Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Siemir
Rejestracja: 24.05.2009Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.04.2014 19:17
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 204
- Odwiedzin: 7 738
- Tytuł: Profesjonalista
- Wiek: 31 lat
- Urodziny: Styczeń 6, 1993
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
nie znana
Kontakt
- Steam 76561197992056532
#438436 Plugin, który blokuje dołączanie po pewnym czasie do gry, ma buga
Napisane przez Siemir w 30.07.2012 23:30
Trzecia strona tematu z tym pluginem na alliedzie -
anti_late_join.sma 2,31 KB 105 Ilość pobrań
anti_late_join.amxx
anti_late_join.amxx
#438002 Zablokowanie dołączenia w czasie gry
Napisane przez Siemir w 30.07.2012 00:25
Automatycznie zabija po rc, jeżeli runda trwa już x sekund - https://forums.allie...ad.php?t=103733
#334447 [ROZWIĄZANE] Zmiana czasu w pluginie
Napisane przez Siemir w 14.12.2011 22:35
Zamień tę liczbę na docelową datę jaką chcesz i skompiluj, użyj np, http://unixtimestamp.com do przeliczenia.
#271767 Blokada klasy na danej mapie
Napisane przez Siemir w 19.07.2011 23:59
#271503 Blokada klasy na danej mapie
Napisane przez Siemir w 19.07.2011 10:19
#201860 Magazyn na perki v2.2
Napisane przez Siemir w 31.12.2010 20:39
#201187 Magazyn na perki v2.2
Napisane przez Siemir w 30.12.2010 11:07
#180656 Mała naprawa funkcji [serwe wyrzuca logi]
Napisane przez Siemir w 16.10.2010 17:50
Gracz może się patrzeć na ścianę.
public StatusValue( const id ) { new szWiad[ 34 ], Target, aux get_user_aiming(id, Target, aux) if(is_user_alive(Target)) { formatex( szMessage, 33, "1 %s: %%p2", get_user_flags( Target ) & FBH_LEVEL ? "Admin" : "Gracz" ) message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid( "StatusText" ), _, id ) write_byte( 0 ) write_string( szWiad ) message_end( ) } }
#165005 Zmiana liczy fireball'i na rundę u maga
Napisane przez Siemir w 28.08.2010 17:58
#164053 Item - "Trzęsienie Ekranu"
Napisane przez Siemir w 26.08.2010 09:57
To samo co przy poprzednim oraz funkcja:
Spoiler
moc trzęsienia ekranem jest taka jak przy trafieniu z kuszy, jak chcesz inną to pokombinuj z wartościami.
public add_bonus_shake(attacker_id,id) { if(player_b_shake[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && is_user_alive(id)) { if (random_num(1,player_b_shake[attacker_id]) == 1) { message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenShake"),{0,0,0},id); write_short(7<<14); write_short(1<<13); write_short(1<<14); message_end(); } } return PLUGIN_HANDLED }
#164050 Celownik - menu
Napisane przez Siemir w 26.08.2010 09:44
Bo nie resetujesz wartości, poza tym to ta zmienna to wartość dla całego serwera wiec wystarczy, że jedna osoba wybierze poziom trudny to każdy dostanie dodatkowy exp. Funkcję daj taką:
Spoiler
przed plugin_init dajesz new poziom[33], a na końcu szukaszpublic cbMyMenu(id, key){ switch(key){ case 0: { draw_crosshair(id) } case 1: { hide_crosshair(id) } } crosshair[id] = key poziom[id] = key }
doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;i dodajesz przed
if(poziom[attacker]) nowe_doswiadczenie+=20;
#163825 Jak zrobić prosty item...!?
Napisane przez Siemir w 25.08.2010 13:29
Do Damage
add_bonus_drop(attacker_id,id)na końcu
public add_bonus_drop(attacker_id,id) { if(player_b_drop[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && is_user_alive(id)) { if (random_num(1,player_b_drop[attacker_id]) == 1) engclient_cmd(id, "drop") } return PLUGIN_HANDLED }oczywiście stwórz tablicę oraz wylosuj wartość w itemie.
#163817 Celownik - menu
Napisane przez Siemir w 25.08.2010 13:03
Sprawdź to
Spoiler
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #if AMXX_VERSION_NUM < 180 #define charsmax(%1) sizeof(%1) - 1 #endif #define MAX_PLAYERS 32 #define MENU_KEYS MENU_KEY_1|MENU_KEY_2 #define TASK_SHOWMENU 12000 new gmsgHideWeapon, crosshair[33], menu[33]; public plugin_init() { register_plugin("", "", "") register_clcmd("say /poziom","mymenu"); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "b") register_menu("MyMenu",MENU_KEYS,"cbMyMenu"); gmsgHideWeapon = get_user_msgid("HideWeapon") ; } public client_putinserver(id) { crosshair[id] = 0 menu[id] = 0 set_task(10.0, "show_menu_", id+TASK_SHOWMENU); } public show_menu_(tid){ new id=tid-TASK_SHOWMENU; new iTeam=get_user_team(id); new menu_id, keys; new menuUp = player_menu_info( id, menu_id, keys ); if ( iTeam && (menuUp <= 0 || menu_id < 0) ) mymenu(id); else set_task(10.0, "show_menu_", tid); } draw_crosshair(id) { message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgHideWeapon, _, id) write_byte(0) message_end() } hide_crosshair(id) { message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgHideWeapon, _, id) write_byte(1<<6) message_end() } public mymenu(id){ if(menu[id]>2) client_print(id, print_chat, "Nie mozesz juz zmienic poziomu") else { menu[id]++ show_menu(id,MENU_KEYS, "Poziomy:^n^n1. Poziom Latwy \r[Normalny]^n\w2. Poziom Trudny \r[Wiecej Expa]^n",-1,"MyMenu"); } return PLUGIN_HANDLED; } public cbMyMenu(id, key){ switch(key){ case 0: { draw_crosshair(id) } case 1: { hide_crosshair(id) } } crosshair[id] = key } public ResetHUD(id) { if(crosshair[id]) hide_crosshair(id) else draw_crosshair(id) }
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Siemir
- Regulamin