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!

testdi.png
(Tylko dla skrypterów)

forward cod_perk_changed(id, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku
------------------------------*/


forward cod_class_changed(id, klasa);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy
------------------------------*/


forward cod_perk_enabled(id, wartosc);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_used(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku
------------------------------*/


forward cod_class_enabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_class_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji
------------------------------*/
testkdr.png
(Tylko dla skrypterów)

native cod_get_user_xp(id);
/*------------------------------
Zwraca doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_level(id);
/*------------------------------
Zwraca poziom gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_points(id)
/*------------------------------
Zwraca punkty gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_xp(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_class(id);
/*------------------------------
Zwraca klase gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0);
/*------------------------------
Ustawia klase gracza,
jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast
------------------------------*/


native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0);
/*------------------------------
Zwraca perk gracza,
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku
------------------------------*/


native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1);
/*------------------------------
Ustawia perk gracza.
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
------------------------------*/


native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_points_to_health(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_points_to_intelligence(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_points_to_trim(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_points_to_stamina(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0);
/*------------------------------
Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji
------------------------------*/


native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]);
/*------------------------------
Zwaca numer perku o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_perks_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc perkow
------------------------------*/


native cod_get_perk_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]);
/*------------------------------
Zwaca numer klasy o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_classes_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc klas
------------------------------*/

native cod_get_class_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe klasy do Return
------------------------------*/


native cod_get_class_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis klasy do Return
------------------------------*/


native cod_give_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie
------------------------------*/


native cod_take_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania
------------------------------*/


native cod_set_user_shield(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia tarcze gracza.
------------------------------*/


native cod_set_user_nightvision(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia noktowizor gracza.
------------------------------*/


native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0);
/*------------------------------
Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer
------------------------------*/


native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
/*------------------------------
Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer
------------------------------*/    


native cod_get_level_xp(poziom);
/*------------------------------
Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu
------------------------------*/
testpx.png testyi.png
----------------> Link
Załączony plik  CodMod.rar   965,15 KB  39448 Ilość pobrań

Poprawiona wersja zapisu do pliku vault -> [cod nowy] Call of Duty: MW Mod %5BUPDATE%5D - post #328

Ostatnie zmiany:
  • Naprawione natywy cod_get_class_name i cod_get_class_desc i błąd z pojawiającą się informacją o zdobyciu poziomu.05.01.11-17:03
  • Usunięte bugi crashujące serwer, dodane 5 nowych natywów, blokowanie podnoszenia broni w stylu starego CodModa12.12.10-17:00
  • Dodane param_convert do get_perk_name/desc i get_class_name/desc oraz dodane poprzednie zmiany do *.amxx24.11.10-20:03
  • Naprawiony błąd z brakiem fraga za zabicie z rakiety, miny i dynamitu21.11.10-19:07
  • Usunięty client_cmd z pętli i dodany natyw cod_get_user_level21.11.10-12:07
  • Naprawiony perk notatki sapera i poprawiona funkcja UstawPerk19.11.10-12:35
  • Naprawiony natyw cod_get_perkid19.11.10-21:44
  • Usunięty bug z niewłaściwą losową wartością perku. Od teraz cod_perk_enabled wysyła numer perku, a cod_class_enabled numer klasy19.11.10-18:51
  • Dodana klasa Admirał(dawny Rambo) i naprawiony perk Tajemnica Generała.[sup]19.11.10-16:06
  • Poprawiony plik "codmod.inc" i małe zmiany. [sup]19.11.10-15:00
Zgłaszajcie bugi i zaglądajcie co jakiś czas czy nie ma łatek.
  • +
  • -
  • 323


#703410 Very Simple Precache Mod

Napisane przez DarkGL w 18.06.2015 15:13

Było to 5 lat temu więc zejdź z takiego tonu
  • +
  • -
  • 3


#702627 CodMod 1001 lvl

Napisane przez Dziobak? w 05.06.2015 23:21

Nudziło.się

 

 

Do wszystkiego są pliki *sma

 

 

Plugins.ini


; AMX Mod X plugins

; Admin Base - Always one has to be activated
admin.amxx        ; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx        ; admin base - SQL version (comment admin.amxx)

; Basic
admincmd.amxx        ; basic admin console commands
adminhelp.amxx        ; help command for admin console commands
adminslots.amxx        ; slot reservation
multilingual.amxx    ; Multi-Lingual management

; Menus
menufront.amxx        ; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx        ; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx        ; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx        ; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx        ; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx        ; Menus for commands/cvars organized by plugin

; Chat / Messages
adminchat.amxx        ; console chat commands
antiflood.amxx        ; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx        ; displays a scrolling message
imessage.amxx        ; displays information messages
adminvote.amxx        ; vote commands

; Map related
nextmap.amxx        ; displays next map in mapcycle
mapchooser.amxx        ; allows to vote for next map
timeleft.amxx        ; displays time left on map

; Configuration
pausecfg.amxx        ; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx        ; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
;restmenu.amxx        ; restrict weapons menu
statsx.amxx        ; stats on death or round end (CSX Module required!)
;miscstats.amxx        ; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx    ; weapons stats logging (CSX Module required!)

; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx    ; AMX Mod backwards compatibility layer

; Custom - Add 3rd party plugins here


systemmonet.amxx
spree.amxx
cod_prefix.amxx
show_ips.amxx
spawn_protection.amxx
GHW_Weapon_Replacement.amxx
skull.amxx
cod_paczki.amxx
cod_shop.amxx
parachute.amxx
ptb.amxx
OddajPerk.amxx
cod_vip.amxx
cod_expzafull.amxx
OddajPerk.amxx
WymianaPerkow.amxx
abd.amxx
ad_manager.amxx
admin_spec_esp.amxx
anticommerce.amxx
COD_Rynek.amxx

Lista Map

Spoiler

 

Paczka zawiera wszystkie modele broni.

 

 

Download: http://www11.zippysh...2oYjJ/file.html

 

 


  • +
  • -
  • 4


#703117 Automatyczny bot do Reklam [Poprawiony]

Napisane przez ENDRULA w 13.06.2015 14:19

Autor: Aragog 

 

 

Cechy bota: 
• Historia wykonywanych reklam 
• Każde konto może mieć różne haslo,nick itd.. 
• Edycja i usuwanie kont 
• Działa nawet na darmowych hostingach typu ugu, ct8 itp.. 
• Lista for pod przemo 
• Działa na każdej wersji przema włącznie z 1.12.8 
 

Instalacja:
Jest ona automatyczna, zaraz po wgraniu plików na swoją stronę wyskakuje okienko z instalacją w którym należy podać: 
1. Host bazy danych 
2. Nazwe bazy danych 
3. Użytkownika bazy danych 
4. Hasło bazy danych 
 
bot-do-reklam_5572a3536c3e8.jpg
 
 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 5


#703118 reCAPTCHA Google 2015 MOD

Napisane przez ENDRULA w 13.06.2015 14:26

Autor:  kooza [ GraffPoint.pl ]

Opis: Modyfikacja podmienia standardowe uwierzytelnianie graficzne przy rejestracji na reCAPTCHA Google 

paneladmin_557c2fab8c427.png

 

 

 

rejestracja_557c2fce78368.png

 

szybkarejestracja_557c2fee3b0d0.png

 

Uwaga: 
- Pamiętaj o włączeniu uwierzytelniania w PA>KONFIGURACJA>PROFILU>reCAPTCHA Google 
- Modyfikacja dodaje reCaptche na stronie rejestracji jak i również w szybkiej rejestracji 
- Konfiguracja kluczy API w PA 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#702948 Global War Mod - Unikalna paczka serwera

Napisane przez DarkGL w 10.06.2015 10:52

Jest to paczka serwera którą przygotowałem dla siebie bardzo dawno temu.

 

http://darkgl.pl/201...paczka-serwera/

 

Zawiera ona unikalną modyfikację pod tytułem Global War Mod opartego na Cod Mod Dark Edition. Paczka zawiera już skonfigurowane specjalne pluginy , informacje na czacie , modele itp. itd.

 

Kilka screenów i film

 

 

10_screenshots_2011-11-15_00003.jpg

10_screenshots_2011-11-12_00003.jpg

10_screenshots_2011-11-12_00002.jpg

 

Co nowego posiada mod:

  • 40 nowych itemów w tym
  • Sila Pudzianowskiego
  • Narty Malysza
  • Naboje Weterana
  • Sandały murzyna
  • Tajemnica Krowy

i inne tongue.gif

  • Money mod
  • Sklepik z nowymi rzeczami
  • Podmianę modeli broni na te z prawdziwego call of duty
  • Ułatwienia dla vipów (flaga "r")
  • Maksymalny level to 300
  • Zapis sql
  • Całkowicie nowe klasy z unikalnymi właściwościami (stawianie działek , przegrzewająca się broń i inne smile.gif )
    • Grom
    • Cichociemny
    • Wojska Rakietowe
    • Saper
    • Zmechanizowany
    • Inzynier
    • Partyzant
    • Snajper
    • Matrioszka (Premium)
    • Delta Force
    • Rangers
    • Zielony Beret
    • Screaming Eagles
    • All American
    • GSG-9
    • SOAR
    • SAS
    • Royal Air Force (Premium)
    Opis klas
    • Dostaje AK47 i Usp silna i szybka jednostka specjalna
    • Dostaje MP5 i Glock szybka jednostka posiada spadochron i ciche chodzenie
    • Dostaje RPG,Ump45 i Fiveseven powolna jednostka ale z duza sila razenia
    • Dostaje Dynamit,Miny,MAC10 i ELITE moze stawiac miny
    • Dostaje M249 szybka klasa z duzo iloscia armora i hp ma nieskonczona amunicji
    • Dostaje GALILA i p228 moze postawic dzialko
    • Dostaje AK47 i glock szybko jednostka z duzo ilosc hp posiada dynamit jest mniej widoczny
    • Dostaje AWP i deagle troche wiecej hp strzal z awp zabija zawsze
    • Dostaje M249 i usp wiecej hp armora i szybkosci klasa premium
    • Dostaje M4A1 i usp miny nie zadaja mu obrazen
    • Dostaje MP5 i glocka posiada wysoki skok i srednio ilosc hp
    • Dostaje GALILA i p228 moze zniknac na kilka sekund
    • Dostaje FAMASA i USP moze wejsc w furie
    • Dostaje AK47 i p90 posiada umiejetnosc pasywno lustrzane odbicie
    • Dostaje FAMASA i glock posiada granat ktory ma 1/3 szans na zabicie
    • Dostaje MP5 i deagle odnawia mu sie 5 hp co 3 sekundy
    • Dostaje UMP45 i P228 moze sie teleportowac PPM
    • Dostaje M4A1 i USP wiecej hp i armora szybka klasa , klasa premium
  • Sprint zintegrowany z cod modem
  • Nowe komendy
    • /vip pokazujący informacje o tym co ma vip
    • /hud pozwalający wyłączyć hud widać go tylko przy starcie rundy
  • Poprawki kodu standardowego cod'a
  • Nowe umiejętności
    • Grawitacja
    • Niewidzialność
    • Zdolność Generalska
  • Szybkie rozdawanie statystyk
  • Stawianie min i strzelanie rakietami wygląda bardziej realistycznie
  • Nowe modele postaci
  • Nowy sposób wybierania klasy
  • Nowy kolor(zielony) i miejsce wyświetlania hud
  • Dodana wytrzymałość przedmiotów
  • Jeśli mamy więcej niż 255 hp wyświetli się ono nam pod wytrzymałością przedmiotu
  • Komenda daj
  • I jeszcze kilka innych unikalnych rzeczy smile.gif

Dodane w wersji 2:


 

  • Poprawki kodu
  • Naprawa stawiania działka
  • Od teraz item to perk smile.gif
  • Exp za asystę (podziękowania dla cypisa smile.gif )
  • Wybór zapisu SQL/NVAULT
  • Wybór zapisu na nick/steamid
  • Dodanie itemów
  • Zew Napierdalania
  • Tajemnica Tuska
  • Dodanie listy perków
    • /perki
    • /itemy
  • Poprawa literówek
  • Dodanie wymiany perkami
    [CoD Stary] Wymiana Itemami. - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • Dodanie możliwości wyłączenia całkowicie podmieniania modeli bron/graczy
  • Dodanie możliwości wyłączenia money moda
  • Kod został trochę ogarnięty
  • Statystyki www do tej modyfikacji będą dostępne w nowym pluginie R3X więc czekajcie cierpliwie smile.gif
  • Poprawka zapisu nvault money moda

Dodane w wersji 3:

  • Naprawa sql i nvault
  • Możliwość wyłączenia sklepiku
  • Snajper ma 1/2 na natychmiastowe zabicie
  • Poprawki pokazywania hud'a
  • Naprawa komendy /daj
  • Naprawa asysty
  • Naprawa działania botów (tego nie testowałem więc nie daje pewności czy działa)
  • Naprawa stawiania działka

Dodane w wersji 3.5:

  • Naprawiony sklepik
  • Naprawione wróć przy wyborze klas
  • Naprawienie tego samego level na wszystkich klasach przy zapisie nvault
  • Naprawienie zgłoszonych error logów
  • Naprawienie ammo w bazooce
  • Naprawienie inżyniera
  • Dużo drobnych zmian optymalizacyjnych
  • Dalsze ogarnianie kodu smile.png
  • Bug z ciągłym rozdawaniem statystyk naprawiony

Wszelką konfigurację należy przeprowadzić w amxx.cfg oraz gwm_config.cfg

 

np.

//przy sql
gwm_sql_host localhost
gwm_sql_user user
gwm_sql_pass pass
gwm_sql_db db
 
//spadochron
parachute_fallspeed 100
parachute_detach 0
 
gwm_killxp 30
gwm_bombxp 200
gwm_hsexp 60
gwm_lvl 0
gwm_item 0
gwm_wytrzymalosc 150
gwm_xp_asysta 10
gwm_xp_zemsta 10
gwm_forum link_do_twojego_forum
 
//inzynier
inzynier_percent 4
inzynier_health 600
inzynier_damage 15.0
 
//prefixy
gwm_prefixy 1
 
//bullet damage
Bullet_Damage_Mode 0
Bullet_Damage_Distance 600
Bullet_Damage_NoShowWalls 0
Bullet_Show_Spec 1
Bullet_Hs_Mode 2
Bullet_Text_Mode 0
Bullet_Show_Mode 3
Color_RGB_Victim 255000000
Color_RGB_Attacker 000255000
Color_RGB_Ourself_Teammate 255102021
 
Warto też podmienić informacje o właścicielu serwera w plikach kontakt.txt oraz motd.txt.
 
Lista komend
/klasa - Wybieranie klasy
/klasy - Lista klas wraz z opisami
/item - Opis aktualnego przedmiotu 
/przedmiot - Tak samo jak /item
/perk - Tak samo jak /item
/drop - Wyrzuca aktualny przedmiot
/wyrzuc - Tak samo jak /drop
/reset - Resetowanie statystyk
/skille - Opis twoich statystyk
/statystyki - Tak jak /skille
/staty - Rozdawanie statystyk
/skill - Tak jak /skille
/daj - Oddawanie przedmiotu
/wymiana - Wymiana itemami
/zamien - Tak jak /wymiana
/hud - Wylacza/wlacza hud
/vip - Informacje o vipie
/itemy - Lista itemow wraz z opisami
/perki - Tak samo jak /itemy
/sklep - Sklep
/modele - Wlaczanie/wylaczanie nowych modeli broni
/kontakt - Kontakt z administratorami
/komendy - Ta lista
 
Wszystkie pliki smą są w paczce.
 
 
Załączony plik  Global War Mod.zip   35,83 MB  843 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 16


#702907 Błąd: SZ_GetSpace: overflow on

Napisane przez The.Scott w 09.06.2015 15:15

Na ile wiem ten bląd jest związany z tym, ze jest za duzo file's(modelow etc..), albo cvars, albo jeszcze moze byc, ze za duzo HUD messages jednoczesnie uzywają się. Sam mialem i mam ten problem, ale znacznie pomoglo No See Vars czy cos takiego, ktory blokuje  czy "chowa" cvars.


  • +
  • -
  • 3


#702276 RS by Szarlota :)

Napisane przez Szarlota w 03.06.2015 13:06

1- Adele - Roling in the deep (Dirty Noise Meet The Dubstep remix)
2- Basshunter - All I Ever Wanted .
3- Basshunter - All I Ever Wanted
4- Basshunter - Angel In The Night
5- Basshunter - Botem Anna
6- Basshunter - Vi sitter i ventrilo och spelar DotA .
7- Basshunter - Vi sitter i ventrilo och spelar DotA
8- BassHunter - Welcome To Rainbow
9- David Guetta - Titanium ft. Sia
10- Dillon Francis & DJ Snake - Get Low
11- Galantis - Runaway (U & I)
12-Galantis - Runaway (U & I)
13-Kase & Wreathov-Break Down
14-Modestep - To the Stars.
15-Monopol - Zodiak na melanżu
16-Mt Eden Dubstep - Sierra Leone
17-Nneka - Heartbeat (Chase & Status Remix)
18- O-Zone - Dragostea Din Tei
19- Reach Out
20- Starszy & Rynio (Brejdaki) - Nasze Bloki
21- Tiësto & KSHMR ft. VASSY - Secrets (Original Mix)
22- Wiz Khalifa & Iggy Azalea – Go Hard or Go Home
 
 
Czekam na komentarze :)

  • +
  • -
  • 3


#702838 Silent Glock - Glock18 z Tłumikiem

Napisane przez DarkGL w 08.06.2015 20:00

opis
Jest to plugin który dodaje nowy tryb do glocka używanego przez Terrorystów.

http://darkgl.pl/201...18-z-tlumikiem/

Do zmian trybu poprzez prawy przycisk myszy z Burst Fire On/Off został dodany nowy Tryb Silent Mode.

Do modelu broni zostaje dodany tłumik a strzały są wyciszone. Więcej na screenach i filmie.

W załącznikach znajdziecie pliki tzn. model + dźwieki do wrzucenia na serwer.

screenshot
2015-06-08_00005.jpg



konfiguracja
Brak wrzucasz i działa

download
Załączony plik  SilentGlock.sma   4,61 KB  208 Ilość pobrań
  SilentGlock.amxx
Załączony plik  Silent Glock Files.zip   521,47 KB  185 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 7


#702605 Jb Gangi prefixy

Napisane przez Errorek :P w 05.06.2015 19:16

Łap :D

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <celltrie>
#include <sqlx>

#include <jailbreak>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Jail Gangi"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Cypis"

#define MAX_PEOPLE 5
#define MIN_ZYCZENIA 10

enum GANG_FLAGS
{
	USER = 0,
	ADMINS,
	ASSIST
}

new const user_ranga[][] = {"", " (Zalozyciel)", " (Zastepca)"};
new GANG_FLAGS:user_flags[33];

new user_gang[33];
new bool:user_wczytalo[33];
new bool:create_gang[33];

new nazwa_gracza[33][35];

new Handle:info;
new gszQuery[512+256];

new Trie:gnGangName
new Trie:gnGangIle;

new user_zyczenia[33];
new user_bunty[33]; 
new bool:nielicz;

new msgid_sayText;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	
	RegisterHam(Ham_Killed, "player", "SmiercGraczaPost", 1);
	
	register_clcmd("say /rankg", "RankStats");
	register_clcmd("say /topg", "Top15");
	register_clcmd("say /gang", "MenuGang");
	register_clcmd("say /gangi", "MenuGang");
	
	register_clcmd("nazwa_gangu", "CreateNameGang");
	
	register_clcmd("say_team", "cmdSayGang");
	
	msgid_sayText = get_user_msgid("SayText");
	
	register_message(msgid_sayText,"handleSayText");
}

public plugin_cfg() 
{	
	new pcvar_host, pcvar_user, pcvar_pass, pcvar_db;
	new szHost[32], szUser[32], szPass[32], szDb[32];
	
	pcvar_host = register_cvar("jail_gang_host", "ip");
	pcvar_user = register_cvar("jail_gang_user", "login");
	pcvar_pass = register_cvar("jail_gang_pass", "haslo");
	pcvar_db = register_cvar("jail_gang_db", "database");
	
	get_pcvar_string(pcvar_host, szHost, 31);
	get_pcvar_string(pcvar_user, szUser, 31);
	get_pcvar_string(pcvar_pass, szPass, 31);
	get_pcvar_string(pcvar_db, szDb, 31);
	
	info = SQL_MakeDbTuple(szHost, szUser, szPass, szDb);
		
	new error, szError[128];
	new Handle:hConn = SQL_Connect(info, error, szError, 127);
	if(error){
		log_amx("[Gangi] Error: %s", szError);
		return;
	}
	
	gnGangName = TrieCreate();
	gnGangIle = TrieCreate();

	new Handle:query;
	
	SQL_FormatQuery("CREATE TABLE IF NOT EXISTS `GangName` (`id` int(10) NOT NULL AUTO_INCREMENT, `Name` varchar(32) NOT NULL, `Ilosc` int(10) NOT NULL DEFAULT '1', PRIMARY KEY (`id`));")
	query = SQL_PrepareQuery(hConn, gszQuery)
	
	SQL_Execute(query)
	SQL_FreeHandle(query);
	
	SQL_FormatQuery("CREATE TABLE IF NOT EXISTS `GangUser` (`id` int(10) NOT NULL DEFAULT '0', `Name` varchar(32) NOT NULL, `Zabicia` int(10) NOT NULL DEFAULT '0', `Zyczenia` int(10) NOT NULL DEFAULT '0', `Flaga` int(5) NOT NULL DEFAULT '0', PRIMARY KEY (`Name`));");
	query = SQL_PrepareQuery(hConn, gszQuery);
	
	SQL_Execute(query)
	SQL_FreeHandle(query);
	
	query = SQL_PrepareQuery(hConn,"SELECT * FROM `GangName` WHERE 1");
	if(!SQL_Execute(query))
	{
		SQL_QueryError(query, szError, 127);
		log_amx("[Gangi] Nie mozna zaladowac gangow (%s)", szError);
	} 
	else if(SQL_NumResults(query)) 
	{
		new szNazwa[32], szInt[10];
		while(SQL_MoreResults(query))
		{
			num_to_str(SQL_ReadResult(query, 0), szInt, 9);
			SQL_ReadResult(query, 1, szNazwa, 31);
			
			TrieSetCell(gnGangIle, szInt, SQL_ReadResult(query, 2)); // numer gangu przypisany do ilosci ludzi w nim
			TrieSetString(gnGangName, szInt, szNazwa); // numeru gangu przypisana do nazwy gangu
			
			SQL_NextRow(query);
		}
		SQL_FreeHandle(query);
	}
	SQL_FreeHandle(hConn);
}

//RANK STATS
public RankStats(id)
{
	new menu = menu_create("Rank Stats:", "Handel_RankStats");
	menu_additem(menu, "Twoj rank BuntĂłw");
	menu_additem(menu, "Twoj rank Zyczen");
	
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
	menu_display(id, menu);
}
	
public Handel_RankStats(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
		return;
		
	new data[2];
	data[0] = id;
	data[1] = item;
	
	SQL_FormatQuery("SELECT COUNT(*) FROM `GangUser` WHERE `%s` >= %d;", item? "Zyczenia": "Zabicia", item? user_zyczenia[id]: user_bunty[id]);
	SQL_ThreadQuery(info, "PobierzRank", gszQuery, data, 2);	
}

public PobierzRank(failstate, Handle:query, error[], errnum, data[], size){
	if(failstate != TQUERY_SUCCESS){
		log_amx("<Query> Error: %s", error);
		return;
	}
	new id = data[0];
	if(!is_user_connected(id) && !is_user_connecting(id))
		return;
		
	ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[RANK]^x01 Masz ^x03%i^x01 %s zajmujesz miejsce ^x03%i", data[1]? user_zyczenia[id]: user_bunty[id], data[1]? "zyczen": "buntow", SQL_ReadResult(query, 0));
}

//TOP 15
public Top15(id)
{
	new menu = menu_create("Top 15:", "Handel_Top");
	menu_additem(menu, "Top 15 BuntĂłw");
	menu_additem(menu, "Top 15 Zyczen");
	
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
	menu_display(id, menu);
}

public Handel_Top(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
		return;
			
	new data[2];
	data[0] = id;
	data[1] = item;
	
	SQL_FormatQuery("SELECT * FROM `GangUser` ORDER BY `%s` DESC LIMIT 15", item? "Zyczenia": "Zabicia");
	SQL_ThreadQuery(info, "PobierzTop", gszQuery, data, 2);	
}

public PobierzTop(failstate, Handle:query, error[], errnum, data[], size){
	if(failstate != TQUERY_SUCCESS){
		log_amx("<Query> Error: %s", error);
		return;
	}
	new id = data[0];
	if(!is_user_connected(id) && !is_user_connecting(id))
		return;
	
	if(SQL_NumRows(query))
	{
		new buffer[2048], szName[41], iLen=0, i=0;
		iLen = copy(buffer[iLen], 2047-iLen, "<body bgcolor=#FFFFFF><table width=100%% cellpadding=2 cellspacing=0 border=0>");
		iLen += formatex(buffer[iLen], 2047-iLen, "<tr align=center bgcolor=#52697B><th width=5%%> # <th width=35%% align=left> Gracz: <th width=20%%> Najwiecej %s", (data[1]? "Życzeń": "Buntów"));
		
		while(SQL_MoreResults(query))
		{
			SQL_ReadResult(query, 1, szName, 40);
			replace_all(szName, 40, "<", "&lt;");
			replace_all(szName, 40, ">", "&gt;");
			
			iLen += formatex(buffer[iLen], 2047-iLen, "<tr align=center%s><td> %i. <td align=left> %s <td> %i", ((i%2)==0)? "" :" bgcolor=#A4BED6", i+1, szName, SQL_ReadResult(query, (data[1]? 3: 2)));
			
			i++;
			SQL_NextRow(query);
		}
		
		iLen += copy(buffer[iLen], 2047-iLen, "</table></body>");
		show_motd(id, buffer, "Top 15")
	}
}

//MENU GANGU
public MenuGang(id)
{
	if(!user_wczytalo[id] || create_gang[id])
		return;
		
	new menu = menu_create("Menu Gangu:", "Handel_Gang");
	if(!user_gang[id])
	{
		menu_additem(menu, "Stworz Gang \y(10+ Zyczen)", "0");
	}
	else
	{
		if(user_flags[id] == ADMINS)
		{
			menu_additem(menu, "Dodaj czlonka do swojego Gangu", "2");
			menu_additem(menu, "Usun czlonka Gangu^n", "3");
			menu_additem(menu, "Czlonkowie Gangu", "5");
			menu_additem(menu, "Ustaw range dla czlonka^n", "7");
			menu_additem(menu, "\yUsun swoj Gang", "4");
		}
		else
		{
			menu_additem(menu, "\yOpusc Gang^n", "1");
			
			if(user_flags[id] == ASSIST)
			{
				menu_additem(menu, "Dodaj czlonka do swojego Gangu", "2");
				menu_additem(menu, "Usun czlonka Gangu^n", "3");
			}
				
			menu_additem(menu, "Czlonkowie Gangu", "5");
		}
	}
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
	menu_display(id, menu);
}

public Handel_Gang(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
		return;

	new szItem[3], id2; 
	menu_item_getinfo(menu, item, id2, szItem, 2, _,  _, id2);
	switch(str_to_num(szItem))
	{
		case 0:{
			if(!WymaganiaDoGangu(id))
				return;
				
			client_cmd(id, "messagemode nazwa_gangu");
		}
		case 1:
		{
			new menu2 = menu_create("Czy na pewno chcesz opuscic swoj Gang?", "Handel_OpuscGang");
			menu_additem(menu2, "\yTak");
			menu_additem(menu2, "Nie");
			menu_display(id, menu2);
		}
		case 2:
		{
			new szInt[3], menu2 = menu_create("Wyslij zaproszenie do Gangu:", "Handel_ZaproszenieDoGangu");
			for(new i=1; i<=32; i++)
			{
				if(!is_user_connected(i) || user_gang[i] || is_user_hltv(i))
					continue;
				
				num_to_str(i, szInt, 2);
				menu_additem(menu2, nazwa_gracza[i], szInt);
			}
			menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
			menu_display(id, menu2);
		}
		case 3:
		{
			new data[1];
			data[0] = id;
			SQL_FormatQuery("SELECT `Name` FROM `GangUser` WHERE `id` = '%i' AND NOT `Flaga` = '%d'", user_gang[id], _:ADMINS);
			SQL_ThreadQuery(info, "UsunCzlonkaGangu", gszQuery, data, 1);
		}
		case 4:
		{
			new menu2 = menu_create("Czy na pewno chcesz usunac swoj Gang?", "Handel_UsunGang");
			menu_additem(menu2, "\yTak");
			menu_additem(menu2, "Nie");
			menu_display(id, menu2);
		}
		case 5:
		{
			new data[1];
			data[0] = id;
			SQL_FormatQuery("SELECT `Name`,`Flaga` FROM `GangUser` WHERE `id` = '%i';", user_gang[id]);
			SQL_ThreadQuery(info, "PokazCzlonkaGangu", gszQuery, data, 1);
		}
		case 7:
		{
			new data[1];
			data[0] = id;
			SQL_FormatQuery("SELECT `Name`,`Flaga` FROM `GangUser` WHERE `id` = '%i' AND NOT `Flaga` = '%d';", user_gang[id], _:ADMINS);
			SQL_ThreadQuery(info, "UstawRangCzlonka", gszQuery, data, 1);
		}
	}
}
	
//ODEJSCIE OD GANGU
public Handel_OpuscGang(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT || item == 1)
		return;
		
	UstawIloscGangu(user_gang[id], -1);
	
	user_gang[id] = 0;
	user_flags[id] = USER;
	
	SQL_FormatQuery("UPDATE `GangUser` SET `id` = '0', `Flaga` = '0' WHERE `Name` = '%s';", nazwa_gracza[id]);
	SQL_ThreadQuery(info, "ZapiszDane", gszQuery);
			
	ColorChat(id, GREEN, "[GANG]^x01 Opusciles swoj Gang.");
	
	//OldPlayerName(id);
}
	
//USUWANIE CALKOWICIE GANGU
public Handel_UsunGang(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT || item == 1)
		return;
		
	for(new i=1; i<=32; i++)
	{
		if(user_gang[id] == user_gang[i] && id != i)
		{
			user_gang[i] = 0;
			user_flags[i] = USER;
			
			//OldPlayerName(i);
		}
	}
			
	SQL_FormatQuery("UPDATE `GangUser` SET `id` = '0', `Flaga` = '0' WHERE `id` = '%i';", user_gang[id]);
	SQL_ThreadQuery(info, "ZapiszDane", gszQuery);
			
	SQL_FormatQuery("DELETE FROM `GangName` WHERE `id` = '%i';", user_gang[id]);
	SQL_ThreadQuery(info, "ZapiszDane", gszQuery);
	
	new StrItem[10];
	num_to_str(user_gang[id], StrItem, 9);
	TrieDeleteKey(gnGangIle, StrItem); //USUNIECIE ILOSCI LUDZI Z GANGU

	user_gang[id] = 0;
	user_flags[id] = USER;
	
	ColorChat(id, GREEN, "[GANG]^x01 Usuneles swoj Gang.");
	
	//OldPlayerName(id);
}


//ZAPROSZENIE DO GANGU
public Handel_ZaproszenieDoGangu(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
		return;

	if(PobierzIloscGangu(user_gang[id]) >= MAX_PEOPLE)
	{
		client_print(id, 3, "[GANG] Masz za duzo czlonkow w Gangu (%d)", MAX_PEOPLE);
		return;
	}	
		
	new szInt[3], id2; 
	menu_item_getinfo(menu, item, id2, szInt, 2, _,  _, id2);
	
	id2 = str_to_num(szInt);
	ColorChat(id, GREEN, "[GANG]^x01 Wyslales zaproszenie %s do swojego Gangu", nazwa_gracza[id2]);
	
	new szTemp[128], menu2;
	formatex(szTemp, 127, "%s zaprosil cie, abys dolaczyl do Gangu", nazwa_gracza[id]);
	menu2 = menu_create(szTemp, "Handel_DostalZaproszenie");
	
	num_to_str(id, szInt, 2);
	menu_additem(menu2, "Akceptuj", szInt);
	menu_additem(menu2, "Odrzuc", szInt);

	menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
	menu_display(id2, menu2);
	
	ColorChat(id2, GREEN, "[GANG]^x01 %s wyslal tobie zaproszenie do swojego Gangu", nazwa_gracza[id]);
}

public Handel_DostalZaproszenie(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)	
		return;
	
	new szInt[3], id2; 
	menu_item_getinfo(menu, item, id2, szInt, 2, _,  _, id2);
	
	id2 = str_to_num(szInt);
	if(PobierzIloscGangu(user_gang[id2]) >= MAX_PEOPLE)
		return;
	
	ColorChat(id2, GREEN, "[GANG]^x01 %s%s przyja twojego zaproszenia do Gangu", nazwa_gracza[id], item? " nie": "");
	
	if(item == 1)
		return;
		
	UstawIloscGangu(user_gang[id2], 1);
	SQL_FormatQuery("UPDATE `GangUser` SET `id` = '%i' WHERE `Name` = '%s';", user_gang[id2], nazwa_gracza[id]);
	SQL_ThreadQuery(info, "ZapiszDane", gszQuery);
	user_gang[id] = user_gang[id2];
	
	//NewPlayerName(id);
}

//CZLONKOWIE GANGU
public PokazCzlonkaGangu(failstate, Handle:query, error[], errnum, data[], size){
	if(failstate != TQUERY_SUCCESS){
		log_amx("<Query> Error: %s", error);
		return;
	}
	new id = data[0];
	if(!is_user_connected(id) && !is_user_connecting(id))
		return;
	
	if(SQL_NumRows(query))
	{
		new szName[64], menu = menu_create("Czlonkowie Gangu:", "Handel_CzlonkowieGangu");	
		while(SQL_MoreResults(query))
		{
			SQL_ReadResult(query, 0, szName, 63);
			add(szName, 63, user_ranga[SQL_ReadResult(query, 1)]);
			
			menu_additem(menu, szName);
			SQL_NextRow(query);
		}
		menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
		menu_display(id, menu);
	}
}

public Handel_CzlonkowieGangu(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
		return;

	menu_display(id, menu, item/7);
}

//USUWANIE LUDZI Z GANGU
public UsunCzlonkaGangu(failstate, Handle:query, error[], errnum, data[], size){
	if(failstate != TQUERY_SUCCESS){
		log_amx("<Query> Error: %s", error);
		return;
	}
	new id = data[0];
	if(!is_user_connected(id) && !is_user_connecting(id))
		return;
	
	if(SQL_NumRows(query))
	{
		new szName[32], menu = menu_create("Usun z Gangu:", "Handel_UsunZGangu");	
		while(SQL_MoreResults(query))
		{
			SQL_ReadResult(query, 0, szName, 31);
			menu_additem(menu, szName, szName);////
			SQL_NextRow(query);
		}
		menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
		menu_display(id, menu);
	}
}

public Handel_UsunZGangu(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
		return;

	new szName[32], id2; 
	menu_item_getinfo(menu, item, id2, szName, 32, _,  _, id2);
	
	SQL_FormatQuery("UPDATE `GangUser` SET `id` = '0', `Flaga` = '%d' WHERE `Name` = '%s';", _:USER, szName);////
	SQL_ThreadQuery(info, "ZapiszDane", gszQuery);
	
	UstawIloscGangu(user_gang[id], -1);
	
	id2 = get_user_index(szName);////
	if(is_user_connected(id2))
	{
		user_gang[id2] = 0;
		user_flags[id2] = USER;
		
		//OldPlayerName(id2);
	}
	
	ColorChat(id, GREEN, "[GANG]^x01 Usuneles %s z Gangu", szName);
}

////USTAWIANIE RANGI
public UstawRangCzlonka(failstate, Handle:query, error[], errnum, data[], size){
	if(failstate != TQUERY_SUCCESS){
		log_amx("<Query> Error: %s", error);
		return;
	}
	new id = data[0];
	if(!is_user_connected(id) && !is_user_connecting(id))
		return;
	
	if(SQL_NumRows(query))
	{
		new szName[2][64], menu = menu_create("Ustaw range:", "Handel_UstawRangeCzlonka");	
		while(SQL_MoreResults(query))
		{
			SQL_ReadResult(query, 0, szName[0], 63);
			formatex(szName[1], 63, "%s%s", szName[0], user_ranga[SQL_ReadResult(query, 1)]);
			
			menu_additem(menu, szName[1], szName[0]);
			SQL_NextRow(query);
		}
		menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
		menu_display(id, menu);
	}
}

public Handel_UstawRangeCzlonka(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
		return;

	new szName[32], id2;
	menu_item_getinfo(menu, item, id2, szName, 31, _,  _, id2);
	
	new szTemp[128], menu2;
	format(szTemp, 127, "Ustaw range dla %s", szName);
	menu2 = menu_create(szTemp, "Handel_UstawRangeCzlonkaGangu");	

	menu_additem(menu2, "Zadna", szName);
	menu_additem(menu2, "Zastepca", szName);
	
	menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
	menu_display(id, menu2);	
}

public Handel_UstawRangeCzlonkaGangu(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
		return;

	new szName[32], id2; 
	menu_item_getinfo(menu, item, id2, szName, 32, _,  _, id2);
	
	item = _:(item? ASSIST: USER);
	
	SQL_FormatQuery("UPDATE `GangUser` SET `Flaga` = '%d' WHERE `Name` = '%s';", item, szName);////
	SQL_ThreadQuery(info, "ZapiszDane", gszQuery);
	
	id2 = get_user_index(szName);////
	if(is_user_connected(id2))
	{
		user_flags[id2] = GANG_FLAGS:item;
		ColorChat(id2, GREEN, "[GANG]^x01 %s ustawil ci range%s", nazwa_gracza[id], user_ranga[item]);
	}
	ColorChat(id, GREEN, "[GANG]^x01 Ustawiles range%s czlonkowi %s", user_ranga[item], szName);
}

//CZAT GANGU
public cmdSayGang(id)
{
	new said[3];
	read_argv(1, said, 2);
	
	if(said[0] == '@' && said[1] == '@')
	{
		if(!user_gang[id])
			return PLUGIN_CONTINUE;
		
		new message[192];
		read_args(message, 191);
		remove_quotes(message);
	
		for(new i=1; i<=32; i++)
		{
			if(is_user_connected(i) && user_gang[id] == user_gang[i])
				ColorChat(i, GREEN, "(GANG) %s :  %s", nazwa_gracza[id], message[2]);
		}
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

/*public client_infochanged(id)
{
	if(!is_user_connected(id) || !user_gang[id])
		return PLUGIN_CONTINUE;

	new NewName[32], OldName[32];
	get_user_name(id, OldName, 31);
	get_user_info(id, "name", NewName, 31);

	if(!equal(NewName, OldName))
		NewPlayerName(id, true);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}*/
	
public client_putinserver(id)
{	
	if(is_user_hltv(id))
		return;
		
	create_gang[id] = false;
	user_wczytalo[id] = false;
	user_gang[id] = 0;
	user_flags[id] = USER;
	user_bunty[id] = 0;
	user_zyczenia[id] = 0;

	get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 34);
	replace_all(nazwa_gracza[id], 34, "'", "\'");
	replace_all(nazwa_gracza[id], 34, "`", "\`");
	
	new data[1];
	data[0] = id;
	
	SQL_FormatQuery("SELECT * FROM `GangUser` WHERE `Name` = '%s';", nazwa_gracza[id]);
	SQL_ThreadQuery(info, "PobierzGang", gszQuery, data, 1);
}

public PobierzGang(failstate, Handle:query, error[], errnum, data[], size){
	if(failstate != TQUERY_SUCCESS){
		log_amx("<Query> Error: %s", error);
		return;
	}
	new id = data[0];
	if(!is_user_connected(id) && !is_user_connecting(id))
		return;
	
	if(SQL_NumRows(query))
	{
		user_gang[id] = SQL_ReadResult(query, 0);//id_gangu
		user_bunty[id] += SQL_ReadResult(query, 2);//zabicia
		user_zyczenia[id] += SQL_ReadResult(query, 3);//zyczenia
		user_flags[id] = GANG_FLAGS:SQL_ReadResult(query, 4);//flaga
		
		//if(user_gang[id])
		//	NewPlayerName(id);
	}
	else
	{
		SQL_FormatQuery("INSERT INTO `GangUser` (`Name`) VALUES ('%s');", nazwa_gracza[id]);
		SQL_ThreadQuery(info, "ZapiszDane", gszQuery);
	}
	user_wczytalo[id] = true;
}

///TWORZENIE GANGU
public CreateNameGang(id)
{
	if(get_user_team(id) != 1 || !user_wczytalo[id])
		return PLUGIN_HANDLED;
		
	if(!WymaganiaDoGangu(id))
		return PLUGIN_HANDLED;
		
	if(create_gang[id])
	{
		ColorChat(id, GREEN, "[GANG]^x01 Poczekaj trwa tworzenie twojego gangu");
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	new szArgs[32];
	read_args(szArgs, charsmax(szArgs));
	remove_quotes(szArgs);
	
	if(strlen(szArgs) > 10)
	{
		ColorChat(id, GREEN, "[GANG]^x01 Za dluga nazwa gangu! Maksymalnie 10 liter");
		return PLUGIN_HANDLED;
	}	
	if(strfind(szArgs, "'") != -1 || strfind(szArgs, "`") != -1)
	{
		ColorChat(id, GREEN, "[GANG]^x01 Nie mozesz uzyc niedozwolonych znakow");
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

	new data[11];
	copy(data[1], 10, szArgs);
	data[0] = id;
	
	SQL_FormatQuery("SELECT `id` FROM `GangName` WHERE `Name` = '%s';", szArgs);
	SQL_ThreadQuery(info, "SprawdzenieDostepnosci", gszQuery, data, 11);
	
	create_gang[id] = true;
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public SprawdzenieDostepnosci(failstate, Handle:query, error[], errnum, data[], size){
	if(failstate != TQUERY_SUCCESS){
		log_amx("<Query> Error: %s", error);
		return;
	}
	new id = data[0]
	if(SQL_NumRows(query))
	{
		ColorChat(id, GREEN, "[GANG]^x01 Gang z taka nazwa juz istnieje.");
		create_gang[id] = false;
		return;
	}
	ColorChat(id, GREEN, "[GANG]^x01 Stworzyles gang^x03 %s", data[1]);
	
	SQL_FormatQuery("INSERT INTO `GangName` (`Name`) VALUES ('%s');", data[1]);
	SQL_ThreadQuery(info, "ZapiszDaneGang", gszQuery, data, 32);

}

public ZapiszDaneGang(failstate, Handle:query, error[], errnum, data[], size){
	if(failstate != TQUERY_SUCCESS){
		log_amx("<Query> Error: %s", error);
		return;
	}

	SQL_FormatQuery("SELECT `id` FROM `GangName` WHERE `Name` = '%s';", data[1]);
	SQL_ThreadQuery(info, "PobierzGangID", gszQuery, data, 32);
}

public PobierzGangID(failstate, Handle:query, error[], errnum, data[], size){
	if(failstate != TQUERY_SUCCESS){
		log_amx("<Query> Error: %s", error);
		return;
	}
	new id = data[0];
	if(SQL_NumRows(query))
	{
		user_gang[id] = SQL_ReadResult(query, 0);
		user_flags[id] = ADMINS;
		
		new szInt[10];
		num_to_str(user_gang[id], szInt, 9);
		TrieSetCell(gnGangIle, szInt, 1);
		TrieSetString(gnGangName, szInt, data[1]);
		
		//NewPlayerName(id);
		
		//log_amx("[Gangi] Stworzono gang %s (%i) przez %s", szDane, user_gang[id], nazwa_gracza[id]);
		
		SQL_FormatQuery("UPDATE `GangUser` SET `id` = '%i', `Flaga` = '%d' WHERE `Name` = '%s';", user_gang[id], _:ADMINS, nazwa_gracza[id]);
		SQL_ThreadQuery(info, "ZapiszDane", gszQuery);
	}
	create_gang[id] = false;
}

//inne
public ZapiszDane(failstate, Handle:query, error[], errnum, data[], size){
	if(failstate != TQUERY_SUCCESS){
		log_amx("<Query> Error: %s", error);
		return;
	}
}

stock SQL_FormatQuery(const szQuery[], ...){
	vformat(gszQuery, charsmax(gszQuery), szQuery, 2);
}

//inne
stock PobierzIloscGangu(gang)
{
	new StrItem[10], ile;
	num_to_str(gang, StrItem, 9);
	TrieGetCell(gnGangIle, StrItem, ile);
	return ile;
}

stock UstawIloscGangu(gang, dodaj)
{
	new StrItem[10], ile;
	num_to_str(gang, StrItem, 9);
	TrieGetCell(gnGangIle, StrItem, ile);
	TrieSetCell(gnGangIle, StrItem, ile+dodaj);
	
	SQL_FormatQuery("UPDATE `GangName` SET `Ilosc` = (`Ilosc` + %d) WHERE `id` = '%d';", dodaj, gang);
	SQL_ThreadQuery(info, "ZapiszDane", gszQuery);
}

stock bool:WymaganiaDoGangu(id)
{
	if(!access(id, ADMIN_IMMUNITY))
	{
		if(user_zyczenia[id] < MIN_ZYCZENIA)
		{	
			client_print(id, 3, "[GANG] Masz za malo Zyczen, aby stworzyc swoj gang!");
			return false;
		}
	}
	if(user_gang[id])
	{	
		client_print(id, 3, "[GANG] Masz juz gang");
		return false;
	}
	return true;
}

/*stock NewPlayerName(id, bool:info=false)
{
	set_msg_block(msgid_sayText, BLOCK_ONCE);
		
	new szInt[10], szName[32], szPrefix[12];
	num_to_str(user_gang[id], szInt, 9);
	TrieGetString(gnGangName, szInt, szPrefix, 11);
	
	info? get_user_info(id, "name", szName, 31): get_user_name(id, szName, 31);
		
	format(szName, 31, "%s | %s", szPrefix, szName);
	set_user_info(id, "name", szName);
	//set_pev(id, pev_netname, szNewName)
}

stock OldPlayerName(id)
{
	set_msg_block(msgid_sayText, BLOCK_ONCE);
	set_user_info(id, "name", nazwa_gracza[id]);
}*/

public handleSayText(msgId, msgDest, msgEnt)
{
	new id = get_msg_arg_int(1);
	if(!is_user_connected(id) || !user_gang[id])      
		return PLUGIN_CONTINUE;

	new szTmp[256], szTmp2[256];
	get_msg_arg_string(2, szTmp, charsmax(szTmp));

	new szInt[10], szPrefix[64];
	num_to_str(user_gang[id], szInt, 9);
	TrieGetString(gnGangName, szInt, szPrefix, 11);

	if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
		add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x04[");
		add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
		add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "] ");
		add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp);
	}
	else{
		add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x04[");
		add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
		add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "]^x03 %s1^x01 :  %s2");
	}

	set_msg_arg_string(2, szTmp2);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

/////Zliczanie zyczen i buntow
public OnLastPrisonerTakeWish(id)
{
	nielicz = true;
	
	user_zyczenia[id]++;
	SQL_FormatQuery("UPDATE `GangUser` SET `Zyczenia` = (`Zyczenia` + 1) WHERE `Name` = '%s';", nazwa_gracza[id]);
	SQL_ThreadQuery(info, "ZapiszDane", gszQuery);
}

public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)
{	
	if(!is_user_connected(id) || !is_user_connected(attacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_team(id) == 2 && get_user_team(attacker) == 1 && !nielicz)
	{
		user_bunty[attacker]++;
		SQL_FormatQuery("UPDATE `GangUser` SET `Zabicia` = (`Zabicia` + 1) WHERE `Name` = '%s';", nazwa_gracza[attacker]);
		SQL_ThreadQuery(info, "ZapiszDane", gszQuery);
	}
	return HAM_IGNORED;
}

public OnRemoveData()
{
	nielicz = false;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


  • +
  • -
  • 1


#702427 ReasonKicker crashuje serwer.

Napisane przez TaLoN w 04.06.2015 16:58

Lepiej by było jak byś jeszcze podał jakieś logi/errory 


  • +
  • -
  • 1


#699852 Paczka rs Maj bY ShaZii

Napisane przez ShaZii w 06.05.2015 18:38

Ilość kawałków - 26
Typ dźwięku - mp3
Długość utworów - 15-19

 

tracklista.png

 

1.Dirty Rush & Gregor Es - Pressure (twoloud Edit)

2.MOTi - Lion (In My Head) [Original Mix]

3.Laidback Luke & Dimitri Vegas & Like Mike - MORE (Blasterjaxx Remix)

5.Charli XCX - Break The Rules (V&P Project Bootleg)

4.KSHMR - Spook (Working Title)

6.Gorky Park - Moscow Calling (DJ Tarantino ReMix)

7.Wiz Khalifa - We Dem Boyz (Hol Up)

8.Mumford & Sons - Believe (T-Mass Remix)

9.Alice Deejay - Better Off Alone (K Theory Remix)

10.Alfons - Ganjaman

11.Bennasi Bros. - Turn Me Up (DJ KUBA & NE!TAN Remix)

12.R3HAB & KSHMR - Karate

13.ZEDD FEAT.HAYLEY WILLIAMS - Stay The Night (Extended)

14.Calvin Harris FEAT Example - We'll Be Coming Back

15.FIREBEATZ & SCHELLA - Wicked

16.VNM - Hajs Się Zgadza

17.East Clubbers - Sextasy

18. BORGORE  SIKDOPE - Unicorn Zombie Apocalypse (Original Mix)

19.DVBBS & Tony Junior - Immortal (Original Mix)

20.Ibranovski - Vicious (Original Mix)

21.Firebeatz & KSHMR - No Heroes ft. Luciana (Official Music Video)

22.Lady Sovereign - Love Me Or Hate Me  

23. R3HAB - VINAI - How We Party (Original Mix)

24.Firebeatz  Schella - Wicked (Original Mix)ś

25.Blasterjaxx ft. Courtney Jenaé - You Found Me (Extended Mix)

 

3mod_1420901435__link.png

http://www29.zippyshare.com/v/hg7ILd5n/file.html

 
71633_serce_muzyka_nuta.jpg


  • +
  • -
  • 2


#701862 VIP by Mruuu :3 [Przy pomocy VIP Generator]

Napisane przez Kickac2012 w 29.05.2015 17:19

VIP by Mruuu :3

 

 

 

 

 

 

Co posiada VIP:

- MultiJump [+1] (od 2 rundy)

- 10 HP co runde
- 100 AP co runde
- Zwiekszone obrazenia z HE [10%]
- Dodatkowe zycie za zabojstwo ( 15 - HS | 10 - Normalne )
- Menu z wyborem broni (Od 2 rundy,Scout+granaty od 1)
- Napis VIP w tabeli wynikow
VIP widoczny na liscie /vips
- Widzi obrazenia zadane jak i otrzymane
- Prefix przed nickiem
- Przywitanie gdy wchodzi na serwer
Komendy:
- /vip - Co ma VIP
- /vips - Vip'y na serverze
- /vipy - Vip'y na serverze
Menu z bronią:
 x75fm2y53dyw_t.jpg
Kiedy i co jest dozwolone:
----Karabiny----
- AK47+Deagle+Granaty - Dozwolone od 2 rundy.
- M4A1+Deagle+Granaty - Dozwolone od 2 rundy.
----Snajperki----
- AWP+Deagle+Granaty - Dozwolone od 2 rundy.
----1 Runda Bonus----
SCOUT+Granaty - Dozwolone od 1 rundy.
----Multi Jump----
Dodatkowy skok [1 zwykły + 1 dodany] - Dozwolone od 2 rundy. 
Dodawanie Vip'a:
Flagi:

Flaga: "b" - SLOT

Flaga: "i" - Umożliwia pisanie na AdminChat

Flaga: "t" - Dostęp do VIP'a

Dodawanie: 

"SteamID" "" "bit" "ca" - VIP na SteamID
"ip" "" "bit" "de" - VIP na IP
"nick" "hasło" "bit" "a" - Vip na nick i hasło
Download:
SKAN: Klik

  • +
  • -
  • 2


#701608 [ROZWIĄZANE] Jak zrobić model broni p_

Napisane przez wiwi249 w 25.05.2015 20:58

Dekompilujesz model i milkshape3d sprawdzasz które pliki .smd są od wyglądu noża.

Zostawiasz te pliki, reszte (poza teksturami) możesz wywalić.

Dekompilujesz model p_knife.mdl z gry. Usuwasz z kolei w tym pliku wszystkie .smd od normalnego noża i importujesz swoje. Musisz je oczywiście odpowiednio ustawić.

Potem musisz przypisać swój nóż do kości w szkielecie modelu.

Po tym eksportujesz swój model i dopisujesz go do pliku .qc modelu noża do pola $body.

Kompilujesz i włala.

 

 

PS. Swoją drogą czemu o to pytasz w dziale "Scripting AMXX"? Co ma AMXX do modeli?


  • +
  • -
  • 1


#700916 Fiat126p do cs 1.6!

Napisane przez Epal w 18.05.2015 09:57

Przedstawiam wam malucha  którego przekonwektorowałem z gta sa i porawiłem w nim niektóre rzeczy. To jest piersza wersja jeszcze zrobie wersje hard tunning z bogatym wnętrzem itd.

23n6bch13p2o.jpg

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 9