

To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez Siemir
w 30.07.2012 23:30
Napisane przez Siemir
w 30.07.2012 00:25
Napisane przez Siemir
w 14.12.2011 22:35
Napisane przez Siemir
w 19.07.2011 23:59
Napisane przez Siemir
w 19.07.2011 10:19
Napisane przez Siemir
w 31.12.2010 20:39
Napisane przez Siemir
w 30.12.2010 11:07
Napisane przez Siemir
w 16.10.2010 17:50
public StatusValue( const id ) { new szWiad[ 34 ], Target, aux get_user_aiming(id, Target, aux) if(is_user_alive(Target)) { formatex( szMessage, 33, "1 %s: %%p2", get_user_flags( Target ) & FBH_LEVEL ? "Admin" : "Gracz" ) message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid( "StatusText" ), _, id ) write_byte( 0 ) write_string( szWiad ) message_end( ) } }
Napisane przez Siemir
w 28.08.2010 17:58
Napisane przez Siemir
w 26.08.2010 09:57
public add_bonus_shake(attacker_id,id) { if(player_b_shake[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && is_user_alive(id)) { if (random_num(1,player_b_shake[attacker_id]) == 1) { message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenShake"),{0,0,0},id); write_short(7<<14); write_short(1<<13); write_short(1<<14); message_end(); } } return PLUGIN_HANDLED }
Napisane przez Siemir
w 26.08.2010 09:44
public cbMyMenu(id, key){ switch(key){ case 0: { draw_crosshair(id) } case 1: { hide_crosshair(id) } } crosshair[id] = key poziom[id] = key }
doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;i dodajesz przed
if(poziom[attacker]) nowe_doswiadczenie+=20;
Napisane przez Siemir
w 25.08.2010 13:29
add_bonus_drop(attacker_id,id)na końcu
public add_bonus_drop(attacker_id,id) { if(player_b_drop[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && is_user_alive(id)) { if (random_num(1,player_b_drop[attacker_id]) == 1) engclient_cmd(id, "drop") } return PLUGIN_HANDLED }oczywiście stwórz tablicę oraz wylosuj wartość w itemie.
Napisane przez Siemir
w 25.08.2010 13:03
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #if AMXX_VERSION_NUM < 180 #define charsmax(%1) sizeof(%1) - 1 #endif #define MAX_PLAYERS 32 #define MENU_KEYS MENU_KEY_1|MENU_KEY_2 #define TASK_SHOWMENU 12000 new gmsgHideWeapon, crosshair[33], menu[33]; public plugin_init() { register_plugin("", "", "") register_clcmd("say /poziom","mymenu"); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "b") register_menu("MyMenu",MENU_KEYS,"cbMyMenu"); gmsgHideWeapon = get_user_msgid("HideWeapon") ; } public client_putinserver(id) { crosshair[id] = 0 menu[id] = 0 set_task(10.0, "show_menu_", id+TASK_SHOWMENU); } public show_menu_(tid){ new id=tid-TASK_SHOWMENU; new iTeam=get_user_team(id); new menu_id, keys; new menuUp = player_menu_info( id, menu_id, keys ); if ( iTeam && (menuUp <= 0 || menu_id < 0) ) mymenu(id); else set_task(10.0, "show_menu_", tid); } draw_crosshair(id) { message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgHideWeapon, _, id) write_byte(0) message_end() } hide_crosshair(id) { message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgHideWeapon, _, id) write_byte(1<<6) message_end() } public mymenu(id){ if(menu[id]>2) client_print(id, print_chat, "Nie mozesz juz zmienic poziomu") else { menu[id]++ show_menu(id,MENU_KEYS, "Poziomy:^n^n1. Poziom Latwy \r[Normalny]^n\w2. Poziom Trudny \r[Wiecej Expa]^n",-1,"MyMenu"); } return PLUGIN_HANDLED; } public cbMyMenu(id, key){ switch(key){ case 0: { draw_crosshair(id) } case 1: { hide_crosshair(id) } } crosshair[id] = key } public ResetHUD(id) { if(crosshair[id]) hide_crosshair(id) else draw_crosshair(id) }