Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Siemir - zdjęcie

Siemir

Rejestracja: 24.05.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.04.2014 19:17
*****

#438436 Plugin, który blokuje dołączanie po pewnym czasie do gry, ma buga

Napisane przez Siemir w 30.07.2012 23:30

Trzecia strona tematu z tym pluginem na alliedzie - Załączony plik  anti_late_join.sma   2,31 KB  105 Ilość pobrań
  anti_late_join.amxx
  • +
  • -
  • 1


#438002 Zablokowanie dołączenia w czasie gry

Napisane przez Siemir w 30.07.2012 00:25

Automatycznie zabija po rc, jeżeli runda trwa już x sekund - https://forums.allie...ad.php?t=103733
  • +
  • -
  • 1


#334447 [ROZWIĄZANE] Zmiana czasu w pluginie

Napisane przez Siemir w 14.12.2011 22:35

Zamień tę liczbę na docelową datę jaką chcesz i skompiluj, użyj np, http://unixtimestamp.com do przeliczenia.
  • +
  • -
  • 1


#271767 Blokada klasy na danej mapie

Napisane przez Siemir w 19.07.2011 23:59

Bo właśnie "||" to jest albo czyli wystarczy jeden spełniony warunek. A podana funkcja zwraca false gdy przedrostek jest taki sam jak mapy, co dla więcej niż jednego przedrostka zawsze da jakieś true i właśnie dla tego trzeba sprawdzić wszystkie warunki a nie tylko jeden.
  • +
  • -
  • 1


#271503 Blokada klasy na danej mapie

Napisane przez Siemir w 19.07.2011 10:19

Zapewne nikomu ten kod nie działa, bo powinno być
if(jakamapa("cs_") && jakamapa("fy_"))
zamiast
if(jakamapa("cs_")||jakamapa("fy_"))

  • +
  • -
  • 1


#201860 Magazyn na perki v2.2

Napisane przez Siemir w 31.12.2010 20:39

Zacnie, jeszcze wypadałoby zamienić "register_cvar" na "get_cvar_pointer" skoro już cod go rejestruje.
  • +
  • -
  • 1


#201187 Magazyn na perki v2.2

Napisane przez Siemir w 30.12.2010 11:07

Widzę że nie zrozumiałeś aluzji, że to głupie rozwiązanie - powinieneś pobierać wartość cvaru "cod_savetype" tylko w swoim pluginie i do tego raz w zupełności wystarczy.
  • +
  • -
  • 1


#180656 Mała naprawa funkcji [serwe wyrzuca logi]

Napisane przez Siemir w 16.10.2010 17:50

Gracz może się patrzeć na ścianę.
public StatusValue( const id )
{
        new szWiad[ 34 ], Target, aux
        get_user_aiming(id, Target, aux)
        if(is_user_alive(Target))
        {
         formatex( szMessage, 33, "1 %s: %%p2", get_user_flags( Target ) & FBH_LEVEL ? "Admin" : "Gracz" )
                        
         message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE,  get_user_msgid( "StatusText" ), _, id )
         write_byte( 0 )
         write_string( szWiad )
         message_end( )
        }
}

  • +
  • -
  • 1


#165005 Zmiana liczy fireball'i na rundę u maga

Napisane przez Siemir w 28.08.2010 17:58

Znajdź
case Mag:

		{

			show_hudmessage(id, "Wyczarowales fireboll'a") 

			fired[id]=0

			item_fireball(id)

		}
i zamień na
case Mag:

		{

			show_hudmessage(id, "Wyczarowales fireboll'a") 

			item_fireball(id)

		}

  • +
  • -
  • 1


#164065 Item - "Trzęsienie Ekranu"

Napisane przez Siemir w 26.08.2010 10:30

Kolejne wartości write_short, opis co robią tu.
  • +
  • -
  • 1


#164053 Item - "Trzęsienie Ekranu"

Napisane przez Siemir w 26.08.2010 09:57

To samo co przy poprzednim oraz funkcja:
Spoiler
moc trzęsienia ekranem jest taka jak przy trafieniu z kuszy, jak chcesz inną to pokombinuj z wartościami.
  • +
  • -
  • 1


#164050 Celownik - menu

Napisane przez Siemir w 26.08.2010 09:44

Bo nie resetujesz wartości, poza tym to ta zmienna to wartość dla całego serwera wiec wystarczy, że jedna osoba wybierze poziom trudny to każdy dostanie dodatkowy exp. Funkcję daj taką:
Spoiler
przed plugin_init dajesz new poziom[33], a na końcu szukasz
doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;
i dodajesz przed
if(poziom[attacker]) nowe_doswiadczenie+=20;

  • +
  • -
  • 1


#163855 Exp Ring

Napisane przez Siemir w 25.08.2010 15:13

Aby zrobić opis itemu dodaj zmienną za niego odpowiedzialną do iteminfo(id).Co do samego itemu w public Give_Xp(id,amount) przed player_xp[id]+=amount dodajesz
if(player_b_exp>0) amount*=2

  • +
  • -
  • 1


#163825 Jak zrobić prosty item...!?

Napisane przez Siemir w 25.08.2010 13:29

Do Damage
add_bonus_drop(attacker_id,id)
na końcu
public add_bonus_drop(attacker_id,id)

{

	if(player_b_drop[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && is_user_alive(id)) 

	{

		if (random_num(1,player_b_drop[attacker_id]) == 1)

			engclient_cmd(id, "drop")

	}

	return PLUGIN_HANDLED

}
oczywiście stwórz tablicę oraz wylosuj wartość w itemie.
  • +
  • -
  • 3


#163817 Celownik - menu

Napisane przez Siemir w 25.08.2010 13:03

Sprawdź to
Spoiler

  • +
  • -
  • 1