Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak zrobić prosty item...!?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 slowly

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.08.2010 12:43

Witam.
Mam do Was pytanie. Jak zrobić item dzięki któremu po strzale w przeciwnika wypada mu automaycznie broń.
Próbowałem zrobić coś takiego, lecz to nie działało. Ma to być coś w stylu itemka 1/x, żebym mógł określić jaka jest szansa na wyrzucenie broni przeciwinikowi...
Za wszystkie odpowiedzi z góry THX. Pozdro all, Slowly

#2 Siemir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:204
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:nie znana
Offline

Napisano 25.08.2010 13:29

Do Damage
add_bonus_drop(attacker_id,id)
na końcu
public add_bonus_drop(attacker_id,id)

{

	if(player_b_drop[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && is_user_alive(id)) 

	{

		if (random_num(1,player_b_drop[attacker_id]) == 1)

			engclient_cmd(id, "drop")

	}

	return PLUGIN_HANDLED

}
oczywiście stwórz tablicę oraz wylosuj wartość w itemie.
  • +
  • -
  • 3

#3 slowly

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.08.2010 16:02

A to też muszę dodawać?

if(player_b_drop[id]>0)
	{
		if(player_b_drop[id]>5) player_b_drop[id]-=random_num(0,2)
		else if(player_b_drop[id]>2) player_b_drop[id]-=random_num(0,1)
			else if(player_b_drop[id]>1) player_b_drop[id]-=random_num(-1,1)
	}
Czy to jest w tym wypadku zbędne?

#4 Siemir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:204
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:nie znana
Offline

Napisano 26.08.2010 09:30

Jak chcesz by item mógł być ulepszany to tak, ale nie jest to konieczne do działania tak samo jak opis.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych