Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Mała naprawa funkcji [serwe wyrzuca logi]


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 AmD

    aemde

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 16.10.2010 17:34

Witam!

Mam problem z jedną funkcją...
Serwer ciągle wyrzuca logi z błędem:
L 10/16/2010 - 15:23:08: Invalid player id 512
L 10/16/2010 - 15:23:08: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "Fastbh_menu_v45.amxx")
L 10/16/2010 - 15:23:08: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_flags")
L 10/16/2010 - 15:23:08: [AMXX]    [0] Fastbh_menu_v45.sma::StatusValue (line 1067)

nie wiem gdzie dokładnie się pomyliłem więc daje całą funkcje.


public StatusValue( const id )
{

new szWiad[ 34 ], Target, aux
get_user_aiming(id, Target, aux)
formatex( szMessage, 33, "1 %s: %%p2", get_user_flags( Target ) & FBH_LEVEL ? "Admin" : "Gracz" )

message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid( "StatusText" ), _, id )
write_byte( 0 )
write_string( szWiad )
message_end( )
}

gdzie tu błąd?

Pozdrawiam!

Użytkownik AmD edytował ten post 16.10.2010 17:35

  • +
  • -
  • 0

#2 Siemir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:204
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:nie znana
Offline

Napisano 16.10.2010 17:50

Gracz może się patrzeć na ścianę.
public StatusValue( const id )
{
        new szWiad[ 34 ], Target, aux
        get_user_aiming(id, Target, aux)
        if(is_user_alive(Target))
        {
         formatex( szMessage, 33, "1 %s: %%p2", get_user_flags( Target ) & FBH_LEVEL ? "Admin" : "Gracz" )
                        
         message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE,  get_user_msgid( "StatusText" ), _, id )
         write_byte( 0 )
         write_string( szWiad )
         message_end( )
        }
}

  • +
  • -
  • 1

#3 AmD

    aemde

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 16.10.2010 18:53

dziękuje :)

Do Zamknięcia.

Dodano 16 październik 2010 - 20:45:
@edit
Niestety nie działa czyli nie do zamknięcia ;)

L 10/16/2010 - 19:56:12: Invalid player id 474
L 10/16/2010 - 19:56:12: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "Fastbh_menu_v45.amxx")
L 10/16/2010 - 19:56:12: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_flags")
L 10/16/2010 - 19:56:12: [AMXX]    [0] Fastbh_menu_v45.sma::EventStatusValue (line 1067)

  • +
  • -
  • 0

#4 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 17.10.2010 12:34

Gracz może się patrzeć na ścianę.

public StatusValue( const id )
{
        new szWiad[ 34 ], Target, aux
        get_user_aiming(id, Target, aux)
        if(is_user_alive(Target))
        {
         formatex( szMessage, 33, "1 %s: %%p2", get_user_flags( Target ) & FBH_LEVEL ? "Admin" : "Gracz" )
                        
         message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE,  get_user_msgid( "StatusText" ), _, id )
         write_byte( 0 )
         write_string( szWiad )
         message_end( )
        }
}

1.
get_user_flags( Target ) & FBH_LEVEL

Co to jest? Masz zdefiniowane FBH_LEVEL? Jak zdefiniowałeś?
Obejmij to nawiasami, ma być: ( get_user_flags( Target ) & FBH_LEVEL)? "Admin":"Gracz")
2. Co to jest
%%p2
?
3.Tworzysz nową zmienną szWiad, formatujesz już inną zmienną szMessage, po czym wysyłasz wcześniej utworzoną pustą zmienną szWiad, pustą, bo nigdzie jej nie formatowałeś.

Popraw to i napisz czy działa.
  • +
  • -
  • 1

#5 AmD

    aemde

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 17.10.2010 13:43

1.
#define FBH_LEVEL ADMIN_BAN

2. szczerze ? nie wiem tak mi dali :)

3. Sry mój błąd u siebie poprawiłem ale nie w poście :) forma też zawiera szWiad

jak coś funkcja jest zarejestrowana eventem:

register_event( "StatusValue", "StatusValue", "b", "1>0", "2>0" );

  • +
  • -
  • 0

#6 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 17.10.2010 16:20

To może napisz jak to ma dokladnie działać.
  • +
  • -
  • 1

#7 AmD

    aemde

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 17.10.2010 16:45

dobra poradziłem sobie :) dałem w () całą funkcje (tak jak pisałeś) i już działa ;)

Można Close.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych